Of je belt niet. Lekker rustigquote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef sararaats het volgende:
ik kan natuurlijk m'n micro gaan halen thuis
bleeeeeeeeh
Dat verbaast me met MoeMoe niets!!!quote:Op maandag 11 december 2006 20:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik gaf je toch een kusje na!
en de vrouwen zijn de weg weer eens kwijt.. way to go moemoe en c_c ... typisch.. altijd te laat ook
C_c is gewoon een slechte navigatorquote:Op maandag 11 december 2006 20:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat verbaast me met MoeMoe niets!!!
"Gewoon links, hier, en hier weer links, en daar ook links"
Echt historisch waar!
jaja typisch hoor... geef de turken maar weer de schuldquote:Op maandag 11 december 2006 20:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
C_c is gewoon een slechte navigator.
Geef jij C-c nou de schuld?quote:Op maandag 11 december 2006 20:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
C_c is gewoon een slechte navigator.
Doet me denken aan een stukje Jurgen Raymann waar ie aan een zooi allochtonen de weg naar 013 vraagtquote:Op maandag 11 december 2006 20:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
jaja typisch hoor... geef de turken maar weer de schuld
Niet op letten, de negert weigerde m'n instructies op te volgenquote:Op maandag 11 december 2006 20:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
jaja typisch hoor... geef de turken maar weer de schuld
quote:Op maandag 11 december 2006 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet op letten, de negert weigerde m'n instructies op te volgen.
hihihihquote:Op maandag 11 december 2006 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet op letten, de negert weigerde m'n instructies op te volgen.
als een fret met ADHD on speed! die moemoequote:Op maandag 11 december 2006 20:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
De Tering, denk aan je hart gek
Is dat positief?quote:Op maandag 11 december 2006 20:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
hihihihjij klinkt echt
hihihihihih
eeeuh.... wie biedtquote:
MoeMoe en C-cquote:
*aai*quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |