abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 december 2006 @ 12:15:14 #1
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44297567

met dank aan talon.nl

De bedoeling van dit topic is om je positieve gedachten te laten botvieren op fotosoep en plaatjes hier te posten. Misschien heb je een stille truth kerstwens en misschien wil je andere truth users gewoon eens verassen. Ook vast een beetje een start naar 2007 toe..

Ik plaats bij deze mijn kerstboompje hier wat ik gisteren heb opgetuigt..

en anders het linkje http://www.esnips.com/doc/41d03dac-d82e-422c-902a-8755cbe3771d

tevens mijn digitale nieuwjaars fotosoep:

linkje: http://www.esnips.com/doc/077ad72e-d88c-4cf6-9a5b-f01d9a05bc00

nu jullie succes

mijn kerstwens mag ik die uitspreken? Ik wens iedereen veel geluk en mooie fijne dagen met familie toe..ongeacht wat de redenen zijn we allemaal mensen en in plaatst van het verleden zouden we eens in naar de toekomst kunnen kijken en stappen voorwaarts kunnen zetten. We zijn vaak afhankelijk van wat we horen en emoties, maar laat die alstublieft geen levens kapot maken! Succes

[ Bericht 8% gewijzigd door Normalneo op 11-12-2006 03:33:51 ]
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_44297776
Ik zie geen afbeeldingen.

Vrolijk Kerstfeest!

[ Bericht 48% gewijzigd door TaLoN.NL op 10-12-2006 17:24:00 ]
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  zondag 10 december 2006 @ 12:26:09 #3
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44297865
dat is volgens mij de server waar ik ze op heb gezet..die verandert van links en heeft geen vaste locatie voor de plaatjes..

muis was ook net precies helemaal op..ohw gaat weer lekker in 2006 ik zal ff kijken wat ik eraan kan doen..
De agents merkten op dat de zion maanframe hun tegenwerkte. Ze kregen via hun headphones door dat ze beter niet konden liegen over het koekje wat ze al hadden gehad bij de toekomst-oma. Ze wilden er graag nog eentje, maar ze is niet zo gek!
pi_44297923
ik wil 2006 zo snel mogelijk vergeten
Werewolf
  zondag 10 december 2006 @ 12:29:04 #5
161569 ronald-online
ik word wild van dora en diego
pi_44297947
laten we eens een keer niet hypocriet zijn.

ik wil veel geld hebben en de rest van de wereld kan neer vallen.
en als het kerstmis is ga ik weer rond bazuinen dat we lief moeten zijn voor elkaar.
als kerstmis voorbij is scheld ik mijn marokaanse buurman uit , besteel ik mijn baas en vloek ik weer alles bij elkaar.

je schrijft dat we in plaats van het verleden naar de toekomst moeten kijken.

volgens mij word dat al eeuwen verkondigd en ik geloof niet dat we er beter van zijn geworden.
geloof je me niet ?
lees dan de eerste 2 pagina's maar eens van de krant.
zoveel ellende op 1 dag en dan maar hopen en bidden dat het beter word ?

ik ga kerstmis vieren zoals dat al eeuwen word gedaan . blind voor wat er om me heen gebeurt en doof voor wat er word geroepen.
mijn kerstwens voor iedereen . wees eerlijk
iedere dag een lach is een dag om niet te vergeten.
  zondag 10 december 2006 @ 12:31:13 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44297997
Ik ga straks beginnen

Ben bezig met afwassen

Lekker afwassen.

Precies afwassen zoals het hoort. Brand ging als eerst in de afwas en kwam als eerste eruit, ik laat brand staan op het aanrecht met de opening naar beneden zodat het zeepsop kan dalen en zo ga ik een voor een de vuile glazen afwassen.

Johnny walker glas waar mijn pas vat 69 uit gedronken heeft met mijn broer. 1 liter vat 69 staat hier en er is nog een aantal ml over.

Ik was rustig af, ik ga niet jagen.

Al doe ik 1 1/4 uur over de afwas.

Om 16:00 of om 14:00 even naar mijn oma biertjes drinken, grolsch. Neem ik mijn hond mee.

Ik ga exact doen nu.

Ik ga stop voor stap werken, steeds een stap verder en weer stoppen en verder.

Het is zondag en dat is rustdag. Ik doe die afwas van mijn part in 10 uur. Als het maar gebeurt

Verder werken op dooie gemak. Mijn hond moet dat ook leren, die wilt teveel speuren.

Hij hoort het woord oma en hij wilt naar mijn oma. Begint hij te blaffen dat hij mee wilt.

Ik ga om 14:00 en neem de hond mee.

Maar zo ga ik stap voor stap, en soms stop ik dus.

Ik ga mezelf programmeren.

Straks programmeer ik een tijdmachine. Kun je terug in de tijd en vooruit in de tijd.

Je gaat terug in de tijd, je zorgt terug in de tijd dat mensen niet dood gaan en je maakt ze op die manier levend

Zo ga ik de dode mensen terug brengen.

Ik bouw een tijdmachine en breng al het dode terug.

Een tijdmachine bouw je door logisch te zijn.

Stap voor stap bouw je een tijdmachine.

Op fok! bouw ik een tijdmachine en ik bouw het tijdens de afwas en tijdens alle bieren.

Ik ben een uitvinder
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 10 december 2006 @ 12:34:23 #7
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44298077
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:29 schreef ronald-online het volgende:
mijn kerstwens voor iedereen . wees eerlijk
ja k dat klopt ook wel.. is niet geheel onbelangrijk
  zondag 10 december 2006 @ 12:35:46 #8
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44298104
en kerst heeft idd ook alles met de x te maken bijv. die in de OP ..
pi_44303623
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:28 schreef sararaats het volgende:
ik wil 2006 zo snel mogelijk vergeten
Ben ik het voor een keer met je eens. Wat een kutjaar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44307195
ik ga trucs gebruiken om m'n vervelende familieleden langs vaders kant op stang te jagen

enige suggesties?
Werewolf
  zondag 10 december 2006 @ 17:21:06 #11
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44307390

Ik ben rustig

Eindelijk rustig.

Rust

4 kleine heineken, 4 grote amstel. Drinkend uit het blik. 1 grote frites oorlog en 1 spoetnis met curry an mayo.

Ik ben even rustig

Ik slaap bijna

En dat is prettig. Een keer moe worden dus.

Nu feest in de tent opzetten.

Die tijdmachine bouwen heb ik tijd genoeg voor. Een tijdmachine via offline en online

Staatsloterij ga ik kopen voor oudjaar.

1 half lot krijgen van oma met eindcijfer 4.

Ik koop 1 half lot van 1 en een heel lot van 2.

Als o bestaat koop ik een half lot van 0.

Mijn oma heeft in haar lot mijn studennummer zitten van de heao, een gedeelte ervan.

Misschien ga ik de jackpot hitten dit keer.

En dan ga ik investeren en bouwen

Building in process, en dan gaat het bouwen straks vanzelf. Het systeem gaat zichzelf vanzelf bouwen straks.

Zien wij hoe we terecht komen in mystery land dat gevestigd is in low lands.

En dan gaat mystery land oneindig lang op hoge snelheid uitgebreidt worden.

Nu muziek en even weg van deze topic.

Prettige kerst

Binnenkort is het iedere dag kerstmis op een donkere manier

Zoals queen dat zegt, iedere dat kerstmis.

4 grote amstel en 4 kleine heineken, van friture paula

Beste friture geweldige friture

Ik ben weg hier

Tot laterz.
pi_44310198
quote:
Op zondag 10 december 2006 17:14 schreef sararaats het volgende:
ik ga trucs gebruiken om m'n vervelende familieleden langs vaders kant op stang te jagen

enige suggesties?
Laat ze je posthistorie hier lezen.
Die was te gemakkelijk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 10 december 2006 @ 19:36:35 #13
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44310722
Waarom is er een nieuwe Ouwehoer terwijl de ander nog niet vol was?
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
pi_44320343
mogge

ik post maar in allebei de truth ouwehoer topics want ik weet niet welke ik nou moet nemen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator maandag 11 december 2006 @ 09:39:44 #15
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44320796
Nee ik ook niet, dus ook hier even een berichtje.
Wat een baggerweer trouwens zeg, jemig
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_44320940
weer of geen weer

ik ga lekker shoppen

nananana

en raad eens waar?
Werewolf
pi_44321371
quote:
Op maandag 11 december 2006 09:48 schreef sararaats het volgende:
weer of geen weer

ik ga lekker shoppen

nananana

en raad eens waar?
In een winkelcentrum?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 11 december 2006 @ 10:11:48 #18
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44321391
Tel sell met een zak chips er bij?
pi_44321437
Ook hier maar; zal ik die andere sluiten of willen jullie hem vol maken?

Morge allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_44321474
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:10 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

In een winkelcentrum?
ja want het is fuckin' rotweer
Werewolf
  maandag 11 december 2006 @ 10:32:12 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44321835
quote:
Op maandag 11 december 2006 10:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ook hier maar; zal ik die andere sluiten of willen jullie hem vol maken?

Morge allemaal
Een topic hoeft niet vol te zijn. Gewoon sluiten bij 288 berichten of minder. Als een nummer en naam van ouwehoer genoeg berichten heeft dan openen we een nieuwe en doe jij de oude sluiten Kun je in overleg doen natuurlijk. Lekker in een team bouwen

Ik wilde alleen nog zeggen dat ik het raam op zolder met zwart blauwe stof dicht wil tapen nog.

Ik wil uitslapen dus. En onder aan het kier van dat raam schijnt licht naar binnen.

Ik laat dat raam voortaan dicht helemaal. Provesorisch even dicht tapen met zwarte of rode tape. Zodat ik lekker kan slapen zonder licht van buiten naar binnen.

Net weer heineken gehad.

Gisteren 2 blikjes maar, ik was heerlijk moe dus ben heerlijk gaan slapen.

Chupa chups lolly's gegeten in bed, soms kapot gebeten. Lekker spul is dat. Ik ga die lolly's altijd in huis hebben, alle soorten en smaken en maten

Ik ben op dreef nu.

Even uitrekken van spieren

Lotto winnen doe ik nog. En dan ga ik geld geven aan fokkers hier.

Geld geven omdat ze een mooie naam en mooi usernummer hebben, en daarna geld per bericht dat ze schrijven.

Ook mod's en admins krijgen geld nog.

Moet ik eerst geld binnen slepen maar ik weet hoe dat moet.

Het spieren complex ga ik nog bestuderen van de mensen, en het skelet, en de wortelkanalen in de tanden.

En zo los ik alle ziektes op.

DNA bekijken en bloed.

Ga zo door.

En dan proberen iets digitaals of binairs te maken.

Maar ik wil te snel nu.

Mijn hond wilt nu lopen en is aan het circelen rond mij, ik ga met hem lopen met foto-toestel.

Maar ik wil eerst douwe egberts. anders ik ben ik niet wakker genoeg en kan ik het duivelse plan niet opzetten.

Mijn pa zegt dat ik mee mag helpen inrichten van het huis in overleg.

Een japanse tuin komt hier in de tuin, en glazen schuifdeuren waar je niet doorheen kunt kijken, maar wel van binnen naar buiten kunt kijken.

Een nieuwe gevel en nieuwe bakstenen en nieuwe dak.

Gewoon dit huis helemaal bouwen totdat het een mooi centre is. Dit huis moet een multi media centre worden.

Ik ga ff koffie zetten en neem me nog 1 heineken

Alaaf!!!

Met carnaval doe je ook fruh shoppen.

Vroeg shoppen. En ik shop dan vroeg met heineken en amstel, maar niet alleen met bier.

Ik ga alles kopen

Tot zo
  maandag 11 december 2006 @ 11:02:01 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44322581
Zo

Rust.

Ik kan dus ook stil zijn als dromenvanger hoor.

Dan heb ik geen zin om te schrijven.

Even what pulse installeren

Installeren kan beter zijn dan schrijven

maandag 11 december 2006 @ 11:06:01 #23
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44322685
Goeiemorgen

Wat een baggerweer zeg vandaag. Vertraging met de trein vanmorgen, en toen naar het werk fietste brak mijn remkabeltje af, en per ongeluk slingerde mijn oortelefoontje uit mijn zak en die kwam dus om de trapper heen en is nu stuk Fijn begin van de dag
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  maandag 11 december 2006 @ 11:22:17 #24
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44323106
Mijn poezel mag graag een beetje onder het dekbad gaan liggen als ik het bed wil verschonen:

Is ze niet cute
pi_44323131
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:06 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen

Wat een baggerweer zeg vandaag. Vertraging met de trein vanmorgen, en toen naar het werk fietste brak mijn remkabeltje af, en per ongeluk slingerde mijn oortelefoontje uit mijn zak en die kwam dus om de trapper heen en is nu stuk Fijn begin van de dag
Goed begin vd week dus
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef Marietje_34 het volgende:
Mijn poezel mag graag een beetje onder het dekbad gaan liggen als ik het bed wil verschonen:

[afbeelding]

[afbeelding]

Is ze niet cute
aaaaaaaaa
  maandag 11 december 2006 @ 11:27:33 #26
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44323267
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:23 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Goed begin vd week dus
[..]

aaaaaaaaa
Owja, wat er ook nog gebeurde; in de trein zat ik naast een meisje die haar jas niet weghaalde toen ik naast haar kwam zitten-dacht ik. Ik zat dus op een bobbel en probeerde haar jas weg te halen, bleek dat ik op mijn eigen broodjes zat ipv op haar jas, het meisje was dus onschuldig
En mijn broodjes plat

Nouja.

Hoe is het met jou Metro? Leuk weekend gehad?
pi_44323516
quote:
Op maandag 11 december 2006 11:27 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Owja, wat er ook nog gebeurde; in de trein zat ik naast een meisje die haar jas niet weghaalde toen ik naast haar kwam zitten-dacht ik. Ik zat dus op een bobbel en probeerde haar jas weg te halen, bleek dat ik op mijn eigen broodjes zat ipv op haar jas, het meisje was dus onschuldig
En mijn broodjes plat

Nouja.

Hoe is het met jou Metro? Leuk weekend gehad?
Ja hoor, zaterdag de xantia weer ff lekker uitgelaten, 'even' op en neer naar eindhoven geweest, dinnetje ophalen. Zondag nog naar strand geweest en ff uitgewaaid. Alleen nu voel ik me een beetje koortsig mja
  maandag 11 december 2006 @ 15:24:50 #28
162836 Normalneo
zion_gras_zon_lucht
pi_44326691
* Normalneo voelt zich net een gelukkige vogel
pi_44327522
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:24 schreef Normalneo het volgende:
* Normalneo voelt zich net een gelukkige vogel
Vertel
  maandag 11 december 2006 @ 17:02:58 #30
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44330331
Ik ben klaar met werken

Ik heb vanaf 2000 constant gewerkt, zonder pauze. Nu is het 16:47 en neem ik Feier abend zoals de duisters dat noemen. Dan ga je na het werk een feestje bouwen.

Ik heb geen zin om een workaholic te zijn een constant door te gaan.

Ik heb mijn risperdal depot gekregen, dat is een spuit. Zodat ik niet verdwaal in het doolhof. Ik heb mijn dokter gesproken en ben als 2 psychiaters onderling gaan praten met hem.

Ik ben dus ook psychiater en ik overleg met ze.

Ik zeg dat ik van manisch depressiviteit naar adhd ben gegaan en mijn dokter zei dat ik nog manisch ben.

Morgen belt mijn gesprekspartner even op voor een afspraak te maken om verder te praten over alles. Ik heb mijn dokter gezegd dat ik even niets wil horen over werken elders, ik heb constant thuis gewerkt aan mezelf en nog meer werk.

Dan hoef ik op de zorg niet tot werken worden aangezet, ik wil ze wel meehelpen daar.

Juiste lot gekocht van de oudejaarsloterij, eindcijfer 4 en dan half lot. Zo kom je met je lot op 42 uit.

Mijn oma heeft mijn studennummer erin zitten van de heao.

46664 gebruik ik vaker als password. Nu heb ik het wachtwoord die ik van fok! krijg, ik gebruik alleen nog maar de wachtwoorden die ik van fok! krijg.

4664 was vroeger in mijn wachtwoord, en dan zie ik op tv auto-race en dan zie je als reclame-bord 46664 staan

Ik heb 11 flesjes bier gekocht kleine.

2 kleine brand, 2 kleine heineken, 2 kleine grolsch, 2 kleine amstel en 1 palm.

Ik gaf al het klein geld dat ik had en kon 11 flesjes kopen. Hij stopte het in een oranje jagermeister dood en toen liep ik met oranje jagermeister dood en 11 flesjes bier naar huis in het donker. Dan kom ik rood, groen en oranje neon licht tegen en dan denk ik dat het allemaal lekker gaat.

Kleine groene drop piramides gekocht bij de sigaretten zaak, zacht zoet

Knetter sigaretten, het merk schrijf ik straks even op. Sigaretten met kruid-nagel erin 12 sigaretten zitten in 1 pakje.

Ik ben nog naar de wereld-winkel gegaan. Daar heb je spullen vanuit de hele wereld.

Ik gooi al het geld op de balk en kan voor 5 euro kopen, al het kleingeld is op nu.

Ik koop 3 kaarten van amnesty international voor 1,20 euro en gebruik die als kerstkaart. 1 kaart al geschreven naar de vader van Joep die mijn huisarts was. Met Joep heb ik de world trade centre laten instorten in hotel rumpenerhof Joep en ik hebben dat gedaan samen Als 2 vrienden Joep was de enige die bleef langs komen iedere keer. Totdat hij doe moed opgaf, maar ik zie Joep nog wel eens. Ga ik met hem een 12 sterren hotel beginnen ergens in Australie of Nieuw Zeeland.

Ik heb net 6 glazen bier met water afgewassen, die 6 glazen ga ik gebruiken. Brand glas van 0,4 liter en 0,22 liter.

En nu een glas van mijn overleden oom waarom staat, de ouwe stomp. Een man met grijze baard en een ding in handen.

Daar ga ik nu een halve liter amstel uit drinken uit blik. Heb nog 2 halve liters amstel, 1 halve liter is net open getrokken.

De rest van die 11 flesjes liggen in de vriezer koud te worden op een bepaald vries programma.

Op tijd eruit halen en onderin de ijskast van Bosch leggen tussen sla en tomaten.

En zo drink je verstandig bier.

Ik drink niet constant, soms heb ik geen tijd om te drinken.

Maar ik drink wel graag

Alle bieren zijn lekker

Tot zo.

Ik ga zo feest in de tent opzetten.

Genoeg gewerkt vandaag, het is tijd voor feest.

Dokter tulleners kreeg een groene amnesty internatianol kaart, 5 kinderen met kaarsen in de handen met prikkeldraad.

Ik schreef op die kaart dat het symbolisch is. Ik wens ze dan een prettig kerstfeest en een fantastisch nieuw jaar.

En dan bedank ik ze voor de goede hulp in mijn zwarte tijden.

En dan schrijf ik meteen erbij dat ik het adres van Joep wil weten zodat ik Joep ook een kaart stuur van amnesty internation.

Een doel voor de rechten van de mens

Die wereld winkel is okey. Ik heb daar 30 minuten gepraat met die 2 vrouwen en er staat een zwarte olifant van geitenleer. 147,50 euro. Ik zeg dat ik die olifant wil kopen en kom kopen als ik zwart sta bij de bank en genoeg geld heb.

Een zwarte grote olifant van geitenleer en witte slagtanden van nep ivoor. Welk spul de witte slagtanden van de zwarte olifant zijn weet ik niet. Maar die olifant is super cool Niet van echt te onderscheiden. Zo'n ding wil ik hebben in mijn slaapkamer.

Ik vertelde nog in die winkel. Zodra ik de juiste lotto invul en iedere keer de jackpot ga hitten dan kom ik samen werken met jullie. Ik ga niets overkopen, de eigenaar van iedere winkel blijft eigenaar maar ik ga samen helpen en samen denken over alles. Daarom ben je accountant en ondernemer. En zo speel je monopoly. Monopoly mag je niet uitspelen. Zo min mogelijk overnames van bedrijven, zo min mogelijk fusies. De eigenaar blijft eigenaar.

Geen stijl vind ik domme ondernemers, ze verkopen zichzelf aan de telegraaf voor een paar cent. Ze weten niet eens wat ondernemen is. Als ik een website heb dan is het laatste wat ik doe mezelf verkopen aan een klote krant. ')

Zo'n ding wil ik op zolder hebben.

Nu even biertje

Prettige avond allemaal

Feestuh!!!!!

Feest in de tent

!!!!!

pi_44330687
ik eet niet meer vandaag

heb vandaag genoeg gegeten

1 kaas-hambroodje en 2 porties poffertjes

en m'n roomboter was de laatste keer gesmolten en moest soppen

heb een Scapa T-shirt gekocht, de DVD van The Nightmare before Christmas en een CD van Nirvana
Werewolf
  maandag 11 december 2006 @ 17:24:18 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44331025
Ik ben analyse aan het voeren dus in Brunssum.

Hotel Rumpenerhof had ik commentaar op omdat ze geen Nederlands bier hebben

Ze hebben geen lichtgevend ding van bier.

Ze tappen wel oranje-boom

Eigenaar is ook okey daar, en de rest van het personeel ook.

Maar nogmaals, het is zakelijk. Ik scheld uit omdat ik denk dat de zaken niet op orde zijn.

Hotel rumenerhof heeft zijn zaken op orde.

Als ik zeur dat ik te lang moet wachten dan werkt de eigenaar goed, de eigenaar werkt goed omdat hij gewoon niet te snel wilt werken en dat is zijn goed recht. Ik heb me niet te bemoeien, al moet ik 10 uur wachten op een biertje.

Hij tapt wel goed bier, als ik daar een biertje drink dan is het biertje perfect getapt.

Dus wat kun je beter hebben, binnen 1 seconde geholpen worden met een slecht biertje dat je krijgt? Of langer moeten wachten en een verzorgd biertje krijgen?

Goede ondernemer is het, ook overwerkt vaker. Maar zo heb je meer ondernemers die overwerkt zijn.

Ik ben al mijn hele leven overwerkt.

Nu pas begin ik te ontspannen.

Sigaretten zaak eigenaar waar ik lotto invullen hebben ze doormidden gesneden omdat hij iets aan zijn hart had, omleidingen moeten doen.

Hij was in de winkel en ik praatte even met hem. Hij moest 4 weken verplicht rust nemen en dan staat hij dus in de winkel, is hij de administratie aan het bijhouden.

Maar dan is hij wel zo verstandig dat hij weet dat hij in overtreding is.

Ik vroeg aan hem hoe het is mijn zijn gezondheid en toen zei hij dat

Maar goed, pauze nu. Boekje van mijn oma waar bloedvaten-vernauwing wordt uitgelegd ben ik kwijt. Er zit een prentje in van een eigenaar van een natuursteen bedrijf die ook te ambitieus voor woorden was. En toen een burn out kreeg.

En er zit nog meer in.

Maar volgend mij zijn ze daarboven spullen aan het weg stralen en terug brengen.

Pakje lucky strike kwijt, en daarna ligt het gewoon in de la weer

Nu muziek. Polonaise Hollandaise.

De obers hebben pauze.

Ik ga even niet voor ober spelen en berichten serveren.

Even amstel drinken en meer bier, en dan kan ik alsnog even wat serveren met mijn qwerty.

Niet serveren met tennis maar serveren met qwerty.

Een ace slaan en nog meer.

Computeren is ook spelen. En fokken is dat ook

Fok!

Het beste forum ter wereld
  maandag 11 december 2006 @ 17:27:23 #33
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44331127
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:13 schreef sararaats het volgende:
ik eet niet meer vandaag

heb vandaag genoeg gegeten

1 kaas-hambroodje en 2 porties poffertjes

en m'n roomboter was de laatste keer gesmolten en moest soppen

heb een Scapa T-shirt gekocht, de DVD van The Nightmare before Christmas en een CD van Nirvana

Good job

Ik heb geen tijd gehad om te eten, ik heb tijd genoeg maar ik gun mezelf geen tijd.

Straks trek ik een blik champignonnensoep open en ga ik even soep eten van UNOX.

Op een lege maag drinken is niet goed

Dus ik ga even soep maken straks. Rond 1800. Tussen 1800 en 1900.

Pa en broer zijn aan het bowlen nu

In star dust.

Ze zijn bezig met sterren stof te maken

Dat doen ze daar in star dust.

En zo heeft ieder gehcuht, dorp en stad iets waarmee ze bezig zijn

Alle mensen zijn helden

En masters

Allemaal spelen op de hoogste mogelijke competitie. Blinken we uit op de hoogste mogelijke competitie dan gaan we een competitie hoger. Oneindig lang de lat verhogen

En nu rust, ik heb niet eens meer tijd om mijn grootste hobby uit te voeren

Bier drinken

En nu carnavals muziek
pi_44331932
Wow, als dit doorzet hoeven we geen partij meer voor de diertjes op te richten, dan doen ze dat voortaan zelf.

(echt iets voor de kattenliefhebers )
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44332446
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:52 schreef TaLoN.NL het volgende:
Wow, als dit doorzet hoeven we geen partij meer voor de diertjes op te richten, dan doen ze dat voortaan zelf.

(echt iets voor de kattenliefhebers )
geweldig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44332490
is trouwens een topic voor in ONZ:
Kattenhumor #2
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 11 december 2006 @ 19:26:03 #37
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44334874
Zometeen even die katten praat bekijken. Moest ff adobe flash player installeren en dat is nu aan de gang. Spy ware aanpakken en ad ware ook

Firefox zegt dat ik een onveilige verbinding heb en dat anderen kunnen meelezen.

Ik ga nu mijn internet verbinding veilig maken via google.

Er leest straks niemand meer mee, ik ga mijn verbinding veilig maken.

Nu nog ff onveilig het nieuwe wachtwoord invoeren op fok!.

Straks is geen enkel mens meer in staat tot meelezen

Deze computer gaat zo veilig zijn als maar wat.

En daarna ga ik via windows een back-up maken zodat ik nooit meer alles opnieuw hoef te installeren.

Lekker biertje erbij en lekker sleutelen aan de pc
  maandag 11 december 2006 @ 19:31:15 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44335064
Service pack 2 heb ik niet draaien

Nu installleren, veiligheid boven alles.

Geen meekijkers op mijn pc
pi_44335159
die katten geweldig
  maandag 11 december 2006 @ 19:47:45 #40
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44335707
Ik moet zo even checken daar.

Blue tooth muis geeft red alert aan.

Even batterijen vervangen.

Ik wil service pack 2 voor betere beveiliging, en windows zegt meteen dat er een update is

Windows

Geweldig systeem, niets op aan te merken

Service pack 2 installeren kan ff duren maar ik heb tijd genoeg, tis vrijdag vandaag voor mij

Altijd vrijdag. Alleen niet werken op vrijdag.

Hobby.

Bier genoeg nog. Morgen nieuw geld

Morgen even kerst-kaarten kopen en kerst-postzegels. Kaarten sturen naar de juiste mensen, ook de mensen waar ik de staatsloten koop, de man die omleidingen aan zijn hart heeft gehad stuur ik een kaart, en mijn slijterij uiteraard.

Ik kan ook zo een kerstkaart geven aan ze, scheelt postzegels.

Bij de staatsloten en sigaretten bedank ik voor het roken dat ik nodig had.

En bij Pallade bedank ik voor zijn mooie assortiment genots middelen
pi_44337987
hoi iedereen

The Nightmare before Christmas is ne keibangelijke film
Werewolf
  maandag 11 december 2006 @ 20:55:28 #42
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44338203
Nee jij hebt geen ruggegraat. Zelfs me vriendin vond het geen enge film en zij springt regelmatig van de bank op bij een enge film.
  maandag 11 december 2006 @ 21:01:13 #43
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44338417
Ashavan

Een fokker van formaat en een echte vent
pi_44338456
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:55 schreef Ashavan het volgende:
Nee jij hebt geen ruggegraat. Zelfs me vriendin vond het geen enge film en zij springt regelmatig van de bank op bij een enge film.
keibangelijk betekent hier keitof

of wist je dat niet?

ik vond em nie eng
Werewolf
  maandag 11 december 2006 @ 21:04:38 #45
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44338547
Ik ben bezig met installeren van spy-ware.

Ik krijg door dat ze the main host in willen, een partij wilt the main host in van iets.

Maar ik blokker ze en geef ze een ban.

Ik hoor precies waar ze willen inbreken in het systeem.

En ik krijg van microsoft allen programma's te zien om mensen die willen koten aan het systeem te bannen.

Hitman heb ik ook.

Er is een spel dat heet hitman, je pakt de criminelen aan in het systeem.

The main host ga ik beschermen dus.

Er is meer dat beschermd moet worden.

Je hebt juiste inbrekers in het systeem en je hebt mensen die klote inbrekers zijn en die het systeem willen verzieken.

Ik installeerde net een programma die had iets erbij staan

Het programma was opgedragen aan de mooiste vrouw aller tijden.

En er stond bij dat het programma alleen uit 101010011001010 bestond.

Uit enen en nullen dus.

Ik ga James Bond spelen dus, het systeem beschermen tegen oet-lullen die het mooie kapot maken.

Privacy schending pak ik ook aan.

Aan Bill Gates helpt mee door via microsoft mij te geven wat ik nodig heb

maandag 11 december 2006 @ 21:06:47 #46
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44338618
Jullie belgen kunnen toch zo goed ABN...gebruik het dan ook dan snappen wij jullie beter.

Vind wel dat de kerstpakketten erg vroeg geleverd zijn dit jaar. Dit jaar is het Cocktail met glazen, blender en wat andere zooi.

Mogguh avond weer lekker karten op een baan die ik niet ken. Ben benieuwd.

Heb ook winxp er opnieuw opgezet met alle hotfixes tot november. Ging sneller dan gedacht.
  maandag 11 december 2006 @ 21:16:58 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44338663
Ashavan

Ik heb je terecht nominatie held gegeven en interessantste user.

Danny Roodbol de oprichter ook. Maar zo kun je iedereen op fok! een held noemen die okey is met fokken.

Even wat copy pasten

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I. Freeware
Allereerst de redenen waarom SpyBot-S&D gratis is:

I.a. Opdracht
Spybot-S&D is opgedragen aan de knapste vrouw op deze aardbol

I.b. Binair
Wat krijg je als je software koopt? Een boel enen en nullen. Da’s alles. En als deze nu als kunst zouden worden verkocht, zou ik het nog snappen om ervoor te moeten betalen. Maar als het belangrijkste doel van dat soort mensen is om geld te verdienen – door verkopen of reclame – dan hou ik daar niet van!

I.c. Conclusie
Dit betekent dat ik je het echt geef om SpyBot-S&D zo vaak als je wilt te gebruiken. Maar als je het leuk vindt dan vraag ik twee dingen van je: bid voor me (voor die fantastische vrouw als je toch bezig bent ) naar je eigen god – of waar je ook maar in gelooft – en wens ons wat geluk toe.

II. Beperkingen

II.a. Reverse Engineering
Reverse Engineering (namaken) is niet toegestaan, zoals dat bij vrijwel alle software het geval is. Indien iemand zijn twijfels heeft over de eerlijkheid van de code dan ben ik bereid om onder bepaalde voorwaarden opening van zaken geven aan een betrouwbare organisatie, zoals bijvoorbeeld een universiteit (bijvoorbeeld slechts één kopie voor een bepaalde tijd, die verwijderd dient te worden wanneer de evalutie-periode is beëindigd).

II.b. Garantie
Ik heb mijn uiterste best gedaan om de code van SpyBot-S&D zo stabiel als mogelijk te maken, en ik geeft je de garantie dat ik geen enkele code heb gebruikt die opzettelijk schade aan je systeem kan veroorzaken.
Maar, het verwijderen van bedreigingen, die door SpyBot-S&D worden aangepakt grijpt soms diep in in je systeem, en ik kan niet garanderen dat je systeem precies zo draait als voorheen. Spyware hosts, bijvoorbeeld, kunnen niet meer werken. Ik kan je ook niet de garantie geven dat SpyBot-S&D iedere vorm van spyware van je systeem kan halen, of dat het geen valse positieven zal geven. Voor de zekerheid is de locatie van het probleem bij iedere entry gegeven, en als je daarna nog vragen hebt dan kun je het helpforum bezoeken voor meer informatie.

II.c. Aansprakelijkheid
Onder geen enkele voorwaarde kun je me aansprakelijk stellen voor enige schade, toegebracht aan je systeem door je gebruik van SpyBot-S&D.

II.d. Gebruik van gehele applicatie
Het gratis gebruik is beperkt tot de gehele applicatie. Gebruik van afzonderlijke delen, zoals bijvoorbeeld de database of plug-ins, is niet toegestaan.

III. Verspreiding
Hieronder volgen enkele basisregels betreffende de verspreiding van SpyBot-S&D.

III.a. Privé-verspreiding
Je mag enkelvoudige kopieën van de software weggeven zolang je geen wijzigingen aanbrengt in deze licentie of in andere bestanden van het programma.

III.b. Linken
Als je op je website een link wilt plaatsen naar SpyBot-S&D dan mag dat, zolang je niet het originele bestand aanpast. Als je op de hoogte wilt blijven van belangrijke updates, kun je je aanmelden voor de mailinglijst. Officiële websites moeten voldoen aan de Mirror Policy, zoals ik die vaststelde op http://www.spybot.info/index.php?lang=en&page=knowledgebase/mirrorpolicy

III.c. Publiceren
Je mag over SpyBot-S&D schrijven in een boek of blad (of een ander medium) na een schriftelijk verzoek om toestemming, waarin is opgenomen een beschrijving van je specifieke wensen. Als tegenprestatie vraag ik een kopie van het medium waarin over SpyBot-S&D is gepubliceerd.

IV. Privacy

IV.a. Offline privacy van de applicatie
Ondanks het feit dat SpyBot-S&D je systeem scant zoekt het niet specifiek naar enige persoonlijke informatie. Alles wat niet als een mogelijke bedreiging wordt gedetecteerd zal worden genegeerd. Mogelijke bedreigingen zullen worden getoond en, indien deze optie is geactiveerd, naar een logfile worden geschreven.

IV.b. Online privacy van de applicatie
Spybot-S&D heeft in vijf gevallen een online functionaliteit:
1. Update: De Update-functie gebruikt alleen HTTP-verzoeken (zoals ook je browser doet) voor het downloaden van een info-bestand welke de update-beschrijvingen bevat (deze heet spybotsd.ini en deze wordt niet verwijderd, zodat je hem kunt bekijken) en voor het downloaden van de update-bestanden die je selecteert. Geen andere dan deze informatie, welke je browser toont, wordt verstuurd.
2. Nieuws: De Nieuws-functie opent een IE Windows-scherm, geïntegreerd in SpyBot-S&D. Dit is hetzelfde als wanneer je de Nieuwspagina zou willen downloaden vanaf mijn homepage (www.spybot.info) in Internet Explorer.
3. Foutrapportage: De Foutrapportage-functie verzendt de probleembeschrijving en een automatisch gegenereerde rapportage naar onze supportstaf. Je kunt de inhoud van deze foutrapportage aanpassen via Instellingen-pagina en je kunt de foutrapportage bekijken terwijl je hem aan het schrijven bent.
Bestanden, die geplaatst zijn in de attach-map, worden verzonden als attachments.
De header zal de informatie (naam en adres van de verzender) bevatten die je via de instellingen hebt ingevoerd.
4. Product informatie & opt-out-links: deze verwijzen vaak naar dubieuze pagina’s. Je mag ze openen, maar dan wel op eigen risico, terwijl je eerst ook enkele voorzorgsmaatregelen zou moeten treffen (zoals een firewall, laatste IE-updates, ge-update anti-virus software).
5. andere links: Als gevolg van de aard van het Internet kan ik je geen enkele garantie geven voor andere links die je op mijn web-pagina’s zou kunnen aantreffen (noch die van mezelf, van het helpforum of de donatie-pagina). Maar ik heb mijn vertrouwen in hen gegeven en ik geloof dat er geen kwaad in hen schuilt.
  maandag 11 december 2006 @ 23:15:24 #48
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44342838
Ik ben ff bezig

Goed bezig
  maandag 11 december 2006 @ 23:36:36 #49
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44343595
Je hebt Caesar en je hebt Danny Szlanina

Ik ben Caesar tot de macht 666 binair 10.

Let eens op hoe het over een tijdje is hier

Mijn linken in mijn sig zijn okey, maar ik wil meer linken leggen.

Mijn fotoboek gaan vol linken staan.

Linken van lyrics, linken van yout-tube, linken van clubs discotheken en rock en heavy metal clubs en keken.

Ik ga linken liggen van coffeshops en ik blijf linken liggen.

Ik maak graag reclame

Van de koemel in Brunssum waar ik vroeger dikke pret hat vanaf mijn 15e jaar, tot en met oranjeboom heineken amstel orange en the hand of God tatoo waar ik het electronische oog in groen licht en zwart licht gefotograafreerd heb.

Dat electronische oog in die schop ga ik nog bewerken in andere kleuren.

Ik zal nooit inbreken, ik ga helpen in Brunssum.

Ik ga ieder bedrijf helpen en iedere voetbalclub.

Monopoly speel je niet uit, je gaat als je veel kunt en veel geld hebt elkaar verbeteren.

En aan verbetering komt geen einde.

De koempelclub zo groot als Brunssum komt nog wel op 4210 meter diepte.

En dan is het niet werken als mijnwerker onder brunnsum, maar hobby doen onder Brunssum.

Hobby speler onder 4210 meter diepte.

In Heerlen ligt ook een mijn die heet Oranje Nassau, ook daar kun je hobby doen onder de grond.

Even rekenen hoeveel dieper of hoger Heerlen onder de grond moet feesten en computeren.

En zo ga je van heel Low lands wat leuks maken, heel low lands dat mystery land is en waar de hele wereld actief is.

Je gaat onder de grond, op de grond en in de lucht feesten en hobby doen.

En dan is het nog altijd werken aan het systeem. Maar werken = hobby geworden

maandag 11 december 2006 @ 23:55:04 #50
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44344166
Spy ware ben ik aan het sweepen nu.

Net even gedanst in de garage.

Morgen 500 euro om uit te geven............

Nog toto 1000 doorgaan of totot 2000 doorgaan.

Zwarte tape gefondenin de grage, daar plak ik het zolderraam mee dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')