Dat kan toch niet meer na een bepaalde tijd, dan kunnen toch alleen mods hem nog veranderen?quote:Op zondag 17 december 2006 13:51 schreef borbit het volgende:
[..]
je kan de OP editen. zit bovenaan de reacties een paar knopjes 1tje daarvan is editen. Dan kun je de OP gewoon aanpassen.
ik ben wel gelukkig hoorquote:Op maandag 18 december 2006 10:30 schreef Gizmo112 het volgende:
Maar het blijft een gebrek in het karakter, en ik mis een stuk levensvreugde bij ts.
Nja maar dat wordt ook wel veroorzaakt door de winter hoorquote:Op maandag 18 december 2006 10:30 schreef Gizmo112 het volgende:
Maar het blijft een gebrek in het karakter, en ik mis een stuk levensvreugde bij ts.
Haha jah, ik vindt het heel moeilijk om om te schakelen naar de "echte" wereld zeg maarquote:Op maandag 18 december 2006 14:12 schreef borbit het volgende:
[..]
ik ben wel gelukkig hoor![]()
alleen dat stukje als ik net wakker ben is alles een waas waarin ik niet normaal normaal kan denken.
Welke winter ? En dat gezeur over een winterdepressie is echt ontzettende kolder, gewoon een excuus om hele dagen in je nest door te brengen. Slappe hap allemaal hier.quote:Op maandag 18 december 2006 14:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nja maar dat wordt ook wel veroorzaakt door de winter hoor
Daar ben ik dus al een aantal weken mee bezig. Wel balen als je zaterdag avond moet zeggen van gaan jullie maar in de kroeg hangen ik ga vroeg naar bed. maarja.quote:Op maandag 18 december 2006 13:01 schreef jd1982 het volgende:
Ik ga elke vrijdag en zaterdag uit tot +/- 6uur, misschien is dat de oorzaak
je schaamt je voor je generatie?quote:Op maandag 18 december 2006 14:22 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Welke winter ? En dat gezeur over een winterdepressie is echt ontzettende kolder, gewoon een excuus om hele dagen in je nest door te brengen. Slappe hap allemaal hier.
Zou hier niet de discussie beginnen over vroeger, maar het geklaag is echt iets van deze tijd. De omstandigehden zijn nu gewoon zo (oa de verzorgingsstaat, studiefinanciering, etc) dat mensen echt aartslui worden. Als het regent staat er file, als de temperatuur onder de tien graden is heeft heel Nederland een winterdepressie en zwaar moeite om iets te ondernemen. De meeste mensen hier weten gewoon niet wat het is om 40 uur in de week ECHT bezig te zijn.
Ik ben zelf ook nog maar 24, maar schaam me echt voor mijn generatie. Het is echt een karakterprobleem, en de lol die je hebt in de dingen die je doet. Dus hup, met je kadaver uit je nest.
Wat begin jij nou ineens te lopen zeuren. For your information, ik ben vaak wel meer dan 40 uur in de week bezig. Ik merk duidelijk verschil tussen de zomer en de winter. Ik doe mijn best om het te veranderen. Ik heb gewoon minder lol in de dingen die ik doe inderdaad, maar daar is echt geen andere aanleiding voor, het is ook niet iets minder leuks dan normaal ofzo. Zoals al gezegd wordt, er zit verschil in je minder vrolijk voelen in de winter, en een winterdepressie.quote:Op maandag 18 december 2006 14:22 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Welke winter ? En dat gezeur over een winterdepressie is echt ontzettende kolder, gewoon een excuus om hele dagen in je nest door te brengen. Slappe hap allemaal hier.
Zou hier niet de discussie beginnen over vroeger, maar het geklaag is echt iets van deze tijd. De omstandigehden zijn nu gewoon zo (oa de verzorgingsstaat, studiefinanciering, etc) dat mensen echt aartslui worden. Als het regent staat er file, als de temperatuur onder de tien graden is heeft heel Nederland een winterdepressie en zwaar moeite om iets te ondernemen. De meeste mensen hier weten gewoon niet wat het is om 40 uur in de week ECHT bezig te zijn.
Ik ben zelf ook nog maar 24, maar schaam me echt voor mijn generatie. Het is echt een karakterprobleem, en de lol die je hebt in de dingen die je doet. Dus hup, met je kadaver uit je nest.
Vroegerquote:Op maandag 18 december 2006 14:22 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Dan geef jezelf nog een vakantie-boost en zet alles op alles om iig die laatste dag te halen. Succes.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:02 schreef borbit het volgende:
weer verslapen. Gaat duidelijk niet de goede kant op. Dat is minder want dat ging het wel.
Morgen nog 1 keer dat ik vroeg op moet. (wat lastig gaat worden want tot laat werken vanavond/ nacht)
Dan kerstvakantie (zal wel rustig worden in dit topic tijdens de vakantie)
Ik weet in iedergeval wat mijn goede voornemens gaan worden komend jaar![]()
tot op zekere hoogte.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:16 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Dan geef jezelf nog een vakantie-boost en zet alles op alles om iig die laatste dag te halen. Succes.
prachtig! je bakt er echt helemaal niks van net als ikquote:Op zondag 7 januari 2007 06:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Hier zelfde probleem, geen ritme, etc (nooit echt gehad ook)..
Gisteravond om elf uur lag ik op bed!Was niet fit (nu nog niet), dacht als ik vroeg naar bed ga kan ik morgen lekker op tjid eruit om nog wat voor school te doen enzo!
Werd ik wakker, om half vier! Klaarwakker!
En nu nog steeds dus.Had er om negen uur ofzo uit gewild, niet om vijf uur, na al 1.5 uur wakker gelegen te hebben!!!!
![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
R&P heeft een zeer actieve mod tegenwoordig
Ben jij al naar de huisarts geweest? Zo niet toch maar eens doen denk ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:25 schreef borbit het volgende:
pfff eerste dag terug naar school en gelijk verslapen...
gelukkig werd ik wakker gebeld door me docent zodat ik in ieder geval ergens in de ochtend naar school ben gegaan. Merk dat ik steeds vaker wakker word maar niks kan doen tot ik weer in slaap sukkel.
Kruidenthee schijnt geen theine te bevatten en zou je dus niet wakker moeten kunnen houden. Succes ermee in ieder geval!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:00 schreef jd1982 het volgende:
Nog wat opvallende stukjes...
Mensen met slapeloosheidproblemen kunnen het beste cafeïne vermijden. Cafeïne speelt vaak een belangrijke rol bij slapeloosheid. Cafeïne tref je onder andere aan in koffie, thee, maté, guarana, cacao (er zit geen cafeïne in cacao maar wel een andere stimulerend middel genaamd theobromine), kolanoot (dit is inclusief Cola). Deze stoffen tref je ook aan in “energiedrankjes” zoals Red Bull en chocolade- / energie repen. Drink kruidenthee of gewoon water in plaats van cafeïnehoudende dranken.
Ik snap niet, vermijd caffeine houdende dranken en in de laatste zin staat drink thee...
Wat een goede stap van je.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:23 schreef jd1982 het volgende:
Pfff eindelijk te pakken gekregen die huisarts. Donderdag om 8.50uur (moet ook maar eens kijken of ik dat haal :S) maar goed...
Wel klote dat mn eigen huisarts er niet is. Maarjah die ander zal het ook wel snappen. Ben benieuwd... hou jullie op de hoogte.
Ps... gvd wat doen mn ogen zeer...
+1 herkenbaarquote:Ik werd weer wakker met het mobieltje onder mijn lichaam
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen moet ik om 6:00 uur mijn bed uit om mijn vriendin van Schiphol af te halen
Gelukkig verslaap ik me nooit als er belangrijke dingen op het spel staan. 't is alleen dagelijkse beslommeringen en studie die ik skip![]()
Ja zie je welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen moet ik om 6:00 uur mijn bed uit om mijn vriendin van Schiphol af te halen
Gelukkig verslaap ik me nooit als er belangrijke dingen op het spel staan. 't is alleen dagelijkse beslommeringen en studie die ik skip
heb geen oog dicht gedaan moet over een uur al werkenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:07 schreef Omnifacer het volgende:
hatsjoewa
niet kunnen slapen is gewoon kut man
Verrek, nu is het 15:41 en ik voel me kiplekker, terwijl ik normaal op zaterdagen tot 16:00 door zou kunnen slapen zonder wekker. Vanochtend om 6:00 opgestaan om op tijd op Schiphol te geraken. Wat is dit voor shit?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja zie je wel
Ben keimoe nu, voel alsof ik dood aan het gaan ben, maar kan mezelf wel achter de computer hijsen en nu naar de douche
Jongen, het was 2:07 toen je dit postte..quote:Op zondag 14 januari 2007 02:07 schreef KonnieKipke het volgende:
Hmm, heb ik ook wel eens last van...
Op tijd naar bed ~22.30
22.30 val ik gewoonweg niet in slaapquote:Op zondag 14 januari 2007 02:07 schreef KonnieKipke het volgende:
Hmm, heb ik ook wel eens last van...
Welke regels ik hanteer;
Minimaal 8 uur slapen!!
Op tijd naar bed ~22.30
Geen alcohol 's avonds
Geen koffie
boekje in bed lezen
Na 17.00 geen koffie meer
2 wekkers
Geen electrische apparaten naast je hoofdkussen
Wekker op tijd zetten, zodat je niet hoeft te haasten
straling, negatieve energie?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:15 schreef Taurus het volgende:
Waarom geen electrische apparaten naast hoofdkussen trouwens? ik heb m'n laptop vaak op bed liggen.
Er gaat een verhaal rond dat dit reststraling kan veroorzaken. Wat ervan waar is weet ik niet, maar het gaat over alle dingen die op elektriciteit aangesloten zijn, waren, of op baterijen werken. Die moet je minimaal 2 meter van je hoofdkussen afhouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |