Idd, die indruk maakt het toch echt. Plus dat KJH zelf in mijn ogen een handje heeft van supersmerige overtredingen uit irritatie. Magoed, ik noem een Van Basten, een Bergkamp...die hadden ook ineens kortsluiting soms.quote:Op zondag 10 december 2006 15:24 schreef Hoffman het volgende:
[..]
Zo ongelukkig dat hij de keus maakt zijn been op te liften richting de knie van Cziommer.![]()
Kuijt? Die maakte vrijwel nooit echt lompe overtredingen hoor.quote:Op maandag 11 december 2006 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach Klaas is tenminste niet zo'n gluiperd als Van Nistelrooy en Kuijt om het doen als de scheidsrechter niet kijkt.
Je moet als spits ook van je afbijten.quote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef Chadi het volgende:
Huntelaar constant en smerig ook nog . Gisteren viel het wel mee maar normaal wordt ie constant in de rug gelopen en als ie dan een arm uitsteekt wordt ie af gefloten
quote:Op maandag 11 december 2006 11:22 schreef Chadi het volgende:
Huntelaar constant en smerig ook nog . Gisteren viel het wel mee maar normaal wordt ie constant in de rug gelopen en als ie dan een arm uitsteekt wordt ie af gefloten
quote:Op maandag 11 december 2006 11:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach Klaas is tenminste niet zo'n gluiperd als Van Nistelrooy en Kuijt om het doen als de scheidsrechter niet kijkt.
quote:Op maandag 11 december 2006 11:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij wordt ongeveer 10 keer per wedstrijd onderuit gehaald zonder dat er gefloten wordt.
Nou snap ik het! Toen ik die beelden zag dacht ik dat Huntelaar de dader was, maar eigenlijk was ie natuurlijk het slachtoffer! Dom dat ik dat niet meteen zag...quote:Op maandag 11 december 2006 11:18 schreef BoNi het volgende:
Bestaan er ook gifjes van smerige overtreding tegen Huntelaar?
Iedere spits heeft gedurende de wedstrijd minstens vijf/ tien momenten dat hij wordt geknepen, geschopt of geslagen, daarnaast hebben ze ook aardig wat aanslagen te verduren.
Huntelaar is geen lieverdje en hij zou hier zeker aan moeten werken, maar het verhaal moet ook van twee kanten bekeken worden...
Jezus je had ons al die moeite kunnen besparen door het gelijk toe te gevenquote:Op maandag 11 december 2006 11:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou snap ik het! Toen ik die beelden zag dacht ik dat Huntelaar de dader was, maar eigenlijk was ie natuurlijk het slachtoffer! Dom dat ik dat niet meteen zag...
Mea Culpaquote:Op maandag 11 december 2006 11:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jezus je had ons al die moeite kunnen besparen door het gelijk toe te geven![]()
Nou hij doet het opzichtig dat moet ie afleren. Hij moet wat genieperig in het duel worden. Dus meer met zijn ellebogen werken en zijn noppen.quote:Op maandag 11 december 2006 11:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mea Culpa![]()
Maar ook nog maar even serieus dan. Spitsen worden elke wedstrijd lastig gevallen ja. Spitsen van Ajax, spitsen van Feijenoord, spitsen van PSV, spitsen van AZ etcetera etcetera. Toch heb ik alleen Huntelaar nu al meerdere keren smerige overtredingen zien maken.
De slingerworp die hij uitdeelde voordat hij de gelijkmaker inkopte, doet me vermoeden dat KJH op de goede weg is. Die overtreding was net op tijd gemaakt, goed uitgevoerd en uitermate nuttig.quote:Op maandag 11 december 2006 11:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nou hij doet het opzichtig dat moet ie afleren. Hij moet wat genieperig in het duel worden. Dus meer met zijn ellebogen werken en zijn noppen.
Heb je hem ook weer hoorquote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef DarkShine het volgende:
Tuurlijk ontloopt hij wederom een schorsing
Voor je het weet gebruikt hij zijn matrix powers weerquote:Op maandag 11 december 2006 11:49 schreef Everett het volgende:
[..]
De slingerworp die hij uitdeelde voordat hij de gelijkmaker inkopte, doet me vermoeden dat KJH op de goede weg is. Die overtreding was net op tijd gemaakt, goed uitgevoerd en uitermate nuttig.
Dat zou schande zijn.quote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef DarkShine het volgende:
Tuurlijk ontloopt hij wederom een schorsing
Het is natrappen en natrappen valt nooit mee. Hij schopte recht tegen de knieschijf van Cziommer. Had nog veel slechter af kunnen lopen.quote:Op maandag 11 december 2006 14:37 schreef Chadi het volgende:
Overtreding valt op zich mee . Die mof die acteerde wel goed.
Rot toch op met je schoppenquote:Op maandag 11 december 2006 14:49 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Het is natrappen en natrappen valt nooit mee. Hij schopte recht tegen de knieschijf van Cziommer. Had nog veel slechter af kunnen lopen.
quote:Klaas-Jan Huntelaar zal niet alsnog hoeven te vrezen voor een strafzaak nadat de tv-beelden van zijn overtreding overal te zien zijn geweest. De scheidsrechter vond achteraf weliswaar dat hij fout zat. "In het veld dacht ik dat hij de bal speelde, maar het was een rode kaart. Daar hoef ik niet lang over te discussiëren. Ik heb die situatie gewoon verkeerd beoordeeld." Omdat de scheidsrechter de actie in het veld beoordeelde en besloot geen kaart te geven, kan de actie niet achteraf nog vervolgd worden. Dat kan alleen indien de scheidsrechter het voorval niet gezien heeft in het veld. Dat bevestigde scheidsrechtersbaas Uilenberg in het Algemeen Dagblad.
Cziommer was bijna dood, tenminste zo hard schreeuwde hij.quote:Op maandag 11 december 2006 14:49 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Het is natrappen en natrappen valt nooit mee. Hij schopte recht tegen de knieschijf van Cziommer. Had nog veel slechter af kunnen lopen.
Maakt allemaal niet uit. Het gaat erom dat Huntelaar volledig bewust iemand natrapt. En op camera beelden is prima te zien dat hij wel degelijk flink contact maakt met de knie van Cziommer.quote:Op maandag 11 december 2006 14:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Cziommer was bijna dood, tenminste zo hard schreeuwde hij.
Raar dat hij 2 minuten later opeens weer kon sprinten.
natrappen?quote:Op maandag 11 december 2006 14:49 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Trappen, natrappen. Allemaal één pot nat. Heeft niets met voetbal te maken en dient bestraft te worden.quote:
Kijk ook waar de bal landt. Twee meter verderop ofzo.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 17:22 schreef okee6 het volgende:
Zoveel was er ook niet aan de hand. Huntelaar miste gewoon de bal, whats new?
Cziommer voelde niks, want hij greep nog naar zijn verkeerde knie ookquote:Op maandag 11 december 2006 14:49 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ja. Waarvan 0 gekregen, en 0 wedstrijden schorsing.quote:Op maandag 11 december 2006 22:22 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Tel ik nu alleen in deze topic al 4 rode kaarten?
Neuh 3 kaarten had hij moeten krijgen. Die schop tegen Kah is gewoon onkunde van de persoon "Huntelaar"quote:Op maandag 11 december 2006 22:35 schreef DarkShine het volgende:
Cziommer pakt zijn verkeerde knie niet, kijk het filmpje maar goed. Was vanuit een ander camerapunt zeer goed te zien...
[..]
Ja. Waarvan 0 gekregen, en 0 wedstrijden schorsing.
Dan is Keane toch wel erg vaak 'te laat' geweest in zijn carrière.quote:Op maandag 11 december 2006 22:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Neuh 3 kaarten had hij moeten krijgen. Die schop tegen Kah is gewoon onkunde van de persoon "Huntelaar"
Hehe dat is wel de mooiste tot nu toe.quote:Op maandag 11 december 2006 18:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kijk ook waar de bal landt. Twee meter verderop ofzo.![]()
Trouw, 11 april 1997quote:De tuchtcommissie van de KNVB heeft Jari Litmanen gisteren voor vier wedstrijden, waarvan twee duels voorwaardelijk, geschorst. De Fin kreeg de straf omdat hij zondag in het duel met FC Volendam zijn tegenstander Rob Matthaei natrapte. Scheidsrechter Jol gaf Litmanen de rode kaart. De tuchtcommissie heeft bij het bepalen van de straf rekening gehouden met de staat van dienst van Litmanen, die in Nederland nog nooit eerder het veld was uitgestuurd.
In de herhaling bij Voetbal Insite zie je inderdaad dat wanneer Huntelaar hem had geraakt, hij de goede knie pakte. Het been van Huntelaar ging echter door de benen van Cziommer heen, want als Huntelaar 'm zo had geraakt had 'ie de komende weken geen wedstrijd meer gespeeld.quote:Op maandag 11 december 2006 22:35 schreef DarkShine het volgende:
Cziommer pakt zijn verkeerde knie niet, kijk het filmpje maar goed. Was vanuit een ander camerapunt zeer goed te zien...
[..]
Ja. Waarvan 0 gekregen, en 0 wedstrijden schorsing.
Ze schijten allemaal in hun broek van KJH, dus elke kaart die hij krijgt is mooi megenomen, elke kaart die hij niet krijgt is kut.quote:
Dat is een gefrustreerde spits die gefucked is de afgelopen wedstrijden omdat hij te weinig scoort, en te veel bal verlies lijdt.quote:
Je haalt de woorden uit me mondquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ze schijten allemaal in hun broek van KJH, dus elke kaart die hij krijgt is mooi megenomen, elke kaart die hij niet krijgt is kut.
Een schande it is. Nu dus officieel.quote:Op maandag 11 december 2006 14:17 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Dat zou schande zijn.
Walgelijke overtreding!
Tja, aan die rare regels kan KJH weinig doen natuurlijk. Maar hij heeft nu natuurlijk alle schijn tegen zich in de komende wedstrijden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:31 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Een schande it is. Nu dus officieel.
Ik heb toch heel sterk de indruk dat de regels van de KNVB voor de topclubs (en in het bijzonder Ajax) anders zijn dan voor het gepeupel.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:41 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
[..]
Tja, aan die rare regels kan KJH weinig doen natuurlijk. Maar hij heeft nu natuurlijk alle schijn tegen zich in de komende wedstrijden.
Diie Cziommer had op zn minst zn goede knie kunnen grijpenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:39 schreef DenniZZ het volgende:
De forse charge van Ajacied Klaas-Jan Huntelaar tegen AZ-speler Simon Cziommer zondag in de ArenA (2-2) blijft onbestraft. De KNVB liet dinsdag weten dat de spits niet in staat van beschuldiging wordt gesteld. De voetbalbond beriep zich op de reglementen.
,,Het incident is waargenomen en beoordeeld door scheidsrechter Braamhaar. Dit betekent dat de tuchtrechtelijke organen van de KNVB achteraf niet meer tot strafvervolging kunnen overgaan'', meldde de voetbalbond.
Braamhaar stond er zondag bovenop toen Huntelaar met zijn been een blok voor de bal zette en daarbij Cziommer hard op zijn knie raakte. De scheidsrechter greep niet in. Na afloop, na bestudering van de tv-beelden, gaf Braamhaar evenwel te kennen dat Huntelaar de rode kaart had verdiend. ,,Daarover is geen discussie mogelijk'', stelde hij.![]()
Sinds wanneer kunnen onterechte rode kaarten veranderd worden door de KNVB?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:45 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Raar dat onterechte rode kaarten wel veranderd kunnen worden en onterechte niet-uitgedeelde kaarten niet.
Haha, dat blijft echt het enige argument dat jullie hebben he. Ja, hij kwam dan wel fenomenaal in met gestrekt been, en ja hij raakte hem dan wel hard, en ja Cziommer had flink geblesseerd kunnen raken, en ja de scheidsrechter vindt achteraf dat het rood was, MAAR hij greep wél naar z'n verkeerde knie!quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:47 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Diie Cziommer had op zn minst zn goede knie kunnen grijpen
Slecht stukje acteer werk was dat![]()
As we speak: "Aanklager wil Janssen vier duels schorsen"quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:48 schreef Kaalhei het volgende:
Denken jullie nu echt dat als Leonardo, Lazovic, Vreven of Slory hetzelfde had gedaan er dan ook vrijspraak was gekomen? Die hadden er 5-10 wedstrijden naast gestaan.
Ze kunnen in ieder geval aangevochten worden en soms wordt er wel eens een rode kaart kwijt gescholden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen onterechte rode kaarten veranderd worden door de KNVB?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:48 schreef Kaalhei het volgende:
Denken jullie nu echt dat als Leonardo, Lazovic, Vreven of Slory hetzelfde had gedaan er dan ook vrijspraak was gekomen? Die hadden er 5-10 wedstrijden naast gestaan.
Die heeft toch ook een rode kaart gehadquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:50 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
As we speak: "Aanklager wil Janssen vier duels schorsen"![]()
www.vi.nl
Dit maakt het natuurlijk nog erger. Hij staat er met zijn neus bovenop, ziet het en durft geen kaart te geven. Ja, ik heb het gezien en dus kan hij niet geschorst worden.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:51 schreef Tvduijn het volgende:
Op de videobeelden was duidelijk te zien dat Braamhaar het zag en dan kan er gewoon niet vervolgd worden.
Voor zover ik zie schermt hij alleen de bal af, komt hij niet in met gestrekt been, en zet hij zijn been tussen de benen van Ciommer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, dat blijft echt het enige argument dat jullie hebben he. Ja, hij kwam dan wel fenomenaal in met gestrekt been, en ja hij raakte hem dan wel hard, en ja Cziommer had flink geblesseerd kunnen raken, en ja de scheidsrechter vindt achteraf dat het rood was, MAAR hij greep wél naar z'n verkeerde knie!![]()
Dat Braamhaar in de wedstrijd geen kaart durfde te geven was gewoon treurig (en eerst nog ontkent dat hij het gezien heeft maar later op camera blijkt dat dit onzin is), dat ben ik ook geheel met je eens.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:55 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dit maakt het natuurlijk nog erger. Hij staat er met zijn neus bovenop, ziet het en durft geen kaart te geven. Ja, ik heb het gezien en dus kan hij niet geschorst worden.
Toen KJH Kah een schop onder zijn zak gaf, toen had de scheidsrechter het niet gezien, maar de camera's wel. Werd meneer toen geschorst? Nee hoor. Toen vond de KNVB het niet nodig om vervolging in te zetten.![]()
Tiendalli bij Willem II - Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Sinds wanneer kunnen onterechte rode kaarten veranderd worden door de KNVB?
Dar is de rode kaart niet veranderd, er is alleen geen schorsing voor uitgedeeld. Lijkt wat triviaal, maar is wel van belang in dit kader.quote:
Hier hoeft ook geen kaart uitgedeeld te worden, een schorsing zou wel terecht zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dar is de rode kaart niet veranderd, er is alleen geen schorsing voor uitgedeeld. Lijkt wat triviaal, maar is wel van belang in dit kader.
Een schorsing voor het afschermen van de bal? Dat zou echt idioot zijn.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:00 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
[..]
Hier hoeft ook geen kaart uitgedeeld te worden, een schorsing zou wel terecht zijn.
Het was geen overtreding hij probeert de bal af te schermen waarop Cziommer de stervende zwaan begint te spelen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:05 schreef rubbereend het volgende:we lullen dit hele topic al bijna alleen maar over die ene overtreding
Kun je zien hoe je kennis van zaken is, Huntelaar krijgt wekelijks aanslagen te verduren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:04 schreef Kopstoot het volgende:
Wat een lul die Huntelaer en wat komt ie er makkelijk meeweg. Ik hoop dat ie binnenkort eens een x zelf een trap op zijn knieschijven krijgt en er een week of 10 uitligt, dan leert hij het misschien wel.
Waarbij die per ongeluk nog zijn been een beetje optilt in de richting van cziommer?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:15 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Het was geen overtreding hij probeert de bal af te schermen waarop Cziommer de stervende zwaan begint te spelen.
Dan heb je wel een heel groot bord voor je kop...quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik zie niet eens een overtreding, hij draait gewoon zn lichaam erin om de bal te beschermen.
Okquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:23 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel groot bord voor je kop...
Je ziet dingen die er niet zijn. Hij krijgt de tijd niet om zijn been neer te zetten omdat Ciommer als een idioot inkomt terwijl het spel al stil ligt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:20 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Waarbij die per ongeluk nog zijn been een beetje optilt in de richting van cziommer?![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je ziet dingen die er niet zijn. Hij krijgt de tijd niet om zijn been neer te zetten omdat Ciommer als een idioot inkomt terwijl het spel al stil ligt.
Dat liever dan stront in de ogen (en de rest van je kop).quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat je zaagsel in je kop hebt zitten...
quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat liever dan stront in de ogen (en de rest van je kop).
Hun anti-Ajax sentimenten spelen hun zintuigen parten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:32 schreef kreischer2000 het volgende:
Zijn jullie nou echt zo blind? Jullie zien echt dingen die er niet zijn hoor. Het enige wat KJH doet is de bal afschermen terwijl Cziommer als een malloot in komt rennen.
Wat een verschuil achter regeltjes zeg. Braamhaar zag het volgens de KNVB wel, terwijl hij zelf toegeeft het in eerste instantie niet goed te hebben beoordeeld. Zo kun je alle schorsingen op basis van TV beelden wel als niet ontvankelijk voor schorsing benaderen, want de scheids constateert altijd wel 'iets', al is het in de verste ooghoek.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:39 schreef DenniZZ het volgende:
,,Het incident is waargenomen en beoordeeld door scheidsrechter Braamhaar. Dit betekent dat de tuchtrechtelijke organen van de KNVB achteraf niet meer tot strafvervolging kunnen overgaan'', meldde de voetbalbond.
Braamhaar stond er zondag bovenop toen Huntelaar met zijn been een blok voor de bal zette en daarbij Cziommer hard op zijn knie raakte. De scheidsrechter greep niet in. Na afloop, na bestudering van de tv-beelden, gaf Braamhaar evenwel te kennen dat Huntelaar de rode kaart had verdiend. ,,Daarover is geen discussie mogelijk'', stelde hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |