Ik ben het helemaal met je eens, maar heb 1 klein probleempje. Ik ben eigenlijk net teveel noob om dat te doen. Ik wil het wel, maar weet niet goed hoe.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:27 schreef borbit het volgende:
[..]
En hopend dat de user die deel 2 geopend heeft de OP bij blijft houden met de nieuwe tips denk ik dat er in het topic zelf wel ervaringen gepost kunnen worden. (de tips blijven dan overzichtelijk in de OP bedoel ik)
[..]
Goeie theorie, maar bij mij gaat ie al niet op. Ik heb leuk werk, ben erg blij met mn baan. Zou nog veel blijer zijn als ik pas rond de middag hoefde te beginnen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 04:42 schreef jd1982 het volgende:
Na veel drank en een lange nacht stappen heb ik een nieuwe theorie... volgens mij heeft het niet op willen staan ook te maken met het geen zin hebben in de dag... dat klinkt logisch, maar als je geen zin hebt in 5 van de 7 dagen, wat heeft het leven dan voor nut? Leven voor de weekenden? Doelloos de werkdagen meemaken? Jahaa... goede vraag zo voor het slapen gaan
Ik ben óntzettend sympathiek, maar heb geen zin in een slapelozenslowchat. Deze discussie is hier ook ten einde, kan eventueel verder in het feedbacktopic.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:37 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar heb 1 klein probleempje. Ik ben eigenlijk net teveel noob om dat te doen. Ik wil het wel, maar weet niet goed hoe.Misschein wil er iemand helpen hierbij?
En nogmaals ik blijf denken dat het praten over slaapproblemen voor sommigen net de extra stimulans geeft om een stapje harder te lopen, waardoor het allemaal een beetje draaglijker wordt, dus ik hoop op enige coulantie bij de mods.
slapelozenslowchat kan hier: Nachtelijke Activiteit Fok!quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben óntzettend sympathiek, maar heb geen zin in een slapelozenslowchat. Deze discussie is hier ook ten einde, kan eventueel verder in het feedbacktopic.
je kan de OP editen. zit bovenaan de reacties een paar knopjes 1tje daarvan is editen. Dan kun je de OP gewoon aanpassen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:37 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar heb 1 klein probleempje. Ik ben eigenlijk net teveel noob om dat te doen. Ik wil het wel, maar weet niet goed hoe.Misschein wil er iemand helpen hierbij?
En nogmaals ik blijf denken dat het praten over slaapproblemen voor sommigen net de extra stimulans geeft om een stapje harder te lopen, waardoor het allemaal een beetje draaglijker wordt, dus ik hoop op enige coulantie bij de mods.
Dat kan toch niet meer na een bepaalde tijd, dan kunnen toch alleen mods hem nog veranderen?quote:Op zondag 17 december 2006 13:51 schreef borbit het volgende:
[..]
je kan de OP editen. zit bovenaan de reacties een paar knopjes 1tje daarvan is editen. Dan kun je de OP gewoon aanpassen.
ik ben wel gelukkig hoorquote:Op maandag 18 december 2006 10:30 schreef Gizmo112 het volgende:
Maar het blijft een gebrek in het karakter, en ik mis een stuk levensvreugde bij ts.
Nja maar dat wordt ook wel veroorzaakt door de winter hoorquote:Op maandag 18 december 2006 10:30 schreef Gizmo112 het volgende:
Maar het blijft een gebrek in het karakter, en ik mis een stuk levensvreugde bij ts.
Haha jah, ik vindt het heel moeilijk om om te schakelen naar de "echte" wereld zeg maarquote:Op maandag 18 december 2006 14:12 schreef borbit het volgende:
[..]
ik ben wel gelukkig hoor![]()
alleen dat stukje als ik net wakker ben is alles een waas waarin ik niet normaal normaal kan denken.
Welke winter ? En dat gezeur over een winterdepressie is echt ontzettende kolder, gewoon een excuus om hele dagen in je nest door te brengen. Slappe hap allemaal hier.quote:Op maandag 18 december 2006 14:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nja maar dat wordt ook wel veroorzaakt door de winter hoor
Daar ben ik dus al een aantal weken mee bezig. Wel balen als je zaterdag avond moet zeggen van gaan jullie maar in de kroeg hangen ik ga vroeg naar bed. maarja.quote:Op maandag 18 december 2006 13:01 schreef jd1982 het volgende:
Ik ga elke vrijdag en zaterdag uit tot +/- 6uur, misschien is dat de oorzaak
je schaamt je voor je generatie?quote:Op maandag 18 december 2006 14:22 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Welke winter ? En dat gezeur over een winterdepressie is echt ontzettende kolder, gewoon een excuus om hele dagen in je nest door te brengen. Slappe hap allemaal hier.
Zou hier niet de discussie beginnen over vroeger, maar het geklaag is echt iets van deze tijd. De omstandigehden zijn nu gewoon zo (oa de verzorgingsstaat, studiefinanciering, etc) dat mensen echt aartslui worden. Als het regent staat er file, als de temperatuur onder de tien graden is heeft heel Nederland een winterdepressie en zwaar moeite om iets te ondernemen. De meeste mensen hier weten gewoon niet wat het is om 40 uur in de week ECHT bezig te zijn.
Ik ben zelf ook nog maar 24, maar schaam me echt voor mijn generatie. Het is echt een karakterprobleem, en de lol die je hebt in de dingen die je doet. Dus hup, met je kadaver uit je nest.
Wat begin jij nou ineens te lopen zeuren. For your information, ik ben vaak wel meer dan 40 uur in de week bezig. Ik merk duidelijk verschil tussen de zomer en de winter. Ik doe mijn best om het te veranderen. Ik heb gewoon minder lol in de dingen die ik doe inderdaad, maar daar is echt geen andere aanleiding voor, het is ook niet iets minder leuks dan normaal ofzo. Zoals al gezegd wordt, er zit verschil in je minder vrolijk voelen in de winter, en een winterdepressie.quote:Op maandag 18 december 2006 14:22 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Welke winter ? En dat gezeur over een winterdepressie is echt ontzettende kolder, gewoon een excuus om hele dagen in je nest door te brengen. Slappe hap allemaal hier.
Zou hier niet de discussie beginnen over vroeger, maar het geklaag is echt iets van deze tijd. De omstandigehden zijn nu gewoon zo (oa de verzorgingsstaat, studiefinanciering, etc) dat mensen echt aartslui worden. Als het regent staat er file, als de temperatuur onder de tien graden is heeft heel Nederland een winterdepressie en zwaar moeite om iets te ondernemen. De meeste mensen hier weten gewoon niet wat het is om 40 uur in de week ECHT bezig te zijn.
Ik ben zelf ook nog maar 24, maar schaam me echt voor mijn generatie. Het is echt een karakterprobleem, en de lol die je hebt in de dingen die je doet. Dus hup, met je kadaver uit je nest.
Vroegerquote:Op maandag 18 december 2006 14:22 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Dan geef jezelf nog een vakantie-boost en zet alles op alles om iig die laatste dag te halen. Succes.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:02 schreef borbit het volgende:
weer verslapen. Gaat duidelijk niet de goede kant op. Dat is minder want dat ging het wel.
Morgen nog 1 keer dat ik vroeg op moet. (wat lastig gaat worden want tot laat werken vanavond/ nacht)
Dan kerstvakantie (zal wel rustig worden in dit topic tijdens de vakantie)
Ik weet in iedergeval wat mijn goede voornemens gaan worden komend jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |