ernstigquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:56 schreef quickie1985 het volgende:
duurde ook 2 uur maar dan heb je wat
ga eens dood.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:14 schreef NvM het volgende:
Ik snap niet dat jullie die Zweedse hoertjes met dikke tieten nou echt mooi vinden. Het spreekt voor zich dat jullie echt dieptriest zijn.
hi ha hondelul lalalaaquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:14 schreef NvM het volgende:
Ik snap niet dat jullie die Zweedse hoertjes met dikke tieten nou echt mooi vinden. Het spreekt voor zich dat jullie echt dieptriest zijn.
3minutenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:17 schreef xFriendx het volgende:
Ze hebben er alleen wel brakke camera's![]()
Met een wat betere camera kunnen die jetsers op ware schaal op de gevoelige plaat vastgelegd worden.
Wat kost een cursus Zweeds vandaag de dag?
Die varkens uit NL zijn gewoon helemaal dik, met al die vetkwabben kun je niet eens meer tieten vindenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:14 schreef NvM het volgende:
Zeik niet zo, wijven met tieten zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:14 schreef NvM het volgende:
quote:
Hoe vaak ben je gekomen tijdens het posten?quote:Op woensdag 20 december 2006 08:18 schreef quickie1985 het volgende:
dank u dank u! met liefde
doe dit maar eens per week
al die tieten zijn echt niet goed voor mij geestelijke huishouding
Hoe vaak ben je gekomen tijdens het posten?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:38 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je gekomen tijdens het posten?![]()
[afbeelding]
ik ben verliefd
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:38 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je gekomen tijdens het posten?![]()
[afbeelding]
ik ben verliefd
doe mij maar die zweedse....quote:Op woensdag 20 december 2006 06:40 schreef dimage het volgende:
Je hoeft niet naar zweden hoor :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |