ernstigquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:56 schreef quickie1985 het volgende:
duurde ook 2 uur maar dan heb je wat
ga eens dood.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:14 schreef NvM het volgende:
Ik snap niet dat jullie die Zweedse hoertjes met dikke tieten nou echt mooi vinden. Het spreekt voor zich dat jullie echt dieptriest zijn.
hi ha hondelul lalalaaquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:14 schreef NvM het volgende:
Ik snap niet dat jullie die Zweedse hoertjes met dikke tieten nou echt mooi vinden. Het spreekt voor zich dat jullie echt dieptriest zijn.
3minutenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:17 schreef xFriendx het volgende:
Ze hebben er alleen wel brakke camera's![]()
Met een wat betere camera kunnen die jetsers op ware schaal op de gevoelige plaat vastgelegd worden.
Wat kost een cursus Zweeds vandaag de dag?
Die varkens uit NL zijn gewoon helemaal dik, met al die vetkwabben kun je niet eens meer tieten vindenquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:14 schreef NvM het volgende:
Zeik niet zo, wijven met tieten zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:14 schreef NvM het volgende:
quote:
Hoe vaak ben je gekomen tijdens het posten?quote:Op woensdag 20 december 2006 08:18 schreef quickie1985 het volgende:
dank u dank u! met liefde
doe dit maar eens per week
al die tieten zijn echt niet goed voor mij geestelijke huishouding
Hoe vaak ben je gekomen tijdens het posten?quote:Op woensdag 20 december 2006 09:38 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je gekomen tijdens het posten?![]()
[afbeelding]
ik ben verliefd
quote:Op woensdag 20 december 2006 09:38 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je gekomen tijdens het posten?![]()
[afbeelding]
ik ben verliefd
doe mij maar die zweedse....quote:Op woensdag 20 december 2006 06:40 schreef dimage het volgende:
Je hoeft niet naar zweden hoor :
nou ik was op vakantie in Denemarken afgelopen zomer, en veel meer lekkere wijven dan hier hoor.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:24 schreef TornadoDK het volgende:
wonen er eigenlijk ook leijke wijven in zweden, zo ja post die dan eens voordat ik mijn koffers pak en naar zweden emigreer![]()
nee man.. Een vriendin van mij komt uit noorwegen; zij zegt dat alle meisjes daarquote:
Ik was ook in Denemarken een tijdje terug, die chicks daar zijn idd echt lekkerquote:Op woensdag 20 december 2006 19:30 schreef Beach het volgende:
[..]
nou ik was op vakantie in Denemarken afgelopen zomer, en veel meer lekkere wijven dan hier hoor.
En ik was ook ff in Zweden, en daar was het ook echt![]()
mijn oom komt er regelmatig voor zijn werk en zij dat 90% er daar goed uit zien op straatquote:Op donderdag 21 december 2006 09:33 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
nee man.. Een vriendin van mij komt uit noorwegen; zij zegt dat alle meisjes daarzijn en dat je juist naar Zweden en Denemarken moet voor de chicks
![]()
komt alleen maar omdat er volgensmij meer buitenlanders in nederland zijn dan in denemarken dat ze er blonder zijnquote:Op donderdag 21 december 2006 16:40 schreef KansloosForEver het volgende:
pfff, in denemarken valt het allemaal nog wel mee. Daar zijn ze blonder dan hier, maar dat wil niet zeggen dat ze ook knapper zijn......
daar gaat het al fout.. hij zij het..quote:Op donderdag 21 december 2006 09:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
mijn oom komt er regelmatig voor zijn werk en zij dat 90% er daar goed uit zien op straat![]()
Dat lijkt wel een Belgquote:
Kijk hoe laag dat broekje zitquote:
ja joh, klein neukertjequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Kijk hoe laag dat broekje zit
Ze scheert vast en zeker haar al meerder malig doorboorde kutje
Dat was ook mijn gedachtequote:
teringheetquote:Op maandag 25 december 2006 00:16 schreef Zabimaru het volgende:
Deze Zweedse wenst ons een vrolijk Kerstfeest![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 12:20 schreef Timmiejj het volgende:
[afbeelding]
Gebroeders Ko aan het werk.
Viel mij ook al opquote:Op maandag 25 december 2006 14:42 schreef DemonRage het volgende:
Grappig dat op diverse Nederlandse profielensites profielpagina's worden geblokkeerd nadat de link er naartoe op Fok verschenen is.
ik zou natuurlijk al de foto's van de site uit je sig hier kunnen plaatsen, maar dat is te flauwquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:09 schreef M3CABRIO het volgende:
NIet zo gek, een of andere heaumeau liep laatst ook van mijn site te deeplinken op fok: meer dan 1 GB per dag aan traffic.....
sieg heilquote:Op maandag 25 december 2006 12:20 schreef Timmiejj het volgende:
[afbeelding]
Gebroeders Ko aan het werk.
idd.. In de statistieken van m'n site kan je zo zien op welke dag ik een paar foto's gepost had op fokquote:Op dinsdag 26 december 2006 02:09 schreef M3CABRIO het volgende:
NIet zo gek, een of andere heaumeau liep laatst ook van mijn site te deeplinken op fok: meer dan 1 GB per dag aan traffic.....
He Hou! Goeie kerst gehad?quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:49 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"Opkankeraah, we wilden net gaan neuqahquote:
De spieren van een ruk-arm hoeven toch niet aangespannen te worden voor het gewenste effect?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:04 schreef ik_haat_junks het volgende:
[..]
...
Hij probeert cool te kijken terwijl hij zijn best doet om zn rechter arm spiertje aan te spannen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |