Hebben we afgelopen week de wereldcup gewonnen dan?quote:Op maandag 11 december 2006 16:29 schreef Sethje het volgende:
Waar slaat heel die TT op eigenlijk? Dat was afgelopen week toch?
Een beetje hetzelfde als nu iets over Sinterklaar in de TT te zetten...
Toen was het toch exact 11 jaar geleden of zit ik er nu langsquote:Op maandag 11 december 2006 16:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hebben we afgelopen week de wereldcup gewonnen dan?![]()
28 november.quote:Op maandag 11 december 2006 16:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Toen was het toch exact 11 jaar geleden of zit ik er nu langs
Nee klopt wel. Ik dacht het wordt gewoon weer eens tijd voor een positieve TT. Het is er misschien één met niet al teveel waarheidsgehalte, maar wat maakt het uit.quote:Op maandag 11 december 2006 16:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
Toen was het toch exact 11 jaar geleden of zit ik er nu langs
Dat weet jij goed.quote:
Dus jij neemt de ranglijst als maatstaaf voor het presteren van ten Cate?quote:Op maandag 11 december 2006 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou de gemiddelde ajacied en ook niet ajacieden hadden er vooraf toch denk ik meer van verwacht. Als je nu op bijna de helft van het seizoen moet concluderen dat ajax "slechts" uefa cup speelt ipv CL en het in de competitie op een 3e plaats staat met een straatlengte achterstand op de nr 1 psv. En slechts 3 punten voor op het kwalitatief veel minder ingeschatte Feyenoord.
NAC, Thun?quote:Op maandag 11 december 2006 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ja het is wel waar het uiteindelijk allemaal om draait. Daarbij heeft ajax al een redelijk aantal slechte wedstrijden gespeeld. Ik noem een nac, sparta, praag, thun, kopenhagen etc. Is natuurlijk niet allemaal aan Ten Cate te wijten. Ik ben nooit bij zijn trainingen ofzo. Maar zie wel af en toe vreemde wissels e.d.
Volgens mij heb ik het duidelijk over slechte wedstrijdne die door ajax gespeeld zijn dit seizoen.quote:Op maandag 11 december 2006 16:45 schreef zjroentje het volgende:
Je hebt het over slechte resultaten, en dan haal je wel wedstrijden erbij die gewoon gewonnen werden. Lekker consistent bezig.
quote:Daarbij heeft ajax al een redelijk aantal slechte wedstrijden gespeeld. Ik noem een nac, sparta, praag, thun, kopenhagen etc.
Relakst.quote:Op maandag 11 december 2006 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
De samenvatting:
http://www.azfanpage.nl/video/samenvattingen/061210.zip
Belgen zijn echt te lief soms.quote:Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.svzw.be/nieuws.php?id=680
Vet, supporters van ZW mogen geen rood-wit dragen, odat ze dan voor Ajax-supporter worden aangezien én omdat het Ajax-supporters kan doen denken aan Feyenoord, de aartsrivaal.
Wat zijn Belgen toch dom!
Alsof de Ajax-supporters die problemen zouden kunnen gaan maken in de clubkleuren lopen en alsof het de Ajax-supporters ook maar aan Feyenoord doet denken, dat rood-wit.
quote:Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.svzw.be/nieuws.php?id=680
Vet, supporters van ZW mogen geen rood-wit dragen, odat ze dan voor Ajax-supporter worden aangezien én omdat het Ajax-supporters kan doen denken aan Feyenoord, de aartsrivaal.
Wat zijn Belgen toch dom!
Alsof de Ajax-supporters die problemen zouden kunnen gaan maken in de clubkleuren lopen en alsof het de Ajax-supporters ook maar aan Feyenoord doet denken, dat rood-wit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |