abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44328978
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:27 schreef zjroentje het volgende:
Over Leonardo.
[..]

Dat geloof ik niet!?!?!?!
  maandag 11 december 2006 @ 16:29:25 #52
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44329007
Waar slaat heel die TT op eigenlijk? Dat was afgelopen week toch?
Een beetje hetzelfde als nu iets over Sinterklaar in de TT te zetten...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_44329041
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:29 schreef Sethje het volgende:
Waar slaat heel die TT op eigenlijk? Dat was afgelopen week toch?
Een beetje hetzelfde als nu iets over Sinterklaar in de TT te zetten...
Hebben we afgelopen week de wereldcup gewonnen dan?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44329051
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:28 schreef Robar het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet!?!?!?!
Ze houden zelfs nog geld over.
  maandag 11 december 2006 @ 16:31:06 #55
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_44329061
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:30 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hebben we afgelopen week de wereldcup gewonnen dan?
Toen was het toch exact 11 jaar geleden of zit ik er nu langs
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_44329121
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:31 schreef Sethje het volgende:

[..]

28 november.
pi_44329126
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:31 schreef Sethje het volgende:

[..]

Nee klopt wel. Ik dacht het wordt gewoon weer eens tijd voor een positieve TT. Het is er misschien één met niet al teveel waarheidsgehalte, maar wat maakt het uit.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_44329178
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

28 november.
Dat weet jij goed.
pi_44329203
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:33 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat weet jij goed.
Bedankt, goed geheugen.
pi_44329209
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nou de gemiddelde ajacied en ook niet ajacieden hadden er vooraf toch denk ik meer van verwacht. Als je nu op bijna de helft van het seizoen moet concluderen dat ajax "slechts" uefa cup speelt ipv CL en het in de competitie op een 3e plaats staat met een straatlengte achterstand op de nr 1 psv. En slechts 3 punten voor op het kwalitatief veel minder ingeschatte Feyenoord.
Dus jij neemt de ranglijst als maatstaaf voor het presteren van ten Cate?
Leer eens verder te kijken dan de pagina met de statistieken.
pi_44329253
ben benieuwd, hij heeft wél een goede passeerbeweging en is in staat Huntelaar te bedienen (korte steekpaas bijv.) MAAR, hij heeft geen voorzet én totaal geen mentaliteit... das wel het ergste denk ik...

Paar maanden terug zatie bij Roda op de bank en gewoon te lachen enzo... ben benieuwd...
Haleloeja
pi_44329379
Nou ja het is wel waar het uiteindelijk allemaal om draait. Daarbij heeft ajax al een redelijk aantal slechte wedstrijden gespeeld. Ik noem een nac, sparta, praag, thun, kopenhagen etc. Is natuurlijk niet allemaal aan Ten Cate te wijten. Ik ben nooit bij zijn trainingen ofzo. Maar zie wel af en toe vreemde wissels e.d.

Denk dat velen er meer van vewacht hadden.
pi_44329427
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ja het is wel waar het uiteindelijk allemaal om draait. Daarbij heeft ajax al een redelijk aantal slechte wedstrijden gespeeld. Ik noem een nac, sparta, praag, thun, kopenhagen etc. Is natuurlijk niet allemaal aan Ten Cate te wijten. Ik ben nooit bij zijn trainingen ofzo. Maar zie wel af en toe vreemde wissels e.d.
NAC, Thun?
pi_44329581
NAC was geen denderde wedstrijd. Met Thun bedoelde ik IK Start uit Wel makkelijk gewonnen. Maar dat was omdat hun zo superslecht waren. En dat campingelftal kon nog 2 keer scoren.

Anyway je kent de wedstrijden ook wel.
pi_44329637
Je hebt het over slechte resultaten, en dan haal je wel wedstrijden erbij die gewoon gewonnen werden. Lekker consistent bezig.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_44329715
Zo, kaartje voor Waregem verkocht. Ik vertik het om met die klote combi te gaan
pi_44329719
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:45 schreef zjroentje het volgende:
Je hebt het over slechte resultaten, en dan haal je wel wedstrijden erbij die gewoon gewonnen werden. Lekker consistent bezig.
Volgens mij heb ik het duidelijk over slechte wedstrijdne die door ajax gespeeld zijn dit seizoen.
quote:
Daarbij heeft ajax al een redelijk aantal slechte wedstrijden gespeeld. Ik noem een nac, sparta, praag, thun, kopenhagen etc.
pi_44329749
Ergens filmpje van de goal van KJH gister? Heb hem gemist. Of was ie niet zo bijzonder?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  maandag 11 december 2006 @ 16:54:08 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44330025
http://www.svzw.be/nieuws.php?id=680

Vet, supporters van ZW mogen geen rood-wit dragen, odat ze dan voor Ajax-supporter worden aangezien én omdat het Ajax-supporters kan doen denken aan Feyenoord, de aartsrivaal.

Wat zijn Belgen toch dom!

Alsof de Ajax-supporters die problemen zouden kunnen gaan maken in de clubkleuren lopen en alsof het de Ajax-supporters ook maar aan Feyenoord doet denken, dat rood-wit.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44330036
quote:
Relakst.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_44330118
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef M0NTANA het volgende:

Vet, supporters van ZW mogen geen rood-wit dragen, odat ze dan voor Ajax-supporter worden aangezien én omdat het Ajax-supporters kan doen denken aan Feyenoord, de aartsrivaal.

Alsof de Ajax-supporters die problemen zouden kunnen gaan maken in de clubkleuren lopen en alsof het de Ajax-supporters ook maar aan Feyenoord doet denken, dat rood-wit.
Belgen zijn echt te lief soms.
  maandag 11 december 2006 @ 17:07:07 #74
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_44330481
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:54 schreef M0NTANA het volgende:

Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 11 december 2006 @ 17:08:41 #75
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44330528
Is Babel na 8 weken eindelijk terug, heeft ie last van diarree
Jawel, je keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')