Cart_Manquote:Op zondag 10 december 2006 15:28 schreef Hoffman het volgende:
[..]
Ik ben wel een kloon, maar niet van D-K.
kijk dat ventje nou, lijkt meer op een geirriteerde homofiel als op een vent die iemand een lesje wilt lerenquote:Op zondag 10 december 2006 15:27 schreef Hoffman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier ook, probeertHuntelaar
te juichen, springt die sneaky Roda speler er snel voor.
![]()
Boeit voor mij niet, of hij hem wel of niet of hard of zacht raakt. Hij wil hem trappen, en had er dus af gemoeten.quote:Op zondag 10 december 2006 15:18 schreef Chadi het volgende:
Hij raakt hem niet! Duidelijk zichtbaar.
'quote:Op zondag 10 december 2006 15:27 schreef Hoffman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier ook, probeertHuntelaar
te juichen, springt die sneaky Roda speler er snel voor.
![]()
als Braamhaar getuigd dat hij het gezien heeft maar het niet erg genoeg vond dan komt hij er mee weg. Als Braamhaar het niet gezien heeft is hij de lul.quote:Op zondag 10 december 2006 16:18 schreef cultheld het volgende:
Ik verwacht geen schorsing: Hij komt er wel mee weg denk ik. De KNVB zegt gewoon dat Schaamhaar er bovenop stond en dat daarmee de zaak gedaan is.
Het lijkt me wel duidelijk dat Braamhaar het gezien heeft, de beelden spreken voor zich, hij beoordeelde het niet als een kaart waardige overtreding dus het zou erg vreemd zijn als Huntelaar hiervoor geschorst wordt.quote:Op zondag 10 december 2006 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als Braamhaar getuigd dat hij het gezien heeft maar het niet erg genoeg vond dan komt hij er mee weg. Als Braamhaar het niet gezien heeft is hij de lul.
de bl*nde t*fush*nd!quote:Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef Dos37 het volgende:
in de wedstrijden zei die dat ie het wel had gezien maar verkeerd had gezien.
Ja dat is volgens mij niet relevant. Je kan alleen achteraf veroordeeld worden als het incident de scheidsrechter is ontgaan. Hij beweerde dit wel maar dat is gewoon gelul want je ziet hem op de tvbeelden kijken.quote:Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef Dos37 het volgende:
in de wedstrijden zei die dat ie het wel had gezien maar verkeerd had gezien.
Is de wedstrijden al begonnen voor tiemn uur dan ?quote:Op zondag 10 december 2006 21:54 schreef Schanulleke het volgende:
Wat gaat Ciommer hier schandalig door terwijl het spel al stil ligt !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |