Zelfs als het toneel was (wat het niet was) dan is het nog een rode kaart.quote:Op zondag 10 december 2006 15:19 schreef keijz het volgende:
Ik denk dat mensen vergeten dat Chiommer een Duitser is.
Inderdaad.quote:Op zondag 10 december 2006 15:21 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Zelfs als het toneel was (wat het niet was) dan is het nog een rode kaart.
Doe normaal man, het was gewoon ongelukkig, en hoogstens een gele kaart (maar dat was dan wel rood geweest)quote:Op zondag 10 december 2006 15:21 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Zelfs als het toneel was (wat het niet was) dan is het nog een rode kaart.
Zo ongelukkig dat hij de keus maakt zijn been op te liften richting de knie van Cziommer.quote:Op zondag 10 december 2006 15:22 schreef keijz het volgende:
[..]
Doe normaal man, het was gewoon ongelukkig, en hoogstens een gele kaart (maar dat was dan wel rood geweest)
quote:Op zondag 10 december 2006 15:25 schreef Hoffman het volgende:
[..]
Echt veel scoren doetie niet, dus ben er maar blij mee.
quote:Op zondag 10 december 2006 15:25 schreef Chadi het volgende:
Ach welnee was niks aan d ehand.. hij zet zijn voet achter de bal die mof snel duiken en aanstellenEn braamhaar maar denken.. ik fluit slecht maar ben niet achterlijk
Ongelukkig met gestrekt been?quote:Op zondag 10 december 2006 15:22 schreef keijz het volgende:
[..]
Doe normaal man, het was gewoon ongelukkig, en hoogstens een gele kaart (maar dat was dan wel rood geweest)
Ik dacht dat D-K gebanned was.quote:Op zondag 10 december 2006 15:24 schreef Hoffman het volgende:
[..]
Zo ongelukkig dat hij de keus maakt zijn been op te liften richting de knie van Cziommer.![]()
Cart_Manquote:Op zondag 10 december 2006 15:28 schreef Hoffman het volgende:
[..]
Ik ben wel een kloon, maar niet van D-K.
kijk dat ventje nou, lijkt meer op een geirriteerde homofiel als op een vent die iemand een lesje wilt lerenquote:Op zondag 10 december 2006 15:27 schreef Hoffman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier ook, probeertHuntelaar
te juichen, springt die sneaky Roda speler er snel voor.
![]()
Boeit voor mij niet, of hij hem wel of niet of hard of zacht raakt. Hij wil hem trappen, en had er dus af gemoeten.quote:Op zondag 10 december 2006 15:18 schreef Chadi het volgende:
Hij raakt hem niet! Duidelijk zichtbaar.
'quote:Op zondag 10 december 2006 15:27 schreef Hoffman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier ook, probeertHuntelaar
te juichen, springt die sneaky Roda speler er snel voor.
![]()
als Braamhaar getuigd dat hij het gezien heeft maar het niet erg genoeg vond dan komt hij er mee weg. Als Braamhaar het niet gezien heeft is hij de lul.quote:Op zondag 10 december 2006 16:18 schreef cultheld het volgende:
Ik verwacht geen schorsing: Hij komt er wel mee weg denk ik. De KNVB zegt gewoon dat Schaamhaar er bovenop stond en dat daarmee de zaak gedaan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |