Maffe Kipquote:
rood kruisje OPquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:31 schreef Hugster het volgende:
Goedzo
Al die vage kreten hebben we niks aan natuurlijk
quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:06 schreef Dark_Angelus het volgende:. Het stemmen kan gaan beginnen!
.
Stemmen doe je door middel van een mailtje. Stuur een mailtje met de twee namen (1babe en 1 hunk dus) naar het volgende emailadres: peri.fok@gmail.com, onder vermelding van; Stemmen Mr&Miss Fok! en een mailtje naar misstique@fok.nl, onder vermelding van; Stemmen Crewverkiezingen. Vergeet niet je username te vermelden!
Stemmen kan vanaf 12 december om 10:00 uur tot 17 december 20:00 uur.
Vermeld jouw username in de mail. Uiteraard mag je niet op jezelf stemmen..
Ja, dat andere is nog niet verdwenen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:34 schreef Hugster het volgende:
Ja geef die dingen maar weer de schuld
je kunt toch internetten zo zeg maar rond deze tijd ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:11 schreef Alexxxxx het volgende:
avonddienst is tof.
Allen kom je op die manier nie veel achter de computer
ja 's ochtends 3 uurtjesquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
je kunt toch internetten zo zeg maar rond deze tijd ?
mjah hufterig hoerendingquote:Op maandag 11 december 2006 23:32 schreef Alfisti het volgende:
In de wolken? 7e etage hoor
Bo had / j heeft een gevecht om zijn wired PC aan de praat te krijgen op de router...........
mijn ouwe desktop PC die ik in de berging wil laten draaien. Denk dat het de netwerk aansluiting is aangezien ik derest allemaal uitgesloten heb. Vanavond paps maar ff dat ding uitelkaar laten halen want ik ken die draden volgorde nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:05 schreef hermandeperman het volgende:
Wat niet dan?
Lekker handigquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn ouwe desktop PC die ik in de berging wil laten draaien. Denk dat het de netwerk aansluiting is aangezien ik derest allemaal uitgesloten heb. Vanavond paps maar ff dat ding uitelkaar laten halen want ik ken die draden volgorde niet![]()
nog handiger is dat ik mijn ouwe bakbeest monitor bij m'n ouders gelaten heb en dus geen monitor heb voor die desktop pc. Dus heb hem gisteren telkens versleept naar de woonkamer om hem op mijn tv aan te sluiten en hier doet hij het gewoonquote:
je denkt: BOJO heeft een nieuw huis, dus nu kan je hem nog een keer proberen te versieren?quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor die note heb ik nog op mn kop gekrgeen btw
Handige Harryquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog handiger is dat ik mijn ouwe bakbeest monitor bij m'n ouders gelaten heb en dus geen monitor heb voor die desktop pc. Dus heb hem gisteren telkens versleept naar de woonkamer om hem op mijn tv aan te sluiten en hier doet hij het gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |