Dat artikel staat hierboven tochquote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je bent toch niet achterlijk?
Een link naar het artikel aub.
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef Refragmental het volgende:
Ik ben overigens eens over www.sargasso.nl aan het surfen. Wat een site
Vind je het erg dat ik dit geen goede bron vind? Tis hetzelfde als wanneer ik stormfront ofzo als bron aanhaal... totaal niet geloofwaardig
Iedere dag het draaimoment bepalen is een vrij laaghartige manier van campagne voeren. Maar dat snap jij toch niet. JIj kan niet eens een discussie voerenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:52 schreef Refragmental het volgende:
Nu je er toch bent... wat is er smerig aan het op een rijtje zetten van leugen?
Ow sorry... datum en tijd staat er idd bijquote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:54 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ow sorry... datum en tijd staat er idd bij
Omdat jij het niet kunt/wil...
http://www.sargasso.nl/archief/2006/11/16/de-feiten-de-feiten/
Tis dus gewoon een column.
Heb je een andere ietwat geloofwaardigere bron?
Nogmaals.... WAAROM vind jij dat?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Iedere dag het draaimoment bepalen is een vrij laaghartige manier van campagne voeren. Maar dat snap jij toch niet. JIj kan niet eens een discussie voeren
Ze stelden het draaimoment van de dag voor.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef Refragmental het volgende:
Het op een rijtje zetten van leugens is doodnormaal. Of moet je het maar toestaan dat je tegenstander allerlei leugens over je beleid gaat verspreiden?
Ow?? Heb je daar bewijs van?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze stelden het draaimoment van de dag voor.
Stel je voor: volwassen mensen die het land regeren gaan bij elkaar zitten en zeggen: weet jij nog een draaimoment van Wouter![]()
Het is zo triest dat het weer grappig wordt. Je ziet dat gluiperige peinzende hoofd van Maxime zo voor je. "Als we het nou zo verdraaien dan lijkt het net of hij gedraaid is en ziet niemand dat wij de boel belazeren" JP: "dasisbriljantmaxxxime"
Nu is het wel weer een bron die er toe doet.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:00 schreef Refragmental het volgende:
Er word in die column overigens met geen woord gerept over bijeenkomsten
Je eigen zogenaamde "bron" is dus niet eens een bron
Boeit mij dat nou?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ow?? Heb je daar bewijs van?
Ik geloof er namelijk geen flikker van dat het zo is gegaan![]()
Je hebt het over bijeenkomsten waarin door de CDA "draaimomenten" worden vastgesteld.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu is het wel weer een bron die er toe doet.
Draaimoment 16 van een geile puber die met zijn hormonen in de weer is
Ja, het is me watquote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je hebt het over bijeenkomsten waarin door de CDA "draaimomenten" worden vastgesteld.
In je "bron" wordt er met geen enkel woord over gerept.
Dat jij journalist bent... tis echt triest gesteld dan met de nederlandse journalistiek
Blijkbaar wel... je "probeert" al het hele topic lang met bewijs te komen... en dat bewijs is er nog steeds niet.quote:
Ik probeer niks. Ik vertel gewoon wat er gebeurt en jij gelooft dat niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Blijkbaar wel... je "probeert" al het hele topic lang met bewijs te komen... en dat bewijs is er nog steeds niet.
Je valt echt zo gigantisch door de mand
Je geeft het dus toequote:
Gossie, is je leven nu over?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je geeft het dus toe
Nouja... je bent welkelijk alle geloofwaardigheid verloren. Na zo'n paar honderd reacties is het je nog steeds niet gelukt om met bewijs te komen.
Ow ik hap nietquote:Op woensdag 13 december 2006 21:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik probeer niks. Ik vertel gewoon wat er gebeurt en jij gelooft dat niet.
Vermakelijk wel - daarom blijf ik je even stangen omdat je zo heerlijk dom hapt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |