quote:
Op maandag 11 december 2006 10:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:Ook hier maar; zal ik die andere sluiten of willen jullie hem vol maken?
Morge allemaal
![]()
Een topic hoeft niet vol te zijn. Gewoon sluiten bij 288 berichten of minder. Als een nummer en naam van ouwehoer genoeg berichten heeft dan openen we een nieuwe en doe jij de oude sluiten
![]()
Kun je in overleg doen natuurlijk. Lekker in een team bouwen
Ik wilde alleen nog zeggen dat ik het raam op zolder met zwart blauwe stof dicht wil tapen nog.
Ik wil uitslapen dus. En onder aan het kier van dat raam schijnt licht naar binnen.
Ik laat dat raam voortaan dicht helemaal. Provesorisch even dicht tapen met zwarte of rode tape. Zodat ik lekker kan slapen zonder licht van buiten naar binnen.
Net weer heineken gehad.
Gisteren 2 blikjes maar, ik was heerlijk moe dus ben heerlijk gaan slapen.
Chupa chups lolly's gegeten in bed, soms kapot gebeten. Lekker spul is dat. Ik ga die lolly's altijd in huis hebben, alle soorten en smaken en maten
![]()
Ik ben op dreef nu.
Even uitrekken van spieren
![]()
Lotto winnen doe ik nog. En dan ga ik geld geven aan fokkers hier.
Geld geven omdat ze een mooie naam en mooi usernummer hebben, en daarna geld per bericht dat ze schrijven.
Ook mod's en admins krijgen geld nog.
Moet ik eerst geld binnen slepen maar ik weet hoe dat moet.
Het spieren complex ga ik nog bestuderen van de mensen, en het skelet, en de wortelkanalen in de tanden.
En zo los ik alle ziektes op.
DNA bekijken en bloed.
Ga zo door.
En dan proberen iets digitaals of binairs te maken.
Maar ik wil te snel nu.
Mijn hond wilt nu lopen en is aan het circelen rond mij, ik ga met hem lopen met foto-toestel.
Maar ik wil eerst douwe egberts. anders ik ben ik niet wakker genoeg en kan ik het duivelse plan niet opzetten.
Mijn pa zegt dat ik mee mag helpen inrichten van het huis in overleg.
Een japanse tuin komt hier in de tuin, en glazen schuifdeuren waar je niet doorheen kunt kijken, maar wel van binnen naar buiten kunt kijken.
Een nieuwe gevel en nieuwe bakstenen en nieuwe dak.
Gewoon dit huis helemaal bouwen totdat het een mooi centre is. Dit huis moet een multi media centre worden.
Ik ga ff koffie zetten en neem me nog 1 heineken
![]()
Alaaf!!!
Met carnaval doe je ook fruh shoppen.
Vroeg shoppen. En ik shop dan vroeg met heineken en amstel, maar niet alleen met bier.
Ik ga alles kopen
![]()
Tot zo