Toch wel handig dat hij zijn geluid wel had laten aanstaan.quote:Op maandag 11 december 2006 20:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Neuh, daar is 'ie mee weg. De sufferd laat zijn msn aanstaan terwijl 'ie er niet is (duurde ff voordat ik de 'ploing' daarmee associeerde
).
dezelfde dooie, of ook steeds een nieuwe?quote:Op maandag 11 december 2006 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Uiteindelijk lijkt alles op elkaar, er worden echter wel steeds andere verhaaltje rondom de dooie verzonnen.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij is er niet. Hij is naar de premiere van ehm... van... de nieuwe James Bond.
De premierequote:Op maandag 11 december 2006 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Gelukkig maar , is het iig duidelijkquote:Op maandag 11 december 2006 20:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Neuh, daar is 'ie mee weg. De sufferd laat zijn msn aanstaan terwijl 'ie er niet is (duurde ff voordat ik de 'ploing' daarmee associeerde
).
Die heb ik al gezien, mooie blauwe ogen die vent.quote:Op maandag 11 december 2006 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
betraptquote:Op maandag 11 december 2006 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel de slechtste smoes ooit? Die draait pas een maand ofzo
daar moet je mannen niet op beoordelen, het is geen veemarktquote:Op maandag 11 december 2006 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien, mooie blauwe ogen die vent.
Da's niet handig, da's irritant (zeker als hij NFS speelt).quote:Op maandag 11 december 2006 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch wel handig dat hij zijn geluid wel had laten aanstaan.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar moet je mannen niet op beoordelen, het is geen veemarkt
Dan geef je hem toch een headset aan?quote:Op maandag 11 december 2006 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet handig, da's irritant (zeker als hij NFS speelt).
alle vrouwen zijn ook hetzelfdequote:Op maandag 11 december 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Oke, ik kijk ook naar het kontje.![]()
Dan heb ik het vast verkeerd begrepen... 'T was iig iets met de nieuwe James Bond film en georganiseerd door Ciba Vision ofzo. Nou ja, wat 'ie ook aan het doen is, ik hoop dat 'ie lol heeftquote:Op maandag 11 december 2006 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel de slechtste smoes ooit? Die draait pas een maand ofzo
vrouwen zijn interessant?quote:Op maandag 11 december 2006 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vinden mannen alleen maar interessant.![]()
Kan, zal wel met wat extra dingetjes zijn, zoals ze hier wel eens ladies night hebben.quote:Op maandag 11 december 2006 20:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan heb ik het vast verkeerd begrepen... 'T was iig iets met de nieuwe James Bond film en georganiseerd door Ciba Vision ofzo. Nou ja, wat 'ie ook aan het doen is, ik hoop dat 'ie lol heeft.
De boodschap is meestal wel duidelijk als ik de speakers (zijn pc zit aan de stereo ofzo) uitzetquote:Op maandag 11 december 2006 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan geef je hem toch een headset aan?
D'r was vanalles bij idd (eten, een of andere wedstrijd), promo van de lenzenfabrikant ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan, zal wel met wat extra dingetjes zijn, zoals ze hier wel eens ladies night hebben.![]()
Laat die mannen maar lullen.
Hij zit toch naast je dan? Is een klap(tik met liefde) tegen zijn hoofd niet even duidelijk?quote:Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
De boodschap is meestal wel duidelijk als ik de speakers (zijn pc zit aan de stereo ofzo) uitzet.
Te laatquote:
Ik ben niet zo mepperig (bovendien zit hij doorgaans net zo ver van me vandaan als de stereo is).quote:Op maandag 11 december 2006 21:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij zit toch naast je dan? Is een klap(tik met liefde) tegen zijn hoofd niet even duidelijk?
Heerlijk toch?quote:Op maandag 11 december 2006 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
ikm krijg gewoon van iedereen een
terug
Schrale bekquote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerlijk toch?![]()
Op den duur krijg je er wel een beetje een schrale bek van, maar de eerste paar uur zijn heerlijk hoor![]()
![]()
inderdaad schrale bek? t zijn gewone bescheiden begroetingskusjesquote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerlijk toch?![]()
Op den duur krijg je er wel een beetje een schrale bek van, maar de eerste paar uur zijn heerlijk hoor![]()
![]()
Getver, hoe saaiquote:Op maandag 11 december 2006 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t zijn gewone bescheiden begroetingskusjes
Wanneer gaan julliequote:Op maandag 11 december 2006 22:03 schreef leonieke het volgende:
Zo, ons hotelletje in Polen is geboekt
Eindelijk een weekje vakantie voor ons tweeën![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |