De clip deed me denken aan wat ik zou denken bij The Godfather.quote:Op maandag 11 december 2006 00:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nou en? Behalve dan dat het verachtelijk is.
Lul! Ik was al bijna gaan slapen.quote:Op maandag 11 december 2006 00:51 schreef Monidique het volgende:
Ik heb gisteren een meisje gezoend,.
Helaas, daar is het voornamelijk pief-paf-poef. Een enkele wurgpartij daargelaten.quote:Op maandag 11 december 2006 00:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
De clip deed me denken aan wat ik zou denken bij The Godfather.
Deze deze keer wel.quote:Op maandag 11 december 2006 00:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Lul! Ik was al bijna gaan slapen.
Zoende ze terug?
Floripas?quote:Op maandag 11 december 2006 00:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Binnenkort universitaire graad, is dat voldoende?
Ken je mensen die je al heel lang kent en af en toe wel eens wat mee doet en weet dat je elkaar leuk vindt en dan naar de film gaan en dan bij haar auto blijven praten een half uur lang en dan gedag zeggen? Nou ja, zoiets dus.quote:Op maandag 11 december 2006 00:57 schreef Apropos het volgende:
Maar goed, zoals je merkt onthoud ik mij van sarcastisch commentaar. Hoe ontstond het?
Je verwacht te veel snelheid van mij.quote:Op maandag 11 december 2006 00:59 schreef Apropos het volgende:
Je negeert de vraag, dwergjongen.
Lach maar...quote:Op maandag 11 december 2006 00:59 schreef Aoristus het volgende:
M: trek eens aan mijn vinger
Zij: En dan?
M: kom je wel achter
Zij: umm..
*Frot*
M: En nu de voorkant
Uh... n9u....quote:Op maandag 11 december 2006 01:02 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar goed, je ziet haar nooit meer.
Je had al tien keer de vraag kunnen beantwoorden, hoer van de hockeystick.quote:Op maandag 11 december 2006 01:02 schreef Monidique het volgende:
Wat walg ik van het woordje 'er'... Brrr...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |