Dat is toch een boek?quote:Op maandag 11 december 2006 19:44 schreef kastanova het volgende:
over een vrouw die anderhalf jaar als man door het leven ging en zich echt de ogen uitgekeken had met betrekking tot de mannelijke belevingswereld...
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteertquote:Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef poepeneesje het volgende:
Met jou antwoorden zul je ons mannen te kort gaan doen vrees ik...
dan DIE van...quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteert.
Checkquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, m'n grammaticale kennis is in ieder geval al beter dan dat die van de "gemiddelde" man zoals die zich hier presenteert.
omdat het ons geen reet uitmaakt?quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Waarom kopen jullie altijd de verkeerde dingen in de supermarkt?
(Voorbeeld: ik wil prei en hij komt thuis met een of andere vage Thaise exotische groente). Ik bedoel, is kijken/een etiketje lezen nou zo moeilijk...
ah ik dacht dat ik de enige was!quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
(Voorbeeld: ik wil prei en hij komt thuis met een of andere vage Thaise exotische groente). Ik bedoel, is kijken/een etiketje lezen nou zo moeilijk...
Jou misschien ja, mij daarintegen zullen die antwoorden wel in een goed daglicht stellen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef poepeneesje het volgende:
Met jou antwoorden zul je ons mannen te kort gaan doen vrees ik...
Mannen zijn te stoer om navraag te doen...quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Nee, urban legendquote:Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is het mannelijke equivalent van SCH's homo-topic?
Interesting!
Vraag...
Meten jullie echt altijd?
Nou niet echt. Ik heb een review van dat boek gelezen en die vrouw was verbaasd over hoe veel druk er tegenwoordig op mannen staat en hoe gecompliceerd het mannenleven kan zijn. Die logica en simpelheid viel volgens haar erg tegen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Check.
Maar heb geen zin om een paar uur aan een boek te besteden waarin een vrouw uitlegt hoe logisch de mannenwereld is...
Je valt gewoon op de verkeerde mannenquote:Op maandag 11 december 2006 19:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja pcies!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |