abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44313618
Hier verder
pi_44313668
Met een derde kans voor Pure.
  zondag 10 december 2006 @ 22:15:03 #3
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44313714
Wat ongelofelijk RAAR dat die groepjes de tekst van 'Don't stop me now' van Queen niet kunnen zingen. Afgezien van het feit dat dat een klassieker is die iedereen die in de muziekbusiness zit of wil zitten hoort te kennen, lijkt het me handig als je als zanger of zangeres een engelstalige tekst zonder al te veel problemen kunt reproduceren. Ook als je een avond hebt gehad om te repeteren.
  zondag 10 december 2006 @ 22:17:27 #4
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44313792
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:15 schreef Aventura het volgende:
Wat ongelofelijk RAAR dat die groepjes de tekst van 'Don't stop me now' van Queen niet kunnen zingen. Afgezien van het feit dat dat een klassieker is die iedereen die in de muziekbusiness zit of wil zitten hoort te kennen, lijkt het me handig als je als zanger of zangeres een engelstalige tekst zonder al te veel problemen kunt reproduceren. Ook als je een avond hebt gehad om te repeteren.
Het is natuurlijk niet een heel gemakkelijk nummer om in een paar nachtelijke uurtjes met slaapgebrek onder de knie te krijgen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_44313820
Die naamlozen zouden alleen al moeten afvallen vanwege het feit dat ze geen naam hebben
Dat kan toch niet, dat ze nog steeds naamloos heten.
  zondag 10 december 2006 @ 22:21:51 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44313955
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:17 schreef BVO het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet een heel gemakkelijk nummer om in een paar nachtelijke uurtjes met slaapgebrek onder de knie te krijgen.
Maar het is toch bizar dat ze dat nummer niet kennen? Maarja, is misschien de generatiekloof
Verder denk ik ook echt dat ze de Engelse taal niet begrijpen, en dat ze er daarom zo'n moeite mee hebben.
Ik vind wel dat je een songtekst ook echt moet begrijpen, anders kun je het nooit overtuigend brengen. Dat is ook een van H-J Smits stokpaardjes.
pi_44313986
maar pure was een ander lied aan het zingen...
toch?
  ESF Reporter zondag 10 december 2006 @ 22:23:09 #8
87554 Cee
Welluk?
pi_44313991
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:18 schreef amaranta het volgende:
Die naamlozen zouden alleen al moeten afvallen vanwege het feit dat ze geen naam hebben
Dat kan toch niet, dat ze nog steeds naamloos heten.
Ze gaan straks bij RTL vast wel een extra sms-spel inzetten waarbij je voor 1 euro per bericht een naam voor ze kan sms'en en de winnaar mag dan tijdens de liveshow een keer bij ze op schoot zitten of zo.
  zondag 10 december 2006 @ 22:23:26 #9
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44314004
Oh zo, dat is natuurlijk zo. Bedoelde meer dat ik me voor kan stellen dat het, zeker met een kleine voorbereiding, een heel moeilijk nummer is om te doen. Zoals de meeste nummers van Queen .
  zondag 10 december 2006 @ 22:25:22 #10
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_44314086
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:23 schreef Cee het volgende:

[..]

Ze gaan straks bij RTL vast wel een extra sms-spel inzetten waarbij je voor 1 euro per bericht een naam voor ze kan sms'en en de winnaar mag dan tijdens de liveshow een keer bij ze op schoot zitten of zo.
toffe ava heb je daar!
  zondag 10 december 2006 @ 22:25:46 #11
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44314105
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:23 schreef BVO het volgende:
Oh zo, dat is natuurlijk zo. Bedoelde meer dat ik me voor kan stellen dat het, zeker met een kleine voorbereiding, een heel moeilijk nummer is om te doen. Zoals de meeste nummers van Queen .
Zeker, dat is waar. Het zijn geen heel gemakkelijke nummers maar wel nummers waar je wat heel leuks van kan maken en dat heb ik niet een zanger/es zien doen.
pi_44314710
Genelva terug !
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  ESF Reporter zondag 10 december 2006 @ 22:43:00 #13
87554 Cee
Welluk?
pi_44314716
Wat zag ik net op 't eind een stukje over volgende week, komt Geneva terug?
pi_44314718
Genelva krijgt nog een kans

Christian huilt!!!
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_44314721
Komt Genelva nou terug volgende week, zag ik dat goed?
pi_44314726
Waarom is Genelva terug, kon het hier niet verstaan
  ESF Reporter zondag 10 december 2006 @ 22:43:49 #17
87554 Cee
Welluk?
pi_44314738
Hihi, consternatie alom hier opeens in 't topic.
pi_44314743
WTF.
pi_44314750
Wtf, komt ze ineens terug of wat?!
  ESF Reporter zondag 10 december 2006 @ 22:44:51 #20
87554 Cee
Welluk?
pi_44314772
Ik hoorde HJ nog zeggen "...ze heeft zich niet voor kunnen bereiden maar hier is iemand..." toen gilden de 6 kandidaten en toen kwam Genelva er aan gelopen.
pi_44314810
Hoe moet dat nu met de prono dan?!
pi_44314818
Hmm.. spannend !
kan iedereen z'n prono weer gaan aanpassen (indien ze haar erbij willen hebben natuurlijk ):')
  ESF Reporter zondag 10 december 2006 @ 22:48:18 #23
87554 Cee
Welluk?
pi_44314905
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Mag BVO lekker opknappen.
pi_44314930
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:44 schreef Cee het volgende:
Ik hoorde HJ nog zeggen "...ze heeft zich niet voor kunnen bereiden maar hier is iemand..." toen gilden de 6 kandidaten en toen kwam Genelva er aan gelopen.
echt belachelijk gewoon!

weg is weg...
pi_44314952
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:22 schreef amaranta het volgende:
maar pure was een ander lied aan het zingen...
toch?
Welk nummer was dat?
pi_44314991
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:48 schreef Cee het volgende:

[..]

Mag BVO lekker opknappen.
Daarom vraag ik het hem hier maar even .
  zondag 10 december 2006 @ 22:51:13 #27
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44314999
Zou wel tof zijn .
pi_44315211
Is het al iemand opgevallen dat Henk elke week een thema in zijn nummers heeft? Vorige week was het 'old' (Old and wise, That old devil called love, Old town) en deze week 'day' (Perfect day, Brand new day, Lovely day).
  ESF Reporter zondag 10 december 2006 @ 22:59:24 #29
87554 Cee
Welluk?
pi_44315261
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:58 schreef SpecialGuest het volgende:
Is het al iemand opgevallen dat Henk elke week een thema in zijn nummers heeft? Vorige week was het 'old' (Old and wise, That old devil called love, Old town) en deze week 'day' (Perfect day, Brand new day, Lovely day).
Ik zat gisteravond nog te peinzen wat dat derde liedje was zodat ik voor mezelf kon bevestigen dat ie steeds een thema heeft! Lovely day was het! Dank je!

Ja dus, was me opgevallen.
pi_44315446
dat van die thema's was me nog niet opgevallen eigenlijk.

en dat genelva terug komt vind ik echt nergens op slaan. begrijp me niet verkeerd, ik vond het onterecht dat ze niet door was, maar zo werkt het programma nou eenmaal. vind dit gewoon niet kunnen.
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
pi_44315817
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:05 schreef Californian_dreamer het volgende:
dat van die thema's was me nog niet opgevallen eigenlijk.

en dat genelva terug komt vind ik echt nergens op slaan. begrijp me niet verkeerd, ik vond het onterecht dat ze niet door was, maar zo werkt het programma nou eenmaal. vind dit gewoon niet kunnen.
bij elke andere kandidaat zou ik je groot gelijk geven.. maar nu ben ik eerlijk gezegd al lang blij dat ze nog een kans krijgt... Kreeg in deze aflevering alleen maar meer een zwak voor d'r...
pi_44316671
Tja, HJ heeft gewoon spijt dat hij 3M 3V wilde hebben terwijl 1V eigenlijk beter was. Dat zette hij gewoon even recht
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 11 december 2006 @ 16:20:00 #33
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44328624
We gaan t zien zaterdag
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 11 december 2006 @ 16:25:07 #34
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_44328822
Opvallend is dat mij de 25+ niet boeit, de zanggroepen eigenlijk maar weinig en de 15-25 vrij veel.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 11 december 2006 @ 16:47:10 #35
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44329702
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Opvallend is dat mij de 25+ niet boeit, de zanggroepen eigenlijk maar weinig en de 15-25 vrij veel.
Eerlijk gezegd boeit geen enkele categorie mij eigenlijk, alleen de 15-25 om af te zeiken .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_44330500
de groepen boeien mij op het moment ook niet meer zo heel erg, maar de andere 2 catagoriën juist wel.

ik denk dat de 26+ het interessantst gaat worden, omdat er niet echt duidelijke uitschieters tussen zitten zoals in de andere groepen.
-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
  maandag 11 december 2006 @ 17:13:15 #37
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_44330670
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:45 schreef Yeahinho het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze dan toch niet door gaat naar de liveshows
pi_44331542
Ik heb wel het één en ander gemist dit weekend zeg....
  maandag 11 december 2006 @ 19:00:31 #39
88233 Steve
Still the best.
pi_44334028
quote:
Ik denk ook dat het talent vooral in die laatste groep zit.
De groepjes zijn in principe erg leuk, maar die duo's van nu vind ik persoonlijk niet veel talent hebben. En jammer dat het koor weg is, dat klink zo mooi. .
25+ zit helaas ook niet echt geweldig talent, denk eerlijk gezegd dat die groep toch een beetje oud is. En dan ook nog die suffe Henk....
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_44334177
Ik vind alleen de 15-25 leuk en Nathalie uit 25+.
Whatever I want.
  maandag 11 december 2006 @ 23:03:05 #41
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44342377
Roef (geen idee met Marjan) zit bij Pauw en Witteman in t publiek!
pi_44343862
Kan hij dat wel volgen
  maandag 11 december 2006 @ 23:46:29 #43
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44343882
Never mind, het is een lookalike!
pi_44371597
quote:
Ze geven de 15-25 categorie ook dubbel zoveel uitzendtijd zo oneerlijk, maar de 25+ categorie boeit mij ook totaaal niet
  donderdag 14 december 2006 @ 11:53:54 #45
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44420473
Programma voor ´De Ultieme Test': Wel enige SPOILERgevaar als je nog niets over de komende weken wil weten!! Namen worden niet gegeven, dus dat is veilig .

Henkjan gaat naar België, wijst ieder op een aandachtspunt en ze gaan de studio in voor een muzikale sessie. Allen zingen ze een uur, Tjeerd en Henkjan coachen ze daarbij. Dag erna gaan ze naar Antwerpen, waarbij ze een groot concert geven voor een publiek. Moeten daarvoor wel zelf hun publiek weten te scoren. Na dit optreden wijst Henkjan de 3 finaliten aan en degene die door is naar de wildcardronde. Dit is allemaal zaterdag.

Marianne gaat met haar groep het Kurhaus in en bespreekt eerst met alle groepen hun sterktes en zwaktes. Na een repetitie zingt elke groep iets vana het grote podium in het Circustheater. Tijdens een wandeling over het strand bepalen Marianne en Maurice wie er doorgaan. De optredens zijn gedeeltelijk zaterdag te zien, de andere helft de week erop.

Henk gaat met zijn groep in en tot woning omgebouwd schoolgebouw in Nieuwer ter Aa. eerste dag is het vooral de prestaties tot dusver analyseren. Danscoach van Kylie Minogue zal hen aanwijzingen geven hoe te bewegen op een groot podium. Die avond oefent Henk met zijn kandidaten, voor de openhaard, het nummer House of the Rising Sun. Dag erna zingen ze dat - na eerst een eigen nummer gedaan te hebben - tezamen op het podium van Panama, waar een uitgebreid en flamboyant publiek verzameld is. Vrienden en bekenden van Henk en Lies uit de muziekindustrie. Na dit concert geeft Henk één voor één aan de kandidaten te horen of ze door zijn of niet. it oordeel valt op zaterdag over een week.

Liveshows: Eerste week is het thema party. Zondag worden de wtee acts met de minste stemmen bekend, waarna zij nogmaals optreden en het publiek zijn favoriet kiest, de ander valt af.

[ Bericht 2% gewijzigd door BVO op 14-12-2006 12:14:19 ]
  donderdag 14 december 2006 @ 14:22:09 #46
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_44425123
Leuk!

Krijg zin in de shows.
Hoogachtend,
Erik.
pi_44433585
Klinkt goed en interessant, vooral de aanpak voor groep 15 tm 25... alleen snap ik niet helemaal waarom dat allemaal aankomende zaterdag al te zien is... er is de week erna dan toch helemaal niets meer uit te zenden over die groep??
  donderdag 14 december 2006 @ 22:44:57 #48
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44441586
Party
pi_44441651
Zie al voor me dat Dorine Rock This Party ofzo zingt .
  donderdag 14 december 2006 @ 22:47:37 #50
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44441686
Sharon: It's My Party and I Cry if I want to?
pi_44441729
Die is ook al gedaan door Floortje . Maar Sharon mag van mij alles zingen .
  donderdag 14 december 2006 @ 23:56:36 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44444022
Bah, wachten op de uitslag tot zondag . Ik weet dat dat al bekend was, ik wil er gewoon nog een keer over klagen .

Wat wel positief is dat we zondag toch optredens krijgen. Ik was al bang dat het een soort uitzending zal worden als de uitslagshow bij Idols .
pi_44450072
quote:
Eerste drie finalisten 'X Factor' zaterdag bekend

Na zeven zaterdag-afleveringen van het RTL 4-programma 'X FACTOR', die gemiddeld ruim 1,6 miljoen kijkers van zes jaar en ouder trokken, is het nu tijd definitief het kaf van het koren te scheiden. Aanstaande zaterdag 16 december beginnen de juryleden van 'X FACTOR' met de zes acts van hun keuze aan 'De Ultieme Test'. In deze ronde, die de komende twee weekends wordt uitgezonden, gaan de juryleden intensief met hun zes acts aan de slag, werken ze aan de zwakke plekken en uiteindelijk destilleren zij ieder voor zich de drie acts met wie zij aan de liveshows gaan beginnen. Wie mogen er straks optreden voor het 1250-koppige publiek in de studio?

Henkjan Smits vertrekt met zijn zes overgebleven solisten van vijftien tot en met 25 jaar naar België. Nadat hij elke kandidaat wijst op een aandachtspunt waar hij of zij aan moeten werken, is het tijd voor een muzikale sessie in de studio. Maar voor het zover is confronteert Henkjan de zes met de terugkeer van Genelva, die eerder afviel maar door Henkjan alsnog wordt teruggevraagd. De jonge solisten zingen ieder een uur in de studio en worden ondertussen gecoacht door Henkjan en zijn rechterhand Tjeerd. De volgende dag vertrekt Henkjan met zijn kandidaten naar Antwerpen. Daar treden de jonge artiesten op een groot plein live op met een band, maar eerst moeten ze zelf hun eigen fans creëren door publiek te regelen voor hun concert. Na afloop van het optreden breekt het uur van de waarheid aan en maakt Henkjan bekend met welke drie jonge zangers en zangeressen hij naar de liveshows gaat en wie hij aanwijst als kandidaat voor de wild card. Dit is te zien in de uitzending van aanstaande zaterdag 16 december.

Marianne van Wijnkoop en haar zes groepen blijven in Nederland en nemen hun intrek in het Kurhaus in Scheveningen. Nadat Marianne en haar metgezel Maurice met alle groepen hun sterktes en zwaktes hebben besproken, is er werk aan de winkel en gaan de groepen alle zes druk repeteren. Elke groep zingt vervolgens een lied vanaf het podium van de grote zaal van het Circustheater waarin alleen Marianne en Maurice zitten. Na de optredens maken de twee kenners een wandeling langs het strand en bepaalt Marianne wie er doorgaan naar de liveshows, wie er afvallen en welke groep mag blijven hopen op een wild card. Een deel van de optredens is te zien in de uitzending van zaterdag 16 december. De overige optredens en de uitslag zijn te zien op zaterdag 23 december.

Henk Temming zoekt het dichter bij huis dan Henkjan en Marianne. Henk en zijn kandidaten trekken tijdelijk in een tot woning omgebouwd voormalig schoolgebouw in Nieuwer ter Aa. Samen met zijn rechterhand Lies en zijn zes overgebleven solisten van 26 jaar en ouder besteedt hij de eerste dag van 'De Ultieme Test' aan het analyseren van de prestaties van zijn zes entertainers in de rondes tot nu toe. Henk heeft vervolgens de danscoach van Kylie Minogue gevraagd zijn kandidaten aanwijzingen te geven voor het zingen op een groot podium. 's Avonds oefent het zestal bij de open haard het nummer 'House Of The Rising Sun'. Dat brengen ze een dag later na het zingen van een eigen nummer gezamenlijk ten gehore in de Amsterdamse club Panama, waar zich een uitgebreid en flamboyant publiek heeft verzameld. Allerlei vrienden en bekenden van Henk en Lies uit de muziekindustrie geven acte de présence. Aan de zes aspirant-artiesten dus de zware taak niet alleen Henk maar ook succesvolle prominente collega-muzikanten te overtuigen van hun kunnen. Na afloop van het concert laat Henk de kandidaten één voor één weten of hij wel of niet met ze doorgaat. Het oordeel van Henk is te zien op zaterdag 23 december.

De in totaal negen door de juryleden geselecteerde acts worden aangevuld met een wild card, waardoor er tien acts aan het vierde en laatste traject beginnen. De kijker bepaalt na de tweede uitzending van 'De Ultieme Test', op zaterdag 23 december, per sms wie van de drie genomineerde acts met de enige wild card naar de liveshows gaat.

Liveshows
Vanaf zaterdag 30 december zetten de juryleden alles op alles om de kandidaten van hun keuze door de verschillende liveshows heen de allesbeslissende laatste finale-show in te loodsen. In de eerste zaterdag-aflevering van de liveshows wordt rondom het thema 'party' een feestje gebouwd en zingen alle acts een opzwepend en swingend lied. Vervolgens stemt de kijker per telefoon en sms op de deelnemer van hun keuze. In de uitzending op zondag 31 december wordt vervolgens duidelijk welke twee finalisten de minste stemmen hebben behaald. Deze twee acts zingen opnieuw hun lied, waarna de jury bepaald welke deelnemer afvalt en wie een week later wel terugkeert in 'X FACTOR'.
bron
pi_44453060
opvallend dat de finalisten van de 15-25 deze week al bekend worden, en de anderen pas volgende week.
pi_44453607
Ik vind het opvallend dat HJ er een soort spelshow van maakt door zijn kandidaten zelf publiek te laten regelen voor hun concert. Of zie ik het nu compleet verkeerd voor me?

Op zich maakt het me niet zo heel erg uit dat we de uitslag van de 15-25 groep a.s. zaterdag al weten. Ik had het dan alleen leuker gevonden als elke groep dan zijn eigen aflevering zou krijgen, dus 3 uitzendingen ipv 2. Nu wordt de groep van Marianne verdeeld over de 2 uitzendingen, en HJ en H elk hun groep in 1.
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:49:15 #56
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44453657
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:47 schreef SpecialGuest het volgende:

[..]

bron
En ik het maar helemaal samnvatten omdat ik het niet gekopieerd kreeg . En je verpest mijn 'insiders'post .
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:50:01 #57
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44453684
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:47 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vind het opvallend dat HJ er een soort spelshow van maakt door zijn kandidaten zelf publiek te laten regelen voor hun concert. Of zie ik het nu compleet verkeerd voor me?
Je kan dat ook zien als een bepaalde x-factor: onbekend publiek aan je weten te binden, door e nieuwsgierig te maken naar je.
pi_44453948
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:49 schreef BVO het volgende:

[..]

En ik het maar helemaal samnvatten omdat ik het niet gekopieerd kreeg . En je verpest mijn 'insiders'post .
Sorry
pi_44454122
Jah ik snap het ook wel van HJ.. Hij wil weten wie het beste in de markt ligt, en daar richt ie zn aandacht op

En das ook prima voor de prono. Krijgen wij óók een prima zicht op wat het publiek en HJ wil .
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:10:00 #60
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44460272
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:59 schreef Mvnl het volgende:
Klinkt goed en interessant, vooral de aanpak voor groep 15 tm 25... alleen snap ik niet helemaal waarom dat allemaal aankomende zaterdag al te zien is... er is de week erna dan toch helemaal niets meer uit te zenden over die groep??
Wat ik ervan begrijp is dat het zo opgedeeld is:
16-12: 15-25 helemaal en helft groepen.
23-12: 26+ helemaal en tweede helft groepen.

Lijkt me ook wel fijn, is beter dan dat geswich de hele tijd.
pi_44460308
Klopt!!!
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:12:13 #62
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44460350
Mark zou je de wildcardprocedure nog even kunnen uitleggen voor BVO en de prono?
pi_44460494
Uit iedere categorie gaan er 3 rechtstreeks naar de liveshow (totaal 9 acts). Vervolgens wijst ieder jurylid een 4e aan (totaal 3). Die strijden om de gunsten van de kijker en uiteindelijk gaat 1 daarvan als 10e act naar de liveshows. Stemming voor de Wildcard begint 23 december en duurt tot en met de herhaling op 25 december. Uitslag maken we bekend tijdens de persconferentie op 27 december vanuit Studio 22. In X FACTOR is dat te zien tijdens de 'Story so far' op vrijdag 29 december (de dag voor de eerste liveshow).
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:17:29 #64
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44460525
Hmm, dus geen aparte wildcardshow. Jammer, vond ik altijd wel leuk .
pi_44460559
Mark hoe zit het nou met Genelva? Is ze nou wel of niet als 7e door de Confrontatie gekomen en wat vinden de andere juryleden ervan, komen er consequenties voor HenkJan?

Of kun je ons daar niks over vertellen? .
Whatever I want.
pi_44460586
Wordt de wildcard voor 15-25 morgen ook al bekend, of volgende week pas?
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:20:35 #67
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44460606
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:16 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Uit iedere categorie gaan er 3 rechtstreeks naar de liveshow (totaal 9 acts). Vervolgens wijst ieder jurylid een 4e aan (totaal 3). Die strijden om de gunsten van de kijker en uiteindelijk gaat 1 daarvan als 10e act naar de liveshows. Stemming voor de Wildcard begint 23 december en duurt tot en met de herhaling op 25 december. Uitslag maken we bekend tijdens de persconferentie op 27 december vanuit Studio 22. In X FACTOR is dat te zien tijdens de 'Story so far' op vrijdag 29 december (de dag voor de eerste liveshow).
Maar er is daarvoor geen apart optreden? Gewoon stemmen aan de hand van wat we tot dusver gezien ehbben en de twee afleveringen tijdens de ultieme test? Aangezien de ene kandidaat natuurlijk meer in de picture is geweest dan de ander.
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:21:53 #68
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44460670
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:18 schreef PeRi het volgende:
Mark hoe zit het nou met Genelva? Is ze nou wel of niet als 7e door de Confrontatie gekomen en wat vinden de andere juryleden ervan, komen er consequenties voor HenkJan?

Of kun je ons daar niks over vertellen? .
In Engeland had Simon Cowell hetzelfde dit seizoen en toen mochten de andere 2 juryleden er ook 7 doorlaten.
pi_44460754
Genelva? Gewoon kijken morgen! Is een mooie aflevering. De bekendmaking van de wildcardkandidaat voor 15-25 zit in de uitzending van morgen. Er zijn geen aparte optredens voor de wildcardkandidaten, je moet het doen met het materiaal tot nog toe. Of op de site kijken natuurlijk.
pi_44460782
Simon staat boven de wet. Hier niet
pi_44460907
Ja verdeurie, nu heb ik nog meer zin in morgen .
Whatever I want.
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:29:03 #72
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44460951
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:24 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Simon staat boven de wet. Hier niet
Daar was ik wel even bang voor
Had je m'n mailtje trouwens gehad ?
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:30:25 #73
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_44461011
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef PeRi het volgende:
Ja verdeurie, nu heb ik nog meer zin in morgen .
Ik ook! En ik moet het opnemen .
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:31:27 #74
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44461052
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik ook! En ik moet het opnemen .
Ik moet werken tot 20.30 en kan dus XFA NL pas rond 00.00 gaan zien omdat ik de X Factor UK finale wil zien..
pi_44461283
Ik ben nummer 3 die morgen ook niet zal kunnen kijken
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:37:59 #76
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_44461314
Wat zijn wij zielig .
Hoogachtend,
Erik.
pi_44461481
Gaat lekker zo... Waar doen we het dan nog allemaal voor
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:43:45 #78
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44461504
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:43 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Gaat lekker zo... Waar doen we het dan nog allemaal voor
Voor mij. Ik ga wel kijken namelijk.
pi_44461529
Ik kijk ook morgen heur. Heb er een date met een vriendin voor afgezegd uitgesteld.
Whatever I want.
pi_44461631
Ik neem het op

Morgen nl. een bedrijfsuitje van een bedrijf waar ik niet meer werk .
pi_44461962
ik ben de 3e dus die wel kijkt
pi_44461976
Ik de vierde. .
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:58:39 #83
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44462008
Kan er trouwens geen echte TT komen? Dit staat zo maf in m'n AT .
  zaterdag 16 december 2006 @ 10:29:10 #84
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_44477669
Ik ben de 5de die wel kijkt!
  zaterdag 16 december 2006 @ 12:09:28 #85
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44478988
Ik kan toch kijken
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:47:49 #86
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44482351
  zaterdag 16 december 2006 @ 14:49:02 #87
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44482375
quote:
Ik wacht eerst lekker de uitzending af, maar ik hoop dat Mark bij eventuele vragen van ons even wil uitleggen waarom HJ de regels mocht overtreden
pi_44489591
Nog 4 minuten.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:00:04 #89
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44489699
heb me rot lopen zoeken naar dit topic...
[autisten als ik raken nl wat in de war als de #-jesstructuur wegvalt... ]

anyway: * zin in!!
pi_44489703
Ik zit er klaar voor
pi_44489772
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:

[autisten als ik raken nl wat in de war als de #-jesstructuur wegvalt... ]

Waarom duurt het zolang voordat het begint, tis verdeurie al 20:03. .
Oh, het begint bijna .
pi_44489775
Tvp
pi_44489795
Ik zit er klaar voor.
pi_44489803
Een huilende Christian.
  ESF Reporter zaterdag 16 december 2006 @ 20:03:29 #95
87554 Cee
Welluk?
pi_44489806
Nou, ik ga voor de buis, kom terug tijdens reclame.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:03:47 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44489817
Ik ben er weer eens bij op zaterdag!
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:03:50 #97
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44489819
oh jee, 't wordt weer janken
vooral die Christian is 'n überhuilie volgens mij
pi_44489821
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:03 schreef SpecialGuest het volgende:
Een huilende Christian.
ooooooow heet hij christian
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:04:11 #99
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44489825
Wendy heeft het koud?
pi_44489830
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben er weer eens bij op zaterdag!
pi_44489841
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:04 schreef babette21 het volgende:
Wendy heeft het koud?
ik vond het maar ene lelijk ding wat ze aan had

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2006 20:05:03 ]
pi_44489843
Eindhoven de gekste!!!!!!!
pi_44489851
Sinds ze haar knieën niet meer laat zien.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:04:55 #104
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44489852
Die gigantische sjaal viel mij ook al op. (Leek nergens op )

Maar ze presenteert het wel leuk
(Un)masking for the greater good.
pi_44489873
Jeroen
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:05:47 #106
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44489883
Christian is een lekker ding? Vind ik dan weer niet eik...
pi_44489889
"Christian is een lekker ding."
pi_44489891
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:05 schreef Natalie het volgende:
Christian is een lekker ding? Vind ik dan weer niet eik...
ik vind het ook geen lekker ding...
pi_44489905
Hup Nadeche, Sharon en Maruja.
pi_44489926
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:06 schreef SpecialGuest het volgende:
Hup Nadeche, Sharon en Maruja.
Goh we hebben dezelfde favorieten Nou dan klikt er toch nog wat tussen ons
pi_44489945
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:07 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Goh we hebben dezelfde favorieten Nou dan klikt er toch nog wat tussen ons
Pluspuntjes.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:07:56 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44489950
Dat jullie echt mensen bij naam weten te noemen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:08:25 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44489959
Ik vind het een beetje flauw dat ze die Genelva terughalen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_44489961
Maruja ziet er wel heel smakelijk uit vandaag.
pi_44489965
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:07 schreef SpecialGuest het volgende:

[..]

Pluspuntjes.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:08:32 #116
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44489968
Wat krapjes, die kamers

Maruja
pi_44489972
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het een beetje flauw dat ze die Genelva terughalen .
ja slaat nergens op
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:08:52 #118
88233 Steve
Still the best.
pi_44489976
Christian weg en Genelva terug, dat zou mooi zijn. .
pi_44489984
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
komt bij jou ook nog wel
pi_44489988
Inderdaad, eruit is eruit!
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:09:49 #121
88233 Steve
Still the best.
pi_44490009
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Sja, wij hangen de hele week in dit forum... .
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:10:00 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44490013
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:09 schreef amaranta het volgende:
Inderdaad, eruit is eruit!
Ja vind ik wel!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_44490018
Ik zou denken: KUT
pi_44490023
en dan nog enthousiast reageren die andere... weet niet of ik dat gedaan had als ik daar zou zitten
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:10:33 #125
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490028
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Christian weg en Genelva terug, dat zou mooi zijn. .
Vond 't sowieso een moeilijke keuze vorige week... Genelva en Nadeche. Blij dat Nadeche doorging, maar vond Genelva ook goed. Christian vind ik niet zo bijzonder. Geen 'lekker ding' zoals HJ zei.
pi_44490041
Werken aan hun Engelse uitspraak.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:10:57 #127
88233 Steve
Still the best.
pi_44490047
Engelse uitspraak verbeteren. Goed bezig Henkjan.
  Moderator zaterdag 16 december 2006 @ 20:11:22 #128
18653 crew  D.
pi_44490059
Genelva doet alles met zichzelf op het podium?
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:11:22 #129
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490060
Super
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:11:49 #130
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44490073
Sharon for president
pi_44490100
die trekt wel een lelijke kop!
BVO als je ditleest, ik wil mn prono wijzigen!!!!!!!!!
pi_44490107
wat gebeurde er nou?
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:12:59 #133
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44490111
HJ is wel leuk supportive dit jaar. Dat is wel eens anders geweest.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:13:24 #134
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490123
Ben benieuwd welke groep Marianne (volgens 't voorstukje) al voortijdig weg wil sturen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:13:28 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44490126
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
wat gebeurde er nou?
Gewoon, reclame .
pi_44490129
Richy wat goed
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:13:38 #137
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44490131
ik vind Richie niet zo leuk eigenlijk, met z'n R&B-hoofd...
hij mag wel door omdat ie goed kan zingen (en vanwege m'n prono ), maar ik ben geen fan
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:13:47 #138
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490141
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
wat gebeurde er nou?
Wanneer precies?
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:14:13 #139
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44490155
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:12 schreef amaranta het volgende:
amaranta, als je dit leest, dat kan niet meer!!!!!!!!!!!
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:14:15 #140
88233 Steve
Still the best.
pi_44490157
Ondertussen kunnen we allemaal gaan genieten van een kerstliedje door Bianca Ryan (11 jarig X Factor deelneemstertje).

http://www.youtube.com/watch?v=BWvMFhhY1VM en http://www.youtube.com/watch?v=RGMvLyBUnJM
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:14:28 #141
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44490162
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:12 schreef amaranta het volgende:
ja dan ben je dus 10 minuten te laat....
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:14:44 #142
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44490172
Echt de mooiste/tofste/beste reclame van het jaat dit, Nicole voor Chanel. .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:14:54 #143
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490177
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:13 schreef babette21 het volgende:
ik vind Richie niet zo leuk eigenlijk, met z'n R&B-hoofd...
hij mag wel door omdat ie goed kan zingen (en vanwege m'n prono ), maar ik ben geen fan
Vind z'n koppie juist wel leuk, maar kon totaal niet verstaan wat ie eigenlijk zong daarnet..
pi_44490178
Maruja ... mijn favoriet! Wooooh!
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:15:17 #145
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44490188
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Ondertussen kunnen we allemaal gaan genieten van een kerstliedje door Bianca Ryan (11 jarig X Factor deelneemstertje).

http://www.youtube.com/watch?v=iRangB_cpMc en http://www.youtube.com/watch?v=RGMvLyBUnJM
oh ja ik heb haar wel 's bij DWDD gezien
  ESF Reporter zaterdag 16 december 2006 @ 20:15:27 #146
87554 Cee
Welluk?
pi_44490190
Nee, die Richy zingt een beetje alsof ie met een verstopte neus aan het zingen is. Sharon klonk heeeeel goed. Ben benieuwd wie er van hen doorgaan. Ben benieuwd wie er van de groepen doorgaan, daar zit een hoop kolder tussen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:15:31 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44490194
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:14 schreef Marble het volgende:
Volgens mij was 'ie er vorig jaar ook al
pi_44490195
quote:
Deze heb ik ook al een paar keer op de radio gehoord. Wat een geweldige zangeres is het toch.
  ESF Reporter zaterdag 16 december 2006 @ 20:16:22 #149
87554 Cee
Welluk?
pi_44490217
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:15 schreef SpecialGuest het volgende:

[..]

Deze heb ik ook al een paar keer op de radio gehoord. Wat een geweldige zangeres is het toch.
Dat kerstliedje van haar draaien ze ook regelmatig op 3fm. Beetje 'all i want for Christmas is you' achtig.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:16:29 #150
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44490221
quote:

http://www.youtube.com/watch?v=iRangB_cpMc en http://www.youtube.com/watch?v=RGMvLyBUnJM
Dat (11 jaar) kun je onderhand bijna al vervangen door (met pensioen), zo oud en vaak opgegraven als dat optreden inmiddels al is .
pi_44490227
quote:

Pff, daar hebben we Bianca Ryan weer . Nee die deed niet mee aan x-factor, dat was een jonge talentenshow.

Tuurlijk is ze goed, maar echt gevoelig kan ze niet zingen, allemaal schreeuwwerk.

Charice is een stuk beter (zoek maar op youtube naar Charice)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_44490233
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:13 schreef Natalie het volgende:

[..]

Wanneer precies?
in het voorstukje.... Genelva keek nogal gepikeerd en christian janken.... ik dacht iets op te vangen maar ik twijfelde
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:17:36 #153
88233 Steve
Still the best.
pi_44490251
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:16 schreef Marble het volgende:

[..]

Dat (11 jaar) kun je onderhand bijna al vervangen door (met pensioen), zo oud en vaak opgegraven als dat optreden inmiddels al is .
Maar het blijft een dijk van een stem. En ik vind haar wel aandoenlijk.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:17:46 #154
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44490256
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:14 schreef Marble het volgende:
kutreclame juist, vooral de biosversie
pi_44490258
Wel een dijk van een stem!
  Moderator zaterdag 16 december 2006 @ 20:17:57 #156
18653 crew  D.
pi_44490260
quote:

http://www.youtube.com/watch?v=BWvMFhhY1VM en http://www.youtube.com/watch?v=RGMvLyBUnJM
geen X factor, maar America's Got Talent
  ESF Reporter zaterdag 16 december 2006 @ 20:20:29 #157
87554 Cee
Welluk?
pi_44490324
En we beginnen weer!
  Moderator zaterdag 16 december 2006 @ 20:20:40 #158
18653 crew  D.
pi_44490330
Wel jammer trouwens dat ze hier een leeftijdsgrens hebben. Ik denk dat er tussen de nog jongere genoeg talent zou zitten
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:20:46 #159
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490332
Zijn we weer!

En nu heeft net 't vriendje telefoon, waardoor de tv zachter moet
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:21:09 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44490342
Schop 't vriendje de deur uit .
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:21:11 #161
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44490343
Dat engelse meisje zat toch in Bad Candy?
pi_44490359
"Ik wil meer zijn dan alleen die iele nicht."
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:21:43 #163
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490364
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schop 't vriendje de deur uit .
Dat vind ik zo zielig
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:21:47 #164
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44490372
Nicht
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:21:48 #165
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44490373
'zich op kan laten eten door muziek'
pi_44490376
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat engelse meisje zat toch in Bad Candy?
welk engels meisje?
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:22:00 #167
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490383
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:21 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik dacht nog: verstond ik dat nu goed?
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:22:16 #168
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44490389
deze zat in DWDD

't is wel goed, maar serieus, 't is echt niet gezond als 'n kiddo zo klinkt
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:22:21 #169
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490392
Oeh, Nadeche deed 't ook leuk!
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:22:25 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44490393
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:21 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat vind ik zo zielig
pi_44490404
Wow, wat klinkt Nadeche weer goed.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:23:18 #172
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490418
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

TV stiekem wat knipjes harder gezet
pi_44490430
Ik hoor niks.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:23:55 #174
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490438
Robbie Williams? Kane? Dat verklaart waarom ik 'm maar niets vind, dus...
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:23:57 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44490441
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:23 schreef Natalie het volgende:

[..]

TV stiekem wat knipjes harder gezet
Heel goed
pi_44490447
Wat is HJ zoetsappig
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:24:19 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44490453
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:23 schreef Natalie het volgende:
Robbie Williams? Kane? Dat verklaart waarom ik 'm maar niets vind, dus...
Ik heb hetzelfde .
pi_44490461
Maruja
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:24:59 #179
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44490475
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:21 schreef SpecialGuest het volgende:
ik heb even iets gemist geloof ik (zat nog op youtube), quote van Jeroen??
pi_44490480
Ik heb Maruja als winnares
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:25:13 #181
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490481
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde .
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:25:19 #182
88233 Steve
Still the best.
pi_44490485
HJ pakt het erg leuk aan. Beetje de kandidaten leren kennen.
pi_44490488
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:24 schreef babette21 het volgende:

[..]

ik heb even iets gemist geloof ik (zat nog op youtube), quote van Jeroen??
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:25:26 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44490491
Wat een enge neus .
pi_44490494
Wat een engerd is die Christian toch.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:25:40 #186
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490497
Arggh, hij verkracht dat mooie nummer van Lenny
pi_44490501
Ik vind hem ook niks
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:26:09 #188
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44490506
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:24 schreef amaranta het volgende:
Wat is HJ zoetsappig
walgelijk
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:26:25 #189
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44490513
Genelva viel tegen
pi_44490516
Ik vond chenelva niet zo zo.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:26:58 #191
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44490527
HJ is 'n beetje flieft op Genelva geloof ik...
pi_44490531
rexona deo!
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:27:14 #193
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490538
Mja, volgens mij is ze beter in nummers waarbij ze lekker 'los' mag.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:27:16 #194
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44490540
Wat een vervelend figuur is die Jeroen toch.
pi_44490547
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Genelva viel tegen
vond ik van niet... vond haar wel goed. Ik vind haar alleen niet zo leuk
pi_44490549
Christian weg.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:27:39 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44490552
Genelva klinkt als gegalvaniseerd.

Bweuh dus.
pi_44490561
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:27 schreef BVO het volgende:
Wat een vervelend figuur is die Jeroen toch.
zo he he eindelijk iemand die het met mij eens is
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:28:32 #199
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44490572
Gebash tegen Genelva .
pi_44490587
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:28 schreef BVO het volgende:
Gebash tegen Genelva .
Beetje jammer inderdaad.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:28:58 #201
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44490589
dit is best lullig van HJ, beetje de kandidaten voor 't blok zetten enzo...
laat ze gewoon zingen en maak van daaruit je keus
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:29:07 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44490590
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:28 schreef BVO het volgende:
Gebash tegen Genelva
pi_44490592
vallen er dan 4 af?
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:29:12 #204
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490595
HJ vindt Genelva duidelijk geweldig.
In tegenstelling tot de andere kandidaten, zo te horen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:29:40 #205
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490609
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:29 schreef amaranta het volgende:
vallen er dan 4 af?
Ja.
  Moderator zaterdag 16 december 2006 @ 20:29:48 #206
18653 crew  D.
pi_44490613
huilie
pi_44490622
Pfff, als dit een langlopende reallifesoap was lag Genelva vanaf nu wel heel erg lullig in de groep..
pi_44490627
Vind dit maar een beetje vage actie allemaal...waarom laat je de kandidaten zich over elkaar uitspreken... hak zelf knopen door Henk-Jan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_44490629
Christian
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:30:23 #210
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44490630
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
dit is best lullig van HJ, beetje de kandidaten voor 't blok zetten enzo...
laat ze gewoon zingen en maak van daaruit je keus
Een 'ster' worden is meer dan kunnen zingen, personality is ook een onderdeel.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:30:24 #211
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44490632
Christian jankt echt als 'n wijf
pi_44490636
Hullie
pi_44490647
Kan Christian nu aub naar huis... wat een kneus
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:31:06 #214
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44490653
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:28 schreef SpecialGuest het volgende:

[..]

Beetje jammer inderdaad.
Vooral omat het lijkt alsof iedereen maar haar kiest, zodat ze dan niet opvallen in hun keuze.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:31:07 #215
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490654
Volgens mij vergelijk hij zich wél met Robbie en Kane.
Straks even terugkijken wat ie nu precies zei.

Weet iemand 't nog mss?
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:31:07 #216
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44490655
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:30 schreef BVO het volgende:
Een 'ster' worden is meer dan kunnen zingen, personality is ook een onderdeel.
helemaal mee eens, maar elkáár beoordelen hoort daar m.i. niet bij
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:31:10 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44490657
boe-fucking-hoe

Oh, dit hierboven is voor Christian.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:31:14 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44490659
Die schoenen van Genelva.

Postbankblauw past bij jou
pi_44490671
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:30 schreef Mvnl het volgende:
Kan Christian nu aub naar huis... wat een kneus
jah idd... wat een zak zeg.... Ow ja en Jeroen er achter aan
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:32:12 #220
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44490681
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:

[..]

helemaal mee eens, maar elkáár beoordelen hoort daar m.i. niet bij
Maar door dat soort dingen leer je wel mensen beter kennen en doorzien. Denk ik dan.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:32:36 #221
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44490691
Wat een leuke jas hep Wendy aan.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:32:54 #222
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44490701
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:32 schreef BVO het volgende:
Maar door dat soort dingen leer je wel mensen beter kennen en doorzien. Denk ik dan.
ja hoor.... kruip jij nog even wat dieper in de reet van HJ...
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:33:16 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44490713
Wat een stomme jankerd die Christian. Duidelijk niet uit het goede hout gesneden!
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:33:37 #224
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490726
Jujaro... Sja.
pi_44490732
Vandaag de naam van de naamlozen.
pi_44490737
Wat de groepen betreft ga ik voor Naamloos en Hearts... zolang dat ordinaire tweetal Sasja en partner maar naar huis gaan
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:34:18 #227
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44490745
Eric Forrester .
pi_44490764
Bij ons op de sportschool loopt er een kerel ronnd die op eric forrester lijkt.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:34:47 #229
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44490765
Erick weet zeker dat ie doorgaat....
ik weet zeker van niet
pi_44490779
Hup Naamloos.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:35:39 #231
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490793
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:34 schreef babette21 het volgende:
Erick weet zeker dat ie doorgaat....
ik weet zeker van niet
Ik kan het me ook níet voorstellen
pi_44490794
ik heb niet ehct een favoriet bij de groepen..... misschien dan toch Jujaro... of naamloos

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2006 20:36:02 ]
pi_44490807
dire straits en rene froger.....met wie niet? daar noem je toch ff 2 uitersten
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:36:04 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44490808
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:35 schreef SpecialGuest het volgende:
Hup Naamloos.
BZN
pi_44490822
nameless!
  Moderator zaterdag 16 december 2006 @ 20:36:48 #236
18653 crew  D.
pi_44490831
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:31 schreef Natalie het volgende:
Volgens mij vergelijk hij zich wél met Robbie en Kane.
Straks even terugkijken wat ie nu precies zei.

Weet iemand 't nog mss?
Hij vergeleek zich wel met hen, maar hij bedoelde dus te zeggen dat ie zich niet als een gelijke zag
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:36:52 #237
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44490834
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:30 schreef Mvnl het volgende:
Pfff, als dit een langlopende reallifesoap was lag Genelva vanaf nu wel heel erg lullig in de groep..
Maar dat is het dus niet, dus wat zit die Jeroen nou te lullen over dingen als "in de groep liggen". Ze zitten toevallig een paar daagjes met elkaar opgescheept, ga in BB of Exp.Rob zitten als je zo graag over groepsprocessen wilt ouwehoeren . Er ís hier geeneens sprake van een groep.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:36:52 #238
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44490835
Heb marianne maar 1 jasje?
pi_44490844
dat is toch ook grijs
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:37:25 #240
88233 Steve
Still the best.
pi_44490855
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

BZN
Zangeressen zonder naam.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:37:29 #241
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490860
Wat is Eric toch lelijk... Dat haar, die ogen..
pi_44490875
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:37 schreef amaranta het volgende:
dat is toch ook grijs
ja maar wel met glitters
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:38:40 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44490892
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:37 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

Zangeressen zonder naam.
ZZN!
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:38:44 #244
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44490894
Klef stel .
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:39:18 #245
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44490913
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:38 schreef BVO het volgende:
Klef stel .
Echt jakkie idd.
  Moderator zaterdag 16 december 2006 @ 20:39:45 #246
18653 crew  D.
pi_44490933
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

BZN
GZN, het is geen groepje, geen band
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:40:14 #247
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44490949
Niet één zijn? Eric en Sasja vind ik 'niet een' dan Hearts.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:40:41 #248
88233 Steve
Still the best.
pi_44490969
Naamloos. . Daar wordt je gewoon helemaal vrolijk van.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:40:46 #249
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44490971
Naamloos klonk niet super.
pi_44490972
Naamloos zingt weer 3 seconde en ik ben weer helemaal vrolijk!
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:40:52 #251
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44490976
Ja Eric, ga JIJ ff kritiek op anderen geven .
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:40:57 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44490978
Ik vond het net wel valsig eigenlijk
pi_44490987
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:40 schreef BVO het volgende:
Naamloos klonk niet super.
ik wilde het net gaan typen... er was er 1 die je heel duidelijk boven de groep uit hoorde komen
pi_44490988
Als Naamloos en Hearts niet verder gaan vreet ik mijn lul op
pi_44491005
Marianne
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:41:42 #256
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44491006
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:40 schreef Marble het volgende:
Ja Eric, ga JIJ ff kritiek op anderen geven .
Dat doet 'ie de hele tijd.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:41:43 #257
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44491008
Marianne ergert zicht rot
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:41:45 #258
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44491010
Naamloos blijft gewoon "Naamloos", let maar op.. zo leert iedereen ze tenslotte kennen, marketingtechnisch gezien is 't dom om dat aan te gaan passen

Hearts mogen ze wel vervangen voor "TrosTrio"
pi_44491018
Eric en Sasja zouden bij Trailertrash the Rivals wél hoge ogen gooien
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:42:19 #260
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44491033
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:41 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat doet 'ie de hele tijd.
Hij moet wát als ie alleen maar kritiek krijgt natuurlijk
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:42:21 #261
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44491035
Face is wel tof.
pi_44491039
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:41 schreef TheVulture het volgende:
*bookmarkt
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:42:27 #263
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44491040
Mini-Hearts (die met die kolossale mond) heeft ook een erg leuke outfit aan vandaag. Goed gedaan, Mini!
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:42:47 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_44491048
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Eric en Sasja zouden bij Trailertrash the Rivals wél hoge ogen gooien
denssing witss sze stass
pi_44491051
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:41 schreef babette21 het volgende:
Naamloos blijft gewoon "Naamloos", let maar op.. zo leert iedereen ze tenslotte kennen, marketingtechnisch gezien is 't dom om dat aan te gaan passen
Ik zet dan toch in op nameless.. verwacht geen nederlandstalig repetoire van ze en een nederlandse groepnaam voelt dan enigszins misplaatst...
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:42:57 #266
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44491054
TrosTrio
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:43:08 #267
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44491060
Dag Eric en Sasja .
pi_44491061
Hahahahaha iedereen kotst op die twee...
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:43:14 #269
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44491066
volgens mij ga ik best lekker voor die prono
  Moderator zaterdag 16 december 2006 @ 20:43:22 #270
18653 crew  D.
pi_44491070
Ik denk dat die anderen ons wel leuk vinden
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:43:26 #271
88233 Steve
Still the best.
pi_44491075
Joh, iedereen kan winnen van Eric en Sasja. .
En zelf denken dat iedereen ze leuk vind.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:43:28 #272
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44491076
Hoor Eric amper....
pi_44491084
Ik kan me serieus niet voorstellen dat iemand ooit op Eric & Sasja gaat stemmen.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:43:47 #274
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44491085
Pfff, die twee denken echt dat ze er verstand van hebben.
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:43:58 #275
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_44491094
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:43 schreef BVO het volgende:
Dag Eric en Sasja .
Ja die doen zo .. raar wel
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_44491098
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:42 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Ik zet dan toch in op nameless.. verwacht geen nederlandstalig repetoire van ze en een nederlandse groepnaam voelt dan enigszins misplaatst...
moet je in het andere topic zetten.......
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:44:07 #277
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44491100
Sasja moet gewoon Frogette worden en het daar bij laten. En Eric bij het GFT-afval zetten.
pi_44491109
Carlo
Chantal
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:44:21 #279
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44491111
Jankende Sasja !
pi_44491114
Tujaro was net wel heel sterk trouwens
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:44:50 #281
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44491124
*Laptop aan de kant gooit en snel thee gaat zetten!*
pi_44491125
zag ik daar nou een enorm leeg plein voor t podium?
pi_44491126
Wat een arrogante gasten die E + S
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:44:51 #284
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44491127
Chantal Janzen!! Mijn idool! *hyperventileer*
  Moderator zaterdag 16 december 2006 @ 20:45:02 #285
18653 crew  D.
pi_44491133
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Dat wou je stiekem toch al
pi_44491134
Ik ga de wc even bezoeken
pi_44491152
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:44 schreef amaranta het volgende:

[..]

moet je in het andere topic zetten.......
Ja, komt na de uitzending wel.. ik reageerde gewoon even op n berichtje in dit topic..
pi_44491154
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:45 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Dat wou je stiekem toch al
niet mijn eigen lul hoor... wel die van iemand anders
  Moderator zaterdag 16 december 2006 @ 20:45:52 #289
18653 crew  D.
pi_44491160
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de wc even bezoeken
bedankt voor de mededeling
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:45:54 #290
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44491161
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:42 schreef Mvnl het volgende:
ja dat zou wel een aardig alternatief zijn... maar om ze nou sixpack (ik noem maar even een voor de hand liggend alternatief) ofzo te gaan noemen, dat zou volgens mij gewoon niet werken..

nou ja, eerst maar zien of ze doorgaan (zal wel, maar toch), anders hebben ze geeneens een naam nodig
pi_44491174
Jujaro moet door, anders alleen maar vrouwen in de finales (en nee, meneer uit Hearts telt niet mee).
pi_44491191
maargoed... die erik forrester ziet er wel oud uit...
hmm hij is gewoon oud.
  ESF Reporter zaterdag 16 december 2006 @ 20:46:59 #293
87554 Cee
Welluk?
pi_44491197
Wat ziet heel die meuk daar in 't Kurhaus toch in die blonde polderfamilie van een Hearts?
pi_44491202
welke meneer uit hearts?
pi_44491207
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jujaro moet door, anders alleen maar vrouwen in de finales (en nee, meneer uit Hearts telt niet mee).
Waarom telt de 'meneer' niet mee?
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:47:31 #296
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_44491213
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:44 schreef Marble het volgende:
Chantal Janzen!! Mijn idool! *hyperventileer*
really?!?
pi_44491214
Marianne deed een beetje overdreven bij Jujaro vond ik
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:47:48 #298
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_44491215
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:46 schreef amaranta het volgende:
erik forrester
.
pi_44491216
Omdat hij met twee vrouwen zingt en het dus meer een meisjes dan een jongensgroepje is.
  ESF Reporter zaterdag 16 december 2006 @ 20:48:15 #300
87554 Cee
Welluk?
pi_44491228
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:47 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Waarom telt de 'meneer' niet mee?
Omdat ie vroeg of laat toch door middel van het swingen van de heupen van de dames naast hem, van het podium af gebonst wordt.
pi_44491242
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:45 schreef D.Rose het volgende:

[..]

bedankt voor de mededeling
alsjeblieft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')