quote:Op zondag 10 december 2006 23:35 schreef beelz het volgende:
Ik heb gister tijdens training mijn rugblessure verergerd, een zenuw in mijn schouder knel gehad en een gescheurde spier in mijn scheen opgelopen. Sport is gezond
zegtie met een grote grijnsquote:Op maandag 11 december 2006 15:29 schreef beelz het volgende:
Ik doe ook nooit rustig aan als ik geblesseerd ben/ziek ben. De laatste keer dat ik een flinke blessure had heb ik zolang ermee doorgelopen dat ik geopereerd moest worden en titanium onderdelen kreeg
Sowieso, titanium is tof spul. En ik heb nu nergens meer last van wat dat betreft.quote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zegtie met een grote grijns
tis idd wel rustig jaquote:Op maandag 11 december 2006 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
waar zijn alle blauwvingers nu?
nee, dat kan idd niet neequote:Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef SofaKing het volgende:
Ik heb me vanavond bezig gehouden met het testen van een router en receiver die ik hopelijk dit weekend in gebruik kan nemen. Anders zit ik een paar dagen zonder internet en dat kan natuurlijk niet!![]()
Je kan veel zeggen, maar dat is wel een grappige opmerkingquote:Op maandag 11 december 2006 23:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, dat kan idd niet nee
had gesmst naar een vriend dat ik dus hersenschudding heb vanwege NS, hij zo: zag je trein niet aankomen ofzo?
Ik ben door mn inbroprufen heen en slapen wil dus niet
Ik doe aan pro-wrestling.quote:Op maandag 11 december 2006 17:44 schreef annoylikethewind het volgende:
Wat doe je dan voor sport Beelz?
quote:
thnx en ik vond het ook wel een lekker droge opmerkingquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:29 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar dat is wel een grappige opmerking
Beterschap, Sylvana.
Misschien ben ik dat welquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]ik ken ook vaag iemand via via uit Zwolle die dat ook doet,
.
om die tijd dat jij dit postte kon ik pas weer slapen, van 4 tot 9 wakker geweest vannacht en nou net weer wakkerquote:Op dinsdag 12 december 2006 08:56 schreef beelz het volgende:
Goeiemorgen Zwolle
Ik haat vroeg wakker worden
Ik ben gister vroeg naar bed gegaan... dan sta ik altijd vroeg op. Lekker veel tijd om dingen uit te stellenquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
om die tijd dat jij dit postte kon ik pas weer slapen, van 4 tot 9 wakker geweest vannacht en nou net weer wakker
Middag allemaal dus
Oeh wat leukquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:40 schreef beelz het volgende:
Tis inderdaad lekker weer in Zwolle
Ik kom net van de poelier... wilde eend uit Ierland besteld
En ook restaurant gereserveerd voor aanstaande zaterdag want dan ben ik alweer 6 maanden met mijn meisie
Ja, of 10 januari pasquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
dan pas?
sterkte dan de komende week
Ja, mn werkgever loopt sinds gister ook met 2 dikke wangen rond, moest er 1 uit, haalde ie beide verstandskiezen r uit. Bij mij wordt 't snijwerkquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:01 schreef beelz het volgende:
Kaakchirurg :S
Nare mensen zijn dat altijd... ik vertrouw mensen niet die voor hun werk in de mond van andere mensen wroeten...
Ach zie het zo, een jaar vrij van de beperkingen van een relatie.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:44 schreef Sylvana het volgende:
Ik kan over een tijdje "vieren" dat ik 1 jaar vrijgezel ben
oi oi, das minder...quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:38 schreef SofaKing het volgende:
Familie van me die een grote trailer hebben voor paarden.
hahaha!!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:46 schreef SofaKing het volgende:
Mwoah valt mee, ik ben er al eens eerder mee verhuisd. De mestgeur trekt na twee weken wel uit de meubelen.
toevallig op 22ste om 11 uur 15?quote:
Nee, 21e om half 11.quote:Op dinsdag 12 december 2006 18:42 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
toevallig op 22ste om 11 uur 15?![]()
Ik moet op de 22ste om 15.15![]()
Jij mag eerder dan ik!quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:29 schreef Ludger het volgende:
[..]
Nee, 21e om half 11.Vraag me af hoe lang ik nog last heb van napijn
Moet 's avonds weer weg en voor de Kerst heb ik ook nog weer dingen...
Heb flink last van mn kaak momenteel, hoe wil ik zo mn krantenwijk lopen![]()
hm same here, en wel gewoon om half 9 op school zijn. vervelend he? en nu ben ik ook helemaal niet moe ofzo. en in het weekend helemaal kapot.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:54 schreef SofaKing het volgende:
Ome Beelz, mag ik een lollie?
Ik slaap de laatste tijd niet voor 5 uur. Heb echt een fucked up ritme, om maar eens een understatement te gebruiken.
Zonde van je weekend idd. Heb je al eens slaappillen geprobeerd? Of meditatie...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:03 schreef xuanery het volgende:
hm same here, en wel gewoon om half 9 op school zijn. vervelend he? en nu ben ik ook helemaal niet moe ofzo. en in het weekend helemaal kapot.![]()
Nog niet helemaal beter, maar voel me goed thuis hier, ff behelpen 3 hoog maar went wel, jullie helemaal klaar?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:40 schreef annoylikethewind het volgende:
Oh en beterschap Navvy, al helemaal thuis aan de middelweg?
He Beelz, eerst je knie verkloten en vervolgens je rug, gaan we die ook weer vol titanium gooien? Alles goed verder?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:16 schreef beelz het volgende:
Ik hou van slapen, slapen is goed. Ik slaap dan ook vrij veel. Maar maak ook elke dag veel idiote dingen meer. Soms denk ik dat ik in een film leef door de vreemde dingen.
Zolang het maar leuke vreemde dingen zijn en geen Hellraiser vreemde dingen.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:16 schreef beelz het volgende:
Ik hou van slapen, slapen is goed. Ik slaap dan ook vrij veel. Maar maak ook elke dag veel idiote dingen meer. Soms denk ik dat ik in een film leef door de vreemde dingen.
zegt noaberschap je iets? Ik wil altijd wel ff komen helpen aangezien je mijn buur wordtquote:Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef SofaKing het volgende:
Ik heb me vanavond bezig gehouden met het testen van een router en receiver die ik hopelijk dit weekend in gebruik kan nemen. Anders zit ik een paar dagen zonder internet en dat kan natuurlijk niet!![]()
Na mijn knie kwam mijn schouder en na mijn schouder mijn anderen kniequote:Op woensdag 13 december 2006 00:32 schreef navvy het volgende:
[..]
He Beelz, eerst je knie verkloten en vervolgens je rug, gaan we die ook weer vol titanium gooien? Alles goed verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |