Maffe Kipquote:
rood kruisje OPquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:31 schreef Hugster het volgende:
Goedzo
Al die vage kreten hebben we niks aan natuurlijk
quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:06 schreef Dark_Angelus het volgende:. Het stemmen kan gaan beginnen!
.
Stemmen doe je door middel van een mailtje. Stuur een mailtje met de twee namen (1babe en 1 hunk dus) naar het volgende emailadres: peri.fok@gmail.com, onder vermelding van; Stemmen Mr&Miss Fok! en een mailtje naar misstique@fok.nl, onder vermelding van; Stemmen Crewverkiezingen. Vergeet niet je username te vermelden!
Stemmen kan vanaf 12 december om 10:00 uur tot 17 december 20:00 uur.
Vermeld jouw username in de mail. Uiteraard mag je niet op jezelf stemmen..
Ja, dat andere is nog niet verdwenen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:34 schreef Hugster het volgende:
Ja geef die dingen maar weer de schuld
je kunt toch internetten zo zeg maar rond deze tijd ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:11 schreef Alexxxxx het volgende:
avonddienst is tof.
Allen kom je op die manier nie veel achter de computer
ja 's ochtends 3 uurtjesquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt toch internetten zo zeg maar rond deze tijd ?
mjah hufterig hoerendingquote:Op maandag 11 december 2006 23:32 schreef Alfisti het volgende:
In de wolken? 7e etage hoor
Bo had / j heeft een gevecht om zijn wired PC aan de praat te krijgen op de router...........
mijn ouwe desktop PC die ik in de berging wil laten draaien. Denk dat het de netwerk aansluiting is aangezien ik derest allemaal uitgesloten heb. Vanavond paps maar ff dat ding uitelkaar laten halen want ik ken die draden volgorde nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:05 schreef hermandeperman het volgende:
Wat niet dan?
Lekker handigquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn ouwe desktop PC die ik in de berging wil laten draaien. Denk dat het de netwerk aansluiting is aangezien ik derest allemaal uitgesloten heb. Vanavond paps maar ff dat ding uitelkaar laten halen want ik ken die draden volgorde niet![]()
nog handiger is dat ik mijn ouwe bakbeest monitor bij m'n ouders gelaten heb en dus geen monitor heb voor die desktop pc. Dus heb hem gisteren telkens versleept naar de woonkamer om hem op mijn tv aan te sluiten en hier doet hij het gewoonquote:
je denkt: BOJO heeft een nieuw huis, dus nu kan je hem nog een keer proberen te versieren?quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor die note heb ik nog op mn kop gekrgeen btw
Handige Harryquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog handiger is dat ik mijn ouwe bakbeest monitor bij m'n ouders gelaten heb en dus geen monitor heb voor die desktop pc. Dus heb hem gisteren telkens versleept naar de woonkamer om hem op mijn tv aan te sluiten en hier doet hij het gewoon![]()
Om 1 server te installerenquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar ben je af en toe![]()
Heb je de hele week vrij?
Hij moet z'n huis ook nog inrukkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Om 1 server te installeren
Bo, volgens mij zijn wij ergens ver familie
Da's voor hem 'n minuutje werk.... zodra z'n pc of dvd speler goed werktquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij moet z'n huis ook nog inrukken.
Mja, daar is 'ie dus al ff mee bezig...quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's voor hem 'n minuutje werk.... zodra z'n pc of dvd speler goed werkt
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar ben je af en toe![]()
Heb je de hele week vrij?
ik heb playboy channel maar dat is me te softquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, daar is 'ie dus al ff mee bezig...
schotel kopenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb playboy channel maar dat is me te soft![]()
en 140 tv kanalen, zap me suf![]()
Loopt ie niet vast omdat je geen monitor of toetsenbord aangesloten hebt? Zet anders eens 'halt on all warnings' uit in je bios... En daarnaast, een netwerkkabeltje knippen, dat lukt zelfs mijn a-technische zusje nogquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog handiger is dat ik mijn ouwe bakbeest monitor bij m'n ouders gelaten heb en dus geen monitor heb voor die desktop pc. Dus heb hem gisteren telkens versleept naar de woonkamer om hem op mijn tv aan te sluiten en hier doet hij het gewoon![]()
1. ja hij start gewoon naar Windows. Zit alleen geen monitor op wel toetsenbord en muis.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Loopt ie niet vast omdat je geen monitor of toetsenbord aangesloten hebt? Zet anders eens 'halt on all warnings' uit in je bios... En daarnaast, een netwerkkabeltje knippen, dat lukt zelfs mijn a-technische zusje nog
Thanksquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:43 schreef Paladijn het volgende:
On je toch wat op te vrolijken Bo, quote van mijn broertje: "die gast met de alfa die bij de ferraridagen bij de Ring was heeft het goed getroffen met dat appartement, ziet er erg cool uit"en stiekem ben ik het daar eigenlijk wel mee eens
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:40 schreef vlad het volgende:
heb zojuist m'n eerste fietser aangereden![]()
jezus, wat kunnen die vliegen btw![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:40 schreef vlad het volgende:
nee, mijn slet is een beetje stukquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]leren ze in een keer om goede en werkende verlichting te dragen
Wel allemaal goed afgelopen?
ik mag de schade bonnetjes bij meneer inleveren zegt iequote:
picsquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:40 schreef vlad het volgende:
Meneer sprak zeker een beetje gebroken Nederlands en fietste niet op zijn eigendomquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:48 schreef vlad het volgende:
[..]
nee, mijn slet is een beetje stuk![]()
serieus: wel redelijk goed afgelopen gelukkigde fietser (man van middelbare leeftijd) heeft z'n enkel een beetje kapot(kon nog wel gewoon lopen), maar verder gelukkig niets. En z'n fiets is total. maar hij wou er geen politie bij, want hij vond dat die zelf schuldig was (geen verlichting). En ik weet dat nog niet zo zeker. Hij reed wel op een voorrangsweg. Dus ik denk beide schuld
.
Politie erbijquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:48 schreef vlad het volgende:
[..]
nee, mijn slet is een beetje stuk![]()
serieus: wel redelijk goed afgelopen gelukkigde fietser (man van middelbare leeftijd) heeft z'n enkel een beetje kapot(kon nog wel gewoon lopen), maar verder gelukkig niets. En z'n fiets is total. maar hij wou er geen politie bij, want hij vond dat die zelf schuldig was (geen verlichting). En ik weet dat nog niet zo zeker. Hij reed wel op een voorrangsweg. Dus ik denk beide schuld
.
morgen bij daglichtquote:
was welbespraakte nederlander op een fiets die hij al 15 jaar hadquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:54 schreef lipje het volgende:
[..]
Meneer sprak zeker een beetje gebroken Nederlands en fietste niet op zijn eigendom
van die vliegende fietserquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:56 schreef vlad het volgende:
[..]
morgen bij daglichtzo zonde van de slet
![]()
![]()
Gorinchemquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Politie erbijin wat voor gehucht vond het plaats?
Ik heb bij mijn kleine aanrijding er ook geen politie bij gehad (ze reden er wel langs en vervolgens door, bureau zit praktisch om de hoek daar) en zolang de andere partij niet heel moeilijk doet of er geen gewonden zijn hoef je er volgens mij ook niet op te rekenen dat ze langskomen...
Vriend van me had een keer in de binnenstad van Leeuwarden dat een merc 190 zijn koplamp kapot reed op de trekhaak van zijn swift (ja, te lachwekkend), waarbij die rijder nogal moeilijk en agressief ging doen - politie gebeld, moesten ze maar naar het politiebureau rijden om het daar af te handelen, men kon niet langskomen
Belangrijkste blijft dat je niemand het ziekenhuis ingereden hebt lijkt me, schade is kut, maar dat is niet anders...quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:57 schreef vlad het volgende:
[..]
was welbespraakte nederlander op een fiets die hij al 15 jaar hadhij mijmelde meer over z'n bijbelles die die nu moest missen
![]()
sensatiezoekerquote:
krijg ik weer een note voor gebaggerquote:
Ja, wie post er dan ook een Georgina Verbaan in een Britney Spears topicquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:05 schreef lipje het volgende:
[..]
krijg ik weer een note voor gebagger
de schade boeit mij geen enkele zier. was zo blij dat die opstondquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Belangrijkste blijft dat je niemand het ziekenhuis ingereden hebt lijkt me, schade is kut, maar dat is niet anders...
IKquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, wie post er dan ook een Georgina Verbaan in een Britney Spears topic.
Je eerste aanrijdingquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:07 schreef vlad het volgende:
[..]
de schade boeit mij geen enkele zier. was zo blij dat die opstond![]()
![]()
sigaartje erbijquote:
ruilen voor een stukke slet?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
Iemand kart kopen?
Voor jullie 1400 euro![]()
potver, je zit ook altijd vol goede ideen he?quote:
je vergeet de emotionele waardequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat hok is incl. benzine nog niet 1400 euro waard
die heb ik netjes met m'n tandenborstel uit de grille gepeuterdquote:
Arbeiederquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:52 schreef vlad het volgende:
[..]
die heb ik netjes met m'n tandenborstel uit de grille gepeuterd![]()
wel als je er een vliegende fietser bij doet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat hok is incl. benzine nog niet 1400 euro waard
fietserquote:
comfortknipperlichtenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:53 schreef lipje het volgende:
[..]
wel als je er een vliegende fietser bij doet.
Trouwens heeft ie 123-knipperlichten?
van het zomer waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe is het met de vrouw eigenlijk? Komt ze al bij je wonen?
rijd je tegenwoordig Fordjes rond op een haventerrein?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:55 schreef vlad het volgende:
[..]
comfortknipperlichten![]()
123 term is voor paupers![]()
zijn ouders klagen dat ie te weinig thuis is... Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:56 schreef vlad het volgende:
[..]
van het zomer waarschijnlijk![]()
en hoe is het met jou vakantielief afgelopen waar je de nummer van kwijt was en toen toch niet?
ik parkeer nu met voorkennisquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:57 schreef lipje het volgende:
[..]
rijd je tegenwoordig Fordjes rond op een haventerrein?
*ril*quote:
Verwaterd... Niets concreets geworden iig...quote:en hoe is het met jou vakantielief afgelopen waar je de nummer van kwijt was en toen toch niet?
quote:
jammerquote:Verwaterd... Niets concreets geworden iig...
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:08 schreef vlad het volgende:
[..]
klopt. wordt wel een uitdaging hoor. daar is 7 maanden Canada een eitje bij
![]()
Ach...quote:[..]
jammer![]()
maar op de TU lopen ook wel leuke vrouwen rond zag ik![]()
9 cylinder blokken ? woeiquote:Among the 6-Series models of BMW, the 635 CSI is the most recognized. These models came in with 9 Cylinder engines and a 5-speed manual transmission.
Ik heb nog geen intelligentie bij jou kunnen ontdekken in ieder geval [/herman]quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
Is Intelligence nou nog niet langs geweest?
Whehehehehehehehehehehehequote:Op dinsdag 12 december 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb nog geen intelligentie bij jou kunnen ontdekken in ieder geval [/herman]
Goeiesmorreges Juffrouw Jannie.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:12 schreef Sjoewe het volgende:
Goeiesmorgesdezemorgeh
Morgen kom ik weer langs je huis denderen op weg naar Shitholquote:
ik zal de hele ochtend op het balkon staan zwaaienquote:Op woensdag 13 december 2006 11:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Morgen kom ik weer langs je huis denderen op weg naar Shithol
Zeikhoerquote:Op woensdag 13 december 2006 11:42 schreef Dangel het volgende:
ff dangelen, kom net thuis van rijles, en om 12:15 meot ik alweer naar het werk, chef heeft een dag vrij, dus moet eerder beginnen
"nee jongens, NIEMAND mag vrij! Rijexamen op de rustigste dag van de week, moeilijk, moeilijk, moeilijk"
En dan zlef de drukste dag van de week vrij nemen, op het laatste moment
Ga jij nu maar aan je moeder vragen of ze de was voor je doet, holjosti.quote:
[hap]Dat doet ze al ff niet meer hoor[/hap]quote:Op woensdag 13 december 2006 11:47 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ga jij nu maar aan je moeder vragen of ze de was voor je doet, holjosti.
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:48 schreef Sjoewe het volgende:
AAARGH, zit je in de bieb, ben je aan het werk, begin je je af te vragen of het wel zinnig is wat je schrijft, christus, dit wordt weer een schijtpaper.
Zeg krasnicht, ga jij gewoon eens even je medearbeiders lastigvallen met je gekankerquote:Op woensdag 13 december 2006 11:51 schreef Dangel het volgende:
Je moet nooit na gaan denken over de zin van iets, want in de kern is alles onzinnig, behalve eten, drinken, poepen, plassen, ademen, slapen en neuken.
Boehoequote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg krasnicht, ga jij gewoon eens even je medearbeiders lastigvallen met je gekanker
Mooi zo, gaan ze nu even aanmodderen met PVVquote:Op woensdag 13 december 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
Formatie CDA, PVDA, CU gaat het ook niet meer worden na gisteravond
Tuurlijk niet. Zoals ik, ten tijde van de uitslag al zei, dit worden nieuwe verkiezingen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi zo, gaan ze nu even aanmodderen met PVV
Zo blijven we aan de gangquote:Op woensdag 13 december 2006 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zoals ik, ten tijde van de uitslag al zei, dit worden nieuwe verkiezingen.
Hij is leuk ehquote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
nah ff snel dan. Ff kijken of de nieuwe GC mod al bekend is.
quote:De top van het Nederlandse bedrijfsleven wil dat het nieuwe kabinet zich sterk maakt voor het milieu. Ruim tachtig zakenlieden en topmanagers hebben dat dinsdag in een open brief aan het kabinet bepleit.
ABN Amro bank wilde toch ooit een kerncentrale financieren?quote:Tot de ondertekenaars behoren Antony Burgmans van Unilever , Rein Willems van Shell Nederland, Rijkman Groenink van ABN Amro , Peter Bakker van postbedrijf TNT , Gerlach Cerfontaine van Schiphol, Leo van Wijk van KLM , president-commissaris Jan-Michiel Hessels van Euronext , Wout Dekker van Nutreco en voorzitter Alexander Rinnooy Kan van de Sociaal-Economische Raad.
quote:In de paar maanden dat de Australische mijn op Rapu Rapu Island in de Filippijnen operationeel is, zijn er cyanide en andere toxische stoffen de zee in gelekt, met massale vissterfte tot gevolg.
Dit Lafayette-project wordt gefinancierd door een syndicaat van banken, waaronder ANZ Investment Bank en ABN AMRO NV (de Australische tak); deze activiteiten staan in schril contrast met hun eigen milieu-policy.
Je moet toch iets, nietwaar?quote:
Een kerncentrale is beter voor het milieu dan bijvoorbeeld een kolen-centrale.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:29 schreef ijsmeis het volgende::
[..]
[..]
ABN Amro bank wilde toch ooit een kerncentrale financieren?
En!
[..]
Van...?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je moet toch iets, nietwaar?
Ik zet in op een minderheidskabinet.
Wat dacht je van duurzame energiequote:Op woensdag 13 december 2006 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een kerncentrale is beter voor het milieu dan bijvoorbeeld een kolen-centrale.
Huh?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat dacht je van duurzame energie.
Kernenergie is schoner dan olie......quote:Op woensdag 13 december 2006 12:29 schreef ijsmeis het volgende:
ABN Amro bank wilde toch ooit een kerncentrale financieren?
CDA - PvdA.....quote:
Nederland volbouwen met windmolens? Nee dat is goed voor het milieuquote:Op woensdag 13 december 2006 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat dacht je van duurzame energie.
Net alsof overal windmolens plaatsen uberhaupt zin heeftquote:Op woensdag 13 december 2006 12:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nederland volbouwen met windmolens? Nee dat is goed voor het milieu
Na gisteravond ook nog...?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
CDA - PvdA.....
Niet dat dat stabiel is, maar toch...
Maar wel lekker groenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:41 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nederland volbouwen met windmolens? Nee dat is goed voor het milieu
Jij komt met duurzame energie op de proppen, niet ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Net alsof overal windmolens plaatsen uberhaupt zin heeft.
Zoveel windmolens zijn er nou ook weer (nog) nietquote:Op woensdag 13 december 2006 12:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij komt met duurzame energie op de proppen, niet ik.
ja...... Wat is het alternatief? CDA-VVD zou kunnen, maar die hebben zo veel gedoogsteun nodig, dat wordt ook niets....quote:Op woensdag 13 december 2006 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Na gisteravond ook nog...?
Dan denk ik dat SP-PVDA meer kans heeft... En dat men eerst een kabinet zal vormen weet ik ook wel ja. Ook al weet iedereen dat het niet gaat werken, het gaat toch gebeuren...quote:Op woensdag 13 december 2006 12:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ja...... Wat is het alternatief? CDA-VVD zou kunnen, maar die hebben zo veel gedoogsteun nodig, dat wordt ook niets....
Nieuwe verkiezingen is echt een laatste redmiddel.. Men zal eerst een nieuw kabinet vormen, dat valt binnen een jaar en dan heb je alsnog nieuwe verkiezingen....
Jij komt niet vaak buiten Limburg of wel?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zoveel windmolens zijn er nou ook weer (nog) niet.
Het kan me niet schelen dat jij dat denkt, aangezien je zo over iedereen denkt die buiten de randstand woont.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak buiten Limburg of wel?
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:00 schreef ijsmeis het volgende:
En dit noem ik dus echt niet superveel eh:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_windmolens_in_Nederland
ik zie hetquote:Op woensdag 13 december 2006 13:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hou het toch maar goed in de gaten.
Absoluut gelul.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen dat jij dat denkt, aangezien je zo over iedereen denkt die buiten de randstand woont.
quote:
Anne, doe jezelf een plezier en ga over iets anders dan duurzame energie of windmolens praten.....quote:Op woensdag 13 december 2006 13:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Van die gare molens hebben wij er zelfs 3 van. Alleen omdat we geen wind hebben zijn ze niet in gebruik. Alleen zijn het dan van die meelbroodbakmolens![]()
.
Psst. Hij woont zelf practisch in Limburgquote:
Neequote:Op woensdag 13 december 2006 13:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Anne, doe jezelf een plezier en ga over iets anders dan duurzame energie of windmolens praten.....
*ril*.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Psst. Hij woont zelf practisch in Limburg
En vanavond ben ik in Tilburg btwquote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Psst. Hij woont zelf practisch in Limburg
Dat is een typische uitspraak jegens jezelf.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan niet. Blijf vooral zien wat je zelf wil zien.
quote:Op woensdag 13 december 2006 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En vanavond ben ik in Tilburg btw
Of zuipen bij Olof....quote:Op woensdag 13 december 2006 13:34 schreef Sjoewe het volgende:
Dass kan jetzt nür für dem NULL-DREIZEHN sein jawohl
Nah Lostprophets vanavond in de 013, en ik weet toevallig dat Hermiespermie dat een bijkans leuk rockensemble vindquote:
Als je dat al takkeherrie vind, dan moeten wij zeker nooit samen muziek gaan luisterenquote:
dat zal je tegenvallen denk ikquote:Op woensdag 13 december 2006 14:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je dat al takkeherrie vind, dan moeten wij zeker nooit samen muziek gaan luisteren
Een hatchquote:Op woensdag 13 december 2006 15:58 schreef Hugster het volgende:
Boring bi-hatches.
je bent gaan slapen in dat studentenhuis begrijp ik?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:51 schreef PeuRac het volgende:
Tering wat een meesterlijk feest gisteren
om 17u begonnnen met een kerst feest op school, om 22u werden we t gebouw uit gezet en een lerares in de taxi naar huis gezetToen de afterparty in t studentenhuis, waar k om 8u vertrok, nog steeds dronken
welke gek gaat er dan s avonds werkenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je bent gaan slapen in dat studentenhuis begrijp ik?
Anders is het niet zo gek als je nog dronken was.
Aan de andere kant welke gek gaat er nou slapen als er gezopen kan worden
even denkenquote:Op woensdag 13 december 2006 18:19 schreef lipje het volgende:
[..]
welke gek gaat er dan s avonds werken![]()
Ook _gek dusquote:Op woensdag 13 december 2006 18:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
even denken
1 is leuk
2 er is oneindig drank
3 je word straal bezopen het is ontiegelijk gezellig en je krijgt er goed voor betaald.
Dat is de reden
welke van de driequote:Op woensdag 13 december 2006 18:53 schreef Paladijn het volgende:
Lipje!
Hoe heet dat statief wat jij hebt ook alweer?
En Mark, betaald krijgen om te drinken
Dat redelijk compacte niet al te dure ding wat je meehad op de ringtripquote:Op woensdag 13 december 2006 19:04 schreef lipje het volgende:
[..]
welke van de drie
Die in mijn fototas zit is een Cullmann.
Design boeit me niet zo voor een praktisch iets als een statiefquote:Op woensdag 13 december 2006 19:12 schreef lipje het volgende:
nee is ook een Cullmann
maar wel design
[afbeelding]
http://www.cullmann-foto.(...)ekt2005engwebrgb.pdfquote:Op woensdag 13 december 2006 19:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Design boeit me niet zo voor een praktisch iets als een statief
Als ie maar degelijk, niet al te duur en stabiel isIk zal in ieder geval eens rondkijken bij Cullmann...
Die was ik net aan't doorpluizenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:21 schreef lipje het volgende:
[..]
http://www.cullmann-foto.(...)ekt2005engwebrgb.pdf
de folder
Dat denk ik ook altijdquote:Op woensdag 13 december 2006 17:51 schreef ook_gek het volgende:
Aan de andere kant welke gek gaat er nou slapen als er gezopen kan worden
Ze hebben wel leuke Ring accessoiresquote:Op woensdag 13 december 2006 19:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die was ik net aan't doorpluizen
Het gaat me er vooral om dat ik wat betere foto's kan maken in weinig-licht situaties en hem overal mee naar toe kan nemen. Prutsen met de 2 secondentimer helpt wel wat, maar is ook niet alles
quote:
Bedoelde ik, maar daar heb je een bijrijder, met tripod op schoot, voorquote:Op woensdag 13 december 2006 19:30 schreef lipje het volgende:filmpje. Hoef je de camera niet aan het dashboard te ducktapen
Jou kennende is het een mega ranzig filmpje. Dus ik klik niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:19 schreef Hugster het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7815/3aa73a32/index.html![]()
![]()
Het is gewoon een brommer achtervolging uit Blik op de weg kutje.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jou kennende is het een mega ranzig filmpje. Dus ik klik niet.
Oh, die heb ik gisteren gezien. Op de tv.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is gewoon een brommer achtervolging uit Blik op de weg kutje.
Wat een mongooltje is het ookquote:Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
*zucht* Tjek m'n PM btw.
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
*zucht* Tjek m'n PM btw.
quote:Op 13-12-2006 21:55 schreef gerwin1288
heb je niet nog wat meer "mooie"foto's voor me(A)
en een banverzoek mij niet kennen is net zoiets als God niet kennenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehe, nu heb je er een note bij.
Ja, maar jij hebt God vervangenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
en een banverzoek mij niet kennen is net zoiets als God niet kennen![]()
Het was maar een grapje natuurlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 22:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
en een banverzoek mij niet kennen is net zoiets als God niet kennen![]()
Weet ik veel. Ik ga er niet op in.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hou oud zou ie zijn?December '88?
dat van mij ook Einsteinquote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het was maar een grapje natuurlijk![]()
[TK] Gillard Rotax max 125cc kart ban die heumeu's daar maar![]()
Moet je me even vertellen hoe je dat ingesteld hebt want dat wil ik ook altijd, maar dan krijg ik gewoon mijn eigen voicemail.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja, juist ja. Ik ga mezelf dadelijk ook maar eens bellen dan hmm.
Ik bel dan gewoon naar de huistelefoon en neem daar opquote:Op woensdag 13 december 2006 22:30 schreef Hugster het volgende:
[..]
Moet je me even vertellen hoe je dat ingesteld hebt want dat wil ik ook altijd, maar dan krijg ik gewoon mijn eigen voicemail.
Ik heb dat alleen bij zo'n toffe gesprek's.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik bel dan gewoon naar de huistelefoon en neem daar op.
Dan krijg je zo'n toffe echo's.
Lieverdquote:Op woensdag 13 december 2006 22:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik bel dan gewoon naar de huistelefoon en neem daar op.
Dan krijg je zo'n toffe echo's.
Je hebt heel de dag al geen flikker uitgevoerdquote:Op woensdag 13 december 2006 22:46 schreef Hugster het volgende:
Jeetje dacht ik net te gaan researchen, wordt the Sopranos weer heel spannend
zucht.
Jouw schuld.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt heel de dag al geen flikker uitgevoerd.
Ik heb trouwens een kerstkaart gekregen van het meisje.quote:
Lekker stel zo wel eh?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ook niet trouwensDat terzijde. Ik zou vandaag mijn Storyboard-shizzle afmaken
![]()
.
Saaie ouwe lullebakquote:Op woensdag 13 december 2006 22:49 schreef Hugster het volgende:
Je bent ook alweer vergeten dat ik de zware taak had om een S80 T6 te rijden
Ja, eigenlijk wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan liever een krokante Civic idd.
Ik ga je overdag gewoon blocken wat zeg je me daar van?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, door jou word ik later een arme sloeber. Ik eis geld van je gewoon.
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ga je overdag gewoon blocken wat zeg je me daar van?
Alles voor jouw toekomst!
Ja de T6 nog wel, hoe durft zequote:
Ken je er eenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:54 schreef BaraCuda het volgende:
Je ging toch met een rijke vent samen wonen?
Ohquote:Op woensdag 13 december 2006 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij mag niet ouder wezen dan 25 okay.
Aad is singlequote:Op woensdag 13 december 2006 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij mag niet ouder wezen dan 25 okay.
Maar ik heb hem gepestquote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Aad is single
Ben je mooi met een Cayman S op stap
iig morgen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voor 6 weken lang? Okay? Wanneer kom je?
Maar ik ben morgen in Arnhemquote:Op woensdag 13 december 2006 23:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
iig morgen.
*alvast rekt en strekt*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |