quote:Op maandag 25 december 2006 23:02 schreef Heero87 het volgende:
[..]
We hadden gewoon al drie keer wereldkampioen kunnen zijn.
Nou begin je toch wel akelig op een Nederlander te lijkenquote:Op maandag 25 december 2006 23:02 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Je vergeet nog '74 , toen werden we genaaid voor het WK in de barrage's tegen Nederland.quote:Op maandag 25 december 2006 23:02 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nou niet grof worden hequote:Op maandag 25 december 2006 23:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nou begin je toch wel akelig op een Nederlander te lijken
Dat doen de Nederlanders welquote:
Of België wereldkampioen, stel je voor.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:47 schreef Soul79 het volgende:
2) Die buitenspelgevallen waren wel erg opvallend. Ben niet zo van de complottheoriën, maar ongetwijfeld is bij de FIFA wel ter sprake gekomen dat er echt geen finale België-Duitsland moest komen.
onzin. Maradonna ging niet veel kunnen doen, de 2 verdedigers dekten goed. Blijft Pfaff in z'n goal kan ie nooit die goal scoren. JM Pfaff moest bij die goal idd niet uit z'n goal lopen, gerets had daar zeker gelijk.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:47 schreef Soul79 het volgende:
Nog een paar dingen die me opvielen:
1) Die 1e goal van Maradona had nooit mogen vallen. Als ik het goed begreep zei Gerets dat het een fout was van Pfaff, die niet uit had moeten komen. Maar Pfaff kwam juist uit zijn doel omdat die 2 verdedigers niks deden. Het was dan ook hun fout, als je nota bene met z'n tweëen bent mag Maradona nooit bij de bal komen, dan moet er eentje gestrekt gaan en de ander moet daarbij rugdekking geven. Nu gebeurde er niks en moest Pfaff dus wel komen.
Tjah, een foutje van een keeper wordt altijd uitvergroot. Laat ons toch vooral maar niet vergeten dat Jean-Marie tot dan een enorm sterk WK speelde.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:00 schreef BramKVO het volgende:
[..]
onzin. Maradonna ging niet veel kunnen doen, de 2 verdedigers dekten goed. Blijft Pfaff in z'n goal kan ie nooit die goal scoren. JM Pfaff moest bij die goal idd niet uit z'n goal lopen, gerets had daar zeker gelijk.
onzinquote:Op woensdag 27 december 2006 23:00 schreef BramKVO het volgende:
[..]
onzin. Maradonna ging niet veel kunnen doen, de 2 verdedigers dekten goed. Blijft Pfaff in z'n goal kan ie nooit die goal scoren. JM Pfaff moest bij die goal idd niet uit z'n goal lopen, gerets had daar zeker gelijk.
Had het opgenomen. Ik kijk nuquote:
Geniet, het is een geweldig deelquote:
En de match ervoor eigenlijk ook al tegen Spanje maar toen maakten we het nog op de penalty's alsnog af. Nee, echt gelukkig was men bij de FIFA niet met het Belgische succes in Mexico ...quote:
Toch geweldig, dé helden van die strafschoppen reeks: Leo, de slechtste voetballer in de hele selectie, en Hugo Broos die van zijn leven nog nooit een strafschop had binnengetrapt ... Geweldig. We riepen het hier ook nog allemaal toen ze naar de bal liepen : "Zijn ze nu helemaal zot geworden om die te laten trappen"quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:19 schreef tong80 het volgende:
Mooiste vond ik van der Elst na zijn winnende strafschop.
'Ma ik ben nu wereldberoemd'
maar als ie bleef staan kon de bal nooit id goal raken, zelfs niet door Maradonnaquote:Op donderdag 28 december 2006 09:05 schreef Soul79 het volgende:
[..]
onzinMaradona had überhaupt niet bij die bal mogen komen, maar die verdedigers waren kennelijk vergeten dat Maradona op de eerste meters zo snel is. Dáárom kwam Pfaff. Hij had ook kunnen kiezen te blijven staan, maar het was op zich niet vreemd dat ie kwam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |