Lijk mij van wel:quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:11 schreef Litpho het volgende:
Op het stukje "misschien moet de overheid ingrijpen dmv. belastingen" niet echt een POL-onderwerp, wel?
4) Plattelandsbewonders die met een tweewielaangedreven auto tijdens de bietencampagne om de haveklap op hun dak in de sloot liggen, en die ook in het regeneseizoen hun huis willen kunnen bereiken, ook als er tegenliggers op de weg zijnquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Mensen die zo'n ding aanschaffen/rijden zijn:
die zijn er ook, voor hun vind ik het legitiem dat ze zo'n ding aanschaffen. Maar niet zo'n huisvader die zo nodig ermee moet patsen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
4) Plattelandsbewonders die met een tweewielaangedreven auto tijdens de bietencampagne om de haveklap op hun dak in de sloot liggen, en die ook in het regeneseizoen hun huis willen kunnen bereiken, ook als er tegenliggers op de weg zijn
5) mensen die een zware aanhangwagen moeten trekken
En dat zegt meer over jou dan over die linkse personen die jij idioot vindt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Geweldige wagens, ik rijd er graag in. Al is het alleen maar om die linkse betuttelende idioten te irriteren.
De mensen die je wil irriteren gaan met de trein en zien SUV's alleen op plaatjes, dus echt nuttig is je geirriteer denk ik nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Geweldige wagens, ik rijd er graag in. Al is het alleen maar om die linkse betuttelende idioten te irriteren.
Nee, het belangrijkste punt vind ik de onveiligheid en onnodige extra milieubelasting.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:40 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Een ander persoon heeft iets leuks. Snel! Afpakken!
En daar hoort het ding ook thuis. Dan heb ik er ook geen moeite mee hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:45 schreef dialMforMonkey het volgende:
Zeikerds
Maar ik snap jullie punt wel. Vergeet niet dat er echter ook mensen zijn die daadwerkelijk zo'n auto nodig hebben.
En wat voor kerel ben je zonder Landrover Defender
[afbeelding]
en waarom zou een moderne suv het milieu meer belasten dan een dikke BMW ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, het belangrijkste punt vind ik de onveiligheid en onnodige extra milieubelasting.
Dat bemoeilijk idd de discussie. Misschien moet het criterium wel het gewicht', afmetingen en het verbruik van de auto zijn......Dit maakt beleid ook ingewikkeld idd....quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
en waarom zou een moderne suv het milieu meer belasten dan een dikke BMW ?
Uiteraard moet er een ondergrens zijn aan gewicht en afmetingen en het verbruik. Want anders zou de Fiat Panda al niet meer mogen....We moeten natuurlijk wel reeel blijven....quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:48 schreef popolon het volgende:
Ik heb een 'mini'SUV, mogen die wel?
Wanneer sneeuwt het hier?quote:Kan me voorstellen dat ze in Nederland een beetje overkill kunnen zijn, echter het sneeuwt op sommige plekken op de aarde al een tijdje en dan is zo'n ding erg fijn.
.....en ook manier van gebruik.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat bemoeilijk idd de discussie. Misschien moet het criterium wel het gewicht', afmetingen en het verbruik van de auto zijn......Dit maakt beleid ook ingewikkeld idd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |