Bedankt voor de bevestiging.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:16 schreef Rockfire het volgende:
Fort bij krommeniedijk, lagendijk Uitgeest (ten noord-westen van Krommenie)
Naderhand editten van je antwoord is in principe not-done. Op die manier is later namelijk niet meer te controleren dat je niet gauw het juiste antwoord er bij in hebt ge-edit. Wel had ik een bericht kunnen plaatsen: ten noord-westen van krommenie en dan later nog een bericht met de juiste naam van het objectquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bedankt voor de bevestiging.
En de gouden tip. Eerst snel hier neerzetten wat het is en de plaatjes en verhalen later erbij editten.
Bij Kasteel Midachten was ik door blabla 1 miuut te laat
Heb je toch nog je punt!quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:46 schreef Rockfire het volgende:
Boskoop?
Hij was idd goed. Puntentelling is ook bijgewerkt zie ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:17 schreef Rockfire het volgende:
Je was me voor Nieuwschierig, maar wel goed dus:
Ja, maar welke? Bij welke plaats?quote:Op zondag 17 december 2006 15:30 schreef its_me_ het volgende:
Is het een VOR ofzo ?
Wl ik wel doen maar dat is de taak van its-mequote:Op zondag 17 december 2006 19:47 schreef Rockfire het volgende:
P.S. Nieuwschierig werk je de stand weer even bij?
sorry had ik niet doorquote:Op zondag 17 december 2006 20:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wl ik wel doen maar dat is de taak van its-me
Het is Camping De Tol nabij Nunspeet.quote:Op zondag 17 december 2006 19:47 schreef Rockfire het volgende:
Naam van de camping:
[afbeelding]
P.S. Nieuwschierig werk je de stand weer even bij?
Dat is natuurlijk wel heel makkelijk: roepen dat je niet kan zoeken, maar dat je hem anders wel snel had kunnen vinden... bewijzen willen we zienquote:Op maandag 18 december 2006 12:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jammer dat ik nu niet kan zoeken, denk dat ik deze wel makkelijk kan vinden
Gokje de Grolsch brouwerij?quote:Op donderdag 21 december 2006 09:51 schreef Rockfire het volgende:
Als je het over die bruine strook rechtsboven hebt, dan lijkt me dat niet.
Je bent niet voor het makkelijke puntje gegaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
NUTRICIA in Cuijk
Ja dat kan kloppen. Een plaats hier in de buurt is behalve door Jan van Schaffelaar ook bekend om de eieren die er geproduceert en verhandeld worden.quote:Op zondag 24 december 2006 19:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hee...dat lijken wel kippenschuren, daar recht bovenin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |