abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44311067
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Schaam je diep Huntelaar.
Ik blijf erbij dat Ciommer zijn verkeerde knie pakt maar Huntelaar moet inderdaad gewoon zijn poot op de grond houden maar de intentie was er wel zeker
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 10 december 2006 @ 19:52:09 #52
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_44311098
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Cziommer
Ach kom op. Wat een smerige overtreding van huntelaar zeg.
pi_44311118
Ik denk wel dat we mogen verwachten dat Huntelaar een paar wedstrijden aan zn broek gaat krijgen..
pi_44311148
En dan wel die overtreding van De Cler d'r uit knippen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_44311162
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:53 schreef Terrorbita het volgende:
Ik denk wel dat we mogen verwachten dat Huntelaar een paar wedstrijden aan zn broek gaat krijgen..
Ik denk dat het wel mee zal vallen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_44311247
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:55 schreef StarGazer het volgende:
En dan wel die overtreding van De Cler d'r uit knippen
Idd, wat een kut-samenvatting. Nu zijn het weer 'die Joden die zeuren over de scheidsrechter omdat ze niet gewonnen hebben'. Maar daar is iedereen natuurlijk weer doof voor omdat Talpa de beelden niet laat zien.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 10 december 2006 @ 20:09:45 #57
82589 S-Two
barba macacu
pi_44311262
Waarom laten ze die persconferentie niet zien . Ik vond Van Gaal in het begin trouwens altijd wel grappig, maar hij zet zichzelf nu bijna wekelijks voor lul .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_44311407
Dat Espanyol is trouwens wel beter dan de mensen dachten, winnen van Sevilla vorige week en nu staan ze voor bij Atletico
pi_44311428
Wat is die huntelaar een smerig kutventje, hij verdient het niet om bij ajax te spelen en hij maakt eigenhandig de reputatie van ajax helemaal kapot met zijn pleintjesvoetbal, weg met die waardeloze spits!
  zondag 10 december 2006 @ 20:39:31 #60
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44311430
Espanyol is geen kutteam nee, maar als Ajax zijnde moet je daar gewoon van winnen.
  zondag 10 december 2006 @ 20:40:08 #61
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44311435
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is die huntelaar een smerig kutventje, hij verdient het niet om bij ajax te spelen en hij maakt eigenhandig de reputatie van ajax helemaal kapot met zijn pleintjesvoetbal, weg met die waardeloze spits!
pi_44311444
En ja ik ben een ajacied.
pi_44311454
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Donder is op joh
pi_44311476
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:43 schreef Jasza het volgende:

[..]

Donder is op joh
Anders doe je je ogen even dicht, huntelaar doet niks anders dan huilen, ellebogen uitdelen en op knieen trappen oja en natuurlijk niet scoren. Ik zie hem liever vertrekken bij ajax dan dat hij blijft.
pi_44311495
quote:
Op zondag 10 december 2006 19:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat Ciommer zijn verkeerde knie pakt maar Huntelaar moet inderdaad gewoon zijn poot op de grond houden maar de intentie was er wel zeker
Volgens mij heb je daar een punt. Hij valt en grijpt naar knie 1, later hinkt hij op been 2... dat klopte echt niet. Neemt niet weg dat de intentie van Huntelaar er wel was..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_44311509
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Anders doe je je ogen even dicht, huntelaar doet niks anders dan huilen, ellebogen uitdelen en op knieen trappen oja en natuurlijk niet scoren. Ik zie hem liever vertrekken bij ajax dan dat hij blijft.
Hij heeft er vorige week en deze week idd niet gescoord

Huntelaar was aan de bal weer ijzersterk vandaag, als hij weg is zijn we helemaal dikke schijt
  zondag 10 december 2006 @ 20:52:39 #67
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_44311519
Zonde van de uitslag, had opzich wel meer in gezeten.

Uren voor / na de wedstrijd waren nog het vetst. God, wat ben ik lam

Trouwens, Braamahar was echt het drama van de wedstrijd Maar dat was wel duidelijkl.
pi_44311540
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hij heeft er vorige week en deze week idd niet gescoord

Huntelaar was aan de bal weer ijzersterk vandaag, als hij weg is zijn we helemaal dikke schijt
Hij hangt er idd af en toe een balletje in, maar je kunt niet ontkennen dat hij bij verre de spits is die ajax kampioen maakt. En dit gedrag is echt te smerig voor woorden net als zijn elleboogjes die we al vaker hebben gezien in het seizoen. Huntelaar moet gewoon stoppen met dit gedrag en gewoon beginnen te scoren zoals we van hem verwachtten! Ik wil een keer opspringen uit mijn stoel als hij gescoord heeft!
  zondag 10 december 2006 @ 21:10:26 #69
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_44311694
Ach, hij zal wel een paar wedstrijdjes eruit liggen... dus dat opspringen kan je nog wel even laten.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_44311697
quote:
Op zondag 10 december 2006 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hij hangt er idd af en toe een balletje in, maar je kunt niet ontkennen dat hij bij verre de spits is die ajax kampioen maakt. En dit gedrag is echt te smerig voor woorden net als zijn elleboogjes die we al vaker hebben gezien in het seizoen. Huntelaar moet gewoon stoppen met dit gedrag en gewoon beginnen te scoren zoals we van hem verwachtten! Ik wil een keer opspringen uit mijn stoel als hij gescoord heeft!
Hij kan dus echt wel de spits zijn die Ajax kampioen maakt, maar dan moeten er wel voorzetten komen zoals vandaag van Ogararu.

Ik spring altijd als Huntelaar scoort, als je dat niet doet ben je echt een mongool.
  zondag 10 december 2006 @ 21:11:17 #71
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44311718

geen Sneijder vanavond
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_44311778
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:10 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hij kan dus echt wel de spits zijn die Ajax kampioen maakt, maar dan moeten er wel voorzetten komen zoals vandaag van Ogararu.

Ik spring altijd als Huntelaar scoort, als je dat niet doet ben je echt een mongool.
Rot op man, met die waardeloze intikkertjes spring ik niet op, een glimlach verschijnt er maar meer ook echt niet.

Maar ik neem mijn woorden terug als blijkt dat huntelaar vaker dit soort dingen gaat laten zien, want het afgelopen seizoen heeft hij NIKS laten zien op een paar smerige ellebogen na.
pi_44311812
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Rot op man, met die waardeloze intikkertjes spring ik niet op, een glimlach verschijnt er maar meer ook echt niet.

Maar ik neem mijn woorden terug als blijkt dat huntelaar vaker dit soort dingen gaat laten zien, want het afgelopen seizoen heeft hij NIKS laten zien op een paar smerige ellebogen na.

Jij bent echt geen Ajacied
pi_44311865
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:13 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zat jij in het uitvak ofzo?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_44311873
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:11 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]

geen Sneijder vanavond
jammer ik had hem wel aan 't woord willen zien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')