Geen idee wat er zo makkelijk aan is... dat komt waarschijnlijk pas als ik weet wat het isquote:Op donderdag 14 december 2006 19:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vrij makkelijke
Neen helaas.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:08 schreef rubbereend het volgende:
Hilvarenbeek? klein gokje zonder GE
+1 zeer scherp (ondanks dat je het onder mijn post gelezen hebt. Eerste regel toegevoegd en 2 puntjes weggehaaldquote:
Nu eigenlijk hint 2 maar kom net uit de kroeg. Morgenvroeg de volgende okay? p.s. had niet verwacht dat hij zo moeilijk was.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
Sjoerd102, komt er nu elke 24 uur een volgende hint?![]()
Correct!quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:53 schreef meeuwtjez het volgende:
De koepelgevangenis in Haarlem
zeker een oud asielzoekerscentrum?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:41 schreef Rockfire het volgende:
Studentencomplex DUWO bij Leiden aan de Verlengde wassenaarseweg
Die hint sloeg ook als kut op dirk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:36 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zoutelande was inderdaad goed
Ik dacht meer zoet en zout. Had moeiljk kunnen zeggen, de camping van deze plaats is al in een topic voor bij gekomen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die hint sloeg ook als kut op dirk.
Erst idd St Ncolaasga bekeken, toen Middelburg ivm de aankomst, dan zie je dat alle Zeeuwse steden dit type kerkpleinen met rode daken hebben maar Zoutelande net weer niet bekeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |