Toch wel handig dat hij zijn geluid wel had laten aanstaan.quote:Op maandag 11 december 2006 20:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Neuh, daar is 'ie mee weg. De sufferd laat zijn msn aanstaan terwijl 'ie er niet is (duurde ff voordat ik de 'ploing' daarmee associeerde
).
dezelfde dooie, of ook steeds een nieuwe?quote:Op maandag 11 december 2006 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Uiteindelijk lijkt alles op elkaar, er worden echter wel steeds andere verhaaltje rondom de dooie verzonnen.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij is er niet. Hij is naar de premiere van ehm... van... de nieuwe James Bond.
De premierequote:Op maandag 11 december 2006 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Gelukkig maar , is het iig duidelijkquote:Op maandag 11 december 2006 20:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Neuh, daar is 'ie mee weg. De sufferd laat zijn msn aanstaan terwijl 'ie er niet is (duurde ff voordat ik de 'ploing' daarmee associeerde
).
Die heb ik al gezien, mooie blauwe ogen die vent.quote:Op maandag 11 december 2006 20:45 schreef es70 het volgende:
[..]
betraptquote:Op maandag 11 december 2006 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel de slechtste smoes ooit? Die draait pas een maand ofzo
daar moet je mannen niet op beoordelen, het is geen veemarktquote:Op maandag 11 december 2006 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien, mooie blauwe ogen die vent.
Da's niet handig, da's irritant (zeker als hij NFS speelt).quote:Op maandag 11 december 2006 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toch wel handig dat hij zijn geluid wel had laten aanstaan.
quote:Op maandag 11 december 2006 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar moet je mannen niet op beoordelen, het is geen veemarkt
Dan geef je hem toch een headset aan?quote:Op maandag 11 december 2006 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet handig, da's irritant (zeker als hij NFS speelt).
alle vrouwen zijn ook hetzelfdequote:Op maandag 11 december 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Oke, ik kijk ook naar het kontje.![]()
Dan heb ik het vast verkeerd begrepen... 'T was iig iets met de nieuwe James Bond film en georganiseerd door Ciba Vision ofzo. Nou ja, wat 'ie ook aan het doen is, ik hoop dat 'ie lol heeftquote:Op maandag 11 december 2006 20:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel de slechtste smoes ooit? Die draait pas een maand ofzo
vrouwen zijn interessant?quote:Op maandag 11 december 2006 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vinden mannen alleen maar interessant.![]()
Kan, zal wel met wat extra dingetjes zijn, zoals ze hier wel eens ladies night hebben.quote:Op maandag 11 december 2006 20:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan heb ik het vast verkeerd begrepen... 'T was iig iets met de nieuwe James Bond film en georganiseerd door Ciba Vision ofzo. Nou ja, wat 'ie ook aan het doen is, ik hoop dat 'ie lol heeft.
De boodschap is meestal wel duidelijk als ik de speakers (zijn pc zit aan de stereo ofzo) uitzetquote:Op maandag 11 december 2006 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan geef je hem toch een headset aan?
D'r was vanalles bij idd (eten, een of andere wedstrijd), promo van de lenzenfabrikant ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 20:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan, zal wel met wat extra dingetjes zijn, zoals ze hier wel eens ladies night hebben.![]()
Laat die mannen maar lullen.
Hij zit toch naast je dan? Is een klap(tik met liefde) tegen zijn hoofd niet even duidelijk?quote:Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
De boodschap is meestal wel duidelijk als ik de speakers (zijn pc zit aan de stereo ofzo) uitzet.
Te laatquote:
Ik ben niet zo mepperig (bovendien zit hij doorgaans net zo ver van me vandaan als de stereo is).quote:Op maandag 11 december 2006 21:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij zit toch naast je dan? Is een klap(tik met liefde) tegen zijn hoofd niet even duidelijk?
Heerlijk toch?quote:Op maandag 11 december 2006 21:56 schreef Memento-Mori het volgende:![]()
ikm krijg gewoon van iedereen een
terug
Schrale bekquote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerlijk toch?![]()
Op den duur krijg je er wel een beetje een schrale bek van, maar de eerste paar uur zijn heerlijk hoor![]()
![]()
inderdaad schrale bek? t zijn gewone bescheiden begroetingskusjesquote:Op maandag 11 december 2006 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heerlijk toch?![]()
Op den duur krijg je er wel een beetje een schrale bek van, maar de eerste paar uur zijn heerlijk hoor![]()
![]()
Getver, hoe saaiquote:Op maandag 11 december 2006 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t zijn gewone bescheiden begroetingskusjes
Wanneer gaan julliequote:Op maandag 11 december 2006 22:03 schreef leonieke het volgende:
Zo, ons hotelletje in Polen is geboekt
Eindelijk een weekje vakantie voor ons tweeën![]()
We vertrekken de nacht van 25 op 26 december naar Polen, komen daar in de namiddag normaalgezien toe als alles meezit en op 2 januari komen we weer terug naar België.quote:
quote:
Da's al snelquote:Op maandag 11 december 2006 22:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
We vertrekken de nacht van 25 op 26 december naar Polen, komen daar in de namiddag normaalgezien toe als alles meezit en op 2 januari komen we weer terug naar België.
Yupsquote:
is het ook jullie 'huwelijksreis'?quote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups
Phille heeft een heel druk eerste semester achter de rug, na de vakantie begin ik aan een nieuwe job, we gaan zien of ik daar een trouwjurk kan vinden (indien niet, dan hebben we gewoon een weekje vakantie gehad) en voor de rest gaan we eens gewoon onder ons tweetjes zijn. Ik kijk er echt helemaal naar uit. Het zal ons ook echt wel deugd doen denk ik.
Je wilt in Polen naar een trouwjurk kijkenquote:Op maandag 11 december 2006 22:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups
Phille heeft een heel druk eerste semester achter de rug, na de vakantie begin ik aan een nieuwe job, we gaan zien of ik daar een trouwjurk kan vinden (indien niet, dan hebben we gewoon een weekje vakantie gehad) en voor de rest gaan we eens gewoon onder ons tweetjes zijn. Ik kijk er echt helemaal naar uit. Het zal ons ook echt wel deugd doen denk ik.
Yupsquote:Op maandag 11 december 2006 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wilt in Polen naar een trouwjurk kijken.
Dat denk je maarquote:Op maandag 11 december 2006 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
zijn gewone bescheiden begroetingskusjes
quote:Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
YupsWie weet vinden we iets wat mij bevalt
(de trouwjurken kosten daar gemiddeld 300 euro) En vinden we niets dan is het ook geen ramp en gaan we in januari in België op zoek (maar dan wordt het waarschijnlijk één van 1500 euro
)
Plat op je snuit zijn de bestequote:
Nou ja zegquote:
Yups, al helemaalquote:Op maandag 11 december 2006 22:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een verschil. Ik hoop dat je iets moois vindt daar dan
. Weet je al een beetje wat je wilt
.
Fijne dromen Leoniekequote:Op maandag 11 december 2006 22:16 schreef leonieke het volgende:
En nu ga ik eens afsluiten. Bedje inkruipen![]()
Tot morgen
Huh?quote:Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
YupsWie weet vinden we iets wat mij bevalt
(de trouwjurken kosten daar gemiddeld 300 euro) En vinden we niets dan is het ook geen ramp en gaan we in januari in België op zoek (maar dan wordt het waarschijnlijk één van 1500 euro
)
Zonder jurk, alleen voor de wet. Let nou toch 's op Flesquote:
Ook fijne dromen dan voor jou Flesquote:
Waarom niet om half 5quote:Op maandag 11 december 2006 22:30 schreef qu63 het volgende:
leuk, gaat het brandalarm hier af
ben blij dat het nu gebeurt, en niet om half 5 ofzo!
nu sliep ik nog nietquote:Op maandag 11 december 2006 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom niet om half 5. Lijkt me altijd ongelegen komen eigenlijk
.
Ah, half 5 in de ochtend dusquote:Op maandag 11 december 2006 22:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
nu sliep ik nog niet
om half 5 is het nog te vroeg om iets te gaan doen, en dan sliep ik net zo lekker enzo
nu maar ff douchen
jaquote:Op maandag 11 december 2006 22:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, half 5 in de ochtend dus. Goed poetsen
.
Fijne dromen Qutiequote:
Zoals es al zei: voor de wet, in een lange bruine broek... Volgend jaar als een échte bruidquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:19 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Iemand zich al gemeldt als potentiele nieuwe mod van GC?
Kan nog tot vanavond ^^quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Verdorie ik heb er natuurlijk niet aan gedacht dat ik zoveel meer kans had omdat ik een lounger ben![]()
![]()
werk zequote:Op dinsdag 12 december 2006 08:26 schreef leonieke het volgende:
Ik ga maar eens aan het werk
Tot vannamiddag
Mail vanaf je werk ^^quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik moet nu gaan werken![]()
Alles zit tegen![]()
Misschien moet ik me maar eens gaan melden..quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:19 schreef Frutsel het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Iemand zich al gemeldt als potentiele nieuwe mod van GC?
hey lekkertjequote:Op dinsdag 12 december 2006 09:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien moet ik me maar eens gaan melden..
Goedemorgen!
Dat lekker zal wel niet, maar een werkdag wel,quote:
Eigenlijk niet anders ^^ Eventjes doorbijten nog ^^quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lekker zal wel niet, maar een werkdag wel,
en bij jou?
Je ben er bijna iddquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eigenlijk niet anders ^^ Eventjes doorbijten nog ^^
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |