Dees, ik had 300e post + eerder geopend!quote:Op maandag 11 december 2006 19:30 schreef seekfaM het volgende:
Welke word het?
Die vrouw links die kijkt vreemdquote:
wtfquote:Op maandag 11 december 2006 19:36 schreef slindenau het volgende:
Dit topic valt enkel in herhaling, slotje is wel op zn plaats denk ik zo.
wat een homoquote:Op maandag 11 december 2006 20:03 schreef koffiegast het volgende:
http://math.berkeley.edu/~ari/artintutu.jpg
watf
ik snap em nog steeds niet.quote:
Die zag ik de eerste keer niet.quote:
dank u, dank u....quote:
owquote:Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Wie heeft die eigenlijk geintroduceert op dit forum?
En dat met zijn ondertitelquote:
Maak van de (4) personen eens lettersquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:53 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Maak van de (4) personen eens letters![]()
Dat mag hoor, kom maar op met die picsquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:14 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb er wel 1 maar daar ben ik zelf de N00b die de foto verpest.
Sinds wanneer is dat een bezwaar?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:14 schreef SimtekF1 het volgende:
Heb er wel 1 maar daar ben ik zelf de N00b die de foto verpest.
Meer plaatjes is wat we nodig hebben, dan komt alles weer goed.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:15 schreef Bastard het volgende:
Beetje kuttopic geworden eigenlijk.
dit word het laatste deel?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:18 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Meer plaatjes is wat we nodig hebben, dan komt alles weer goed.
Voorbeeld geeft:
[afbeelding]
welke film s dat ookweer?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:18 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Meer plaatjes is wat we nodig hebben, dan komt alles weer goed.
Voorbeeld geeft:
[afbeelding]
klikquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:50 schreef purmernoord het volgende:
wat is een tvp?
quote:
quote:Met name in B&H / US & ONZ niet wenselijk
Sinds een update van de RDE-software waar Fok!Forum op draait is het gebruik van TVP's niet meer nodig.
Ik wist niet dat ze in de jaren 60 al veel kleurenfoto's maakten, dat was toch alleen voor de rijken?quote:
zoeen afstandbediening hebben wij ook, die is voor DIGITALE TV VAN HOMESHT. ofzoeen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:09 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze in de jaren 60 al veel kleurenfoto's maakten, dat was toch alleen voor de rijken?
Afstandsbedieningen!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:14 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
zoeen afstandbediening hebben wij ook, die is voor DIGITALE TV VAN HOMESHT. ofzoeen.![]()
C00l, is dat al zo oud, wanno!![]()
Ik heb m van een kameraad en toen ik m hier voor t eerst poste werd-ie warm onthaald. Kan zijn dat jij hem al wel eerder had gepost hoor, maar dat niet veel mensen m toen kenden ofzo...quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:25 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dank u, dank u....![]()
Edit:
[..]
ow![]()
ik dacht dat ik die het vorige topic gepost had...
Cantonaquote:
Kijk en ziequote:Op dinsdag 12 december 2006 18:06 schreef Robsterr het volgende:
[..]
Die linkse is zo bleek dat je de aderen ziet lopen..![]()
EDIT: en die josti er achter hoort thuis in dit topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |