Nobquote:Op maandag 11 december 2006 16:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[..]
Een van de twee zit zeker achter de verkeerde pc ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het hoofdonderwerp van dit traag ladende topic heeft de eer volgens mij nu al de derde keer.![]()
Hm zou wel willen, geen centen voor tot circa februari ..quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef worldpimber het volgende:
Eeejz kratjuh, laat jij je velgen nog coaten of spuiten?
Zo'n nabaztag kost trouwens evenveel als het coaten van 3 velgenquote:Op maandag 11 december 2006 18:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hm zou wel willen, geen centen voor tot circa februari ..
Hoe kan je nou geen geld hebben als thuiswonende bejaardequote:Op maandag 11 december 2006 18:06 schreef kratjuh het volgende:
quote:Op maandag 11 december 2006 18:11 schreef koffiekoekje het volgende:
Zo'n nabaztag kost trouwens evenveel als het coaten van 3 velgenmaar daar wil ik verder niks mee zeggen
impact is groot, effect is kleinquote:Op maandag 11 december 2006 18:39 schreef ikookhier het volgende:
Dit al gelezen?! ga ik ook maar eens proberen![]()
En je hebt weer eens wat om over te lachen met je werkgeverquote:Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
impact is groot, effect is klein
Dag vrouwquote:
Wat kan het leven soms mooi zijnquote:Op maandag 11 december 2006 19:30 schreef Snelwagen het volgende:
Koud, regen
, natte buggy
, geen werk
![]()
![]()
Voor het spuiten van een paar velgen?quote:Op maandag 11 december 2006 18:06 schreef kratjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
Maar goed, de volgende post komt vanaf de AMD 64 Athlon hyperspeed compuiter@2Ghz busspeed.![]()
![]()
XP draait.. alleen nog even alle specifieke moederborddrivers installeren.
Dat vreet allemaal geheugenquote:Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
Correctie.. de Nvidia drivers die ik van tevoren gedownload had klappen er steeds uit.
Dus nu maar via de 1.0 cd van het moederbord. Installeer alleen per ongeluk alles, noobstroll.
Heb straks een Yahoo toolbar.
En wtf.. een Microsoft UAA Bus (audio) driver van 69.0 Mb...
quote:Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor het spuiten van een paar velgen?
Kinderen.(not that we/he knows ..
)
Onverwachte uitgaven aan motorfiets.
Veeleisende vriendin.
Te hoge hypotheek.
Dure auto.
Niet zo vaak naar de hoeren gaan dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fuck s het, toen ik studeerde en thuis woonde had ik meer geld dan nu![]()
Maarja kan nu wel onbeperkt aan mijn leuter rukken zonder angst te hebben dat moeders binnenstapt
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Sloop je computer eens...quote:Op maandag 11 december 2006 20:24 schreef Makster het volgende:
Als er nu is iemand met een geniaal idee aan komt zetten zijn we alweer een stukkie verder![]()
Kun je niet eens tot februari wachten dan?quote:Op maandag 11 december 2006 18:15 schreef worldpimber het volgende:
Laat maar kratgeval, heb hem eins!![]()
Brassto Dordrecht
Heb ooit eens een first gen arcade spelcomputer van mijn pa te grazen genomen (ding speelde pong enzoquote:
Wel als je die in 1x moet betalen ..quote:Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En nu niet gaan zeggen dat die studie zo duur is...
quote:Op maandag 11 december 2006 20:20 schreef Makster het volgende:
Maarja kan nu wel onbeperkt aan mijn leuter rukken zonder angst te hebben dat moeders binnenstapt![]()
De velgen gaan er bij mij 1 dezer dagen af en worden ontdaan van de banden zodat ik ze kan gaan laten richten en eventueel zoeken naar nieuwe velgjes als dat niet meer mogelijk is,zie baksteen affaire.quote:Op maandag 11 december 2006 20:28 schreef kratjuh het volgende:
Kun je niet eens tot februari wachten dan?
Ik moet namelijk nog ff een sukkel persoon vinden die mijn velgen demonteert en mijn banden eraf haalt voor een schijntje .. Bij voorkeur op een plek waar de rest van de fiets kan blijven logeren ..
Dat ik thuiswoon betekent niet dat ik verlost ben van alle financiële verplichtingen btw ..
Jij gaat naar Brassto toequote:Op maandag 11 december 2006 20:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
De velgen gaan er bij mij 1 dezer dagen af en worden ontdaan van de banden zodat ik ze kan gaan laten richten en eventueel zoeken naar nieuwe velgjes als dat niet meer mogelijk is,zie baksteen affaire.Dus dan maar meteen goed doen
Alles volgens schemaDaarna ketting + tandwielen, vervolgens de motor even
richting Nijmegen voor de 2de versnelling
Februari is dus iets te ver weg.
En verder sjah ... fulltime baan + thuiswonen en geen geld hebben ==== idd minder vaak langs de hoeren![]()
![]()
Alle cookies en de map temp internet files al eens geleegd of alleen je zak ?quote:Op maandag 11 december 2006 20:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb ooit eens een first gen arcade spelcomputer van mijn pa te grazen genomen (ding speelde pong enzo) Na een afgebroken zakmes was het resultaat dat EN het apparaat niet meer werkte EN mijn zuur verdiende en in Spanje gekochte zakmes naar de klote waren. Opzich is het slopen dus een prima idee, of het de oplossing is is een tweede
![]()
Beter komt er iemand met een master N3RD trick aan zetten zodat alles zonder schade weer werkt![]()
Niks gewoon belangstellingquote:Op maandag 11 december 2006 20:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is wel het plan volgens mij? Wieso?![]()
Misschien kan je de velgen komen ophalen danquote:Op maandag 11 december 2006 20:56 schreef Makster het volgende:
Niks gewoon belangstelling![]()
Vlak bij waar mijn huis woontWanneer ga je er heen, misschien kunnen we meeten
![]()
![]()
Als je daar behoefte aan hebt dan kun je in de tussentijd even deze pagina gebruiken voor een read-only MF. Niet inloggen (werkt niet) en geen dropdown menu's gebruiken (voor topicnavigatie), alleen linkjes aanklikken. Anders ga je naar het 'echte' MF en werkt het niet meerquote:Op maandag 11 december 2006 20:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Beter komt er iemand met een master N3RD trick aan zetten zodat alles zonder schade weer werkt![]()
Done...quote:Op maandag 11 december 2006 20:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Alle cookies en de map temp internet files al eens geleegd of alleen je zak ?
Wel een ok zaak jaquote:Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Misschien kan je de velgen komen ophalen dan![]()
Is het een goede zaak? Kan je eerst ff je zak legen bij 1 van de medewerksters daar zodat ik korting krijg?
quote:Op maandag 11 december 2006 20:55 schreef worldpimber het volgende:
Man wordt 3 kilometer met tram meegesleurd
Ik ga is ff kijken wat dat isquote:Op maandag 11 december 2006 21:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je daar behoefte aan hebt dan kun je in de tussentijd even deze pagina gebruiken voor een read-only MF. Niet inloggen (werkt niet) en geen dropdown menu's gebruiken (voor topicnavigatie), alleen linkjes aanklikken. Anders ga je naar het 'echte' MF en werkt het niet meer
quote:Op maandag 11 december 2006 21:05 schreef Makster het volgende:
Wel een ok zaak ja
Spul zag er netjs uit bij mij toen, duurde alleen 2 weken langer dan geplanned, maarja zat ook net voor de bouwvak![]()
Geen lekkere wijven gezien, wel 2 eigenaren. Afgesproken prijs was 150 euro maar toen zijn broer naar de prijs vroeg dat hij met mij het afgesproken antwoorde ik heel eerlijk 110En hij geloofde me op mijn mooie blauwe ogen
![]()
Kortom, er is daar ruimte voor onderhandeling![]()
Ik heb daaro mijn frame en achterbrug laten stralen en coaten. Ook nog wat los spul zoals voetsteunen en bloksteunen enzo. Maar omdat ik 2 weken mocht wachten vond een ik een financiele compensatie wel op zijn plaatsquote:Op maandag 11 december 2006 21:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]Lef cq oplichterrrr
![]()
![]()
Wat had je laten doen dan precies? Ik dacht 40 euro per velg ofzoAh wel, kan me toch nix schelen, als ze maar mooi en lime green worden. Toch geld genoeg
Als iemand nog puike ideeén heeft.
Waar de fuck komt u opeens vandaanquote:Op maandag 11 december 2006 21:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrasta patata kawasukiiiiiiiiiiiii![]()
Uit mijn social lifequote:Op maandag 11 december 2006 21:55 schreef Makster het volgende:
[..]
Waar de fuck komt u opeens vandaan
Hey !quote:
Dat bedoel ik, heb jij die danquote:
Sinds wanneer bent u moderatorquote:
Hmm... misschien moet ik ook meer dingen laten doenquote:Op maandag 11 december 2006 21:53 schreef Makster het volgende:
Ik heb daaro mijn frame en achterbrug laten stralen en coaten. Ook nog wat los spul zoals voetsteunen en bloksteunen enzo. Maar omdat ik 2 weken mocht wachten vond een ik een financiele compensatie wel op zijn plaats![]()
Kijk, krijg meteen respect.quote:
Als je in de winter maanden langs gaat lijkt het met heel sterk dat ze het zo druk hadden als net voor de bouwvakquote:Op maandag 11 december 2006 22:16 schreef worldpimber het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6687255852138095440&q=ducati+crash
Cockpitje ziet er vers uit en gezien de hele rit + crash: n00bs!!!
[..]
Hmm... misschien moet ik ook meer dingen laten doen![]()
Als ze maar niet 2 weken telang wachetn![]()
RESPETC is the shizzlequote:Op maandag 11 december 2006 22:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kijk, krijg meteen respect.
Een weekje nu.
Vage verwijzing.. Makster kan niet op MF weet je.. en wat heeft Baksteen ermee te maken.quote:
Krijg diegene met de dikste kont de job?quote:Op maandag 11 december 2006 22:22 schreef ondeugend het volgende:
Kijk, krijg meteen respect.
Een weekje nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe ouder hoe betrouwbaarderquote:Op maandag 11 december 2006 23:39 schreef Worldbeater het volgende:
Zonder dat 12 jaar oude dingetje links, kon de rechter niets aanvangen.
En iedere keer als ik hem afkoppel wil ik hem bruut en incompleet in de hoek smijten.![]()
Het blijkt gewoon goed en onmisbaar gereedschap.Staat voor 25 euro op Marktplaats.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 23:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vage verwijzing.. Makster kan niet op MF weet je.. en wat heeft Baksteen ermee te maken.![]()
[..]
Krijg diegene met de dikste kont de job?![]()
Vroeger heH.quote:
Kwestie van de talenten op de juiste manier omzetten.. ineens weet je het, je wordt moderator.quote:
Maar betekend dat dat er een moderator is weggegaanquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vroeger heH.![]()
![]()
[..]
Kwestie van de talenten op de juiste manier omzetten.. ineens weet je het, je wordt moderator.![]()
Okeee.. ik heb al spijt.. [afbeelding]
![]()
JoaH.. maar dat is vrij normaal bij Fok!quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:14 schreef Rib-i het volgende:
Maar betekend dat dat er een moderator is weggegaan
Ah okay, was gewoon een vraagquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
JoaH.. maar dat is vrij normaal bij Fok!
Er zijn er ook 10 keer zoveel als bij MF .. zo ongeveer.![]()
quote:Wie het precies weet mag het zeggen..![]()
Zeg het maarquote:
ben d'r weerquote:
En gewoon een antwoord.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:57 schreef Worldbeater het volgende:
Allemaal jaloers op mijn brik.. eerst al Bazziek met tape op de kuip..
En dan heb ik zelfs nog geen tape.quote:
Laten we hopen dat dat inderdaad het probleem wasquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:43 schreef bvvt het volgende:
noope
is weer zo'n dag dat ik moet werken
das het nadeel van een 40 uren job
alleen in het weekend vrij
MAAR, ik heb mijn probleem van de springende zekering wel gevonden (denk ik)
door dat verrekte contact achakelaar in de koppeling had ik de connector die daar op zat een beetje met een paperclip door verbonden zodat ik kan starten.
Als die punten van die paperclip nu contact maken met het frame (of in mijn geval het stuur) dan knalt die zekering op het moment dat ik naar de start knop kijk (bij wijze van spreken)
Heb er nu dan ook van dat mooie rode electro tape omheen gedraait zodat dat foute contact met het frame niet meer mogelijk is. Heb alleen weer een extra rood onderdeel op de motor er bij (naast die mooie rode stip op mijn tank)
MF doet wel veel aan modderetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:57 schreef Worldbeater het volgende:
Allemaal jaloers op mijn brik.. eerst al Bazziek met tape op de kuip..
..daarna Hicham die de schakelaar bij de jiffy getapet heeft, en nu zelfs BVVT.![]()
[..]
En gewoon een antwoord.![]()
Maar moderator zijn bij Fok! is geen levenstaak zoals bij MF.
Daar zijn de mods ook zo'n beetje de eigenaren van het forum.![]()
quote:Hello my friend!!!
I put my ad to this site cause I want to have serious
relationship. I have chosen you after searching a lot. I liked
you greatly so I decided to write you. I write through the
Internet agency that is why my letter will be a short one. I am
31. My name is Oksana. I am young but wise already to make a man
happy and make the house cozy and comfortable. I have never been
married before and I think this is the right moment to do it. I
have chosen you cause I liked your picture and the story you told
about yourself. I think the true love comes with time and what is
really important in the relationship is the trust and
understanding. I hope you will reply and i will send you my
picture at once. Please write straight to the address
E-mail: lovoksina@gmail.com
Kenker joh dat mens wil meteen trouwenquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat inderdaad het probleem was![]()
En hoe komt de rode stip op de tank
[..]
MF doet wel veel aan moddereten
Voor de vrijgezellen
[..]
[afbeelding]
Je eigen Nikita (of Tatjana)
Mooie droom voor sommigen.. en maar blijven betalen aan vliegtickets voor een fictief iemand die niet komt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:06 schreef Rib-i het volgende:
Voor de vrijgezellen
[afbeelding]
Je eigen Nikita (of Tatjana)
Of in nog kleinere onderdelen verkopenquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:08 schreef Worldbeater het volgende:
Ben al een week over tijd met het opsturen van de carburateurs.. gisteren maar eens uit elkaar geschroeft om te checken.. ben ook veels te goed voor deze wereld.
![]()
[afbeelding]
De ene heeft een dichtgewrotte sproeier, en de andere een afgebroken aftapslangetje.
![]()
Dus laat ik van twee maar een goede maken dan, en die opsturen.De andere " klant" maar afmailen.
![]()
31.. I am young but wise..quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:09 schreef BazzieK het volgende:
Kenker joh dat mens wil meteen trouwen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een lamme zakquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
31.. I am young but wise..
Hoe maakt dat jou?![]()
Kraantje kost los misschien 10 euro.. maar dan nog.. die dichtgewrotte sproeier.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker joh dat mens wil meteen trouwen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een ex-collega van mij heeft zoiets gedaan. Was echt een lekker wijf manquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooie droom voor sommigen.. en maar blijven betalen aan vliegtickets voor een fictief iemand die niet komt.![]()
![]()
![]()
In de cola oplosmiddel leggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kraantje kost los misschien 10 euro.. maar dan nog.. die dichtgewrotte sproeier.
Geen schroevendraaier krijgt dat er nog uit. Erg jammer.![]()
Dan verdien je het ook wel een beetjequote:Op dinsdag 12 december 2006 01:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Een ex-collega van mij heeft zoiets gedaan. Was echt een lekker wijf man![]()
Maar toen werd haar zus ziek en daarna werd haar moeder ongeneeslijk ziek
Die gast kwam trouwens uit Den Bosch
Het is ook zo doorzichtig. Ik heb me nergens ingeschreven en al helemaal geen levensverhaal of foto's
Wat stond erquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Net stond er nog wat anders, volgens mij doe het het prima
quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:15 schreef Rib-i het volgende:
Een ex-collega van mij heeft zoiets gedaan. Was echt een lekker wijf man![]()
Maar toen werd haar zus ziek en daarna werd haar moeder ongeneeslijk ziek
Fok! MC'er .. of familie van?quote:Die gast kwam trouwens uit Den Bosch
Trieste shit zo misbruik maken van mensen.quote:Het is ook zo doorzichtig. Ik heb me nergens ingeschreven en al helemaal geen levensverhaal of foto's
Ik ben zijn naam vergeten, is wel jammer. Mischien ken je hem welquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dan verdien je het ook wel een beetje
Bovenstaande stond er.. maar net misgeklikt met copy' en.. dus paste het onbedoelde.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:21 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben zijn naam vergeten, is wel jammer. Mischien ken je hem wel
Een -XX- waardige zinsopbouwquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bovenstaande stond er.. maar net misgeklikt met copy' en.. dus paste het onbedoelde.![]()
Check soms eerst of er al een reactie is.. etc..
Hoop het nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben zijn naam vergeten, is wel jammer. Mischien ken je hem wel
Het hele verhaal is wel een beetje anders. Hij moest voor het werk naar Moskou. Daar leerde hij haar kennen. Het was liefde op het eerste gezicht zei hijquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde ook zo' en verhaal.. ze moest meerdere tussenstops maken, extra luchthavenbelasting betalen... maar oooooh! ze had zo' en zin, en was bijna bij haar mannetje..
Nadat zij opeens spoorloos opgelost was, kreeg de goede man nog mailtjes van een andere dame met exact dezelfde copy paste teksten.![]()
[..]
Fok! MC'er .. of familie van?![]()
[..]
Trieste shit zo misbruik maken van mensen.Naai ze dan op een andere manier.
![]()
Zijn naam staat vast nog wel ergens in de notulenquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bovenstaande stond er.. maar net misgeklikt met copy' en.. dus paste het onbedoelde.![]()
Check soms eerst of er al een reactie is.. etc..
[..]
Ik dacht al zoiets... damn... jij weet teveel.
![]()
Aah.. liefde op het eerste gezicht.. maar niet van haar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:27 schreef Rib-i het volgende:
Het hele verhaal is wel een beetje anders. Hij moest voor het werk naar Moskou. Daar leerde hij haar kennen. Het was liefde op het eerste gezicht zei hij![]()
Dus een andere collega en ik grapten er al over. Zijn reactie was':"Nee hoor, zij is anders".
Tja, she gives you love long timequote:Op dinsdag 12 december 2006 01:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aah.. maar het kan wel, de man van een vriendin van mij (Bazziek alert voor -XX- zinsopbouw) , is uiteindelijk getrouwd met een import Chinese die hij daar op zakenreis leerde kennen. Maar hij speelde overal wel de man, in elk stadje een ander schatje. Vrouw met gehandicapt kind (blind, spastisch en geestelijk) gedumpt later...
![]()
quote:[..]
Vertel... vertell... x 2 [insert Whaaaah!]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:37 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zocht een piccie van de drie (Fok! MC nacht)musketiers.. maar OK .. deze is ook wel leuk..![]()
[afbeelding]Een 100% vrouw is genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die met de gele bikini heeft het verkeerde been gebogen, zal wel een vrouw zijn![]()
![]()
Er zit nu meer vaart in het topic dan overdag![]()
Ik was mij bewust van de dubbelheid in deze.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:41 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb wel gevraagd of ze iemand uit Hoogvliet kende
quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:43 schreef Rib-i het volgende:
Een 100% vrouw is genoeg
Die met de gele bikini heeft het verkeerde been gebogen, zal wel een vrouw zijn![]()
![]()
Er zit nu meer vaart in het topic dan overdag
De dagwaarde wordt, itt tot auto's, bepaald door de staat van onderhoud en de marktprijs van het type en bouwjaar. En het geld ... Ik heb begrepen dat er een goeie kans is dat ik uitbetaald krijg van het waarborgfonds. Echter, ik ben minder optimistisch dan de verzekeraar en denk dat ik zwaar de lul benquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik was mij bewust van de dubbelheid in deze.![]()
[..]
![]()
Wat is de dagwaarde van je ZZR?En gaat dat geld nog een beetje opschieten.
![]()
Dat is nog een boel geld.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:55 schreef Rib-i het volgende:
Een direct antwoord zou zijn Max. 3200 euro
Ja, als je het zou krijgenquote:
Ik weet nog niet wat ik ga doen, valt me in ieder geval wel tegen om geen motor te hebbenquote:Hopelijk is het waarborgfonds coulant.![]()
Ik zag een TLR met lichte kuipschade voor ¤ 3.500,00.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:01 schreef Worldbeater het volgende:
Te koop Aprilia AF1..
[afbeelding]
Lekker druk op de WB's motormarkt.![]()
quote:I have chosen you cause I liked your picture
quote:
quote:Ik weet nog niet wat ik ga doen, valt me in ieder geval wel tegen om geen motor te hebben
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:13 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga een poging tot maffen doen.![]()
![]()
Konijn in koplampen effectquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:01 schreef Worldbeater het volgende:
Te koop Aprilia AF1..
[afbeelding]
Lekker druk op de WB's motormarkt.![]()
... *kuch* ... wat heb jij allemaal gedaan vandaag, cq gisteren? King of lamzakken..quote:
JoaH.. bedtijd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:19 schreef ondeugend het volgende:
Zeg weten jullie wel hoe laat het is ?![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:19 schreef ondeugend het volgende:
Zeg weten jullie wel hoe laat het is ?![]()
Geslapen, gegeten en gebasketbaltquote:Op dinsdag 12 december 2006 02:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
... *kuch* ... wat heb jij allemaal gedaan vandaag, cq gisteren? King of lamzakken..![]()
Geslapen en gegetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 03:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geslapen, gegeten en gebasketbalt
Gelieve morgen reportage te doen van het feit of mijn makster.php toereikend is voor jouquote:
Jah, maar dat was bij een dealerquote:
Ze kunnen wel goed poetsenquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, maar dat was bij een dealer![]()
Nu ga ik langs http://www.wheeltrim.nl, beide velgen laten controleren.No cure, no pay. [afbeelding]
Hij is wel goedquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:13 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
http://video.google.ca/videoplay?docid=-2431843784679487450&q=zx-6r
Welke bouwjaar zit ie daar nu vers te pwnen?
Neh je hebt 6 meter nodigquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:26 schreef hicham het volgende:
Oh, kan ik zelf berekenen natuurlijk
Standaardband = 110 * 0.7 = 77
Huidige band = 120 * 0.6 = 72
Potentiele band = 120 * 0.7 = 84
Verschil, 84 - 72 = 12. Gedeeld door 2, dus ik heb nog 6 cm onder m'n spatbord nodig?? Kloptda?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh je hebt 6 meter nodig
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keej
Dacht al, wat een grote verschillen
quote:school
quote:quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Gelieve morgen reportage te doen van het feit of mijn makster.php toereikend is voor jou![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:26 schreef hicham het volgende:
Oh, kan ik zelf berekenen natuurlijk
Standaardband = 110 * 0.7 = 77
Huidige band = 120 * 0.6 = 72
Potentiele band = 120 * 0.7 = 84
Verschil, 84 - 72 = 12. Gedeeld door 2, dus ik heb nog 6 cm onder m'n spatbord nodig?? Kloptda?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh je hebt 6 meter nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt wel krap denk![]()
quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
yupdocument(atie/ering) in orde gaan maken
Jah, maar bandenmaat wordt op de een of andere manier voor standaard aangenomen. Ook mij werd destijds opeens een /70 aangesmeerd en ik wist van nixquote:
Of hij zet er een cross-spatbordje opquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jah, maar bandenmaat wordt op de een of andere manier voor standaard aangenomen. Ook mij werd destijds opeens een /70 aangesmeerd en ik wist van nixJe hoort wel af en toe krassende geluiden, maar dat bleken later dus steentjes dus tussen je spatbord en wiel komen.
Nu weet ik echter niet of de Banditos rekening hiermee hebben gehouden![]()
tnx, taart is alweer wegquote:
tnx, nu officieel geheel onafhankelijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:44 schreef Rib-i het volgende:
Roderick en -XX-
[afbeelding]
Gefeliciteerd [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tnx, taart is alweer wegsorry
[..]
tnx, nu officieel geheel onafhankelijk
Jammer johquote:In Nederland is men vanaf 18 jaar volwassen / meerderjarig, en vanaf 21 jaar geheel onafhankelijk.
tja, je kan niet alles hebben hequote:
Achgossiequote:Op dinsdag 12 december 2006 10:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tnx, nu officieel geheel onafhankelijk
<waah> gelukkig nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Jammer johonee wacht
jij was al een tijdje 18
dacht ff dat je even oud als -XX- was
ik ook hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:58 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i moet zich even met andere zaken bezighouden, fijne verjaardag Roderick
-XX- of is het nu -YY-heeft haar verjaardag al gevierd
![]()
LatersZz
zo bijzonder was het ook niet hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:05 schreef Worldbeater het volgende:
Bij deze Roderick nog even gefeliciteerd voor zijn verjaardag..-XX- had ik al gehad.
![]()
En hebben we van beide feestjes als pics en een verslag gelezen?![]()
![]()
![]()
Straks maar even een stukkie rijden I guess, morgen is het weer..![]()
Zit nog best veel ruimte tussen zag ik net, maar straks als ik weer thuis ben zal ik 't nametenquote:
Ja, beetje lastig met je dronken kop he *hips*quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo bijzonder was het ook niet hoorwas alleen maar wat familie (vader, oma, oom en tante)
foto's heb ik zelf ook niet gezienkan me zelfs niet herinneren dat er foto's gemaakt zijn
Ik zie em al zitten op zijn verjaardagquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:27 schreef hicham het volgende:
Ja, beetje lastig met je dronken kop he *hips*
tnxquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Zit nog best veel ruimte tussen zag ik net, maar straks als ik weer thuis ben zal ik 't nameten
[..]
Ja, beetje lastig met je dronken kop he *hips* [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zie em al zitten op zijn verjaardag [afbeelding] I see dead people... *burps*
Een naked heeft over het algemeen meer speling dan een sport, heeft te maken met de CWI-waardequote:Op dinsdag 12 december 2006 11:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Zit nog best veel ruimte tussen zag ik net, maar straks als ik weer thuis ben zal ik 't nameten
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zie em al zitten op zijn verjaardag [afbeelding] I see dead people... *burps*
Aah.. echt een verjaardag om later op terug te kijken dus.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:08 schreef Roderick2085 het volgende:
zo bijzonder was het ook niet hoorwas alleen maar wat familie (vader, oma, oom en tante)
foto's heb ik zelf ook niet gezienkan me zelfs niet herinneren dat er foto's gemaakt zijn
Gooi je computer een kleine week de deur uit, lekker joH.quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:37 schreef Rib-i het volgende:
nu maar weer verder gaan met stofzuigen![]()
ag, gewoon een standaard verjaardag voor mij hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aah.. echt een verjaardag om later op terug te kijken dus.![]()
[afbeelding]
[..]
Gooi je computer een kleine week de deur uit, lekker joH.![]()
Als je hem weer in verbeterede vorm terug hebt.![]()
Huquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Begint het met een F of een T... ik zie een C of een D
Heb je het nou over cupmaten ofwat ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Begint het met een F of een T... ik zie een C of een D
bijna goed, maar tnxquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:03 schreef bvvt het volgende:
Hey Roderidderik121219865 en -ZZ- Gefelicidingest
[afbeelding]
Heb wel eens vaker dingen fout.............quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:10 schreef bvvt het volgende:
[..]
Heb wel eens vaker dingen fout.............
speciaal voor jou - gecorrinogwat
quote:dat hangt er van af in wat voor staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Details mên, je had het ook gewoon direct zo vuil kunnen opsturen... maar zo is de voldoening voor beide zijden veel groter.quote:
Ik wil alleen kwaliteit leveren, al kost het mijn eigen luchtwegen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:23 schreef worldpimber het volgende:
Details mên, je had het ook gewoon direct zo vuil kunnen opsturen... maar zo is de voldoening voor beide zijden veel groter.I like your style
Toen kon je het niet horenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
Ik wordt alleen gek van die cardreader -heb nu ook geluid namelijk![]()
- , en het ding koppelt- en ontkoppelt iedere drie seconden.
![]()
![]()
Dat was voorheen niet.
![]()
Geluid uitzettenquote:Zit nu de hele tijd in Photoshop met dat geetter tussendoor.![]()
Iemand een tip?![]()
Ach, je hebt homies... en je hebt groupiesquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:30 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Zo zie je maar weer, niet iedereen kan een homie zijn
Er popt ook de hele tijd een scherm op wat de actie is die de compie moet uitvoeren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:35 schreef Rib-i het volgende:
Toen kon je het niet horen![]()
Geluid uitzetten![]()
![]()
Tot zover mijn waardevolle bijdrage
Dat scherm had je destijds uitgeschakeld omdat je had aangevinkt dat ie altijd dezelfde handeling moet verrichtenquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:36 schreef Worldbeater het volgende:
Er popt ook de hele tijd een scherm op wat de actie is die de compie moet uitvoeren.![]()
Iedereen is een groupe zei Billy Idol van de week op televisie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:36 schreef worldpimber het volgende:
Ach, je hebt homies... en je hebt groupies [afbeelding]
Neeee.........quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:37 schreef worldpimber het volgende:
Dat scherm had je destijds uitgeschakeld omdat je had aangevinkt dat ie altijd dezelfde handeling moet verrichten
'Aightquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ach, je hebt homies... en je hebt groupies [afbeelding]
Lijkt mij op een slecht contact van het kaartje in de cardreader ofzoquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neeee..................... deed hij toen alleen de eerste keer als ik een kaartje invoerde.
![]()
Maar goed, heb de driver ook maar geinstalleerd, was vroeger ook al niet nodigH.
Moet eerst herstarten om resultaat te merken, dus voorlopig maar ff niet.![]()
Eerder een te goed contactquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:44 schreef Rib-i het volgende:
Lijkt mij op een slecht contact van het kaartje in de cardreader ofzo
Dat soort dingen zal hier niet gebeuren.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:57 schreef Ireth het volgende:
Onze dochter ziet papa vaak online gamen. Dit zijn meestal spelletjes a la Counter Strike en Delta Force. Spelletjes waarbij je met gasten van over de hele wereld in halve verlaten woestijns en jungle's rondloopt met de bedoeling om elkaar neer te schieten.
Computers trekken haar heel erg aan, en uiteraard wilde ze dit ook eens proberen.
In een single player versie hebben we haar eerst laten lopen. Er is dan niemand anders ingelogt en het enige wat ze dan kon doen is rondlopen door diverse landschappen, huisjes in, trapjes op, met jeep's en andere voertuigen rondrijden en ook met bootjes varen.
Haar hand/oog coordinatie is inmiddels hierdoor zo ver ontwikkeld dat ze met haar linkerhand het toetsenbord bedient (w=vooruitlopen, a=naar links draaien, s=naar rechts draaien, z=achteruit lopen, q=naar links stappen, e=naar rechts stappen, spatie=springen en nog meer van dat soort handelingen) terwijl ze met rechts met de muis speelt. Inzoomen met rechtermuisknop, dingen activeren met linkermuisknop, door de inventaris lopen met het scrollwiel en uiteraard het gewoon rondbewegen en draaien terwijl ze loopt.
Bij de spelletjes die papa speelt zag ze poppetjes lopen, die papa dan omver gooide ("net als op de kermis! Met de blikken papa!") en in een onbewaakt ogenblik toen papa aan het plassen was had ze zijn spel overgenomen.
Madam was online aan het gamen met 11 andere gasten van over de hele wereld. Het neerschieten ziet zij echt als het gooien met iets waardoor iemand valt. Ze komt zelf elke keer weer terug op het blikgooien op de kermis waarmee ze een trompet heeft gewonnen. Ze ziet er dus totaal geen schieten of agressie in. Groots was onze verbazing dat toen het spelletje na 7 minuten afgelopen was onze dochter (3 jaar oud!) op de 3e plek was geeindigd, van de 12!
Inmiddels wil ze elke dag wel even samen met papa 'pelletje pelen' en haar coordinatie en motorriek hebben er grote baat bij, ze weet de letters op het toetsenbord feilloos te noemen én te vinden.
En daar zit dus juist mijn twijfel in, zal ik haar af en toe onder ons toezicht (dus niet alleen!) het laten spelen, ter bevordering van haar motoriek en coórdinatie, of is het thema 'geweld' toch te overheersend en is het beter die direct te smoren.
Overigens staan alle optie's wel op kindveilig als zij speelt. Poppetjes vallen gewoon na geraakt te hebben, er vliegen geen ledematen door de lucht en ook geen druppel bloed. Ze heeft er zoveel plezier van en ze is totaal geen gewelddadig kind, maar ergens heb ik toch mijn twijfels....
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:53 schreef Worldbeater het volgende:Ik wil niet zeggen dat ik dit soort dingen bewust onthou, maar die strijd heb je ook weleens verloren heHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog iets van de gehele 2-3 jaar daarna.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:55 schreef worldpimber het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik dit soort dingen bewust onthou, maar die strijd heb je ook weleens verloren heH![]()
Als het een goed contact was zag de computer als een harde schijf of externe opslagquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eerder een te goed contact, maar die driver helpt geen reet. Moest ff koffie zetten, dus herstarten lag voor de hand.
![]()
Dat soort dingen zal hier niet gebeuren.Toen heb je geruktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/Makster
Ik zou je bijna geloven maar een wilde vrouw laten vertrekken zonder sex![]()
Verder geslapen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:00 schreef Rib-i het volgende:
Toen heb je gerukt![]()
/Makster
Ik zou je bijna geloven maar een wilde vrouw laten vertrekken zonder sex
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nick won toen hij drie jaar was ook altijd met karate DOS spelletjes.. tegen de compie that is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:55 schreef worldpimber het volgende:![]()
![]()
Dit moet een garp zijn, maar het is het niet
![]()
Hij vraagt nu nog waar dat spelletje toch gebleven is... echt geen idee. Had toen ook al mijn twijfels.![]()
Maar goed, dit is nog de overtreffende trap.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit moet een garp zijn, maar het is het niet
Ik wil niet zeggen dat ik dit soort dingen bewust onthou, maar die strijd heb je ook weleens verloren heH
Oor bijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft ze ook de film gezien die onlangs op tv was [red.]
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verder geslapen.Was echt een vervelende ervaring. Got to be there to feel it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet zaken ook eerst goed afsluiten voordat je gelukkig kan worden in een nieuwe relatie![]()
![]()
Demoniseren en uitlichten van bepaalde details uit een ver verleden niet toegestaan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:06 schreef Rib-i het volgende:
Oor bijtenHeeft ze ook de film gezien die onlangs op tv was [red.]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Demoniseren en uitlichten van bepaalde details uit een ver verleden niet toegestaan.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:10 schreef Rib-i het volgende:Daar weet ik alles van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet zaken ook eerst goed afsluiten voordat je gelukkig kan worden in een nieuwe relatie![]()
En het is moeilijk als je geen moslim bent, woonachtig in Arabie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poging tot onderwerp verleggen.quote:![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpjes rechts op de pagina zijn ook de moeite waard.![]()
Ik zat al in hogere sferen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:15 schreef worldpimber het volgende:
Ok ander vruchtbaar onderwerp: http://www.dailymotion.co(...)o/xjj1q_nosewheeling
![]()
![]()
Ik dacht meteen aan dezequote:Op dinsdag 12 december 2006 14:27 schreef Worldbeater het volgende:
En Gawaines bijna flip over zit er ook in.
Ik heb het waarschijnlijk geheel aan mezelf te danken dat ik continu word geasocieerd met rukkenquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:46 schreef Worldbeater het volgende:
Die ken ik niet..... wat's kebeurt.. Bijna dan.
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:10 schreef Worldbeater het volgende:
Demoniseren en uitlichten van bepaalde details uit een ver verleden niet toegestaan.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:48 schreef Makster het volgende:
Neem Pepsel, 100% zeker dat het een rukker is.
Interessante theorie, hij rammelt wel een beetje ..quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik heb het waarschijnlijk geheel aan mezelf te danken dat ik continu word geasocieerd met rukken![]()
Nu moet ik toegeven dat ik rukken niet verkeerd vind, maar het is een utopie om te denken dat ik de enige ben die ruk. Neem Pepsel, 100% zeker dat het een rukker is. Bassie rukt ook, Fullcum is er ook eentje, dat zie je aan zijn ogen.
Verder verdenk ik ook Marty, BWT, Ikookhier, Koffiekoek, Pimber, Hiesjam, Roderick, Rib-I, snelwagen en Raus
Kortom, alleen homo's rukken niet![]()
![]()
Vind je dat een antwoord naar een gelijkwaardige Fok! MC' er.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:52 schreef worldpimber het volgende:
Sjah, mail Gawaine maar of ie het hier wil posten, destijds de doofpot ingegaan. Maar ik heb al een paar keer verteld wat ik vind van lafaards die hun fouten willen verdoezelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent dan ook niet gemoemd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:57 schreef kratjuh het volgende:
Interessante theorie, hij rammelt wel een beetje ..![]()
![]()
![]()
quote:Ik heb met de NTV 40.000 kilometer gereden in minder dan 2 jaar woon~ werk verkeer.
Ding had bij verkoop 105.000 kilometer.. en nul olieverbruik.![]()
Wat zag mijn tuin er 6.5 jaar geleden nog goed uit.![]()
![]()
En het buurmeisje is nu 16, en gaat zeker niet meer op de foto.![]()
Nick was nog kleiner dan klein.![]()
Olietest.quote:We were as surprised as anyone that just changing oil can produce a horsepower boost.Both the R1 and GSX-R1000 posted some significant gains in midrange and top-end, and were gaining power with every run until coolant temps got a little too hot.
quote:
This photo of two oil samples before and after the heat test shows how some of the Group III synthetics are now using better-quality base stocks. The two top tins show Castrol Syntec automobile (left) and Motul 300V (right) before the heat test; the two lower tins are both oils afterward (again, Castrol left, Motul right). Note the similarity in color between the oils in the post-heat test samples.
Ja, ja, ja.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:13 schreef worldpimber het volgende:
WTF, is dat Nick?Is dat jouw tuin?
? Kentekenplaat
?
quote:Datum eerste afgifte Nederland 22-05-1989
Datum eerste toelating 22-05-1989
Datum aanvang tenaamstelling 06-01-2006
quote:
Don't let fancy colors influence your opinion of an oil's quality or sophistication-some are just dyes that quickly burn off. Note how this sample of the Motorex PowerSyn synthetic oil quickly loses its green hue after just one hour in the heat test.
quote:
Although not the final word on an oil's overall quality, some oils showed marked degradation in color during the heat test. Note the nasty coloration of the Torco T4R sample in the post-test tin.
Zo nutteloos als dat Bell Ray EXS (zacht gezegd) niet zo goed scoort. Daaaaag plaatselijke motordealer van Pimber.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:35 schreef worldpimber het volgende:
Wel erg lang verhaal over olie op die site, denk niet echt dat ik dat ga lezen over zo iets nutteloos![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Huisvrouwen showquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Zo zie je maar weer, niet iedereen kan een homie zijn [afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:27 schreef Worldbeater het volgende:
Kennis opleidingsvideo voor -XX-![]()
Met gedateerde muziek.
Vet te ownen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpjes rechts op de pagina zijn ook de moeite waard.![]()
![]()
[..]
Ik zat al in hogere sferen.![]()
Die ene die bijna achterover gaat
hehe!
Sowieso schrijf je zo.
Je vergeet -XX-quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:48 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik heb het waarschijnlijk geheel aan mezelf te danken dat ik continu word geasocieerd met rukken![]()
Nu moet ik toegeven dat ik rukken niet verkeerd vind, maar het is een utopie om te denken dat ik de enige ben die ruk. Neem Pepsel, 100% zeker dat het een rukker is. Bassie rukt ook, Fullcum is er ook eentje, dat zie je aan zijn ogen.
Verder verdenk ik ook Marty, BWT, Ikookhier, Koffiekoek, Pimber, Hiesjam, Roderick, Rib-I, snelwagen en Raus
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Interessante theorie, hij rammelt wel een beetje ..
Iddquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:01 schreef bvvt het volgende:
Jaaa, bvvt heeft weer een vervelend linkje
My badquote:
Oopsquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Interessante theorie, hij rammelt wel een beetje ..
Hier verder.. motorolie om je motorblok schoon te spoelen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Best grapig topic met zijn overgangen... Van exen (niet)batsen naar (geile)olie...![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:26 schreef koffiekoekje het volgende:
goed... ik ga mijn keyboard maar es op eten
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:01 schreef bvvt het volgende:
Jaaa, bvvt heeft weer een vervelend linkje
Damn.. je leest bij...quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef -XX- het volgende:
Vet te ownen!Die ene die bijna achterover gaat
hehe!
Wil je voor grappen niet mijn portret misbruiken..quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:26 schreef koffiekoekje het volgende:
goed... ik ga mijn keyboard maar es op eten
Jawelll jawel, ik ben nu volwassen!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Even onthouden.. ben al zo grappig vandaag met mailtje.![]()
![]()
[..]
Damn.. je leest bij...Ik ben trots op je.
![]()
![]()
[..]
Wil je voor grappen niet mijn portret misbruiken..![]()
Omgquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een flatscreen is niet voedzaamIn een keyboard zitten tenminste nog etensresten
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:34 schreef Worldbeater het volgende:
Wil je voor grappen niet mijn portret misbruiken..![]()
You're being a dick in there... had ik je maar nooit verwezenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:31 schreef Worldbeater het volgende:
Hier verder.. motorolie om je motorblok schoon te spoelen?
Valt wel mee toch. Je vind ut vast wel een beetje grappig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:38 schreef worldpimber het volgende:
You're being a dick in there... had ik je maar nooit verwezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste is trouwens iets wat je overkomt.. het tweede zou te controleren moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Best grapig topic met zijn overgangen... Van exen (niet)batsen naar (geile)olie...![]()
.................. damn.......... fysiek al een tijdje volwassen... maar ze zouden voor geestelijk een test moeten hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef -XX- het volgende:
Jawelll jawel, ik ben nu volwassen!Volwassen mensen moeten terug lezen
![]()
Gister mocht ik het nog laten!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt wel mee toch. Je vind ut vast wel een beetje grappig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:38 schreef worldpimber het volgende:
You're being a dick in there... had ik je maar nooit verwezen![]()
![]()
Ik ging de IQ test doen!
Ik had maar 10 vragen fout!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:42 schreef -XX- het volgende:
Ik ging de IQ test doen!
waar kan ik die vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... of ben ik nu al gezakt?
Mijn naam is Haasquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:48 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
waar kan ik die vinden.. of ben ik nu al gezakt?
Dont know! Ik lul ook maar watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb nog nooit een IQ test af gemaakt
Die lange IQ testen zijn me te lang!Denk je HATSJIKIDEEEEEEEE EINDE TEST
![]()
Staat er Volgende pagina..
hatsaflats![]()
Welke IQ test is goed? Send me the linK!Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:42 schreef -XX- het volgende:
Ik ging de IQ test doen!
Das een beste test danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop
Blitse motor man!![]()
Sjah ... wat moeten we hier nu weer van zeggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dont know! Ik lul ook maar wat!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
hatsaflats![]()
Welke IQ test is goed? Send me the linK!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah ... wat moeten we hier nu weer van zeggen![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:39 schreef Worldbeater het volgende:
Valt wel mee toch. Je vind ut vast wel een beetje grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt wel mee toch. Je vind ut vast wel een beetje grappig. [afbeelding]
Alweer 2 x, you're getting older manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Majah ik vind het wel zielig voor deze ex-monteur, deed niets verkeerd. Hij wilde je alleen informeren![]()
![]()
![]()
btw -XX- wanneer ga je beginnen aan je RBW?
Stop
Blitse motor man!![]()
I.E staat fout ingesteld, zie vaak mijn eigen edits niet. Kut computer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:49 schreef worldpimber het volgende:
Alweer 2 x, you're getting older man![]()
![]()
Was het maar een kut computer [/Kratjuh]Deed niets verkeerdquote:Majah ik vind het wel zielig voor deze ex-monteur, deed niets verkeerd. Hij wilde je alleen informeren![]()
.. weet niet waar hij het over heeft.
![]()
Ik ken geen motor flush die niet de oude olie als basis gebruikt.
En hij post het wel, maar weet het later dus ook niet.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
Was het maar een kut computer [/Kratjuh]quote:Deed niets verkeerd.. weet niet waar hij het over heeft.
![]()
Ik ken geen motor flush die niet de oude olie als basis gebruikt.
En hij post het wel, maar weet het later dus ook niet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe langer hoe beter, dat moet je met 18 jaar toch wel voelen weten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Welke IQ test is goed? Send me the linK![/ jaja hij alweer]
Moet ik het aan jou ook nog uitleggen.quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe langer hoe beter, dat moet je met 18 jaar toch wel voelen weten.[/ jaja hij alweer]
![]()
Ga ook maar is naar die sportschool, je wets, ff aan het ijzer
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
Hoe komt pepsel eigenlijk aan zijn oliekennis![]()
Wat adviseer je voor mij
10W40 shell10W50 Bell Ray
![]()
Tell me bro
10w40 motulquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:15 schreef Makster het volgende:
Wat adviseer je voor mij
10W40 shell10W50 Bell Ray
![]()
Tell me bro
Stop
Blitse motor man!![]()
Kep wel een V2 hehquote:
Voor die ZXR gooide ik er 5W50 in, volop toeren cheffen deed ik toen
![]()
naar huis
en er zijn genoeg IQ testen te vinden her en der op internetOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:49 schreef Snelwagen het volgende:
btw -XX- wanneer ga je beginnen aan je RBW?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna ga ik lessen boeken!![]()
Aangezien het nog wel kan duren voordat ik me theorie binnen heb als ik die oefen examens doe!
Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:19 schreef bvvt het volgende:
naar huis
en er zijn genoeg IQ testen te vinden her en der op internetIk zie het, wat voor!
![]()
Als er cijfertjes van te pas komen sluit ik het al meteen
Woehoe, die hebben wij ook nieuw !quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:00 schreef Rib-i het volgende:
Ging ik net boodschappen doen ben ik de melk vergeten
Heb wel een HP Photosmart 8250 gekocht![]()
Hij print snel![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:31 schreef -XX- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna ga ik lessen boeken!![]()
Aangezien het nog wel kan duren voordat ik me theorie binnen heb als ik die oefen examens doe!![]()
![]()
Leren dan
Stop
Blitse motor man!![]()
Ach kheb geen ID joh, kzeg ook maar watquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Kep wel een V2 heh
Voor die ZXR gooide ik er 5W50 in, volop toeren cheffen deed ik toen![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
Volgens mij is dat dezefldequote:Op dinsdag 12 december 2006 18:03 schreef -XX- het volgende:
Onee, dit is een ander![]()
http://common.ziffdavisin(...)1425,i=110183,00.jpg![]()
![]()
Foutje tijdens het naar binnen zetten van de motorquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat inderdaad het probleem was![]()
En hoe komt de rode stip op de tank
[..]
motor helde te veel over en kwam tegen de deurpost.
onderaan de deuk was de lak gesprongen
Opgelost met dat stukkie plakband......
En ik heb dat er al een paar jaar op zitten............
Had ik vanmorgen nog willen posten - was het een beetje vergetenOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dont know! Ik lul ook maar wat!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
hatsaflats![]()
Welke IQ test is goed? Send me the linK!Maak je niet druk, optellen doet de kassa en aftrequote:Op dinsdag 12 december 2006 17:41 schreef -XX- het volgende:
[..]Ik zie het, wat voor!
![]()
Als er cijfertjes van te pas komen sluit ik het al meteen![]()
(Had ik het bijna gezegd
)
![]()
Intresse, en een gezonde dosis visie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:15 schreef Makster het volgende:
Ik ben geen voorstander van een bepaald merk of type. Maar Castrol GPS is beproeft een hele hoge kwaliteit half synthetische olie die door veel cracks wordt aanbevolen, en die ook nog eens betaalbaar is.quote:Wat adviseer je voor mij![]()
Gevoelsmatig zeg ik bij een V-twin (en 1 cylinder), ga wat omhoog als de olie koud is, en omlaag met de viscociteit als de olie heet is. Maar goed, BWT heeft het SV650S tot in het extreme getest, dus het zit wel goed met de toleranties in het Jappen blok.
Het mag wat specifieker.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:15 schreef Snelwagen het volgende:
10w40 motulMaar Motul is zeker goed.
Maar'r is maar 1 http://www.testmijniq.nlquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:19 schreef bvvt het volgende:
.. er zijn genoeg IQ testen te vinden her en der op internetMet certificaten voor een kansrijke sollicitatie bij de supermarkt.
![]()
![]()
![]()
Uit een belgisch motorforumAwel zennequote:Waar kan ik u mee voorthelpe manneke ?
awel dat op ne racer rijden nie zo vanzelfsprekend is , rij meer eens ne goeie tour op ne sport of hypersport, na 250 km begint da al beeke te kraken ze , uigedaagt worden door elke jhonny met nen blauwen r1 in hun jeansbroekse aant roodlicht , als ge door het stad rijd zijde na een halfuur rustig rijden gekookte testikels op provenciaalse wijze aant eten , soms is het echt wel afzien , maar de kick en het gesjeesd is dat allemaal waard. En dan die chopper manne zitten in zetels achter hun scherm , gefrustreerd da ze na elke rit 4 uur moete blinken aan al dieje chroom en da als ze harder dan 160 doen ze van hunne moto afwapperen .. ge zou voor minder nie terugzwaaien
dus ja , ge moet daar man voor zijn, voor ne racer , its not always a sunny sunday ride
[ Bericht 0% gewijzigd door Rib-i op 12-12-2006 18:51:56 ]![]()
quote:
Tot de opruimactie horen ook het doorworstelen van alle cd-roms. Dus ik zal nog wel wat tegenkomen.
Ik vlees gisteren, had wel gevulde koeken, diverse chocolade snoep, drie pakken melk en stroopwafels.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:00 schreef Rib-i het volgende:
Ging ik net boodschappen doen ben ik de melk vergeten
' U make your women proud.quote:Heb wel een HP Photosmart 8250 gekocht![]()
![]()
stelletje wankers![]()
kreeg vandaag bij toeval een lijst in me mail van de salarissen van 75% vd werknemers incl. directe collega+manager daardaar zit blijkbaar meer dan genoeg rek in
![]()
![]()
Is me niet opgevallen, of ben ik het vergetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:16 schreef bvvt het volgende:
[..]
Foutje tijdens het naar binnen zetten van de motor
motor helde te veel over en kwam tegen de deurpost.
onderaan de deuk was de lak gesprongen
Opgelost met dat stukkie plakband......
En ik heb dat er al een paar jaar op zitten............
Had ik vanmorgen nog willen posten - was het een beetje vergetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar'r is maar 1 http://www.testmijniq.nlMet certificaten voor een kansrijke sollicitatie bij de supermarkt.
![]()
Enige wat ze zei was:"Je bent de airmiles vergeten"quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tot de opruimactie horen ook het doorworstelen van alle cd-roms. Dus ik zal nog wel wat tegenkomen.![]()
[..]
Ik vlees gisteren, had wel gevulde koeken, diverse chocolade snoep, drie pakken melk en stroopwafels.![]()
[..]
' U make your women proud.![]()
![]()
![]()
Hallo mensen
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Computers maken geen fouten, gebruikers maken ....quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I.E staat fout ingesteld, zie vaak mijn eigen edits niet. Kut computer.![]()
Was het maar een kut computer [/Kratjuh]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]Dingen die ik niet van Rib-I hoefde te weten #219SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet zaken ook eerst goed afsluiten voordat je gelukkig kan worden in een nieuwe relatie![]()
![]()
![]()
En hoe viel je daar zelf in.. in directe vergelijking. Dat is het enige wat we concreet willen weten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stelletje wankers [afbeelding]
kreeg vandaag bij toeval een lijst in me mail van de salarissen van 75% vd werknemers incl. directe collega+manager daardaar zit blijkbaar meer dan genoeg rek in
![]()
Er staat ook fout ingesteld.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Computers maken geen fouten, gebruikers maken ....Maar daar ga ik daarna uiteraard volledig aan voorbij.
Hij leek zo aardig en betrouwbaar.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:09 schreef BazzieK het volgende:
Dingen die ik niet van Rib-I hoefde te weten #219![]()
![]()
Oyquote:quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dingen die ik niet van Rib-I hoefde te weten #219
En toch lezen![]()
![]()
Ik kan me geen foute instelling voorstellen die een dergelijke dubbel quote veroorzaaktquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En hoe viel je daar zelf in. Dat is het enige wat we concreet willen weten.![]()
[..]
Er staat ook fout ingesteld.Maar daar ga ik daarna uiteraard volledig aan voorbij.
![]()
Misschien is het toch je computer
![]()
![]()
Doe eens een foto van dat buurmeisje nuquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:12 schreef Worldbeater het volgende:
Uit de oude doos.![]()
Naar aanleiding van het Bollen topique.![]()
[..]![]()
![]()
En zat nick daar nou te p00pen terwijl hij probeerde te wh00lien?![]()
![]()
Camping in Den Bosch?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, ja, ja.![]()
Alleen de foto van Nick op de moto is in Den Bosch. Op de camping.![]()
Avonturier!
![]()
![]()
![]()
Post gemistquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stelletje wankers [afbeelding]
![]()
Ey man, kan je jouw collega uitlachen of smeden ze samen plannetjes om jou klein te houden
Ennnuh, toeval bestaat niet. Mischien is het wel een test![]()
![]()
Die valt alleen op zwart.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:15 schreef BazzieK het volgende:
Doe eens een foto van dat buurmeisje nu![]()
![]()
![]()
Maar voor 5 euro zal ze wel naakt poseren ja.Echte rauwdauwer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit zuinigheid niet verversen van I.E pagina's.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik kan me geen foute instelling voorstellen die een dergelijke dubbel quote veroorzaaktMisschien is het toch je computer
Het gebeurde toch echt.
![]()
Maar de instelling is net aangepast na de vorige quote.![]()
Edit. Ik denk omdat ik de gepaste tekst niet zag na het posten.![]()
![]()
![]()
Bij toevalquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stelletje wankers![]()
![]()
Wie heb je nou weer een mes op z'n keel gezet?![]()
![]()
Die foto is dus genomen omdat ik pas op zondag kwam.quote:Mijn ex was er altijd al op vrijdag.
Ik verveelde mij daar dood, zij komt er -totdat de camping dicht ging- al haar hele leven. Inclusief de grote vakanties.
Mijn oude werkgever zei ook geregeld dat ik niet over mijn salaris moest lullen omdat ik zoveel meer verdiende dan de rest op de werkvloer. Bedacht me later dat ze dat misschien wel tegen iedereen zeggen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:20 schreef Rib-i het volgende:
Post gemist
Ey man, kan je jouw collega uitlachen of smeden ze samen plannetjes om jou klein te houden
Ennnuh, toeval bestaat niet. Mischien is het wel een test![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij leek zo aardig en betrouwbaar.![]()
![]()
Edit: Tyfeskutschijtjodenlapo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: