De tweede gaat nog niet weg.quote:Op zondag 10 december 2006 16:00 schreef cultheld het volgende:
Wat zou HTC gaan doen als Grygera, Huntelaar en Sneijder vertrekken? Hansson, Alves en Janssen kopen?
Perez man, niet Defourquote:Op zondag 10 december 2006 16:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
De tweede gaat nog niet weg.
De vervanger van Sneijder volgend seizoen moet Steven Defour zijn. En voor Grygera liever Sankoh dan dat blondje van H'veen.
Da's een stuk meer power dan onze vleugels nu doorgaans samen hebben..quote:Op zondag 10 december 2006 16:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Sankoh, NKufo en Van der Vaart terughalen
Een goal en een rode kaart dit weekend. Weer fijne manipulatie van de heren uit Zeist.quote:Op zondag 10 december 2006 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar dit kostte dus ook weer een rode kaart bij Vitesse.
We moeten er dan maar gewoon mee op houden hoor...
Neuh, hooguit aangeschoten boven op de arm, maar leek me geen opzet..quote:Op zondag 10 december 2006 16:09 schreef macondo het volgende:
Vraagje voor de tv kijkers.. wás het nou hands in de laatste minuut, dus penalty?
Als het andersom was dan had ie op de stip gelegen zkerquote:Op zondag 10 december 2006 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, hooguit aangeschoten boven op de arm, maar leek me geen opzet..
Ongetwijfeld. Weet niet of ik het goed heb hoor, dus schiet me moet af: maar die AZ-speler had zn hand toch boven zn hoofd zo ongeveer?quote:Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Als het andersom was dan had ie op de stip gelegen zker![]()
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
vast welquote:Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het was geen abnormale springbeweging, gebruikte z'n arm gewoon om hoger te springen. Met een beetje pech kan je dus een pingel tegenkrijgen, maar ik vond er geen sprake van opzet bij zitten.quote:Op zondag 10 december 2006 16:13 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Weet niet of ik het goed heb hoor, dus schiet me moet af: maar die AZ-speler had zn hand toch boven zn hoofd zo ongeveer?
Hij had ook de goal van Huntelaar mogen afkeuren wegens duwen... het was maar een klein zetje, maar precies voldoendequote:Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij Ajax-010 krijgen we hem vast weer, zo is de knvb wel weerquote:Op zondag 10 december 2006 16:21 schreef devv05 het volgende:
Wat zijn we weer belachelijk genaaid door die kut Braamhaar. Nooit meer een wedstrijd fluiten die tyfushond
Vuile tyfushondquote:Op zondag 10 december 2006 16:21 schreef devv05 het volgende:
Wat zijn we weer belachelijk genaaid door die kut Braamhaar. Nooit meer een wedstrijd fluiten die tyfushond
Zo'n klein zetje kreeg hij een kwartier ervoor ook toen die uit een corner naast koptequote:Op zondag 10 december 2006 16:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Hij had ook de goal van Huntelaar mogen afkeuren wegens duwen... het was maar een klein zetje, maar precies voldoende![]()
Als we die wedstrijd nou weer gewoon winnen met 4-0 en we pakken de beker dan redt dat toch een beetje het seizoenquote:Op zondag 10 december 2006 16:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij Ajax-010 krijgen we hem vast weer, zo is de knvb wel weer![]()
En of dat rood wasquote:Op zondag 10 december 2006 16:40 schreef devv05 het volgende:
Was die overtreding op het einde op Huntelaar geen rood, toen ie die AZ'er drie keer dolde? Voor de 1-1 had er al afgefloten moeten worden. We hadden ook nog wel een paar penalties moeten krijgen. En volgens mij doet Huntelaar ook weer niet zo heel veel, hij scherm zich af en maakt een onhandig beweging op z'n been maar krijg niet de intentie dat ie 'm echt moedwillig een trap geeft.
dat was de 2e gele kaart voor Opdam ( eigenlijk de 3e al, maar goed ).quote:Op zondag 10 december 2006 16:40 schreef devv05 het volgende:
Was die overtreding op het einde op Huntelaar geen rood, toen ie die AZ'er drie keer dolde? Voor de 1-1 had er al afgefloten moeten worden. We hadden ook nog wel een paar penalties moeten krijgen. En volgens mij doet Huntelaar ook weer niet zo heel veel, hij scherm zich af en maakt een onhandig beweging op z'n been maar krijg niet de intentie dat ie 'm echt moedwillig een trap geeft.
Doet die het goed bij Standard?quote:Op zondag 10 december 2006 16:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
De vervanger van Sneijder volgend seizoen moet Steven Defour zijn.
Sports Café op de Wallen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:03 schreef Cruoninga het volgende:
Misschien is het naïef om te veronderstellen in een Ajax-topic Amsterdammers tegen te komen...![]()
maar ik vroeg me af wat de bekendste voetbalpubs zijn in Amsterdam. Waar zenden ze wat zoal uit? Tot nu toe heb ik O 'Reilly's gevonden achter de Dam en een rijtje op de Zeedijk. Maar zenden die allemaal dezelfde wedstrijden uit, of zijn er echt cafés waar je vooral een bepaalde competitie/club kan vinden? Vooral wedstrijden uit Schotland live zien zou mooi zijn. Voor Celtic kan je in een aantal Ierse pubs terecht, maar zijn er ook ergens de andere clubs te zien? Hibs-Hearts en dat soort wedstrijden bijvoorbeeld.
Yeps, hij liet de bal weer eens los.quote:Op zondag 10 december 2006 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was het een fout van Stekelenburg?
Echt zeker was het niet, maar ik had het gevoel dat die bal stuiterde vlak voor hem en hij hem toen tegen ze eigen knie aankreeg en die bal zo terugrolde?quote:Op zondag 10 december 2006 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Was het een fout van Stekelenburg?
Who cares, met de play-offs boeit het allemaal niks meer. Kut play-offsquote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef BiMeWet het volgende:
Vanaf volgende week staan wij 1 punt achter op AZ (groningen wint wel) en als excelsior stunt op gelijke hoogte met jullie.Niet slecht voor zo'n kutseizoensstart, vinden jullie ook niet?
Euh, dat zorgde ervoor dat jullie dit jaar de CL inkonden, weet je nog?quote:Op zondag 10 december 2006 17:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Who cares, met de play-offs boeit het allemaal niks meer. Kut play-offs
Je was iets eerderquote:Op zondag 10 december 2006 17:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Who cares, met de play-offs boeit het allemaal niks meer. Kut play-offs
Dus dan zijn de play-offs meteen ook weer leuk enzo?quote:Op zondag 10 december 2006 17:05 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Euh, dat zorgde ervoor dat jullie dit jaar de CL inkonden, weet je nog?
Laat ik het zo zeggen: vorig jaar hadden jullie er verrot weinig op tegen.quote:Op zondag 10 december 2006 17:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dus dan zijn de play-offs meteen ook weer leuk enzo?
We hadden geen keus, en ja, dan wil je wel winnen natuurlijk.quote:Op zondag 10 december 2006 17:08 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: vorig jaar hadden jullie er verrot weinig op tegen.
Ik heb het meer over de '100% pro-play-offs" avatars, de "KNVB bedankt!" signatures etc. van nog vóór de play-offs.quote:Op zondag 10 december 2006 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hadden geen keus, en ja, dan wil je wel winnen natuurlijk.
quote:Op zondag 10 december 2006 17:11 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de '100% pro-play-offs" avatars, de "KNVB bedankt!" signatures etc. van nog vóór de play-offs.
Jullie winnen niet bij Utrecht dus hou nou gewoon je bek is dichtquote:Op zondag 10 december 2006 17:02 schreef BiMeWet het volgende:
Vanaf volgende week staan wij 1 punt achter op AZ (groningen wint wel) en als excelsior stunt op gelijke hoogte met jullie.Niet slecht voor zo'n kutseizoensstart, vinden jullie ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |