quote:Op zondag 7 januari 2007 16:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
R&P heeft een zeer actieve mod tegenwoordig
Ben jij al naar de huisarts geweest? Zo niet toch maar eens doen denk ik.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:25 schreef borbit het volgende:
pfff eerste dag terug naar school en gelijk verslapen...
gelukkig werd ik wakker gebeld door me docent zodat ik in ieder geval ergens in de ochtend naar school ben gegaan. Merk dat ik steeds vaker wakker word maar niks kan doen tot ik weer in slaap sukkel.
Kruidenthee schijnt geen theine te bevatten en zou je dus niet wakker moeten kunnen houden. Succes ermee in ieder geval!quote:Op maandag 8 januari 2007 13:00 schreef jd1982 het volgende:
Nog wat opvallende stukjes...
Mensen met slapeloosheidproblemen kunnen het beste cafeïne vermijden. Cafeïne speelt vaak een belangrijke rol bij slapeloosheid. Cafeïne tref je onder andere aan in koffie, thee, maté, guarana, cacao (er zit geen cafeïne in cacao maar wel een andere stimulerend middel genaamd theobromine), kolanoot (dit is inclusief Cola). Deze stoffen tref je ook aan in “energiedrankjes” zoals Red Bull en chocolade- / energie repen. Drink kruidenthee of gewoon water in plaats van cafeïnehoudende dranken.
Ik snap niet, vermijd caffeine houdende dranken en in de laatste zin staat drink thee...
Wat een goede stap van je.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:23 schreef jd1982 het volgende:
Pfff eindelijk te pakken gekregen die huisarts. Donderdag om 8.50uur (moet ook maar eens kijken of ik dat haal :S) maar goed...
Wel klote dat mn eigen huisarts er niet is. Maarjah die ander zal het ook wel snappen. Ben benieuwd... hou jullie op de hoogte.
Ps... gvd wat doen mn ogen zeer...
+1 herkenbaarquote:Ik werd weer wakker met het mobieltje onder mijn lichaam
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen moet ik om 6:00 uur mijn bed uit om mijn vriendin van Schiphol af te halen
Gelukkig verslaap ik me nooit als er belangrijke dingen op het spel staan. 't is alleen dagelijkse beslommeringen en studie die ik skip![]()
Ja zie je welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Morgen moet ik om 6:00 uur mijn bed uit om mijn vriendin van Schiphol af te halen
Gelukkig verslaap ik me nooit als er belangrijke dingen op het spel staan. 't is alleen dagelijkse beslommeringen en studie die ik skip
heb geen oog dicht gedaan moet over een uur al werkenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:07 schreef Omnifacer het volgende:
hatsjoewa
niet kunnen slapen is gewoon kut man
Verrek, nu is het 15:41 en ik voel me kiplekker, terwijl ik normaal op zaterdagen tot 16:00 door zou kunnen slapen zonder wekker. Vanochtend om 6:00 opgestaan om op tijd op Schiphol te geraken. Wat is dit voor shit?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 06:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja zie je wel
Ben keimoe nu, voel alsof ik dood aan het gaan ben, maar kan mezelf wel achter de computer hijsen en nu naar de douche
Jongen, het was 2:07 toen je dit postte..quote:Op zondag 14 januari 2007 02:07 schreef KonnieKipke het volgende:
Hmm, heb ik ook wel eens last van...
Op tijd naar bed ~22.30
22.30 val ik gewoonweg niet in slaapquote:Op zondag 14 januari 2007 02:07 schreef KonnieKipke het volgende:
Hmm, heb ik ook wel eens last van...
Welke regels ik hanteer;
Minimaal 8 uur slapen!!
Op tijd naar bed ~22.30
Geen alcohol 's avonds
Geen koffie
boekje in bed lezen
Na 17.00 geen koffie meer
2 wekkers
Geen electrische apparaten naast je hoofdkussen
Wekker op tijd zetten, zodat je niet hoeft te haasten
straling, negatieve energie?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:15 schreef Taurus het volgende:
Waarom geen electrische apparaten naast hoofdkussen trouwens? ik heb m'n laptop vaak op bed liggen.
Er gaat een verhaal rond dat dit reststraling kan veroorzaken. Wat ervan waar is weet ik niet, maar het gaat over alle dingen die op elektriciteit aangesloten zijn, waren, of op baterijen werken. Die moet je minimaal 2 meter van je hoofdkussen afhouden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |