Dees, ik had 300e post + eerder geopend!quote:Op maandag 11 december 2006 19:30 schreef seekfaM het volgende:
Welke word het?
Die vrouw links die kijkt vreemdquote:
wtfquote:Op maandag 11 december 2006 19:36 schreef slindenau het volgende:
Dit topic valt enkel in herhaling, slotje is wel op zn plaats denk ik zo.
wat een homoquote:Op maandag 11 december 2006 20:03 schreef koffiegast het volgende:
http://math.berkeley.edu/~ari/artintutu.jpg
watf
ik snap em nog steeds niet.quote:
Die zag ik de eerste keer niet.quote:
dank u, dank u....quote:
owquote:Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Wie heeft die eigenlijk geintroduceert op dit forum?
En dat met zijn ondertitelquote:
Maak van de (4) personen eens lettersquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:53 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Maak van de (4) personen eens letters![]()
Dat mag hoor, kom maar op met die picsquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:14 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb er wel 1 maar daar ben ik zelf de N00b die de foto verpest.
Sinds wanneer is dat een bezwaar?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:14 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb er wel 1 maar daar ben ik zelf de N00b die de foto verpest.
Meer plaatjes is wat we nodig hebben, dan komt alles weer goed.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:15 schreef Bastard het volgende:
Beetje kuttopic geworden eigenlijk.
dit word het laatste deel?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:18 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Meer plaatjes is wat we nodig hebben, dan komt alles weer goed.
Voorbeeld geeft:
[afbeelding]
welke film s dat ookweer?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:18 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Meer plaatjes is wat we nodig hebben, dan komt alles weer goed.
Voorbeeld geeft:
[afbeelding]
klikquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:50 schreef purmernoord het volgende:
wat is een tvp?
quote:
quote:Met name in B&H / US & ONZ niet wenselijk
Sinds een update van de RDE-software waar Fok!Forum op draait is het gebruik van TVP's niet meer nodig.
Ik wist niet dat ze in de jaren 60 al veel kleurenfoto's maakten, dat was toch alleen voor de rijken?quote:
zoeen afstandbediening hebben wij ook, die is voor DIGITALE TV VAN HOMESHT. ofzoeen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:09 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze in de jaren 60 al veel kleurenfoto's maakten, dat was toch alleen voor de rijken?
Afstandsbedieningen!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:14 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
zoeen afstandbediening hebben wij ook, die is voor DIGITALE TV VAN HOMESHT. ofzoeen.![]()
C00l, is dat al zo oud, wanno!![]()
Ik heb m van een kameraad en toen ik m hier voor t eerst poste werd-ie warm onthaald. Kan zijn dat jij hem al wel eerder had gepost hoor, maar dat niet veel mensen m toen kenden ofzo...quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dank u, dank u....![]()
Edit:
[..]
ow![]()
ik dacht dat ik die het vorige topic gepost had...
Cantonaquote:
Kijk en ziequote:Op dinsdag 12 december 2006 18:06 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Die linkse is zo bleek dat je de aderen ziet lopen..![]()
EDIT: en die josti er achter hoort thuis in dit topic![]()
Zeker geen overjarige...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Damn geil, zijn dat minderjarige tietjes?
echt welquote:
Het is gek want de ene keer staat hij zonder rode stippen en de volgende keer staat ie prima op het forum.quote:
daarom, hij laat hem gewoon niet zienquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Het is gek want de ene keer staat hij zonder rode stippen en de volgende keer staat ie prima op het forum.
Als ik de eigenschappen overneem en de link kopieer dan doet hij het bij mij ook niet
hoe kan het dan dat ik hem beide keren wel ziequote:Op dinsdag 12 december 2006 20:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
daarom, hij laat hem gewoon niet zien![]()
neukendehoerenslettenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:51 schreef outcast_within het volgende:
vooruit zelf hosten
[afbeelding]
ik zie hemquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:40 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat ik hem beide keren wel zie
Ik was eerder, ook pbquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:51 schreef outcast_within het volgende:
vooruit zelf hosten
[afbeelding]
ja maar wel img tags zetten dan. niemand die op linkjes klinktquote:
doe als volgt: [img] url [/img] en dan zonder spaties.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
http://www.steakandcheese(...)ng_Your_Gas_Tank.jpg
wrom doet ie het niet
wtf?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:13 schreef Eb het volgende:
[..]
doe als volgt: [[url= url ]afbeelding[/url]] en dan zonder spaties.
Aldus:
[afbeelding]
Wat is dat voor club hey...iedereen staat daar heel normaal te feesten, op 2 naakte mannen, een pijpslet en een kontgrotvingeraar na...quote:
Dus dat bedoelen ze met dames achter glasquote:
check link links bovenin, niks n00bs aan dus..quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:55 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat is dat voor club hey...iedereen staat daar heel normaal te feesten, op 2 naakte mannen, een pijpslet en een kontgrotvingeraar na...
Die had ik dan even gemistquote:Op woensdag 13 december 2006 12:02 schreef outcast_within het volgende:
jup die is langs geweest
anderen wss ook ^quote:Op woensdag 13 december 2006 12:09 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Die had ik dan even gemist
ik zie alleen maar dames met kleren aan........quote:Op woensdag 13 december 2006 12:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
[afbeelding]
dat wijf met die kleren aan
Met die siga of dat stuk worst?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:00 schreef outcast_within het volgende:
die zo gaar kijkt
omfgquote:
wat??quote:Op woensdag 13 december 2006 18:52 schreef Mojave het volgende:
mag niet he
Deze foto's heeft alleen maar noobsquote:
3e en 4e van onderen,quote:Op woensdag 13 december 2006 13:28 schreef outcast_within het volgende:
ik vind die server maar langzaam
[afbeelding]
echt mis... slikt ie vrouwenhormonen ofzo?quote:
Wil je zo graag pijpen dan? Je kan vast wel iemand vindenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:57 schreef slindenau het volgende:
Zijn dat soort feestjes ook in NL?
In een boevenpakjequote:
Whoa goeie grapquote:Op woensdag 13 december 2006 22:51 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Wil je zo graag pijpen dan? Je kan vast wel iemand vinden
Oeps... Met die noob wil je niet fokken....quote:
Sorryquote:Op donderdag 14 december 2006 08:30 schreef slindenau het volgende:
[..]
Whoa goeie grap....
Nee, als ik dat zou willen (als man zijnde) had ik er nu niet om hoeven vragen...
Bleh.
Je wil zien dat ze bruut genomen wordt door die hondquote:Op donderdag 14 december 2006 10:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
is er meer vanm deze babe te zien?![]()
Opzich was het een slimme ventquote:Op donderdag 14 december 2006 10:38 schreef outcast_within het volgende:
Ik vind em zelf niet eens grappig, maar ach
deze insteek is nog niet echt langs gekomen
[afbeelding]
Slowchat (en jouw bagger fipo) verwijderd.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:22 schreef outcast_within het volgende:
als jullie nou ff niet zo slowchatten, maak ik ff een einde aan dit topic door ff alles te plaatsen wat we al gehad hebben
hey die kan een cockring bij de juwelier hale! das makkelijkquote:
Die rechtse is een dushi die enkel negers doet.quote:
he jij checkt foto's van kleine meisjes (hier op het forum)!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:42 schreef n00cL30n het volgende:
Hij zit errug verstopt.. maareuh....
[afbeelding]
Neuh.. de foto kwam voorbij op Userfoto #218 ofzoiets...quote:Op donderdag 14 december 2006 12:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
he jij checkt foto's van kleine meisjes (hier op het forum)!
Engert!!![]()
Whehehe geweldig fotoquote:
Shit zeg.. ik schrok... maar ik ben het toch niet..quote:
ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:33 schreef Clerick het volgende:
[..]
die donkere of die vent?
ik wil ze wel beide uit the pic. hebben
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:01 schreef Finch het volgende:
[..]
Shit zeg.. ik schrok... maar ik ben het toch niet..![]()
zouden ze hun gordel omgehad hebben? anders staan dr voorlopig ff 2 minder te laserenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:47 schreef Clerick het volgende:
[afbeelding]
foto is door m'n vader gemaakt
omg, rechterkant, cloning gone wrong?quote:
Dat is niet een n00b die het verpestquote:
je vergat de e 'quote:Op maandag 18 december 2006 15:33 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat is niet één n00b die het verpest
Hehe, feit is dat je met deze foto flink wat materiaal voor fotofucks hebtquote:
hoezo?quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:04 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik weet niet of er nog wel een deel 7 moet komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |