En die Abubakari, waar komt die vandaan?quote:Op maandag 11 december 2006 10:36 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee dat loopt nog. Daar had de GKL vorige week nog kritiek op, dat daar nooit wat mee gedaan werd.
Toch nog iets danquote:
Las gisteren/eergisteren even in de nieuwe (?) Hand in Hand.quote:Op maandag 11 december 2006 10:42 schreef Maikalo het volgende:
[..]
En die Abubakari, waar komt die vandaan?
quote:Op maandag 11 december 2006 10:46 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Toch nog iets dan. Mooie foto van Drenthe trouwens op de UEFA site
![]()
En dat ie over de roos van Blackburn pist.quote:Op zondag 10 december 2006 18:47 schreef Keltie het volgende:
Ze hebben de laatste tijd leuke doeken in de hoek.
Die Bulldog die het amsterdammertje doorbijt.
Die Bulldog die een kaasje doorbijt.
En nu met die ooievaar.
.
Pardon.quote:Op maandag 11 december 2006 10:28 schreef xFriendx het volgende:
met zo min mogelijk inspanning een maximaal rendement behalen.
Niet gezienquote:Op maandag 11 december 2006 13:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En dat ie over de roos van Blackburn pist.
Werd er weer bier gegooid?![]()
Ik vind Harry als aanspeelpunt best redelijk, moet gewoon ff paar goaltjes meepikkeniig beter dan Piair
werd idd met bier gegooid naar de wisselspelers van ADO die zich warmliepenquote:Op maandag 11 december 2006 13:34 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En dat ie over de roos van Blackburn pist.
Werd er weer bier gegooid?![]()
Ik vind Harry als aanspeelpunt best redelijk, moet gewoon ff paar goaltjes meepikkeniig beter dan Piair
Teringhond. Ondankbare kutrat.quote:Leonardo tot medio 2009 naar Ajax
11 december 2006
Leonardo speelt na de winterstop voor Ajax. De spits van NAC tekent een contract dat hem tot de zomer van 2009 aan de Amsterdamse club bindt. De 23-jarige Braziliaan moet nog wel met goed gevolg de medische keuring afleggen.
Leonardo wordt voorlopig nog niet gepresenteerd. Ajax en de aanvaller zullen wachten totdat de transfermarkt in de winterstop weer wordt geopend. De clubleiding van Ajax wil de overgang daarom nog niet bevestigen. "Ik kan en wil niets zeggen. We zijn bovendien een beursgenoteerd bedrijf. We zijn aan regels gebonden", sprak trainer Henk ten Cate maandag na afloop van de training.
Ajax betaalt 750.000 euro voor Leonardo die ook in de belangstelling van Tottenham Hotspur en PSV stond. NAC moet de transfersom delen met de aanvaller en Feyenoord. De Braziliaan doorliep vanaf zijn twaalfde de jeugdopleiding van de Rotterdamse club. "Ik weet niet of Leonardo ons beter maakt", sprak Ten Cate afgelopen vrijdag al over de spits. "Van één speler word je niet zo vlug veel beter. Hij geeft me wel meer alternatieven voor de aanval. Dat is prettig."
staat ie zichzelf daar belachelijk te maken door te gaan schijnboksen ofzoquote:Op maandag 11 december 2006 15:51 schreef Keltie het volgende:
Liep die negert zich daarom op te winden?
Die dikke kale? Die z'n broek van z'n reet af trok?quote:Op maandag 11 december 2006 16:37 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
staat ie zichzelf daar belachelijk te maken door te gaan schijnboksen ofzo![]()
iemand trouwens nog die mafkees op Q gezien die de supporters op stond te jutten?
leo
Hehe ja komt mooi uit zo.quote:Op maandag 11 december 2006 16:51 schreef ruud_fr het volgende:
ja die ja
kunnen we met die transfer van leo trouwens die boete betalen?
Stennis.quote:
quote:Lucius vanavond in HollandSport
Feyenoord-aanvoerder Theo Lucius is vanavond te gast in het televisieprogramma HollandSport. In het programma, met de presentatoren Wilfried de Jong en Mathijs van Nieuwkerk, richt men zich op de slepende liesblessure waarmee Lucius al meerdere weken kampt.
De aflevering wordt uitgezonden op Nederland 3 om 20.30u. Dinsdagmiddag is om 13.19u de herhaling op Nederland 2.
Ben je nieuw of een kloon van de een of ander?quote:Op maandag 11 december 2006 17:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Mag ik ook in het Kuip plaatje in de openingspost van dit topic? Ik zit zoals je aan mijn username ziet in vak W!
Heeft Koeman gezegd.quote:Op maandag 11 december 2006 19:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Waar komt dat gerucht vandaan dat Feyenoord in de winterstop een spits wil gaan huren
je staat erbijquote:Op maandag 11 december 2006 17:58 schreef Vakkie_W het volgende:
Mag ik ook in het Kuip plaatje in de openingspost van dit topic? Ik zit zoals je aan mijn username ziet in vak W!
quote:Op maandag 11 december 2006 19:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens is het echt erg triest dat er pas 20.000 kaarten zijn verkocht voor de belangrijke wedstrijd van woensdag. Maar goed, aan de andere kant weet je nu iig dat de sfeer onder deze kleine groep wel goed is!
Als we winnen zijn we door, en loten we de nummer 1 van een andere poule: Glasgow, Londen, Barcelona..... LEKKAAAH!
Altijd zo zwak. Laat die fanatieke supporters dan ook gewoon een goede sfeer maken als de Kuip volzit.quote:Op maandag 11 december 2006 19:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Overigens is het echt erg triest dat er pas 20.000 kaarten zijn verkocht voor de belangrijke wedstrijd van woensdag. Maar goed, aan de andere kant weet je nu iig dat de sfeer onder deze kleine groep wel goed is!
Njah, vind het wel fijn als ik niet raar aangekeken word als ik m'n moel opentrekquote:Op maandag 11 december 2006 20:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Altijd zo zwak. Laat die fanatieke supporters dan ook gewoon een goede sfeer maken als de Kuip volzit.
Tegen Sofia waren er ook niet zoveel, en toen zat de sfeer er ook goed inquote:Op maandag 11 december 2006 20:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Altijd zo zwak. Laat die fanatieke supporters dan ook gewoon een goede sfeer maken als de Kuip volzit.
Lekker 2e ring dicht gooien net als tegen Sofia! Lekker sfeertje was er toen.quote:Op maandag 11 december 2006 19:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Als we winnen zijn we door, en loten we de nummer 1 van een andere poule: Glasgow, Londen, Barcelona..... LEKKAAAH!
In de UEFA Cup-finale ook. Ik vind het een beetje triest dat mensen het een goede zaak vinden als de Kuip niet eens meer half vol zit.quote:Op maandag 11 december 2006 21:38 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Tegen Sofia waren er ook niet zoveel, en toen zat de sfeer er ook goed in![]()
Vooral het einde van dat filmpje..quote:Op maandag 11 december 2006 21:59 schreef TerroRobbie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3dvEXJbBzDg
Gekken
Laat die gloriehunters maar lekker thuis. Het liefst zou ik het nieuwe stadion zien met 30.000 plaatsten.quote:Op maandag 11 december 2006 22:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In de UEFA Cup-finale ook. Ik vind het een beetje triest dat mensen het een goede zaak vinden als de Kuip niet eens meer half vol zit.
Zou ook erg goed zijn voor ticketinkomsten en sponsors.quote:Op maandag 11 december 2006 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Laat die gloriehunters maar lekker thuis. Het liefst zou ik het nieuwe stadion zien met 30.000 plaatsten.
Ja, definitief een subtopper zijnquote:Op maandag 11 december 2006 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Laat die gloriehunters maar lekker thuis. Het liefst zou ik het nieuwe stadion zien met 30.000 plaatsten.
ik vind het een beetje triest dat mensen wel komen als het goed gaat en wegblijven als het minder isquote:Op maandag 11 december 2006 22:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
In de UEFA Cup-finale ook. Ik vind het een beetje triest dat mensen het een goede zaak vinden als de Kuip niet eens meer half vol zit.
Dat is het ook ja. Maar ik kan me voorstellen dat je het na zoveel jaar wanbeleid zat bent. Het voetbal is niet om aan te zien, er lopen allemaal ex-spelers van Ajax rond, we spelen bijna nooit meer mee om de prijzen... Maar toch betaal je voor een kaartje evenveel als bij Ajax of PSV. En van het geld worden kutspelers als Griek gekocht en boetes aan de UEFA betaaldquote:Op maandag 11 december 2006 22:14 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik vind het een beetje triest dat mensen wel komen als het goed gaat en wegblijven als het minder is
waar slaat dat nu weer op?quote:Op maandag 11 december 2006 22:14 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja, definitief een subtopper zijn![]()
Met een klein stadion is het laatste beetje 'top' aan Feijenoord weg. Dan ben je op geen enkel punt meer beter dan een club als FC Utrecht of Roda JC.quote:
Nee, maar je achterban wel.quote:Op maandag 11 december 2006 22:21 schreef ruud_fr het volgende:
ja hoor, een stadion maakt een club een topclub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |