Ik val altijd in slaap in badquote:Op woensdag 13 december 2006 15:34 schreef navvy het volgende:
[..]
Onder de douche valt het wel mee, als je in bad ligt is het een ander verhaal.
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ah * Bosbeetle woont vanaf januari ofzo ook in zwolle we zijn druk aan het verhuizen
assendeurrrggpquote:Op woensdag 13 december 2006 15:40 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Waar in Zwolle ga je wonen dan?
![]()
En vlak bij mijn geboorteplaats 'de weezenlanden'quote:Op woensdag 13 december 2006 15:51 schreef navvy het volgende:
Relaxte buurt. En gezellig.
Nu je het over de Weezenlanden hebt, blijft dat ziekenhuis bestaan of slopen ze de boel en voegen ze zich helemaal samen met het Sophia ?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En vlak bij mijn geboorteplaats 'de wezenlanden'
Ik in het (Engelenberg) Kamper ziekenhuisquote:Op woensdag 13 december 2006 15:52 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En vlak bij mijn geboorteplaats 'de wezenlanden'
Niks van gehoord maar lijkt me sterk, veel uitbreidingsmogelijkheden zijn er niet bij t sophiaquote:Op woensdag 13 december 2006 15:55 schreef Ludger het volgende:
[..]
Nu je het over de Weezenlanden hebt, blijft dat ziekenhuis bestaan of slopen ze de boel en voegen ze zich helemaal samen met het Sophia ?
In 2010 is alles verhuisd naar het Sofia. Ik geloof dat het Weezenlanden tegen de vlakte gaat en dat er woonruimte komt.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:55 schreef Ludger het volgende:
[..]
Nu je het over de Weezenlanden hebt, blijft dat ziekenhuis bestaan of slopen ze de boel en voegen ze zich helemaal samen met het Sophia ?
tot hoe laat heb je uitgeslapen dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef navvy het volgende:
Avond Zwolle! 2 wereldrecords verbroken vandaag: uitslapen en zinloos douchen. het leven is mooi.
mja, je bent ziek, dus dan mag je de hele dag op bed liggenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:32 schreef navvy het volgende:
Ik heb de hele dag geslapen, met tussenpozes om te douchen, boodschappen doen en internetten, en hup, snel t bedje weer in. Heb nu maar lekkere bak koffie gezet. Ow ja, vanaf gister uurtje of 0.00 uur.
Hij wel...quote:
Ik woon er al 1,5 maand!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:55 schreef navvy het volgende:
Woon er al 10 jaar, goed toefennnn
Hey Bosbeetle ouwe Patton worshipper, leuk dat je ook in zwolle komt wonen. Een oude 'bekende' nogwel. Misschien herinner je je mij nog van m'n dagen (eigenlijk jaren) dat ik hier op fok MUZ modereerde. Als je er woont, kom eens langs voor een paar biertjes en een Patton luistersessie (uit de tijd dat 'ie nog goede muziek maakte muhahaha).quote:Op woensdag 13 december 2006 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Ah * Bosbeetle woont vanaf januari ofzo ook in zwolle we zijn druk aan het verhuizen
strak planquote:Op donderdag 14 december 2006 00:16 schreef Catch22- het volgende:
ik ga slapen zwolle
Wordt het niet eens tijd voor een slaapje danquote:Op donderdag 14 december 2006 02:38 schreef beelz het volgende:
Ik ben nog wakker
Zijn er nog meer wakkere Zwollenaren?
het lijkt er wel op,volgende week moesten er toch al 2 naar kaakchirurg hier?quote:Op donderdag 14 december 2006 02:57 schreef swollywood het volgende:
Zow, allemaal mensen in dit topic die ziek zijn of ergens last van hebben.
Als het maar niet besmettelijk is
Ik hoef nooit vroeg op want ik heb niet echt een vaste baan zoals de meeste mensenquote:Op donderdag 14 december 2006 02:41 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een slaapje dan
Je hoeft zeker morgen niet vroeg op dan of wel
Misschien is de pizza wel de oorzaak!quote:Op donderdag 14 december 2006 02:53 schreef Sylvana het volgende:
ik ben ook nog wakker, k heb volgens mij ontsteking in mn mondHele wang is dik, kan mond amper open krijgen, pijn bij eten, en ik heb nog geen tandarts hier
en morgen wel een presentatie
Lijkt me niet, dan had ik het gister al wel gehad moeten hebbenquote:Op donderdag 14 december 2006 08:27 schreef navvy het volgende:
[..]
Misschien is de pizza wel de oorzaak!
ik ookquote:Op woensdag 13 december 2006 15:55 schreef navvy het volgende:
ah in t ziekenhuus, ik in die andere: sofia
Huh een MUZ modder dan zeker onder een andere naam? Maar voor een stevige Patton Luistersessie ben ik natuurlijk altijd inquote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Hey Bosbeetle ouwe Patton worshipper, leuk dat je ook in zwolle komt wonen. Een oude 'bekende' nogwel. Misschien herinner je je mij nog van m'n dagen (eigenlijk jaren) dat ik hier op fok MUZ modereerde. Als je er woont, kom eens langs voor een paar biertjes en een Patton luistersessie (uit de tijd dat 'ie nog goede muziek maakte muhahaha).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |