Kijk nog maar eensquote:Op maandag 11 december 2006 19:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nog steeds geen submit.
Een submit zie ik niet, hoor.quote:
Je vergeet er 1quote:Op maandag 11 december 2006 19:19 schreef yvonne het volgende:
Er is maar één bekende FOK!homo en dat is SCH, de rest is fake.
Iteejer was er toch ook één?quote:Op maandag 11 december 2006 19:19 schreef yvonne het volgende:
Martijn?quote:
elgerquote:
Eindelijk geef je het eens toequote:Op maandag 11 december 2006 19:19 schreef yvonne het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Je moet eerst betalen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:53 schreef -skippybal- het volgende:
Die hoerensite van Action Radio wil me mijn wachtwoord niet sturen![]()
quote:
Gellarboy en Jerruh ook?quote:Op maandag 11 december 2006 19:19 schreef yvonne het volgende:
ik wel.. eens horen of clumsy_clown een leuk stemmetje heeftquote:Op maandag 11 december 2006 19:56 schreef Q. het volgende:
Tof. Ik luister niet.
heeft ze nietquote:Op maandag 11 december 2006 20:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wel.. eens horen of clumsy_clown een leuk stemmetje heeft
dat hoor ik zo wel.. erger dan yvonne kan het niet zijnquote:
quote:Op maandag 11 december 2006 20:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat hoor ik zo wel.. erger dan yvonne blinky /nikky kan het niet zijn![]()
y.
Ja, Nolius noemt Gordon, ik denk dat ik de single meteen ga kopen.quote:Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef Litso het volgende:
Lekker gratis reclame voor Gordon zo iig.
Idem hierquote:Op maandag 11 december 2006 20:07 schreef remlof het volgende:
Als jullie Gordon draaien zet ik actionradio af
quote:Op maandag 11 december 2006 20:05 schreef Litso het volgende:
Ik luister.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat hoor ik zo wel.. erger dan yvonne kan het niet zijn![]()
y.
ik gaf je toch een kusje na!quote:
Jaquote:Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef sararaats het volgende:
kan ik het oortje van m'n mp3 speler gebruiken als micro?
Het dopje waar het geluid uit komt?quote:Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef sararaats het volgende:
Dan hoor je niet wat zij zeggenquote:Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef sararaats het volgende:
Of je belt niet. Lekker rustigquote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef sararaats het volgende:
ik kan natuurlijk m'n micro gaan halen thuis
bleeeeeeeeh
Dat verbaast me met MoeMoe niets!!!quote:Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik gaf je toch een kusje na!
en de vrouwen zijn de weg weer eens kwijt.. way to go moemoe en c_c ... typisch.. altijd te laat ook
C_c is gewoon een slechte navigatorquote:Op maandag 11 december 2006 20:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat verbaast me met MoeMoe niets!!!
"Gewoon links, hier, en hier weer links, en daar ook links"
Echt historisch waar!
jaja typisch hoor... geef de turken maar weer de schuldquote:Op maandag 11 december 2006 20:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
C_c is gewoon een slechte navigator.
Geef jij C-c nou de schuld?quote:Op maandag 11 december 2006 20:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
C_c is gewoon een slechte navigator.
Doet me denken aan een stukje Jurgen Raymann waar ie aan een zooi allochtonen de weg naar 013 vraagtquote:Op maandag 11 december 2006 20:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
jaja typisch hoor... geef de turken maar weer de schuld
Niet op letten, de negert weigerde m'n instructies op te volgenquote:Op maandag 11 december 2006 20:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
jaja typisch hoor... geef de turken maar weer de schuld
quote:Op maandag 11 december 2006 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet op letten, de negert weigerde m'n instructies op te volgen.
hihihihquote:Op maandag 11 december 2006 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet op letten, de negert weigerde m'n instructies op te volgen.
als een fret met ADHD on speed! die moemoequote:Op maandag 11 december 2006 20:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
De Tering, denk aan je hart gek
Is dat positief?quote:Op maandag 11 december 2006 20:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
hihihihjij klinkt echt
hihihihihih
eeeuh.... wie biedtquote:
MoeMoe en C-cquote:
*aai*quote:
Jammer man.quote:Op maandag 11 december 2006 20:47 schreef sararaats het volgende:
ik krijg m'n micro nie aan de praat
hopelijk de volgende keer wel
MoeMoe is een van de regelaars van de modjesveilingquote:
OKquote:Op maandag 11 december 2006 20:48 schreef yvonne het volgende:
MoeMoe is een van de regelaars van de modjesveiling
C-c is modje R&P
ik ben nu al moequote:
Ik dacht dat die homo in de uitzending SCH zou zijn, dus ik slingerde 'em effe aan, maar het bleek Jerruh te zijn ... nu maar effe luisteren, maar ze mogen wel eens wat muziek spelen .. nu wel errrrrrrrrrg veel geouwehoerquote:Op maandag 11 december 2006 20:51 schreef Bluezz het volgende:
CC is clumsyclown, die ken ik wel
Hai Ei, luister jij ook
on speed!quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 21:04 schreef yvonne het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, Moemoe, ik weet heten ik ga het lekker vertellen
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrghhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 11 december 2006 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geeft niet, iemand heeft ooit tegen me gezegd dat ik Mini-Yvonne ben. Nanking geloof ik.
quote:Op maandag 11 december 2006 21:32 schreef nixxx het volgende:
tieten!
krijgen jullie ze de studio niet meer uitquote:
Waaromquote:
zet de uitzending van gisteren ff onlinequote:Op dinsdag 12 december 2006 19:54 schreef FOKradio het volgende:
[..]
De dj van vanavond kan niet, dus doen Martijn en ik het
Beetje freaken![]()
Ja, moet ik nog doen. Maar ben dus niet thuis nuquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
zet de uitzending van gisteren ff online![]()
Elger Homoradioquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:01 schreef FOKradio het volgende:
Dus voorlopig zul je het even met ons live moeten doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |