Ik ben klaar met werken
![]()
Ik heb vanaf 2000 constant gewerkt, zonder pauze. Nu is het 16:47 en neem ik Feier abend zoals de duisters dat noemen. Dan ga je na het werk een feestje bouwen.
Ik heb geen zin om een workaholic te zijn een constant door te gaan.
Ik heb mijn risperdal depot gekregen, dat is een spuit. Zodat ik niet verdwaal in het doolhof. Ik heb mijn dokter gesproken en ben als 2 psychiaters onderling gaan praten met hem.
Ik ben dus ook psychiater en ik overleg met ze.
Ik zeg dat ik van manisch depressiviteit naar adhd ben gegaan en mijn dokter zei dat ik nog manisch ben.
Morgen belt mijn gesprekspartner even op voor een afspraak te maken om verder te praten over alles. Ik heb mijn dokter gezegd dat ik even niets wil horen over werken elders, ik heb constant thuis gewerkt aan mezelf en nog meer werk.
Dan hoef ik op de zorg niet tot werken worden aangezet, ik wil ze wel meehelpen daar.
Juiste lot gekocht van de oudejaarsloterij, eindcijfer 4 en dan half lot. Zo kom je met je lot op 42 uit.
Mijn oma heeft mijn studennummer erin zitten van de heao.
46664 gebruik ik vaker als password. Nu heb ik het wachtwoord die ik van fok! krijg, ik gebruik alleen nog maar de wachtwoorden die ik van fok! krijg.
4664 was vroeger in mijn wachtwoord, en dan zie ik op tv auto-race en dan zie je als reclame-bord 46664 staan
![]()
Ik heb 11 flesjes bier gekocht kleine.
2 kleine brand, 2 kleine heineken, 2 kleine grolsch, 2 kleine amstel en 1 palm.
Ik gaf al het klein geld dat ik had en kon 11 flesjes kopen. Hij stopte het in een oranje jagermeister dood en toen liep ik met oranje jagermeister dood en 11 flesjes bier naar huis in het donker. Dan kom ik rood, groen en oranje neon licht tegen en dan denk ik dat het allemaal lekker gaat.
Kleine groene drop piramides gekocht bij de sigaretten zaak, zacht zoet
![]()
Knetter sigaretten, het merk schrijf ik straks even op. Sigaretten met kruid-nagel erin
![]()
12 sigaretten zitten in 1 pakje.
Ik ben nog naar de wereld-winkel gegaan. Daar heb je spullen vanuit de hele wereld.
Ik gooi al het geld op de balk en kan voor 5 euro kopen, al het kleingeld is op nu.
Ik koop 3 kaarten van amnesty international voor 1,20 euro en gebruik die als kerstkaart. 1 kaart al geschreven naar de vader van Joep die mijn huisarts was. Met Joep heb ik de world trade centre laten instorten in hotel rumpenerhof
![]()
Joep en ik hebben dat gedaan samen
![]()
Als 2 vrienden
![]()
Joep was de enige die bleef langs komen iedere keer. Totdat hij doe moed opgaf, maar ik zie Joep nog wel eens. Ga ik met hem een 12 sterren hotel beginnen ergens in Australie of Nieuw Zeeland.
Ik heb net 6 glazen bier met water afgewassen, die 6 glazen ga ik gebruiken. Brand glas van 0,4 liter en 0,22 liter.
En nu een glas van mijn overleden oom waarom staat, de ouwe stomp. Een man met grijze baard en een ding in handen.
Daar ga ik nu een halve liter amstel uit drinken uit blik. Heb nog 2 halve liters amstel, 1 halve liter is net open getrokken.
De rest van die 11 flesjes liggen in de vriezer koud te worden op een bepaald vries programma.
Op tijd eruit halen en onderin de ijskast van Bosch leggen tussen sla en tomaten.
En zo drink je verstandig bier.
Ik drink niet constant, soms heb ik geen tijd om te drinken.
Maar ik drink wel graag
![]()
Alle bieren zijn lekker
![]()
Tot zo.
Ik ga zo feest in de tent opzetten.
Genoeg gewerkt vandaag, het is tijd voor feest.
Dokter tulleners kreeg een groene amnesty internatianol kaart, 5 kinderen met kaarsen in de handen met prikkeldraad.
Ik schreef op die kaart dat het symbolisch is. Ik wens ze dan een prettig kerstfeest en een fantastisch nieuw jaar.
En dan bedank ik ze voor de goede hulp in mijn zwarte tijden.
En dan schrijf ik meteen erbij dat ik het adres van Joep wil weten zodat ik Joep ook een kaart stuur van amnesty internation.
Een doel voor de rechten van de mens
![]()
Die wereld winkel is okey. Ik heb daar 30 minuten gepraat met die 2 vrouwen en er staat een zwarte olifant van geitenleer. 147,50 euro. Ik zeg dat ik die olifant wil kopen en kom kopen als ik zwart sta bij de bank en genoeg geld heb.
Een zwarte grote olifant van geitenleer en witte slagtanden van nep ivoor. Welk spul de witte slagtanden van de zwarte olifant zijn weet ik niet. Maar die olifant is super cool
![]()
Niet van echt te onderscheiden. Zo'n ding wil ik hebben in mijn slaapkamer.
Ik vertelde nog in die winkel. Zodra ik de juiste lotto invul en iedere keer de jackpot ga hitten dan kom ik samen werken met jullie. Ik ga niets overkopen, de eigenaar van iedere winkel blijft eigenaar maar ik ga samen helpen en samen denken over alles. Daarom ben je accountant en ondernemer. En zo speel je monopoly. Monopoly mag je niet uitspelen. Zo min mogelijk overnames van bedrijven, zo min mogelijk fusies. De eigenaar blijft eigenaar.
Geen stijl vind ik domme ondernemers, ze verkopen zichzelf aan de telegraaf voor een paar cent. Ze weten niet eens wat ondernemen is. Als ik een website heb dan is het laatste wat ik doe mezelf verkopen aan een klote krant. ')
Zo'n ding wil ik op zolder hebben.
Nu even biertje
![]()
Prettige avond allemaal
![]()
Feestuh!!!!!
Feest in de tent
!!!!!