Ik had deze gekocht in de Outlet Center in Maasmechelen in de Versace winkel, voor 100 euro omdat het oudere collectie was.quote:Op zondag 24 juni 2007 17:59 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie duurder zou zijn.
Maar dan issie nog wel lelijk.
Mijn gstars zijn niet flodderig hoor?
kijk eens een paar posts boven deze kreet om niets UTFS evtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:56 schreef ScofieldBurrows het volgende:
Maikuuul, post eens een foto van je Versace broek
The Hundreds, slechts verkrijgbaar bij enkele winkels o.a Frisco en Patta.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:45 schreef jusdOrange het volgende:
Toffe jeans seto, waar?
Klopt, heb hem van calirootsquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:03 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
The Hundreds, slechts verkrijgbaar bij enkele winkels o.a Frisco en Patta.
En volgens mij zijn de jeans helemaal niet verkrijgbaar hier, enkel de shirts en sweaters/hoodies.
ik kan em nog steeds niet vinden..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:33 schreef sarlo het volgende:
[..]
kijk eens een paar posts boven deze kreet om niets UTFS evt
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:21 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
ik kan em nog steeds niet vinden..
![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:50 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn mooie Versace slim fit jeans
De pijpen ga ik trouwens korter laten maken zodat het wat strakker uitziet, alhoewel ik dit ook best leuk vind.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb deze broek in m'n handen gehad en stond echt helemaal met m'n bek open. Iets van 400 euro voor een broek die onwijs slecht is afgewerkt, superdunne denim, geen mooie details oid etc etc. Vervolgens kwam de verkoopster naar me toe en vroeg wat ik van de broek vond. Toen heb ik haar natuurlijk eerlijk gezegd wat ik ervan vond en vroeg ik haar wat er dan met die broek was dattie zo onwijs duur was. Ze gaf eerlijk toe dat die broek alleen zo duur was door de naam, omdat er mensen bereid zijn veel teveel geld te betalen voor een crappy broek alleen maar omdat de naam van een of ander iemand aan de broek is verbonden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:30 schreef VBlover het volgende:
Is er een mannen versie van VB jeans
[afbeelding]
WTF.. Dat is toch bij elke merk dokus. Denk je echt dat bijv. bij Versace een broek ook echt 200 euro kost om gemaakt te worden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:31 schreef berent het volgende:
[..]
Ik heb deze broek in m'n handen gehad en stond echt helemaal met m'n bek open. Iets van 400 euro voor een broek die onwijs slecht is afgewerkt, superdunne denim, geen mooie details oid etc etc. Vervolgens kwam de verkoopster naar me toe en vroeg wat ik van de broek vond. Toen heb ik haar natuurlijk eerlijk gezegd wat ik ervan vond en vroeg ik haar wat er dan met die broek was dattie zo onwijs duur was. Ze gaf eerlijk toe dat die broek alleen zo duur was door de naam, omdat er mensen bereid zijn veel teveel geld te betalen voor een crappy broek alleen maar omdat de naam van een of ander iemand aan de broek is verbonden.
Antwoord op je vraag: geen idee.
ja maar in vergelijking met andere broeken zijn die VB dingen echt crap te noemen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:00 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
WTF.. Dat is toch bij elke merk dokus. Denk je echt dat bijv. bij Versace een broek ook echt 200 euro kost om gemaakt te worden?Maximaal 5 euro, weet ik cker
5 euro is wel heel erg overdreven, eerder 50 ofzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:00 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
WTF.. Dat is toch bij elke merk dokus. Denk je echt dat bijv. bij Versace een broek ook echt 200 euro kost om gemaakt te worden?Maximaal 5 euro, weet ik cker
ik denk dat dat lappie jeansstof in india voor inderdaad vijf euro wel klaar is...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
5 euro is wel heel erg overdreven, eerder 50 ofzo.
Nee, de prijs om een broek te maken van 150-200 euro is zo'n 15 tot 20 euro. Ligt eraan of er nog aparte dingen aan broeken zitten. Hiermee bedoel ik een een borduursel op de kontzakken enz.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
5 euro is wel heel erg overdreven, eerder 50 ofzo.
Haha, ze sturen zo'n broek nog niet eens naar Italië om er een logo op te zetten. Dat is namelijk veel te duur en in het land waar de broek word gemaakt kunnen ze dat ook wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk dat dat lappie jeansstof in india voor inderdaad vijf euro wel klaar is...logootje er op in italië en je verkoopt 'm voor 200 euro.
Dat lappie ja, maar vervoerskosten en andere dingen komen er nog bij. De uiteindelijke winkel betaalt toch zeker wel 40 euro voor zo'n broek (en verkoopt hem dan voor ¤300 aan de klanten, dus alsnog een idiote marge).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk dat dat lappie jeansstof in india voor inderdaad vijf euro wel klaar is...logootje er op in italië en je verkoopt 'm voor 200 euro.
de winkel als inkoopprijs wel misschien, maar dat zegt nog niets over productiekostenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef Dirkmaat het volgende:
als een broek 300 euro kost betaalt de winkel er minstens 160 euro voor.
nee hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef Dirkmaat het volgende:
als een broek 300 euro kost betaalt de winkel er minstens 160 euro voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |