Thuisquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:02 schreef ChOas het volgende:
Woei! Ik kan naar huis...
Nog een uur en 45 mins rijden eerst
Run Basterd Run !!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 06:41 schreef Bastard het volgende:
Ik wil ook graag naar huis
Of wacht es...
Die film wil ik ook nogquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:32 schreef Quinny het volgende:
En ook vanuit huize Quicho zijn we weer present
Heb hem gisteren wel 5 keer gezien ofzo. Daan vindt hem geweldigquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die film wil ik ook nogdoelende op je icon
Oh dat is iets te vaak misschienquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:48 schreef Quinny het volgende:
[..]
Heb hem gisteren wel 5 keer gezien ofzo. Daan vindt hem geweldig
Ohja, de polar expressquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dat is iets te vaak misschien![]()
Heb zelf voor dit jaar "als je begrijpt wat ik bedoel" van B. Bommel weet je wel? En de Polar Express
Gijs.. gewoon lekker gaan kijken ... tis een hele warme en fantasievolle film over een trein die naar de Noordpool rijdtquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:10 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Is dat wat ? Gaat die over?
Hoe bevalt de 360 Gijs?quote:
bevalt super hoor. Had ik vantevoren ook niet aan getwijfeld. En de weg vinden lukt wel ja, heb toch maar een paar arcade games gekocht btw. Bejeweled & texas hold'emquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoe bevalt de 360 Gijs?Kun je al een beetje wegwijs worden in het menu enzo.. leuke games?
Ja die heb ik ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
bevalt super hoor. Had ik vantevoren ook niet aan getwijfeld. En de weg vinden lukt wel ja, heb toch maar een paar arcade games gekocht btw. Bejeweled & texas hold'em
post dan nietsquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:49 schreef gijsje79 het volgende:
Ja ga zo ook maar es kijken of ik naar huis kan gaan.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:48 schreef Bastard het volgende:
Justin Timberlake
Ja het was al 3 uur stil.. zit dat shizzle nummer van Justin T. te luisteren en denk... kom... laat ik es posten..quote:
Daan speelt vaak de Burnout demo op 360quote:
Als ik op 'struikrover'klik uit je signature kom ik op mn eigen paginaquote:
da`s omdat je automotisch inloggen hebt ingevuld op xbox.comquote:Op woensdag 13 december 2006 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik op 'struikrover'klik uit je signature kom ik op mn eigen pagina![]()
Ja maar dat heb ik bij andere mensen niet : ?quote:Op woensdag 13 december 2006 08:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
da`s omdat je automotisch inloggen hebt ingevuld op xbox.com
klik nog eens danquote:Op woensdag 13 december 2006 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik bij andere mensen niet : ?
Trouwens, dat automatisch inloggen heb ik sinds vandaag aangezet .. en het viel van de week al op.
Pfoe.. ja is wel een goed idee dat we ff heen en weer rijden bakkie doen... moet ff kijken wanneer dan.. zal het ff overleggen met de chef!quote:
Die add-on? Wat gaat dat kosten?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:29 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik ga die HD-dvd jetser wel halen iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |