Foeiquote:Op donderdag 14 december 2006 13:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Heui. Zijn jullie hier, ik miste al iets in mijn AT
Whoeh! Waar vind je zulk werk?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:29 schreef littledrummergirl het volgende:
hey mwanatabu ( goed overgetypt?)
hoe ist met de kleine?
moet zo werken, leuk mensjes tellen in de trein tot 23;30 vanavond, morgenochtend vanaf 6:15 ofzo ( wordt een nachtje met weinig slaapmaar na morgen wel 150 euro rijker
)
Summ O)))quote:Op donderdag 14 december 2006 11:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Huh een MUZ modder dan zeker onder een andere naam? Maar voor een stevige Patton Luistersessie ben ik natuurlijk altijd in
Ik mag helaas pas weer werken vanaf 24 februari, maar dank voor de link!quote:Op donderdag 14 december 2006 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
www.tellenindetrein.nl ( geloof ik ) de week is nu bijna over... ze zoeken nog mensen voor dit weekend en voor de week van jan/feb ( 70 e per dagalle mogelijke tijden
)
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:16 schreef Mwanatabu het volgende:
Heui. Zijn jullie hier, ik miste al iets in mijn AT
En dat zijn we tiener-af...quote:Op donderdag 14 december 2006 13:57 schreef beelz het volgende:
[..]We zijn hier al weer bijna klaar
Ben ik al een paar jaarquote:
Sinds ik genezen ben verklaard. Ik kan nu m.b.v. medicatie mijn moordneigingen onderdrukken, voor zover gaat het best goed. Af en toe een terugval maar daar is nog niemand achter gekomen (die dat na kan vertellen).quote:
lolquote:Op donderdag 14 december 2006 16:26 schreef navvy het volgende:
[..]
Sinds ik genezen ben verklaard. Ik kan nu m.b.v. medicatie mijn moordneigingen onderdrukken, voor zover gaat het best goed. Af en toe een terugval maar daar is nog niemand achter gekomen (die dat na kan vertellen).
Lijkt me wel gaaf.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
www.tellenindetrein.nl ( geloof ik ) de week is nu bijna over... ze zoeken nog mensen voor dit weekend en voor de week van jan/feb ( 70 e per dagalle mogelijke tijden
)
Als je nu al vergaat van de pijn wordt dat niets met dat gehobbel over het spoorquote:
sterktequote:Op donderdag 14 december 2006 17:48 schreef Ludger het volgende:
Owja, mn kies is 'r in twee stukken uitgehaald. Wortels van 2 cm.. ik kreeg 'm meeNu nog even een kaakbotontsteking zien te overwinnen. Mag niet eten of drinken paar uur, zit nu met mn mond vol gaasjes
![]()
Ahhh vanwaar de naamwissel ? Spelen er trouwens nog leuke bands in Hedon, over het algemeen ik heb the wounded en woven hand er een keer gezien. Maar ik hou het niet zo in de gatenquote:
Dankje, verdoving is uitgewerktquote:
jan/feb zou dan nog kunnen.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:50 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je nu al vergaat van de pijn wordt dat niets met dat gehobbel over het spoor
Dan zit je bij elke wissel tegen het plafond![]()
Ehm moet ik me zorgen gaan maken voor volgende week?quote:
Heb me een tijdje afzijdig gehouden van fok en dacht ik begin lekker opnieuw.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ahhh vanwaar de naamwissel ?
Nou heel af en toe komt er wat aardigs, maar ik heb hiervoor in Groningen gewoond en was ik zo'n beetje elke week wel in Vera te vinden, dus dan is Hedon nogal een teleurstelling. maar ja, we moeten het ermee doen he.quote:Spelen er trouwens nog leuke bands in Hedon, over het algemeen ik heb the wounded en woven hand er een keer gezien. Maar ik hou het niet zo in de gaten
Heey,quote:Op vrijdag 15 december 2006 02:51 schreef Sylvana het volgende:
Goeienacht
Nog meer "zieken" die niet kunnen slapen?
Je mag het 2 weken achter elkaar slikken zonder dat je het aan je huisarts moet melden, dus ik kan nog wel ff vooruit met ibuprofen hoor. Het is alleen dat het geen 8 uur werkt bij mij, terwijl ik het wel maar om de 8 uur mag. Maar de eerste paar uur werkt het wel, dus heb er net 1 ingenomen en dan hopen dak nu dus nog ff kan slapenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:39 schreef Rann het volgende:
Teveel ibruprofen...rakak je eraan gewent :/
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Je mag het 2 weken achter elkaar slikken zonder dat je het aan je huisarts moet melden, dus ik kan nog wel ff vooruit met ibuprofen hoor. Het is alleen dat het geen 8 uur werkt bij mij, terwijl ik het wel maar om de 8 uur mag. Maar de eerste paar uur werkt het wel, dus heb er net 1 ingenomen en dan hopen dak nu dus nog ff kan slapen![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:16 schreef rudedeltadude het volgende:
WHaaaaaaa.... ik haat die klote werkstukken die ik nog moet maken!
ik word echt compleet geschift! een jaarverslag analyseren![]()
en dat allemaal om journalist te worden???
analyseren...quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:28 schreef Sitethief het volgende:
[..]............ ik wil die opleiding gaan doen, maar wat moet je in hemelsnaam met een jaarverslag?
En mijn doel is eigenlijk, ooit, als het meezit, en het lukt, schrijver te worden. Maar ja dat word je niet zomaar. Dus leek het me leuk handig en interessant iets te doen waar je sowieso bij schrijft. Maar goed..... Ik heb serieus nog niet nagedacht over andere dingen,quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:36 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
analyseren...
je moet als ware alles een keer gedaan hebben, dus ook een analyse schrijven van een jaarverslag
als je schrijver wil worden is het misschien verstandiger om nederlands te gaan studeren...quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En mijn doel is eigenlijk, ooit, als het meezit, en het lukt, schrijver te worden. Maar ja dat word je niet zomaar. Dus leek het me leuk handig en interessant iets te doen waar je sowieso bij schrijft. Maar goed..... Ik heb serieus nog niet nagedacht over andere dingen,. Ik wil iig niet verder in de ICT.
Mjah, in pricipe hoort het er wel bij, toch? Ik bedoel het is een breed opgezette opleiding tot journalist, dus alles komt wel aan bod, ook de minder leuke dingen. Toch?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:36 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
analyseren...
je moet als ware alles een keer gedaan hebben, dus ook een analyse schrijven van een jaarverslag
Ik doe nu MBO, dan moet ik een te lang en moeilijk traject volgen, vraag me nu al af of HBO niet te hoog gegrepen is voor mij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:42 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
als je schrijver wil worden is het misschien verstandiger om nederlands te gaan studeren...
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:16 schreef beelz het volgende:
Zwolle
Hoe is het hier dan? Mijn rug is iig nog erger naar de kloten door het gare bed van mijn vriendinVanacht tot 5 uur wakker gelegen... viel ik eindelijk in slaap ging om half 6 haar wekker weer. MAar vandaag zijn we wel 6 maanden bij elkaar dus is alles toch wel goed
Meerderequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]voor je rug,
voor jou en je dinnetje.
Maarre, ken je iemand die Bas heet in Zwolle?
Vanavond Zwolse Aanval,quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:27 schreef Avalanche.. het volgende:
Woensdagavond feest gehad in Hedon, Don Diablo was er. Was opzich wel leuk. Daarna nog ff de stad in geweest.![]()
Ey! kom es ff snel op msn dan jijquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:55 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Vanavond Zwolse Aanval,. Ik denk alleen dat ik er geen tijd voor heb...:{ .
Gooi napalm op hemquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Het draaiorgel dat elke week een uur onder mn raam staat te spelen is er weer
En heb netjes gevraagd offie ergens anders wilde gaan spelen, maar daar heeft ie geen vergunning voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |