Een smileypost is het enige wat je er door krijgt met deze traagheidquote:Op zondag 10 december 2006 19:23 schreef PeRi het volgende:
Smileyposts! Ban! Note!
Ja, nu is het weer goedquote:Op zondag 10 december 2006 19:30 schreef Natalie het volgende:
Hier loopt ie nog lekker door. Voor de verandering.
Nou sorry dan voor wat ik verkeerd heb gedaanquote:
Ik wil ook nog een kerstboom kopenquote:Op zondag 10 december 2006 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
ben er ook weer.
Heb deze week ook een drukke week, maar probeer een beetje meer te posten...
Heb vandaag mijn huis versierd..... nu is het hier weer super gezellig
Kleine kerstboompjes zijn ook liefquote:Op zondag 10 december 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een kerstboom kopen![]()
Een kleintje wel, zóveel ruimte heb ik ook niet![]()
Ik wil wel een echte. Die ruikt zo lekkerquote:Op zondag 10 december 2006 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kleine kerstboompjes zijn ook lief![]()
Ik heb een kunstkerstboom... lekker makkelijk, mooi, valt niet uit, en lekker vol met takken
Moet woensdag nog even op pad voor nog meer leuke kerstspullen, voor in mijn vensterbank. Want ik ben nog
lang niet klaar met vesieren
jah dat is wel waar.... maar je heb ook spray die ruikt naar kerstbomenquote:Op zondag 10 december 2006 21:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil wel een echte. Die ruikt zo lekker![]()
Bij mij gaan echte kerstbomen altijd zo snel dood... Alle planten in mijn huis gaan snel dood.quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah dat is wel waar.... maar je heb ook spray die ruikt naar kerstbomenMisschien dat ik dat wel even rondspuit
Gluhweingeursprayquote:Op zondag 10 december 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Kerstbomenspray? Gatverdamme.
Mijn zus moest ooit op een kerstmarkt bij de Gluhwein staan, en dan moest ze eens in de zoveel tijd (als niemand keek) met een Gluhweingeurspray rondspuiten, zodat mensen er zin in kregen.
OMG, dit had ik kunnen postenquote:Op zondag 10 december 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een kerstboom kopen![]()
Een kleintje wel, zóveel ruimte heb ik ook niet![]()
En velen met je denk ik zoquote:Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, dit had ik kunnen posten
idd... je heb nog geen eens ruimte voor een echt bedquote:Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dan over een cockring ipv een kerstboom zekerquote:Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
`Nietquote:
Anders lach je nog even om mijn hilarisch toffe grap!quote:Op zondag 10 december 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
`Niet. Want velen willen een grote neppe kerstboom
. En die hebben wel veel ruimte
! Dus
.
eigenlijk wil ik ook een echte... maar een neppe is zo makkelijk.... Maar als ik een groter huis had gehad met plavuizen en geen vloerkleed, dan had ik een ehcte gekochtquote:Op zondag 10 december 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
`Niet. Want velen willen een grote neppe kerstboom
. En die hebben wel veel ruimte
! Dus
.
Ik hebquote:Op zondag 10 december 2006 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik ook een echte... maar een neppe is zo makkelijk.... Maar als ik een groter huis had gehad met plavuizen en geen vloerkleed, dan had ik een ehcte gekocht![]()
Ik heb ook laminaat, maar ik heb ook een voerkleed (heb snel koude voetenquote:Op zondag 10 december 2006 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heblaminaat
dus die naalden veeg ik zo op met mijn
Swiffer
![]()
Nou ja... eigenlijk gewoon met een stoffer en blik, dat is handiger![]()
quote:
.
Tuurlijk met kluit, anders vallen de naalden er na een dag of twee al uit.quote:Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding].
Met kluit en al, dat wel natuurlijk. Anders zijn die dingen niet goed te houden.
Iddquote:Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding].
Met kluit en al, dat wel natuurlijk. Anders zijn die dingen niet goed te houden.
Hoe milieubewust!quote:Op zondag 10 december 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij gebruiken dit jaar de kerstboom voor het tweede jaar.
Lach?!quote:Op zondag 10 december 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, mijn moeder heeft 'm met zo veelliefde verzorgd. Als het aan mij lach kochten we gewoon een nieuwe, want deze mist een aantal takken.
kijk dat is zonde.... dan heb je gelijk weer zo'n kale boomquote:Op zondag 10 december 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, mijn moeder heeft 'm met zo veelliefde verzorgd. Als het aan mij lach kochten we gewoon een nieuwe, want deze mist een aantal takken.
Ik schrik me dood van die KUTTYPO!.quote:
die zijn ook leuk!quote:Op zondag 10 december 2006 22:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik haal straks maar ff de 30cm hoge nepboom met gekleurde lampjes uit de kelder
Een neppe is lelijk en stom.quote:Op zondag 10 december 2006 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik ook een echte... maar een neppe is zo makkelijk.... Maar als ik een groter huis had gehad met plavuizen en geen vloerkleed, dan had ik een ehcte gekocht![]()
Heul niet. Een goeie nepboom onderscheid je niet van een echte. Zoals de onze.quote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een neppe is lelijk en stom.
heb je ook een foto? Gaan we bewijzen dat onze nepperds mooi zijnquote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heul niet. Een goeie nepboom onderscheid je niet van een echte. Zoals de onze.
Ik weet niet of we 'm dit jaar op gaan zetten.. Zitten met verbouwing, choas, niet echt veel ruimte.quote:Op zondag 10 december 2006 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je ook een foto? Gaan we bewijzen dat onze nepperds mooi zijn![]()
try me!quote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heul niet. Een goeie nepboom onderscheid je niet van een echte. Zoals de onze.
quote:Op zondag 10 december 2006 22:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
try me!
ik wasook goed in neptieten van echte onderscheiden!
quote:
Vooral als ze half in je zitten zeker.quote:Op zondag 10 december 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind kerstbomen mooier.
Ik zie het voor me.quote:Op zondag 10 december 2006 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vooral als ze half in je zitten zeker.
Die boom in jou, niet jij in die boom hequote:Op zondag 10 december 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben veel te zwaar als piek.
Waar gaat het puntje van de boom in, als ik daar als piek op zit?quote:Op zondag 10 december 2006 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Die boom in jou, niet jij in die boom he.
lekker volquote:Op zondag 10 december 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:
OMG die takken. Té lelijk gewoon
Maar je gaat toch niet op die boom zittenquote:Op zondag 10 december 2006 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar gaat het puntje van de boom in, als ik daar als piek op zit?
Juist, ja.
quote:Op zondag 10 december 2006 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet op die boom zitten. Pak die piek eraf en gebruik hem zo.
Ah, hier spreekt een ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 10 december 2006 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet op die boom zitten. Pak die piek eraf en gebruik hem zo.
Ik hou van wat stevigers.quote:Op zondag 10 december 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, hier spreekt een ervaringsdeskundige?
Overigens is de piek van hier thuis veel te spits.
Je moet alleen zeggen of het druk, minder druk, rustig is tochquote:Op zondag 10 december 2006 23:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou ik heb heerlijk getreind hoor.
Yupquote:Op zondag 10 december 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet alleen zeggen of het druk, minder druk, rustig is toch?
Kom je ook een keer langs Meppelquote:Op zondag 10 december 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup
En dus tussen elk station 1x de trein doorlopen
Ik moest naar S'hol en dan de internationale trein tot Hengelo. Dan intercity naar Enschede en vanaf daar een intercity terug naar Schiphol haha.
Weet ik niet! Ik krijg m'n rooster pas een half uur voor m'n 1e trein vertrekt..quote:Op zondag 10 december 2006 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom je ook een keer langs Meppel?
Hangt van mn schema af.quote:Op maandag 11 december 2006 00:02 schreef sbientje het volgende:
als je langs meppel komt, niet *ik herhaal* NIET uitstappen!
mooie boom... een neppe of een echte?quote:Op maandag 11 december 2006 01:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
Kerstbomen
hier ff een paar foto's van de boom van de boom bij mij thuis
[afbeelding]
[afbeelding]
Hihihi daar moet ik van blozen. Was je maar hetero Erik.quote:Op maandag 11 december 2006 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Perinsesje!
INderdaad!quote:Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hihihi daar moet ik van blozen. Was je maar hetero Erik..
.
Je hebt tot vanavond 8 uur de tijd om je foto's naar Misstique te sturen, anders neem ik maatregelen Fir3!quote:
Wat voor maatregelenquote:Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt tot vanavond 8 uur de tijd om je foto's naar Misstique te sturen, anders neem ik maatregelen Fir3!
Ik mag erniet veel over loslaten, maarikw eet dat het iets is met mij, jou en een donkere afgesloten kamerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |