ja k dat klopt ook wel..quote:Op zondag 10 december 2006 12:29 schreef ronald-online het volgende:
mijn kerstwens voor iedereen . wees eerlijk
![]()
Ben ik het voor een keer met je eens. Wat een kutjaarquote:Op zondag 10 december 2006 12:28 schreef sararaats het volgende:
ik wil 2006 zo snel mogelijk vergeten
Laat ze je posthistorie hier lezen.quote:Op zondag 10 december 2006 17:14 schreef sararaats het volgende:
ik ga trucs gebruiken om m'n vervelende familieleden langs vaders kant op stang te jagen
enige suggesties?
In een winkelcentrum?quote:Op maandag 11 december 2006 09:48 schreef sararaats het volgende:
weer of geen weer
ik ga lekker shoppen
nananana
en raad eens waar?
Een topic hoeft niet vol te zijn. Gewoon sluiten bij 288 berichten of minder. Als een nummer en naam van ouwehoer genoeg berichten heeft dan openen we een nieuwe en doe jij de oude sluitenquote:Op maandag 11 december 2006 10:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ook hier maar; zal ik die andere sluiten of willen jullie hem vol maken?
Morge allemaal
Goed begin vd week dusquote:Op maandag 11 december 2006 11:06 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen
Wat een baggerweer zeg vandaag. Vertraging met de trein vanmorgen, en toen naar het werk fietste brak mijn remkabeltje af, en per ongeluk slingerde mijn oortelefoontje uit mijn zak en die kwam dus om de trapper heen en is nu stukFijn begin van de dag
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef Marietje_34 het volgende:
Mijn poezel mag graag een beetje onder het dekbad gaan liggen als ik het bed wil verschonen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Is ze niet cute![]()
Owja, wat er ook nog gebeurde; in de trein zat ik naast een meisje die haar jas niet weghaalde toen ik naast haar kwam zitten-dacht ik. Ik zat dus op een bobbel en probeerde haar jas weg te halen, bleek dat ik op mijn eigen broodjes zat ipv op haar jas, het meisje was dus onschuldigquote:Op maandag 11 december 2006 11:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Goed begin vd week dus![]()
[..]aaaaaaaaa
Ja hoor, zaterdag de xantia weer ff lekker uitgelaten, 'even' op en neer naar eindhoven geweest, dinnetje ophalen. Zondag nog naar strand geweest en ff uitgewaaid. Alleen nu voel ik me een beetje koortsig mjaquote:Op maandag 11 december 2006 11:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Owja, wat er ook nog gebeurde; in de trein zat ik naast een meisje die haar jas niet weghaalde toen ik naast haar kwam zitten-dacht ik. Ik zat dus op een bobbel en probeerde haar jas weg te halen, bleek dat ik op mijn eigen broodjes zat ipv op haar jas, het meisje was dus onschuldig![]()
En mijn broodjes plat![]()
Nouja.
Hoe is het met jou Metro? Leuk weekend gehad?![]()
Vertelquote:Op maandag 11 december 2006 15:24 schreef Normalneo het volgende:
* Normalneo voelt zich net een gelukkige vogel![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 17:13 schreef sararaats het volgende:
ik eet niet meer vandaag
heb vandaag genoeg gegeten
1 kaas-hambroodje en 2 porties poffertjes
en m'n roomboter was de laatste keer gesmolten en moest soppen
heb een Scapa T-shirt gekocht, de DVD van The Nightmare before Christmas en een CD van Nirvana
quote:Op maandag 11 december 2006 17:52 schreef TaLoN.NL het volgende:
Wow, als dit doorzet hoeven we geen partij meer voor de diertjes op te richten, dan doen ze dat voortaan zelf.![]()
(echt iets voor de kattenliefhebers)
keibangelijk betekent hier keitofquote:Op maandag 11 december 2006 20:55 schreef Ashavan het volgende:
Nee jij hebt geen ruggegraat. Zelfs me vriendin vond het geen enge film en zij springt regelmatig van de bank op bij een enge film.
Dacht het nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:13 schreef Mirage het volgende:
Hoi, even snel in vanuit een inet cafe.
Er is nog geen internet verbinding in ons nieuwe appartementje.
We hebben besloten niet meer terug te komen.
We blijven in Parijs.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dacht het niet![]()
Als de sodemieter terug naar huis ja![]()
![]()
![]()
Nee inderdaad, en ik vind een normaal kadootje al zo duur tegenwoordig, als je geen kermis kwaliteit wilt zit je al aan duur speelgoed, een tussenweg lijkt er niet meer te zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
heej draculettetje![]()
Goed om te zien dat je ook nog leeft![]()
en zucht, een collega van me gaat straks 2 digitale camera's kopen voor zijn kinderen voor onder de kerstboom. en natuurlijk wel goede want stel je voor.
Op mijn opmerking of dat niet wat duur was voor kinderen van 8 en 10 ging ie verder niet in
Pestverwend worden die kinderen van tegenwoordigbah
Zo leer je ze toch niet met geld omgaan
En de kindjes wonen voortaan waar ook al weer?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:13 schreef Mirage het volgende:
Hoi, even snel in vanuit een inet cafe.
Er is nog geen internet verbinding in ons nieuwe appartementje.
We hebben besloten niet meer terug te komen.
We blijven in Parijs.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb nog niet verder gelezen, dus misschien dat iemand het al gezegd heeft.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:17 schreef Metro2005 het volgende:
heej draculettetje![]()
Goed om te zien dat je ook nog leeft![]()
en zucht, een collega van me gaat straks 2 digitale camera's kopen voor zijn kinderen voor onder de kerstboom. en natuurlijk wel goede want stel je voor.
Op mijn opmerking of dat niet wat duur was voor kinderen van 8 en 10 ging ie verder niet in
Pestverwend worden die kinderen van tegenwoordigbah
Zo leer je ze toch niet met geld omgaan
hmmm lekker mir dat komt goed uit, hier is de geiser ook nog eens stuk dus zit een beetje in de kou!quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:47 schreef Mirage het volgende:
@dracu... leuk dat je even langsdropt !!
*kopje warme choco klaarmaakt..... toefje slagroom er op spuit..... *
zow... hopenlijk zakken je zenuwen wat weg
Maar je zit nu dus in parijs om daar de hele dag op fok te zittenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:47 schreef Mirage het volgende:
@dracu... leuk dat je even langsdropt !!
*kopje warme choco klaarmaakt..... toefje slagroom er op spuit..... *
zow... hopenlijk zakken je zenuwen wat weg
getsie meid !! lekker timing weer...quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm lekker mir dat komt goed uit, hier is de geiser ook nog eens stuk dus zit een beetje in de kou!
quote:en wat betreft de digi dingen idd het kan natuurlijk ook zulke cameratjes zijn! had ik nog niet bedacht!
ik ben gisteren terug gekomen joh !!quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar je zit nu dus in parijs om daar de hele dag op fok te zitten?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ben gisteren terug gekomen joh !!![]()
vrijdag heen, maandag terug
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:57 schreef Mirage het volgende:
Parijs was erg leuk !
Even echt er tussenuit.
Geen volle planning, ditmaal echt bedoeld om lekker te dwalen en niets te moeten, geen klok, geen verantwoordelijkheid, gewoon even een andere wereld.
Het hotelletje was erg gezellig. (drie sterren)
Alles heel klein en op elkaar gepakt en heel druk ingericht.
Echt " frans". De muren waren volledig bekleed met stof ! (bloemenprint/ruitjes), de kamers behoorlijk klein, het was er netjes, gezellig en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
De douche/wc werd iedere dag netjes gemaakt (niet de hele ruimte maar in ieder geval wel de wc, de douche zelf en de wastafel). Dagelijks schone handdoeken, gebruikte je zeep/douchegel of iets anders dan werd er meteen een nieuw exemplaar naast gezet.
Ontbijt was netjes, croissantjes, vleeswaren, boter, jam, thee, koffie, verschillende sapjes (jus dorange, mixsapjes) en onder andere een eitje.
Aanrader: 's avonds ronddwalen en van de (kerst) verlichting op/ aan de gebouden en in de stad genieten.
Eksterquote:Afrader: een Swarovski winkeltje bezoeken![]()
quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:05 schreef Ashavan het volgende:
Dat is wel te hopen. In elk respectabel hotel of gasthuis maken ze het bed op en ruimen ze op. Heb ook gemerkt dat er een enorm verschil tussen 3sterren in de stad en er buiten is. 3sterren in de stad is net 2 sterren af en toe terwijl het er buiten vaak tegen een 4 sterren aan hikt. Ook qua prijs verschilt het veel. Buiten de steden is het nog goedkoper ook.
Toen Starseed en ik in Parijs waren bij de Eifeltoren hadden ze al die lampjes er nog hangen en aan het eind van het plein zo'n vuurshow. Was mooi.
Dat hoort er voor mijn gevoel bij.quote:Enige waar ik me aan stoorde waren van die mannetjes die op je af komen om allerlei troep aan je te verkopen.
quote:
Tuinslang op de kraan van de buren aansluiten en je bad vol laten lopenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:38 schreef draculettetje het volgende:
tis toch ook niet te volgen hier, zit ik ff (1 uur maar) aan de foon en moet ik weer boel bijlezen!
Hi hi weekendje parijs wil ik ook wel.....Klinkt mooi mir!
En wat betreft de douche ja die zit er ook op aangesloten evenals het bad! maar veel warme dingen eten en drinken hi hi
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Tuinslang op de kraan van de buren aansluiten en je bad vol laten lopen![]()
als je maar niet stiekem de diertjes gaat knijpenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:18 schreef sararaats het volgende:
mijn vrijwilligerswerk gaat gevariëerder worden
ik mag misschien op een boerderij helpen
ben ik ineens een boerentrutje
Had jij mijn bedankje ontvangen toen ik onderweg was naar mijn vliegtuig vrijdag ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:29 schreef Ashavan het volgende:
Straks weer avondje karten. Heb me trainings outfit aangedaan om te kijken hoe het staat. Lijk net een rood Michelin mannetje
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
als je maar niet stiekem de diertjes gaat knijpen![]()
Nok had mailtje gestuurd aan de hand van je smsquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Had jij mijn bedankje ontvangen toen ik onderweg was naar mijn vliegtuig vrijdag ?
![]()
![]()
ik ben er erg mee in mijn nopjes (en de kinderen ook !)
quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
Had jij mijn bedankje ontvangen toen ik onderweg was naar mijn vliegtuig vrijdag ?
![]()
![]()
ik ben er erg mee in mijn nopjes (en de kinderen ook !)
Tuurlijk ben je niet fotogeniek als je een foto in het donker neemt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:57 schreef Ashavan het volgende:
Even foto. Don't laugh...too loud
ben zoooo niet fotogenic
Vind mezelf meer knuffelig en carebear eruit zien dan een Michelin mannetje
[afbeelding]
hi hi dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je niet fotogeniek als je een foto in het donker neemt.
Zo zien we nog niks
Ja, maar niet op msn want mijn mams kan ieder moment hier zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hi hi dat dacht ik ook al
hey je bent weer thuis nokje en dan meteen weer het net op ha ha ha
ik werk bij gehandicapten en kan vanuit m'n werk op een boerderij helpenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef Marietje_34 het volgende:
Leuk Sara, op een boerderij helpen![]()
Alhoewel....als het maar wel een beetje een diervriendelijke boer is.
Lol I know. Het regende erg veel dat weekend dus gaat het haar vanzelf vaag zittenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:06 schreef Marietje_34 het volgende:
Wel een beetje een spermakuifje hoor![]()
Ja he... en dat die geile roze oortjes erbijquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:06 schreef Marietje_34 het volgende:
Wel een beetje een spermakuifje hoor![]()
omdat je een kilt draagt ben je al een winnaar!quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:09 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Lol I know. Het regende erg veel dat weekend dus gaat het haar vanzelf vaag zitten
Afvallen doe ik niet met tegen zin. Maar wil gewoon standaard rond de 82-85kg zitten en niet hoger. Nu ben ik net over de 100 en das niet goed voor mezelf. Grootste probleem is de tijd vinden om te gaan.
Nog eentje dan. Ik vind het wel leuk om af en toe vage kleren aan te hebben en gekke dingen te doen.
[afbeelding]
het was een drollenvanger, geen kiltquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat je een kilt draagt ben je al een winnaar!
Barra has spoken!
Word
en sjiek gesproken... een " plusfour"quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het was een drollenvanger, geen kilt
neu. Een plusfour is een 3/4 pofbroek.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
en sjiek gesproken... een " plusfour"
(toch ?)
Je kan het uitproberenquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:29 schreef Ashavan het volgende:
Het is een Turkse Slavenbroek geen drollenvangen en ook geen kilt
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:43 schreef Ashavan het volgende:
Gelukkig heb ik die neiging nooit. Kostte nog geen 12 euro. Een collega gaat regelmatig naar Turkije op vakantie en haalt het daar voor een prikkie. Draag ze meestal alleen naar metal concerten. Relaxed headbangen kun je er in.
Ze zitten inderdaad lekker als extra ruime pyjama broeken
moet jij die generaal pardon discussie niet volgen ?quote:
Jeuk kan bij wonden ook negatief zijn en duiden op afstervend/rottend weefsel. Maar dan heb je wel een iets grotere wond dan een snee/haal.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:51 schreef Mirage het volgende:
Ik heb trouwens een ontiegelijke jeuk aan mijn rechterhand.
ik heb een snee/haal op de bonvekant van mijn hand die loopt vanaf ongeveer dat "ronde botje/bobbeltje " op de bovenkant van je pols tot het middelste kootje van mijn wijsvinger.
Het is al aardig dicht, het grootste deel van het korstje is er al af.. en nu jeukt het ver-schrik-ke-lijk.
ik geloof dat dat positief is ===> bezig met genezen.
Maar jemig wat moet ik mij inhouden er niet even ruw overheen te gaan.
pussycat maar dan op z'n tweety'squote:Op dinsdag 12 december 2006 21:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoihoi
puttycat? wat is dat? en waarom ben ik dat?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jeuk kan bij wonden ook negatief zijn en duiden op afstervend/rottend weefsel. Maar dan heb je wel een iets grotere wond dan een snee/haal.
en me fijn de hele avond ergeren?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
moet jij die generaal pardon discussie niet volgen ?
Die is vanavond bezig.
Ohw, ok.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
pussycat maar dan op z'n tweety's
Gewoon... schoot ineens door me heen, dat jij dat sort of bent
Nouquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:54 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit is echt een droge zwartgallige Alicey opmerking
een droge matter of fact statement in het negatievequote:Op dinsdag 12 december 2006 21:54 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit is echt een droge zwartgallige Alicey opmerking
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
NouHet was helemaal niet zwartgallig bedoeld. Eerder ter leering en geruststelling.
ergeren ?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
en me fijn de hele avond ergeren?![]()
Ik lees het morgen wel in de krant en dan kan ik er luidruchtig over bulderen op mijn werk
Lezen jullie er dan allemaal maar voor het gemak overheen dat ik aangeef dat het om een ietsepietsie grotere wonden gaat dan een snee?quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
NouHet was helemaal niet zwartgallig bedoeld. Eerder ter leering en geruststelling.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
een droge matter of fact statement in het negatieve
Lieverd.... het heelt hoor. Je hand valt er niet af![]()
Ik kan ook echt nooit iets serieus zeggen he?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:59 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
*tranen van het lachen wegveegt*
[..]![]()
maar dan komt het ook door de maden die er dan in zitten. Dat jeukt ook behoorlijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lezen jullie er dan allemaal maar voor het gemak overheen dat ik aangeef dat het om een ietsepietsie grotere wonden gaat dan een snee?
Ach misschien graft ze haar eigen graf nog wta dieper..quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:59 schreef nokwanda het volgende:
behalve dan dat dit echt mensenlevens raakt. Maakt of breekt. Door dat kutwijf.
Ik kan die rotkop (van puur gif met zwaar rrrrollende rrrrrr van Rrrrrrotkop) niet meer zien.
Zie nou... you bloody got me going
ik heb het voorgevoel dat die kuttekop er uit gaat vliegen of er zelf ergens uitstapt (alhoewel ik haar best respecteer om de manier waarop zij blijft bij wat ze heeft gezegd. ik ben het alleen met haar oneensquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:59 schreef nokwanda het volgende:
behalve dan dat dit echt mensenlevens raakt. Maakt of breekt. Door dat kutwijf.
Ik kan die rotkop niet meer zien.
Zie nou... you bloody got me going
Er hoeven niet per se maden in de zitten. Een voordeel van maden is overigens wel dat ze alleen dood vlees eten, waardoor een rottingsproces gestopt kan worden zonder nog levend weefsel aan te tasten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
maar dan komt het ook door de maden die er dan in zitten. Dat jeukt ook behoorlijk![]()
Dat heeft ze idd al een beetje gedaan ( met een beteiterd gezichtje).quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach misschien graft ze haar eigen graf nog wta dieper..
Blijven bij wat je zegt zie ik geen voordeel meer in wanneer dat bloed aan je handen oplevert.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik heb het voorgevoel dat die kuttekop er uit gaat vliegen of er zelf ergens uitstapt (alhoewel ik haar best respecteer om de manier waarop zij blijft bij wat ze heeft gezegd. ik ben het alleen met haar oneensen haar werkwijze).
Wilders die vindt het fantastisch wat ze doet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat heeft ze idd al een beetje gedaan ( met een beteiterd gezichtje).
Het was maar even, maar het was duidelijk !
Wilders (of all people) heeft haar een uitspraak ontlokt die ze geloof ik liever niet duidelijk uitgesproken had.
precies !quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er hoeven niet per se maden in de zitten. Een voordeel van maden is overigens wel dat ze alleen dood vlees eten, waardoor een rottingsproces gestopt kan worden zonder nog levend weefsel aan te tasten.
ja duh... die befkeesquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wilders die vindt het fantastisch wat ze doet.
da's waar ook. Maar dat jeukt welquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er hoeven niet per se maden in de zitten. Een voordeel van maden is overigens wel dat ze alleen dood vlees eten, waardoor een rottingsproces gestopt kan worden zonder nog levend weefsel aan te tasten.
Ik dacht ook dat het gebruikt werd bij necroses.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:06 schreef Mirage het volgende:
[..]
precies !
wilde ik net tikken.
Maden kunnen best zinnig werk verrichten.
Je moet ze dan alleen wat ebgeleiden en goed in de hand houden (ow en je kan ze het beste hygienisch " gekweekt" hebben)
Ik geloof zelfs dat er inderdaad met maden gewerkt wordt op deze manier.
Nee hoor, je komt ook helemaal niet hyper over.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
da's waar ook. Maar dat jeukt wel
ik wilde ook eigenlijk gewoon even stoer en ranzig doen over open wonden. Ben in zo'n bui.
Hadden jullie vast nog niet gemerkt
Ja, maar dan even over haar rug...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wilders die vindt het fantastisch wat ze doet.
Oorlog verwachten lijkt mij wat sterk, maar veel gezelliger verwacht ik niet dat het er op wordt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:06 schreef nokwanda het volgende:
ze blijft bij wat ze zegt omdat het een kutwijf is dat maar niet kan inzien dat ze met mensenlevens speelt en wiens ambities hoger zijn dan de mount everest terwijl ze die niet kan beklimmen.
Als die ooit nog hogerop weet te klimmen en echt naar haar ambitie MP wordt dan vraag ik echt ergens politiek asiel aan.
Dan kun je hier echt oorlog verwachten.
het grote ophitsen dat eraan vooraf gaat welquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Oorlog verwachten lijkt mij wat sterk, maar veel gezelliger verwacht ik niet dat het er op wordt.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, je komt ook helemaal niet hyper over.
Ach welnee, veel te weinig tijd voor. Die houdt het misschien een maandje vol als MP.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
het grote ophitsen dat eraan vooraf gaat wel
mijn punt is dat ze niet onder stoelen en banken steekt dat ze een kutwijf is, en daar kan ik respect voor opbrengen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:06 schreef nokwanda het volgende:
ze blijft bij wat ze zegt omdat het een kutwijf
Ik gok dat ze daar never meer terecht gaat komen.quote:is dat maar niet kan inzien dat ze met mensenlevens speelt en wiens ambities hoger zijn dan de mount everest terwijl ze die niet kan beklimmen.
Als die ooit nog hogerop weet te klimmen en echt naar haar ambitie MP wordt dan vraag ik echt ergens politiek asiel aan.
Dan kun je hier echt oorlog verwachten.
Ze was anders al aardig bezig met het voorwerk. Daarvoor hoef je geen MP te zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach welnee, veel te weinig tijd voor. Die houdt het misschien een maandje vol als MP.
Nee, daarvoor is een iets te groot ego voldoende.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze was anders al aardig bezig met het voorwerk. Daarvoor hoef je geen MP te zijn
nou.... al die voorkeursstemmen geven mij toch best een naar gevoel. De tegenstelling tussenmensen is alleen groter. De tegenstem ook, gelukkig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef Mirage het volgende:
[..]
mijn punt is dat ze niet onder stoelen en banken steekt dat ze een kutwijf is, en daar kan ik respect voor opbrengen.
[..]
Ik gok dat ze daar never meer terecht gaat komen.
Voor mijn gevoel is er " iets" in gang gezet.
en genoeg mensen die het boostenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze was anders al aardig bezig met het voorwerk. Daarvoor hoef je geen MP te zijn
Ik vond het ook best schokkend dat hij zo'n winst haalt in 1 keer.. Geeft toch aan wat er leeft bij een bepaald deel van de bevolking.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou.... al die voorkeursstemmen geven mij toch best een naar gevoel. De tegenstelling tussenmensen is alleen groter. De tegenstem ook, gelukkig.
Maar dat volksmennerige aspectje is iets dat ik al zoooo lang heb geprofd. heb ik je wel eens eerder verteld. Akelig om dat aan te zien komen.
En dan een wilders die ook op die toer zoveel zetels haalt. brrrr. Ik vind het echt griezelig.
En dat is wat mij bang maakt. Blijkbaar zijn mensenlevens voor een groot deel van de bevolking minder belangrijk dan eigen volk eerst.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vond het ook best schokkend dat hij zo'n winst haalt in 1 keer.. Geeft toch aan wat er leeft bij een bepaald deel van de bevolking.
Omdat ik blij ben met wat ik hebquote:Op maandag 11 december 2006 15:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]ik voel me net een gelukkige vogel[..]
Vertel
Wat heb jij een heerlijk ADHD'ig ava.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:12 schreef nokwanda het volgende:
goeiemorgen allen
Weet je, om dat soort dingen. Bedelaars weg, opvangplaats voor daklozen en verslaafden weg, etc. schaam ik me soms om in Rotterdam te wonen.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:17 schreef Ashavan het volgende:
Mogguh.
Kijk het nieuws en er is goed en slecht nieuws.
Goede nieuws is dat Rotterdam eindelijk actief hun beleid gaat uitvoeren mbt bedelaars. Weg er mee.
Oh, je bent er zo een. Ja jongen, je hebt maar slecht in dit land dat tot de rijkste landen ter wereld behoort.quote:En al die SPérs die zo graag een Generaal Pardon willen...zet een tent op in je tuin en neem die gasten maar in je woning. Ik ga niet betalen voor die gasten. We moeten al genoeg inleveren. Ja maar het is maar een klein bedrag kan makkelijk. Veel kleintjes maken 1 grote kortzichtige malloten. Je moet gewoon ergens een lijn trekken en er niet van af wijken.![]()
hehe thx..jij bent ook liefquote:Op woensdag 13 december 2006 08:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat heb jij een heerlijk ADHD'ig ava.
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die discussie nu.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:29 schreef Ashavan het volgende:
jij mag dan schamen om in rotterdam te wonen, maar ik schaam me al jaren om in nederland te wonen. Ik wil ook een socialer nederland, maar niet volgens SP standaarden of andere zelfverklaarde socialisten die de ballen verstand hebben.
quote:Op woensdag 13 december 2006 08:49 schreef Normalneo het volgende:
verkeerde topic..verkeerde email ..huhmm..met dank aan northernstar
[afbeelding]
[[url=http://images.fok.nl/upload/061213_21290_kerstboompje[1].JPG]afbeelding[/url]]
er komt nog meer aan, moet even een leuke selectie maken..
yup, ik had een kleinere auto gekocht ivm zuiniger, lichter enzo maar dat valt achteraf gezien wat tegen t.o.v. de auto die ik al had. Maar ik twijfel nu een beetje welke vd 2 ik weg moet doen. Ze staan ook allebei hier te koop.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:48 schreef Alicey het volgende:
Je hebt 2 auto's en je wil er een weg doen maar weet niet welke oid?
ALlebei weg en een nieuwe.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
yup, ik had een kleinere auto gekocht ivm zuiniger, lichter enzo maar dat valt achteraf gezien wat tegen t.o.v. de auto die ik al had. Maar ik twijfel nu een beetje welke vd 2 ik weg moet doen. Ze staan ook allebei hier te koop.
quote:Op woensdag 13 december 2006 08:17 schreef Ashavan het volgende:
Mogguh.
Goede nieuws is dat Rotterdam eindelijk actief hun beleid gaat uitvoeren mbt bedelaars. Weg er mee.
Slecht nieuws is dat ze bezig zijn om Verdonk af te zetten en die immigranten binnen willen laten die al lang weg hadden moeten zijn nadat de rechters hadden besloten dat ze geen recht hebben om hier te zijn maar dan toch zijn blijven zitten en alle ellende op andere afschuift. Ga dan naar Spanje waar ze nog 400.000 mensen zoeken om te naturaliseren. Iedere vluchteling met een goede reden kan dan daar een bestaan opbouwen en al het tuig kan mee.
En al die SPérs die zo graag een Generaal Pardon willen...zet een tent op in je tuin en neem die gasten maar in je woning. Ik ga niet betalen voor die gasten. We moeten al genoeg inleveren. Ja maar het is maar een klein bedrag kan makkelijk. Veel kleintjes maken 1 grote kortzichtige malloten. Echt op papier ziet het er leuk uit, maar als je inhoudelijk gaat kijken hoe ze van plan zijn het allemaal uit te voeren zie je hoe kortzichtig ze zijn en niet nadenken over een verre toekomst...jammer.
Je moet gewoon ergens een lijn trekken en er niet van af wijken nu is nederland een push-over...mietjes zonder ruggegraat die geen normen en waarden hebben en het verstand van een amoeba![]()
Laten we maar hopen op een snelle her-verkiezing waarin mensen links links laten liggen met hun rode maoistische kleurtjes.
luxeprobleem.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:43 schreef Metro2005 het volgende:
mogge
Zucht, ik krijg echt wat van die klote auto's.
Gister met de swift getankt en een vrij dramatisch verbruik (alhoewel het normaal schijnt te zijn voor een swift als ik het vergelijk met andere swift rijders) en stap vanmorgen in de xantia begint mijn opendakje druppels op mijn kop te laten vallen. Al heb ik nog wel het idee dat dit condensvocht was (de auto wordt nu niet veel gebruikt natuurlijk)ik word er een beetje moe van, telkens denk ik van nou nou weet ik welke auto er weg moet en dan gebeurt er weer iets waardoor ik toch weer ga twijfelen
![]()
imo precies het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:17 schreef Ashavan het volgende:
Mogguh.
Slecht nieuws is dat ze bezig zijn om Verdonk af te zetten en die immigranten binnen willen laten die al lang weg hadden moeten zijn nadat de rechters hadden besloten dat ze geen recht hebben om hier te zijn maar dan toch zijn blijven zitten en alle ellende op andere afschuift. Ga dan naar Spanje waar ze nog 400.000 mensen zoeken om te naturaliseren. Iedere vluchteling met een goede reden kan dan daar een bestaan opbouwen en al het tuig kan mee.
En al die SPérs die zo graag een Generaal Pardon willen...zet een tent op in je tuin en neem die gasten maar in je woning. Ik ga niet betalen voor die gasten. We moeten al genoeg inleveren. Ja maar het is maar een klein bedrag kan makkelijk. Veel kleintjes maken 1 grote kortzichtige malloten. Echt op papier ziet het er leuk uit, maar als je inhoudelijk gaat kijken hoe ze van plan zijn het allemaal uit te voeren zie je hoe kortzichtig ze zijn en niet nadenken over een verre toekomst...jammer.
Je moet gewoon ergens een lijn trekken en er niet van af wijken nu is nederland een push-over...mietjes zonder ruggegraat die geen normen en waarden hebben en het verstand van een amoeba![]()
Laten we maar hopen op een snelle her-verkiezing waarin mensen links links laten liggen met hun rode maoistische kleurtjes.
Jij vindt het terecht dat iedereen die de regels gevolgd heeft uitgezet wordt en mensen die illegaal en tegen alle regels in hier blijven maar mogen blijven nu?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
imo precies het tegenovergestelde.
enge egoistische en mensonwaardige visie
Ik vind het beleid onmenselijk. en ik vind de mensen die het steunen eng.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij vindt het terecht dat iedereen die de regels gevolgd heeft uitgezet wordt en mensen die illegaal en tegen alle regels in hier blijven maar mogen blijven nu?
boequote:Op woensdag 13 december 2006 09:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind het beleid onmenselijk. en ik vind de mensen die het steunen eng.
Bordspellen zijn leuk. Heb o.a. Monopoly weer uit de kast gehaald een paar weken terug. Als Starseed en ik in de stad zijn gaan we wat vaker naar Intertoys of Bart Smit om te kijken naar leuke bordspellen om te aan te schaffen.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:35 schreef Normalneo het volgende:
hehe..gisteren een spannend potje kolonisten gespeeld..gewonnen.. 1-1
op het eind maakte een vriend van mij een "rare" zet..terwijl hij de langste handelsroute kon hebben breidde hij uit naar de zijkant voor een huisje..ik zat hem te knijpen, denk niks zeggen normalneo..victory is @ hand
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef Normalneo het volgende:
sorry hoorwe zijn hier in een discussie..
vertel dan ff maar even waarover je hebt gedroomd
![]()
![]()
Uitzonderingen op regels en gedoogbeleid vind ik allemaal troep. Het geeft mensen een open achterdeur om alle regels onderuit te halen, waarom moet je dan bij voorbaat afspraken en kaders gaan maken? Zet dan meteen de deur open zonder er verder enig zicht op te hebben en laat het hele land maar naar de tyfus gaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:06 schreef Normalneo het volgende:
ashavan we zijn allemaal mensen man..sommige dingen zijn niet zo leuk..maar is het dan eerlijk dat er bijv. helemaal geen uitzonderingen gemaakt zouden worden..stel je voor mensen die al 10 jaar zonder verblijfsvergunning zitten door het "eigen" systeem van het land..kinderen hebben die Nederlands zijn..dus waar trek je die lijn..? Ik zou zeggen dan maar een goede oplossing zoeken ipv een oplossing waar al 1 leven mee verwoest zou kunnen worden of meerdere..kinderen enzo.
vaag en diep geloof ik.quote:
ik droomde over een collega (een hele mooie collega) en weet niet goed wat ik ermee moet doenquote:
Is het nog steeds een collega of was het ooit een collega?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:12 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik droomde over een collega (een hele mooie collega) en weet niet goed wat ik ermee moet doen
ik ben niet verliefd op die collega (althans niet meer)
HELP !
het is nog steeds een collega alhoewel zij verantwoordelijke is van 't Palet (Dagcentrum)quote:Op woensdag 13 december 2006 11:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is het nog steeds een collega of was het ooit een collega?
Hoe kijk je nu tegen die collega aan?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
het is nog steeds een collega alhoewel zij verantwoordelijke is van 't Palet (Dagcentrum)
dus een collega
het was wel een mooie droom, ik schrok alleen als ik wakker werd
absoluut normaal maar soms voel ik de vlindertjes nog steeds kriebelenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe kijk je nu tegen die collega aan?
Ik ben het weer eens helemaal met je eensquote:Op woensdag 13 december 2006 09:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vind het beleid onmenselijk. en ik vind de mensen die het steunen eng.
ik ga hier even niet meer op in.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ben het weer eens helemaal met je eens![]()
quote:En goeiemorgen all![]()
En dat is mijn bezwaar tegen de onderbuikstemmers die roepen over dat mensen dan maar anders hadden moeten leven en kiezen.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:36 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik ga hier even niet meer op in.
dovemansoren, ontkennen eigen verantwoordelijkheid (van ned dus) en waarschijnlijk nog nooit dadwerkelijk in de praktijk het onderwerp gedoken.
[..]
goeiemorgen
maar stiekem toch een klein beetjequote:
precies. En dan nu een motie van afkeuring en nu weer een spoedberaad...ben benieuw hoe lang deze poppenkast nog gaat duren.quote:dovemansoren, ontkennen eigen verantwoordelijkheid (van ned dus) en waarschijnlijk nog nooit dadwerkelijk in de praktijk het onderwerp gedoken.
Mjah, we hebben het kabinet al weggestuurd, dus of nog een keer wegsturen veel zin heeft..quote:Op woensdag 13 december 2006 11:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
maar stiekem toch een klein beetje![]()
[..]
precies. En dan nu een motie van afkeuring en nu weer een spoedberaad...ben benieuw hoe lang deze poppenkast nog gaat duren.
een demissionair kabinet wegsturen, ook wel weer apartquote:Op woensdag 13 december 2006 11:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, we hebben het kabinet al weggestuurd, dus of nog een keer wegsturen veel zin heeft..
Ach je moet alles een keertje gedaan hebben in je leven dus waarom nietquote:Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
een demissionair kabinet wegsturen, ook wel weer apart![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:25 schreef sararaats het volgende:
effe kieken of ik het nog kan
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen we spannen een zaag, we spannen een zaag
want Nieuwjaar brengt ongeluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk
vooral bij sararaats waaaaaaaaaaaaaaant haar familie suck's big time
eeeeeeeeeen het rijmt nie, het rijmt nie
whehehehe, nu is het uit want Sara gaat Marie-Paule inpakken
Ik vond hem ook heel erg..quote:Op woensdag 13 december 2006 13:18 schreef Mirage het volgende:
...kleuter van 4 jaar geschorst wegens seksuele intimidatie...
hij had bij het omhelzen van een onderwijsassistente haar bort aangeraakt met zijn hoofd.....
ipv dat ze die kleuter geschorst hebben hadden ze de klagende onderwijsassistente een verbod op het uitoefenen van haar vak moeten geven.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:27 schreef Ashavan het volgende:
Heel ziek inderdaad. Volgens mij heeft dat heel veel te maken met politiek correct zijn. Iedereen is zo bang geworden en gaat allerlei dingen zien die er niet zijn. Alles is aanstotend voor iemand. Moet dan meteen denken aan een aflevering van South Park waarin ze alles weg halen wat voor iemand aanstootgevend kan zijn. Op het einde hield je niets meer over. Jammer dat de werkelijkheid ook steeds meer die kant op gaat.
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:38 schreef draculettetje het volgende:
ik vind mn geiser nie meer lief,
vanmorgen *nadat gister alles ontlucht was incl de geiser) deed ie vanmorgen mooi warm water geven en de woonkamer mooi verwarmen.
Maar toen ik het koud begon te krijgen kreeg ik geen warm water meer uit de kraan en is de verwarming koud
![]()
en de buren zijn ook nie thuis![]()
nu is er een mannetje gebeld.....laat het dan in ieder geval een mooi mannetje zijn
start -> run -> mspaintquote:Op woensdag 13 december 2006 14:47 schreef Marietje_34 het volgende:
Marietje heeft nu ook een fotoboek![]()
![]()
maar ik krijg mijn foto's niet ge upload, ze zijn te groot. Iemand die toevallig weet hoe ik ze kleiner moet maken?
Foto's in paint opslaan bedoel je denk ik? Ben best wel een digibeetquote:Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
start -> run -> mspaint
msch dat dat helpt.
Uh.. Openen er van en dan vergroten/verkleinen/opslaan enzo.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Foto's in paint opslaan bedoel je denk ik? Ben best wel een digibeet![]()
maar thanx, ik ga es een beetje prutsen![]()
eh, ok, ik zit al in de 'help' te kijkenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uh.. Openen er van en dan vergroten/verkleinen/opslaan enzo.
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:17 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik resize me een ongeluk, maar ik krijg ze er nog steeds niet in. Ik ga maar even een fotoboektopic in FB opzoeken![]()
welke onzin?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
wanneer stop je nou eens met die onzin
Gezondheidszorg kost iedereen geld. Maar het betreffende geval vind ik ook wel belachelijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:09 schreef Ashavan het volgende:
Nou ja dood meppen gaat beter ver voor een simpele inbraak. Maar een paar botten breken zie ik niet zo'n probleem in. Het heelt gewoon weer en geeft de dader 6-7 weken tijd om over zijn zonden na te denken.
Een rechter zou in dat geval weer wel gelijk hebben als hij een straf oplegt.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:16 schreef Ashavan het volgende:
Ach kan hem ook bewusteloos slaan en dan een dag over het balkon hangen en vastbinden. Even laten uitwaaien om vervolgens de politie te bellen nadat je die dief mentaal bewerkt heb. Mentale wonden helen een stuk minder snel
laat die troewp er maar aanzitten. Maakt ook niks uit. Give me.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:20 schreef Ashavan het volgende:
Dacht het niet. Moet ik hem eerst bij die gene er weer uit halen om hem vervolgens schoon te maken eer ik weer cocktails kan maken. Doe maar lekker met je eigen blender smeerkees.
absoluutquote:Op woensdag 13 december 2006 21:28 schreef senesta het volgende:
Ha ha ha, wat een agressie Nok!
Maar het baasje is er wel weer verantwoordelijk voor in civielrechtelijke zin.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:29 schreef senesta het volgende:
Een hond mag trouwens wel een inbreker doodbijten, is ontoerekeningsvatbaar.
**gezellig met Nokje meedrinkt**quote:Op woensdag 13 december 2006 22:03 schreef nokwanda het volgende:
ik pak er wel meer dan een ook
wil jij ook een stevige staafmixer in iemands reet douwen dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:18 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
**gezellig met Nokje meedrinkt**
Gedeelde agressie is halve agressie![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:12 schreef Mirage het volgende:
als je wilt schelden....
anuskringspiermusketierdier !!
uit http://www.scheldmachine.nl/index.php
hoe erger en je terugscheld hoe beter zijn de aanreikingen die je terugkrijgt.
succes ermee !
en geloof maar dat ik me weet in te houdenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
met mijn scheermestong heb ik dat echt niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |