quote:
Op vrijdag 15 december 2006 16:00 schreef nebelung het volgende:[..]
Chaca, ik weet niet of je dit is verteld (hoop het wel) maar ik zeg het toch even: de kv moet klaargemaakt worden zoals het hoort, met water dus, en dan pas de mag je mengen met de moedermelk . Dus niet het water vervangen door de moedermelk!
PS: 75 gram is 3 dagen is prachtig, niks mis mee. Maud moet minimaal 90 gram per wéék groeien, dan is er niks aan de hand. Dat spugen is wel een beetje zorgelijk, maar daar kan ze nog overheen groeien. Het maagklepje van een baby is sowieso nog niet volgroeid en de ene baby heeft daar meer last van dan de andere.
Dankje Nebelung. Maar, dat wist ik nog van bij Fleur. Ik ben blij om te horen dat Maud het dus helemaal niet zo slecht doet. Dat ga ik dus wel nog terugkoppelen naar de CB. Want zeggen dat ze meer moet aankomen en eigenlijk geen minimum geven, maakt(e) me dus onzeker. Nu weet ik dat ze het goed doet.
Ze heeft om half 6 de andere helf van de middagvoeding gehad en die had ik aangevuld met 30 cc friso comfort. Ze heeft 1x een heel klein beetje gespuugd en daarna dus helemaal niet meer. Nu ligt ze lekker te slapen, maar eerst heeft ze heerlijk in de wipstoel naar de lichtjes in de kerstboom liggen kijken. Ik was zo blij. Straks lekker de avondfles en dan hopelijk weer zo'n goede nacht als afgelopen nacht.
Heb nog steeds last van dementie.....Arwen goed dat je groente en fruit mag gaan mengen bij je rijst. Lekker hoor meisje. En met Lis ging het ook al iets beter, gelukkig maar. En er waren nog een paar zieken....die wens ik van harte beterschap. En voor Mika ga ik duimen dat het allemaal goedkomt met zijn hartje.
dat ik het rustiger aan moest doen en me als kraamvrouw moet gaan gedragen was ook een opmerking van de HA. Maar hij vergleek mijn situatie ook met die van zijn vrouw. Die heeft ook altijd in de praktijk gewerkt en om die reden geen BV gegeven. Of ik me BV opgedrongen voel. Nee, absoluut niet. Maar, omdat het bij Fleur niet lukte, was/ben ik zo blij dat het bij Maud wel lukt en ik zou het zo spijtig vinden als het niet zou lukken zoals ik het wil. Waarbij ik nu wel moet zeggen dat met de genome besluiten ik meer rust heb dan in de afgelopen dagen. Het accepteren van de beslissingen was moeilijk, maar wel het beste voor Maud en mij. En wat de toekomst brengt dat zien we vanzelf wel.Iedereen bedankt voor de steun en het advies. Ik denk/weet dat het goed gaat komen met ons.