Maar er is daarvoor geen apart optreden? Gewoon stemmen aan de hand van wat we tot dusver gezien ehbben en de twee afleveringen tijdens de ultieme test? Aangezien de ene kandidaat natuurlijk meer in de picture is geweest dan de ander.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:16 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Uit iedere categorie gaan er 3 rechtstreeks naar de liveshow (totaal 9 acts). Vervolgens wijst ieder jurylid een 4e aan (totaal 3). Die strijden om de gunsten van de kijker en uiteindelijk gaat 1 daarvan als 10e act naar de liveshows. Stemming voor de Wildcard begint 23 december en duurt tot en met de herhaling op 25 december. Uitslag maken we bekend tijdens de persconferentie op 27 december vanuit Studio 22. In X FACTOR is dat te zien tijdens de 'Story so far' op vrijdag 29 december (de dag voor de eerste liveshow).
In Engeland had Simon Cowell hetzelfde dit seizoen en toen mochten de andere 2 juryleden er ook 7 doorlaten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:18 schreef PeRi het volgende:
Mark hoe zit het nou met Genelva? Is ze nou wel of niet als 7e door de Confrontatie gekomen en wat vinden de andere juryleden ervan, komen er consequenties voor HenkJan?
Of kun je ons daar niks over vertellen?.
Daar was ik wel even bang voorquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:24 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Simon staat boven de wet. Hier niet![]()
Ik ook! En ik moet het opnemenquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef PeRi het volgende:
Ja verdeurie, nu heb ik nog meer zin in morgen.
Ik moet werken tot 20.30quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook! En ik moet het opnemen.
Voor mij. Ik ga wel kijken namelijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:43 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Gaat lekker zo... Waar doen we het dan nog allemaal voor![]()
Ik wacht eerst lekker de uitzending af, maar ik hoop dat Mark bij eventuele vragen van ons even wil uitleggen waarom HJ de regels mocht overtredenquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:47 schreef BVO het volgende:
Hebben we een rel?
Moeder afvaller FURIEUS op Henkjan! 'Volstrekte willekeur!!'
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:00 schreef babette21 het volgende:
[autisten als ik raken nl wat in de war als de #-jesstructuur wegvalt...![]()
]
quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben er weer eens bij op zaterdag!
ik vond het maar ene lelijk ding wat ze aan hadquote:
ik vind het ook geen lekker ding...quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:05 schreef Natalie het volgende:
Christian is een lekker ding? Vind ik dan weer niet eik...
Goh we hebben dezelfde favorietenquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:06 schreef SpecialGuest het volgende:
Hup Nadeche, Sharon en Maruja.
Pluspuntjes.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goh we hebben dezelfde favorietenNou dan klikt er toch nog wat tussen ons
ja slaat nergens opquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het een beetje flauw dat ze die Genelva terughalen.
komt bij jou ook nog welquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Dat jullie echt mensen bij naam weten te noemen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |