Thuisquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:02 schreef ChOas het volgende:
Woei! Ik kan naar huis...
Nog een uur en 45 mins rijden eerst
Run Basterd Run !!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 06:41 schreef Bastard het volgende:
Ik wil ook graag naar huis
Of wacht es...
Die film wil ik ook nogquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:32 schreef Quinny het volgende:
En ook vanuit huize Quicho zijn we weer present
Heb hem gisteren wel 5 keer gezien ofzo. Daan vindt hem geweldigquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die film wil ik ook nogdoelende op je icon
Oh dat is iets te vaak misschienquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb hem gisteren wel 5 keer gezien ofzo. Daan vindt hem geweldig
Ohja, de polar expressquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is iets te vaak misschien![]()
Heb zelf voor dit jaar "als je begrijpt wat ik bedoel" van B. Bommel weet je wel? En de Polar Express
Gijs.. gewoon lekker gaan kijken ... tis een hele warme en fantasievolle film over een trein die naar de Noordpool rijdtquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Is dat wat ? Gaat die over?
Hoe bevalt de 360 Gijs?quote:
bevalt super hoor. Had ik vantevoren ook niet aan getwijfeld. En de weg vinden lukt wel ja, heb toch maar een paar arcade games gekocht btw. Bejeweled & texas hold'emquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe bevalt de 360 Gijs?Kun je al een beetje wegwijs worden in het menu enzo.. leuke games?
Ja die heb ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
bevalt super hoor. Had ik vantevoren ook niet aan getwijfeld. En de weg vinden lukt wel ja, heb toch maar een paar arcade games gekocht btw. Bejeweled & texas hold'em
post dan nietsquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:49 schreef gijsje79 het volgende:
Ja ga zo ook maar es kijken of ik naar huis kan gaan.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:48 schreef Bastard het volgende:
Justin Timberlake
Ja het was al 3 uur stil.. zit dat shizzle nummer van Justin T. te luisteren en denk... kom... laat ik es posten..quote:
Daan speelt vaak de Burnout demo op 360quote:
Als ik op 'struikrover'klik uit je signature kom ik op mn eigen paginaquote:
da`s omdat je automotisch inloggen hebt ingevuld op xbox.comquote:Op woensdag 13 december 2006 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik op 'struikrover'klik uit je signature kom ik op mn eigen pagina![]()
Ja maar dat heb ik bij andere mensen niet : ?quote:Op woensdag 13 december 2006 08:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
da`s omdat je automotisch inloggen hebt ingevuld op xbox.com
klik nog eens danquote:Op woensdag 13 december 2006 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik bij andere mensen niet : ?
Trouwens, dat automatisch inloggen heb ik sinds vandaag aangezet .. en het viel van de week al op.
Pfoe.. ja is wel een goed idee dat we ff heen en weer rijden bakkie doen... moet ff kijken wanneer dan.. zal het ff overleggen met de chef!quote:
Die add-on? Wat gaat dat kosten?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ga die HD-dvd jetser wel halen iig
Beter klik je op mn signature, makkelijk 100 euro verdienenquote:Op woensdag 13 december 2006 09:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ga die HD-dvd jetser wel halen iig
199 eurie incl afst en HD dvd van King Kongquote:Op woensdag 13 december 2006 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die add-on? Wat gaat dat kosten?
Echt een onwijs leuke disney film. Er zit leuke humor inquote:Op woensdag 13 december 2006 09:58 schreef Magneet het volgende:
[..]
staat opd e planning om binnenkort te halen
lekker dingquote:
Ja goed hoorquote:
donequote:Op woensdag 13 december 2006 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beter klik je op mn signature, makkelijk 100 euro verdienen
hahahhaa is Damian weer lekker bezigquote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja goed hoorop het mijn nek breken over de cars auto's na dan
![]()
![]()
garnalencocktailquote:Op woensdag 13 december 2006 10:29 schreef Strolie75 het volgende:
pffff...kerstmenu samenstellen valt nog niet mee.
Wil hem wel kopen, lijkt me ook grappig.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Echt een onwijs leuke disney film. Er zit leuke humor in
Tegen mijzelf gamenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:20 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Wat ga je met 2 xboxen doen ?
Hoe laat worden wij verwacht Gijs?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ok, dag één ben ik uit.
Aperitief: Kir Royal
Amuse van Geitenkaas verpakt in Serranoham
Carpaccio-salade met pestodressing
Kogelbiefstuk met peper roomsaus, rode kool en aardappeltruffelgratins
Crêpe Suzette met vanille-ijs
Koffie met bonbon & baileys
Ja ik ga hem misschien ook maar es ophalen .. wel handig chatten op die manier.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:42 schreef Strolie75 het volgende:
Hahahahaha...ik zet de webcam van de 360 wel aan
hoeveel kost dat nou om te laten bezorgen?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
2e kerstdag
Aperitief
Amuse van garnalen in whisky gebakken, geserveerd in een champagneglas met sla
Koude lasagna van gerookte paling met dillesaus
Perensorbet spoom
Gegrilde zeewolf met een Japanse saus
Koffiegranita met slagroom
Groene thee
Klaar
Hier Gijs.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vis
Ik wil gevogelte met Kerst
Zoiets jaquote:
zo handig is datquote:Op woensdag 13 december 2006 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
Dit jaar ook eens decadent doen. Geen zin in de kerstdrukte.
www.albert.nl
Verpest het nou nietquote:Op woensdag 13 december 2006 12:00 schreef Bastard het volgende:
Moet nep zijn trouwens.. .zoiets til je niet ff met een smile op![]()
Ik ga voor patat met mayo en appelmoesquote:Op woensdag 13 december 2006 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
2e kerstdag
Aperitief
Amuse van garnalen in whisky gebakken, geserveerd in een champagneglas met sla
Koude lasagna van gerookte paling met dillesaus
Perensorbet spoom
Gegrilde zeewolf met een Japanse saus
Koffiegranita met slagroom
Groene thee
Klaar
En 1 ste kerstdag eten we zeker brood?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ga voor patat met mayo en appelmoes
1e kerstdag zoals altijd Mc Donalds schatquote:Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
En 1 ste kerstdag eten we zeker brood?
Net een kerstkaartje van je oma gekregen
groetjes en oma en overoma![]()
Wel lekker rustig daar die dag denk ikquote:Op woensdag 13 december 2006 12:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
1e kerstdag zoals altijd Mc Donalds schat
Oma![]()
Nee is nog best druk. Vooral kerstavond. Hoop Maroksquote:Op woensdag 13 december 2006 12:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wel lekker rustig daar die dag denk ik
quote:Dinsdagavond dreigde VVD-leider Mark Rutte alle VVD-ministers uit het kabinet terug te trekken als Verdonk moet vertrekken. Ingewijden sluiten niet uit dat dan het hele al demissionaire kabinet opstapt. Zo'n situatie heeft zich in Nederland nog niet eerder voorgedaan.
Hey, gezellig zeg.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:29 schreef Chocobo het volgende:
Nee is nog best druk. Vooral kerstavond. Hoop Maroks
~~~~ | JA, ik wil wel een gratis 360!! KLIK! ~~~ haal die link maar weg gijsquote:
je moet perse wat kopen en iedereen die via jou link ook voordat je je kado krijgtquote:Refereer vrienden, bekenden en anderen
Laat een aantal personen zich aanmelden via jouw persoonlijke link. Deze link vind je terug op jouw profielpagina. Wanneer ze zijn aangemeld moeten zij ook gebruik maken van één van de aanbiedingen. Als je het benodigde aantal mensen hebt gerefereerd én deze ook gebruik hebben gemaakt van een van de aanbiedingen ontvang je van ons je kado helemaal gratis! LETOP: De mensen die jij doorverwijst MOETEN ook gebruiken maken van één van de aanbiedingen om in aanmerking te komen voor je kado
Ja tis te erg voor woorden... kut Bosquote:Op woensdag 13 december 2006 12:54 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/915(...)oor_spoedberaad.html
[..]Dan zou een kabinet dus twee keer kunnen vallen
![]()
Nederlandse Politiek is echt van het pad
Ey je weet nooitquote:Op woensdag 13 december 2006 12:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
~~~~ | JA, ik wil wel een gratis 360!! KLIK! ~~~ haal die link maar weg gijs![]()
[..]
je moet perse wat kopen en iedereen die via jou link ook voordat je je kado krijgt
Gaat nergens overquote:Op woensdag 13 december 2006 12:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
~~~~ | JA, ik wil wel een gratis 360!! KLIK! ~~~ haal die link maar weg gijs![]()
[..]
je moet perse wat kopen en iedereen die via jou link ook voordat je je kado krijgt
Kheb het eerlijk gezegd niet eens gelezen allemaalquote:Op woensdag 13 december 2006 13:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je die aanbiedingen gezien ? Vliegtickest kopen enzo![]()
Gezeik en links gedram. Hou anders lekker een refendum over die 26.000 asielzoekers.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:54 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/news/915(...)oor_spoedberaad.html
[..]Dan zou een kabinet dus twee keer kunnen vallen
![]()
Nederlandse Politiek is echt van het pad
goed plan, maar aan de andere kant gaat het 'maar' over 26000 asielzoekers. Laat die mensen die hier al langer dan zoveel jaar zitten hier lekker zitten als ze werk hebben (een geen oorlogsmisdadiger zijn ofzo). De rest schop je eruitquote:Op woensdag 13 december 2006 13:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gezeik en links gedram. Hou anders lekker een refendum over die 26.000 asielzoekers.
Hebben ze allemaal werk, da`s dan de vraagquote:Op woensdag 13 december 2006 13:34 schreef kepler het volgende:
[..]
goed plan, maar aan de andere kant gaat het 'maar' over 26000 asielzoekers. Laat die mensen die hier al langer dan zoveel jaar zitten hier lekker zitten als ze werk hebben (een geen oorlogsmisdadiger zijn ofzo). De rest schop je eruit
Die mensen hebben gedurende al die jaren al tig keer van de rechter gehoord dat ze moeten opzouten. Maar gaan keer op keer in hoger beroep. Dit is dus het belonen van moedwillig niet meewerken. En wat doe je dan met al die mensen die wel meegewerkt hebben aan hun uitzetting? Terughalen? En de famillie van die asielzoekers, mogen die nu ook overkomen? Dan spreek je niet langer over 26k maar over 200k.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:34 schreef kepler het volgende:
goed plan, maar aan de andere kant gaat het 'maar' over 26000 asielzoekers. Laat die mensen die hier al langer dan zoveel jaar zitten hier lekker zitten als ze werk hebben (een geen oorlogsmisdadiger zijn ofzo). De rest schop je eruit
tja die regels bijstellen, wij (de regering eigenlijk) hebben ze de mogelijkheid gegeven om steeds weer in beroep te gaan. Als jij verder niks hebt waar je vandaan komt (maar dan ook echt niks, en alleen maar oorlog en corruptie in jouw land), dan zou je ook steeds in beroep gaan. Die mogelijk is er gewoon, en waarom zouden we ze nu opeens moeten straffen omdat we ze wel eerst de mogelijk hebben gegeven... Dat vind ik het kromme eraan. Ja de mensen die wel zijn weg gegaan zijn een beetje de pineut, maar als ze zijn weggegaan dan hadden ze blijkbaar iets om naar terug te gaan. En nee de familie mag niet overkomen, die regel kan je dan duidelijk stellen.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die mensen hebben gedurende al die jaren al tig keer van de rechter gehoord dat ze moeten opzouten. Maar gaan keer op keer in hoger beroep. Dit is dus het belonen van moedwillig niet meewerken. En wat doe je dan met al die mensen die wel meegewerkt hebben aan hun uitzetting? Terughalen? En de famillie van die asielzoekers, mogen die nu ook overkomen? Dan spreek je niet langer over 26k maar over 200k.
Opzouten en de regels bijstellen zodat iemand nog maar twee keer in hoger beroep kan ofzo.
uiteindelijk betaal ik mijn schuld wel terugquote:Op woensdag 13 december 2006 14:34 schreef Strolie75 het volgende:
Studenten die op mijn kosten een dure studie volgen en vervolgens naar het buitenland vertrekken moeten eigenlijk hun bek houden.
Maar je hebt gelijk Gijs, het is een complex probleem. Dat harde van Rita kan eigenlijk niet, maar dat emotionele gedram van Woutertje ook niet.
Goeie plaat van Cypress Hill trouwensquote:Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
Dat beleefd blijven van de Nederlandse politie. In de V.S. had hij 4 de knuppel gekregen.
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7815/3aa73a32/index.html
mwoehaha, wat een sukkel. Zo'n motoragent rij je er dus noooit uitquote:Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
Dat beleefd blijven van de Nederlandse politie. In de V.S. had hij 4 de knuppel gekregen.
"Als ik zeggen stoppen, 2x... dan moet jij stoppen, begrepen! "quote:Op woensdag 13 december 2006 14:42 schreef kepler het volgende:
[..]
mwoehaha, wat een sukkel. Zo'n motoragent rij je er dus noooit uit![]()
Ik heb vroeger ook zo'n snelle brommer gehadquote:Op woensdag 13 december 2006 14:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Als ik zeggen stoppen, 2x... dan moet jij stoppen, begrepen! "
+ dat je eraf vloog als je harder reed dan 30 km/uur.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:50 schreef kepler het volgende:
Ik heb vroeger ook zo'n snelle brommer gehad![]()
Maar iedereen wist dat je tegen een motoragent niks kan beginnen, die gast zijn zo snel en trappen je gewoon van de brommer (en terecht). Ik reed natuurlijk nooit te hard en altijd verantwoord
ducktapequote:Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
+ dat je eraf vloog als je harder reed dan 30 km/uur.
dat duwtje van die motoragentquote:Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef Strolie75 het volgende:
Welke is het Gijs?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goeie plaat van Cypress Hill trouwens
Cypress Hillquote:Op woensdag 13 december 2006 15:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
insane in the brain... toepasselijk.
Heb ik live gehoord (en gevoeld) bij concert van Eminemquote:
zoooo die was bijna raakquote:Op woensdag 13 december 2006 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb ik live gehoord (en gevoeld) bij concert van EminemErg goed!
http://www.youtube.com/watch?v=4sasa9Q48iQ&mode=related&search=
Ow jaquote:Op woensdag 13 december 2006 16:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zoooo die was bijna raak![]()
![]()
wereldconcert toen![]()
echt zoooooo gejankt toenquote:
"Sow?! Dat was bijna raak joh??!"quote:Op woensdag 13 december 2006 16:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
echt zoooooo gejankt toenbuikpijn gijs.... buikpijn
![]()
![]()
*drup drup*quote:Op woensdag 13 december 2006 16:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
"Sow?! Dat was bijna raak joh??!"
PATSZo om gelachen toen inderdaad
Of die 2 grootte mofo's achterin... dat die kale zon blad op zn hoofd kreeg... ik zag dat toevallig, proestte.. en toen wezen ze naar mij alsof ik dat had gedaan
Pfff.. lang geledenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
*drup drup*
die mofo's idd hahahaha wat een prutsers.... jij had toen nog lang haar
Betere house.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:25 schreef Bastard het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ObbKgenOY-c&mode=related&search=
Over oude shit gesproken... Dana '96 En Delerium, betere hardcore toen
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:49 schreef Magneet het volgende:
ben nu eindelijk in vegas aangekomen met de sp van RB-LV
moet je opzekers doen hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 06:08 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]![]()
die heb ik nog niet aangeraakt !
Geen tijdquote:Op donderdag 14 december 2006 07:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
moet je opzekers doen hoorgrafisch allemaal een stuk beter dan de mp.
Hoever ben jij nu in TW zit nu zelf in april.quote:
Goed spel?quote:Op donderdag 14 december 2006 07:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Geen tijdsinds dinsdag niet meer geschoten, vanavond weer
Zit aan het einde ja.. nog 3 kampioenschappen winnen..quote:Op donderdag 14 december 2006 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoever ben jij nu in TW zit nu zelf in april.
Jij hebt hem zeker al bijna klaar het eerste jaar.
Dat heb ik ook met die trophy balls.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit aan het einde ja.. nog 3 kampioenschappen winnen..
Maar die 19 hole-in-one tiger ball kan ik wel vergeten, eagle every par5 baan word hem ook niet dit seizoen, double eagle heb ik niet (op een of andere manier heb ik vaak dat hij NET voor de hole blijft liggen) dus collect all trophyballs achievement zit er niet in.
Tam zit ook ergens in Mei geloof ik.
Jaaa altijd tochquote:Op donderdag 14 december 2006 08:27 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met die trophy balls.
Ach het gaat zo wel lekker.
Best nog een groot spel heel wat weekjes zoet ermee.
Dat's wel de moeilijkste.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa altijd toch
Zit altijd dik 150 uur in... en dan nog meer voor het afronden. Want wil nog wel alle eagle slaan op par5.
Maar die ene met die heuvel op het einde en die enorme zandbak ervoor is gewoon niet te doen. Ze maar je slaat af rechtdoor, oppassen voor de boom rechts.. kom je op de fairway en moet je nog 200 feet ofzo rechtsaf naar de pin die 20 feet hoger ligt. Hoop daar altijd op een chip inDie overigs in dit deel makkelijker te maken is.
Denk dat ik net als vorige 18 holes bij elkaar zet van allemaal par 5 banen, en dan achter elkaar eagle meppen.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat's wel de moeilijkste.
Blijven proberen.
Ja, heerlijk gijs, ouwerwets schietenquote:
Kan je dat zien?quote:Op donderdag 14 december 2006 09:08 schreef Magneet het volgende:
het is ook wel een geniaal spel hoor. Zou niet de eerste keer zijn dat ik iemand weet te zitten doordat de schaduw zichtbaar is
yup, ook al een keer met team survival ( meen ik ) dta de andere boven ons langs liepen op een platform en ik zag op de grond hun schaduw. Kon dus op me gemak inzoomen en mikken op de traap waar ze naar beneden kwamenquote:
Ja ik zag hem van de week... echt briljant schotquote:Op donderdag 14 december 2006 09:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Deze is helemaal briljant, zit hier te schateren![]()
![]()
http://www.break.com/inde(...)t_with_headshot.html
Owkee, daar moet ik dus ook nog op gaan lettenquote:Op donderdag 14 december 2006 09:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup, ook al een keer met team survival ( meen ik ) dta de andere boven ons langs liepen op een platform en ik zag op de grond hun schaduw. Kon dus op me gemak inzoomen en mikken op de traap waar ze naar beneden kwamen
Die vorige link met die chick danquote:Op donderdag 14 december 2006 09:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik zag hem van de week... echt briljant schot
dude zoek eens een post van mij bij de Gijsjes met meer dan 10 woorden dat minder dan 2 fouten heeftquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
dude zoek eens een post van mij bij de Gijsjes met meer dan 10 woorden dat minder dan 2 fouten heeft
behalve deze dan
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup, ook al een keer met team survival ( meen ik ) dta de andere boven ons langs liepen op een platform en ik zag op de grond hun schaduw. Kon dus op me gemak inzoomen en mikken op de traap waar ze naar beneden kwamen
LULquote:Op donderdag 14 december 2006 11:23 schreef kepler het volgende:
zo vroeg opgestaan vandaag
en weer klaar met werken
Alleen met jou voor de rest niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 08:37 schreef Bastard het volgende:
Maar ga maar na.. iedere 18 holes zeg maar 18 minuten spelen, kampioenschap heeft 4x 18 holes.. en dan iets van 25? kampioenschappen.
Al beetje online gespeeld dan?
Oh dat heb ik eigenlijk minimaal... alleen wel eens als het andere profiel word geladen voor Tamara, dan kan hij wel vastlopen.. software bug.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Alleen met jou voor de rest niet.
Spel loopt we vaak vast.
All part of the game ?quote:Op donderdag 14 december 2006 21:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Kinky Wii!
Dat, met als bijkomend voordeel dat je glazen tafel en plasmascherm e.d. intact blijven tijdens een potje uh, tennisquote:
Ey chickquote:Op donderdag 14 december 2006 21:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Kinky Wii!
Paar dagen tussen oud en nieuw Gijs. En dan zijn mijn dagen echt helemaal op.quote:
Jij was vandaag toch vrij?quote:
Ik ben vrij/ziek vandaagquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jij was vandaag toch vrij?
Nog een weekje dan vrij tot 3 jan, weekje werken en dan op wintersport.
Die hype.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben vrij/ziek vandaag
Heb gisteravond RS: lv opgehaald, vandaag maar es checken.
En moet boodschappen doen, kleine meid vermaken.
rs-LV gehaald ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben vrij/ziek vandaag
Heb gisteravond RS: lv opgehaald, vandaag maar es checken.
En moet boodschappen doen, kleine meid vermaken.
check!quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
Met andere woorden ben ook verplicht om hem te halen.
Tsja.. eigenlijk welquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
Met andere woorden ben ook verplicht om hem te halen.
Idd ik ga ook vandaag maar even shoppenquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
Gister al wat kerstboodschappen gedaan. Lijstje al aardig kunnen wegwerken.Vorig jaar op het laatste moment alles gedaan, en dat was een ramp.
quote:
_____________________________________O______________________________________quote:Heb gisteravond RS: lv opgehaald, vandaag maar es checken.
Jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Dan is strol de enige gijs zonder Vegas![]()
Je kunt mijn redenen nalezen Gijsquote:
Tis december gijsquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt mijn redenen nalezen Gijs
FFXII Gijs.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
Pepperkorrels zijn met kerst even zeldzaam als een Wii
Ik vroeg een vrije dag omdat ik al de week mol ben en nog wat dingen moet regelen.. en de baas zei "Neem maar een ziekdag en ik hou het niet van je salaris in" .. ok topquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
[..]
_____________________________________O______________________________________
Gijs...vorig jaar gezien hoe twee huisvrouwen elkaar te lijf gingen voor een bus slagroom.quote:
Jouw baasquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vroeg een vrije dag omdat ik al de week mol ben en nog wat dingen moet regelen.. en de baas zei "Neem maar een ziekdag en ik hou het niet van je salaris in" .. ok top
RsV SP gespeeld net.. ziet er toppie uit.
Vanavond maar es online knallen wa?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vroeg een vrije dag omdat ik al de week mol ben en nog wat dingen moet regelen.. en de baas zei "Neem maar een ziekdag en ik hou het niet van je salaris in" .. ok top
klaboom!quote:RsV SP gespeeld net.. ziet er toppie uit.
Vanavond maar es online knallen wa?
Vind het tevens vreemd Gijsquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Intertoys waar ik voor de launch gereserveerd belde zojuist dat ze een Wii voor me hebben!
Ik heb gezegd dat ik wacht tot begin volgend jaar. Ik sta verbaasd van mezelf.
Kan je meerdere profieltjes bewaren? Of moet je als je wisselt weer opnieuw inscannen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:34 schreef Magneet het volgende:
ik ga vanaaf nog eens kijken of ik een teddybeer van Merlijn ik kan scannen voor rb-lv
je bent te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:12 schreef Strolie75 het volgende:
Intertoys waar ik voor de launch gereserveerd belde zojuist dat ze een Wii voor me hebben!
Ik heb gezegd dat ik wacht tot begin volgend jaar. Ik sta verbaasd van mezelf.
Nee, geen piemels op de camquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:58 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ook zo'n leuk idee voor die cam *jump jump*![]()
helaasch moet je opnieuw inscannen. Das wel 1 van de mindere dingen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan je meerdere profieltjes bewaren? Of moet je als je wisselt weer opnieuw inscannen?
Je moet wel stilzitten anders geeftie en foutmeldingquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:58 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ook zo'n leuk idee voor die cam *jump jump*![]()
Nee, joh, ik heb het `s avonds gedaan. Dat kun je instellen hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:28 schreef Magneet het volgende:
en het moet licht genoeg zijn voor die cam. Goedkoop prutding
Ik probeerde eerst met een pop maar dat wilde maar nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:31 schreef Magneet het volgende:
7 keer ookvooral dat van de zijkant is lastig als je alleen bent .
Paste je hoofd niet in 1 keer?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:18 schreef Bastard het volgende:
Maar inderdaad.. iets van 7x scannen ofzo
Oh dan ben ik al dronkenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:15 schreef -Struikrover- het volgende:
Schieten
ben er om een uurtje of 22.30 hoop ik, eerst de dames op bed leggen
Ja ik kijk ffquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:27 schreef MMaRsu het volgende:
Vanavond effe potje Rainbow Six dan?
Niet te laat, moet morgen vroeg werken
Goed spel.. lekker uitgebreid, tactisch, leuke wapens.quote:
De SP is ook erg goed. Maar inderdaad.... nog maar 10 levels... wel goede soms hoor. En grootquote:Op zondag 17 december 2006 10:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed spel.. lekker uitgebreid, tactisch, leuke wapens.
Vind de maps wel ok maar niet top.. veel levels met veel deuren
Maar tis een goed spel, vermaak me er wel in.
quote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef Chocobo het volgende:
Tranen mensen............... tranen hier![]()
![]()
Dat gegil !!
http://www.break.com/index/arab_treadmill_prank.html
Die is inderdaad zooo goedquote:Op zondag 17 december 2006 13:43 schreef Chocobo het volgende:
Tranen mensen............... tranen hier![]()
![]()
Dat gegil !!
http://www.break.com/index/arab_treadmill_prank.html
Aaaah, dus van jou heb ik een friendsrequestquote:Op zondag 17 december 2006 21:16 schreef Ipho het volgende:
Gijsjes! Ik noem me zoon later gijsje denk.
quote:Op maandag 18 december 2006 06:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Aaaah, dus van jou heb ik een friendsrequest![]()
zal `m vanmiddag ff accte
Zit ik ook aan te denkenquote:Op zondag 17 december 2006 21:16 schreef Ipho het volgende:
Gijsjes! Ik noem me zoon later gijsje denk.
en het heeft hier natuurlijk niet gevrorenquote:Op maandag 18 december 2006 08:58 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik niet, voorruitverwarming![]()
Knippen en scheren graagquote:Op maandag 18 december 2006 09:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mogguh. Ik ga zo naar de kapper
tjaquote:
20.50 euroquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
20.50 euro
15 minuten werk... Maar ja, ze zijn goed, en de kapster is lekker
Ja echt hequote:Op maandag 18 december 2006 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
20 euro ook... ik heb nu al 4 of jaar een kale kop...even tondeuse standje 0 iedere week.
52 weken in een jaar, eens in de 6 weken naar de kapper gaan is dus 52/6 = zeg maar 9x20 euro= 180 euro x 4 jaar = 720 euro bespaard!!
Ownedquote:Op maandag 18 december 2006 10:35 schreef kepler het volgende:
ik krijg net een mailtje dat ze hier in de flat overstappen op satelliet-TV. Dat is allemaal leuk en aardig, maar daarvoor moet je dus een decoder kopen van 170 euro... En vanaf januari doet de kabel het niet meer![]()
Ik heb geen 170 euroDat wordt dus geen TV kijken voor mij komende tijd
Wie bepaalt dat? Kun je niet individueel kabel nemen ofzo?quote:Op maandag 18 december 2006 10:35 schreef kepler het volgende:
ik krijg net een mailtje dat ze hier in de flat overstappen op satelliet-TV. Dat is allemaal leuk en aardig, maar daarvoor moet je dus een decoder kopen van 170 euro... En vanaf januari doet de kabel het niet meer![]()
geen idee, ik ga vanmiddag wel even langs. Ik moet namelijk ook al voor vrijdag doorgeven of ik zo'n decoder wil. Ik vind het een prima plan, want de ontvangst is erg slecht hier met de kabel. Maar dit is een beetje kort dagquote:Op maandag 18 december 2006 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie bepaalt dat? Kun je niet individueel kabel nemen ofzo?
Ik betaal om de 5 weken ¤ 34quote:Op maandag 18 december 2006 10:17 schreef Bastard het volgende:
20 euro ook... ik heb nu al 4 of jaar een kale kop...even tondeuse standje 0 iedere week.
52 weken in een jaar, eens in de 6 weken naar de kapper gaan is dus 52/6 = zeg maar 9x20 euro= 180 euro x 4 jaar = 720 euro bespaard!!
Kinky?quote:
Ja. De enigen die me fatsoenlijk knippen.quote:
Die jij vervolgens oprooktquote:Op maandag 18 december 2006 10:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
www.tvopjecomputer.nlquote:Op maandag 18 december 2006 10:35 schreef kepler het volgende:
Krijg jij eigenlijk wel een notie te zien als mensen je een berichtje sturen ?quote:
huhquote:Op maandag 18 december 2006 11:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Krijg jij eigenlijk wel een notie te zien als mensen je een berichtje sturen ?
werkt, hebben we hier op werk ookquote:Op maandag 18 december 2006 11:42 schreef kepler het volgende:
[..]
hmm, dat vertrouw ik niet helemaal
Heb je invites gestuurd op videochat en berichtjes.. nul reactie van jequote:
owquote:Op maandag 18 december 2006 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je invites gestuurd op videochat en berichtjes.. nul reactie van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |