Mocht Sneijder vertrekken, doe je er beter aan om een linksback te komen dan een vervanger voor Sneijder. Urby links op het middenveld is inderdaad op z'n tijd een genot om naar te kijken.quote:Op zondag 10 december 2006 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel was heel balvast. Dat vertragen vond ik ook zeer irritant, maar dat is wel de manier voor hem om een actie te maken. Dat schot in de korte hoek was ook heel erg sterk.
Vermaelen, Urby, Babel, dan heb je wel een prima linkerkant hoor. Of Urby, Sneijder, Babel. Maar Urbydoet het echt fantastisch.
Dat hebben we tegen Kopenhagen gezienquote:Op zondag 10 december 2006 18:41 schreef VoreG het volgende:
Urby is af en toe geniaal, maar soms heeft hij z'n momentjes en dan loopt hij zich vast waar een gevaarlijke counter uit ontstaat.
Geweldige middenvelder, matige verdediger.
En dan te bedenken dat dit pas z'n eerste volledige (ja, bijna...) wedstrijd was. En Steinsson is ook niet de minste back van de Eredivisie.quote:Op zondag 10 december 2006 18:21 schreef Silenus het volgende:
Babel speelde een prima wedstrijd.
Een van de weinige momenten waar ik van Rosenberg heb genoten.quote:
Fuck te laat.. wil niet de helft wel zienquote:Op zondag 10 december 2006 19:35 schreef S-Two het volgende:
Nu dus!
Hehe. Snap je nu eens hoe wij ons altijd voelden?quote:Op zondag 10 december 2006 18:31 schreef StarGazer het volgende:
Ik begin zo nog eens een hekel te krijgen aan Van Gaal
Bah wat een onzin weet die gast uit te kramen
Shota blijft trouwens een held![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |