Tering, nog 20 euro voor de rest van de maand, das nog geen euro per dag... als je een keer rond etenstijd in zwolle bent ga je maar op mijn kosten mee eten bij het nieuwscafé. Kan me zelf nog mijn tijd op kamers herinneren dat ik 's morgens en 's avonds brood met pindakaas vrat omdat ik nog een week moest voor er weer geld binnenkwam.quote:Op zondag 10 december 2006 00:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
k heb nog 20 euro om rest van de maand van te eten, dus geen geld voor taxi en ga ook niet lopen, maar jij mag best hierheen komen hoorKun je mooi meehelpen met mn bed opmaken, beddengoed net gewassen nl
nouja, niet voor de rest van de maand hoor, de 22e komt de stufi, nog 12 dagen, dinsdag ga ik uit eten met Site, voor vandaag heb ik al eten, dus zeg maar 20 euro voor 10 dagen, dat red ik makkelijk hoorquote:Op zondag 10 december 2006 05:10 schreef swollywood het volgende:
[..]
Tering, nog 20 euro voor de rest van de maand, das nog geen euro per dag... als je een keer rond etenstijd in zwolle bent ga je maar op mijn kosten mee eten bij het nieuwscafé. Kan me zelf nog mijn tijd op kamers herinneren dat ik 's morgens en 's avonds brood met pindakaas vrat omdat ik nog een week moest voor er weer geld binnenkwam.![]()
Typen als je zat bent valt niet mee, heb de backspace nog nooit zo vaak gebruikt in 1 post![]()
midden in het centrumquote:Op zondag 10 december 2006 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
is er een dirk in deventer dan?
jaaaa, en wel 1 minuut lopen van mijn huis afquote:Op zondag 10 december 2006 12:25 schreef littledrummergirl het volgende:
is er een dirk in deventer dan?
* groten dirk/bas fan is
Heel veel sterkte vandaag lieverdquote:Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef Sitethief het volgende:
Ik hoop dat het nog gaat lukken vandaag, om naar Nijmegen te gaan om afscheid te nemen van mijn oma.....
En dat nog wel op de verjaardag van mijn zus haar vriend....
quote:Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef Sitethief het volgende:
Ik hoop dat het nog gaat lukken vandaag, om naar Nijmegen te gaan om afscheid te nemen van mijn oma.....
Sterkte kerel!quote:Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef Sitethief het volgende:
20 euro voor 10 dagenquote:Op zondag 10 december 2006 12:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, niet voor de rest van de maand hoor, de 22e komt de stufi, nog 12 dagen, dinsdag ga ik uit eten met Site, voor vandaag heb ik al eten, dus zeg maar 20 euro voor 10 dagen, dat red ik makkelijk hoorDirk vd Broek is niet zo duur gelukkig en kan meestal wel 2 dagen eten van iets dat ik maak
Ik heb het wel es met minder gedaan nog
![]()
maar lief aangeboden hoor
Ook sterkte Sitethief!quote:Op zondag 10 december 2006 15:54 schreef swollywood het volgende:
[..]
: nog naar de dienstdoende weekendtandarts geweest? Of loop je nu met je kop tegen de muur aan te bonken van de pijn?![]()
Is het nog gelukt sitethief? Sterkte in ieder geval.quote:Op zondag 10 december 2006 12:49 schreef Sitethief het volgende:
het gaat al een stuk beter met zijn omaquote:Op zondag 10 december 2006 20:36 schreef SofaKing het volgende:
[..]
Is het nog gelukt sitethief? Sterkte in ieder geval.
quote:Op zondag 10 december 2006 23:35 schreef beelz het volgende:
Ik heb gister tijdens training mijn rugblessure verergerd, een zenuw in mijn schouder knel gehad en een gescheurde spier in mijn scheen opgelopen. Sport is gezond
zegtie met een grote grijnsquote:Op maandag 11 december 2006 15:29 schreef beelz het volgende:
Ik doe ook nooit rustig aan als ik geblesseerd ben/ziek ben. De laatste keer dat ik een flinke blessure had heb ik zolang ermee doorgelopen dat ik geopereerd moest worden en titanium onderdelen kreeg
Sowieso, titanium is tof spul. En ik heb nu nergens meer last van wat dat betreft.quote:Op maandag 11 december 2006 15:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zegtie met een grote grijns
tis idd wel rustig jaquote:Op maandag 11 december 2006 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
waar zijn alle blauwvingers nu?
nee, dat kan idd niet neequote:Op maandag 11 december 2006 23:21 schreef SofaKing het volgende:
Ik heb me vanavond bezig gehouden met het testen van een router en receiver die ik hopelijk dit weekend in gebruik kan nemen. Anders zit ik een paar dagen zonder internet en dat kan natuurlijk niet!![]()
Je kan veel zeggen, maar dat is wel een grappige opmerkingquote:Op maandag 11 december 2006 23:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, dat kan idd niet nee
had gesmst naar een vriend dat ik dus hersenschudding heb vanwege NS, hij zo: zag je trein niet aankomen ofzo?
Ik ben door mn inbroprufen heen en slapen wil dus niet
Ik doe aan pro-wrestling.quote:Op maandag 11 december 2006 17:44 schreef annoylikethewind het volgende:
Wat doe je dan voor sport Beelz?
quote:
thnx en ik vond het ook wel een lekker droge opmerkingquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:29 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar dat is wel een grappige opmerking
Beterschap, Sylvana.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |