Nobquote:Op maandag 11 december 2006 16:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[..]
Een van de twee zit zeker achter de verkeerde pc ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het hoofdonderwerp van dit traag ladende topic heeft de eer volgens mij nu al de derde keer.![]()
Hm zou wel willen, geen centen voor tot circa februari ..quote:Op maandag 11 december 2006 18:04 schreef worldpimber het volgende:
Eeejz kratjuh, laat jij je velgen nog coaten of spuiten?
Zo'n nabaztag kost trouwens evenveel als het coaten van 3 velgenquote:Op maandag 11 december 2006 18:06 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hm zou wel willen, geen centen voor tot circa februari ..
Hoe kan je nou geen geld hebben als thuiswonende bejaardequote:Op maandag 11 december 2006 18:06 schreef kratjuh het volgende:
quote:Op maandag 11 december 2006 18:11 schreef koffiekoekje het volgende:
Zo'n nabaztag kost trouwens evenveel als het coaten van 3 velgenmaar daar wil ik verder niks mee zeggen
impact is groot, effect is kleinquote:Op maandag 11 december 2006 18:39 schreef ikookhier het volgende:
Dit al gelezen?! ga ik ook maar eens proberen![]()
En je hebt weer eens wat om over te lachen met je werkgeverquote:Op maandag 11 december 2006 18:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
impact is groot, effect is klein
Dag vrouwquote:
Wat kan het leven soms mooi zijnquote:Op maandag 11 december 2006 19:30 schreef Snelwagen het volgende:
Koud, regen
, natte buggy
, geen werk
![]()
![]()
Voor het spuiten van een paar velgen?quote:Op maandag 11 december 2006 18:06 schreef kratjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 december 2006 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
Maar goed, de volgende post komt vanaf de AMD 64 Athlon hyperspeed compuiter@2Ghz busspeed.![]()
![]()
XP draait.. alleen nog even alle specifieke moederborddrivers installeren.
Dat vreet allemaal geheugenquote:Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef Worldbeater het volgende:
Correctie.. de Nvidia drivers die ik van tevoren gedownload had klappen er steeds uit.
Dus nu maar via de 1.0 cd van het moederbord. Installeer alleen per ongeluk alles, noobstroll.
Heb straks een Yahoo toolbar.
En wtf.. een Microsoft UAA Bus (audio) driver van 69.0 Mb...
quote:Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor het spuiten van een paar velgen?
Kinderen.(not that we/he knows ..
)
Onverwachte uitgaven aan motorfiets.
Veeleisende vriendin.
Te hoge hypotheek.
Dure auto.
Niet zo vaak naar de hoeren gaan dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fuck s het, toen ik studeerde en thuis woonde had ik meer geld dan nu![]()
Maarja kan nu wel onbeperkt aan mijn leuter rukken zonder angst te hebben dat moeders binnenstapt
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Sloop je computer eens...quote:Op maandag 11 december 2006 20:24 schreef Makster het volgende:
Als er nu is iemand met een geniaal idee aan komt zetten zijn we alweer een stukkie verder![]()
Kun je niet eens tot februari wachten dan?quote:Op maandag 11 december 2006 18:15 schreef worldpimber het volgende:
Laat maar kratgeval, heb hem eins!![]()
Brassto Dordrecht
Heb ooit eens een first gen arcade spelcomputer van mijn pa te grazen genomen (ding speelde pong enzoquote:
Wel als je die in 1x moet betalen ..quote:Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En nu niet gaan zeggen dat die studie zo duur is...
quote:Op maandag 11 december 2006 20:20 schreef Makster het volgende:
Maarja kan nu wel onbeperkt aan mijn leuter rukken zonder angst te hebben dat moeders binnenstapt![]()
De velgen gaan er bij mij 1 dezer dagen af en worden ontdaan van de banden zodat ik ze kan gaan laten richten en eventueel zoeken naar nieuwe velgjes als dat niet meer mogelijk is,zie baksteen affaire.quote:Op maandag 11 december 2006 20:28 schreef kratjuh het volgende:
Kun je niet eens tot februari wachten dan?
Ik moet namelijk nog ff een sukkel persoon vinden die mijn velgen demonteert en mijn banden eraf haalt voor een schijntje .. Bij voorkeur op een plek waar de rest van de fiets kan blijven logeren ..
Dat ik thuiswoon betekent niet dat ik verlost ben van alle financiële verplichtingen btw ..
Jij gaat naar Brassto toequote:Op maandag 11 december 2006 20:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
De velgen gaan er bij mij 1 dezer dagen af en worden ontdaan van de banden zodat ik ze kan gaan laten richten en eventueel zoeken naar nieuwe velgjes als dat niet meer mogelijk is,zie baksteen affaire.Dus dan maar meteen goed doen
Alles volgens schemaDaarna ketting + tandwielen, vervolgens de motor even
richting Nijmegen voor de 2de versnelling
Februari is dus iets te ver weg.
En verder sjah ... fulltime baan + thuiswonen en geen geld hebben ==== idd minder vaak langs de hoeren![]()
![]()
Alle cookies en de map temp internet files al eens geleegd of alleen je zak ?quote:Op maandag 11 december 2006 20:31 schreef Makster het volgende:
[..]
Heb ooit eens een first gen arcade spelcomputer van mijn pa te grazen genomen (ding speelde pong enzo) Na een afgebroken zakmes was het resultaat dat EN het apparaat niet meer werkte EN mijn zuur verdiende en in Spanje gekochte zakmes naar de klote waren. Opzich is het slopen dus een prima idee, of het de oplossing is is een tweede
![]()
Beter komt er iemand met een master N3RD trick aan zetten zodat alles zonder schade weer werkt![]()
Niks gewoon belangstellingquote:Op maandag 11 december 2006 20:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is wel het plan volgens mij? Wieso?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |