Hoe milieubewust!quote:Op zondag 10 december 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij gebruiken dit jaar de kerstboom voor het tweede jaar.
Lach?!quote:Op zondag 10 december 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, mijn moeder heeft 'm met zo veelliefde verzorgd. Als het aan mij lach kochten we gewoon een nieuwe, want deze mist een aantal takken.
kijk dat is zonde.... dan heb je gelijk weer zo'n kale boomquote:Op zondag 10 december 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, mijn moeder heeft 'm met zo veelliefde verzorgd. Als het aan mij lach kochten we gewoon een nieuwe, want deze mist een aantal takken.
Ik schrik me dood van die KUTTYPO!.quote:
die zijn ook leuk!quote:Op zondag 10 december 2006 22:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik haal straks maar ff de 30cm hoge nepboom met gekleurde lampjes uit de kelder
Een neppe is lelijk en stom.quote:Op zondag 10 december 2006 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik ook een echte... maar een neppe is zo makkelijk.... Maar als ik een groter huis had gehad met plavuizen en geen vloerkleed, dan had ik een ehcte gekocht![]()
Heul niet. Een goeie nepboom onderscheid je niet van een echte. Zoals de onze.quote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een neppe is lelijk en stom.
heb je ook een foto? Gaan we bewijzen dat onze nepperds mooi zijnquote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heul niet. Een goeie nepboom onderscheid je niet van een echte. Zoals de onze.
Ik weet niet of we 'm dit jaar op gaan zetten.. Zitten met verbouwing, choas, niet echt veel ruimte.quote:Op zondag 10 december 2006 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb je ook een foto? Gaan we bewijzen dat onze nepperds mooi zijn![]()
try me!quote:Op zondag 10 december 2006 22:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heul niet. Een goeie nepboom onderscheid je niet van een echte. Zoals de onze.
quote:Op zondag 10 december 2006 22:23 schreef sbientje het volgende:
[..]
try me!
ik wasook goed in neptieten van echte onderscheiden!
quote:
Vooral als ze half in je zitten zeker.quote:Op zondag 10 december 2006 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind kerstbomen mooier.
Ik zie het voor me.quote:Op zondag 10 december 2006 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vooral als ze half in je zitten zeker.
Die boom in jou, niet jij in die boom hequote:Op zondag 10 december 2006 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben veel te zwaar als piek.
Waar gaat het puntje van de boom in, als ik daar als piek op zit?quote:Op zondag 10 december 2006 22:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Die boom in jou, niet jij in die boom he.
lekker volquote:Op zondag 10 december 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:
OMG die takken. Té lelijk gewoon
Maar je gaat toch niet op die boom zittenquote:Op zondag 10 december 2006 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waar gaat het puntje van de boom in, als ik daar als piek op zit?
Juist, ja.
quote:Op zondag 10 december 2006 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet op die boom zitten. Pak die piek eraf en gebruik hem zo.
Ah, hier spreekt een ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 10 december 2006 22:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar je gaat toch niet op die boom zitten. Pak die piek eraf en gebruik hem zo.
Ik hou van wat stevigers.quote:Op zondag 10 december 2006 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, hier spreekt een ervaringsdeskundige?
Overigens is de piek van hier thuis veel te spits.
Je moet alleen zeggen of het druk, minder druk, rustig is tochquote:Op zondag 10 december 2006 23:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou ik heb heerlijk getreind hoor.
Yupquote:Op zondag 10 december 2006 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet alleen zeggen of het druk, minder druk, rustig is toch?
Kom je ook een keer langs Meppelquote:Op zondag 10 december 2006 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yup
En dus tussen elk station 1x de trein doorlopen
Ik moest naar S'hol en dan de internationale trein tot Hengelo. Dan intercity naar Enschede en vanaf daar een intercity terug naar Schiphol haha.
Weet ik niet! Ik krijg m'n rooster pas een half uur voor m'n 1e trein vertrekt..quote:Op zondag 10 december 2006 23:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom je ook een keer langs Meppel?
Hangt van mn schema af.quote:Op maandag 11 december 2006 00:02 schreef sbientje het volgende:
als je langs meppel komt, niet *ik herhaal* NIET uitstappen!
mooie boom... een neppe of een echte?quote:Op maandag 11 december 2006 01:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
Kerstbomen
hier ff een paar foto's van de boom van de boom bij mij thuis
[afbeelding]
[afbeelding]
Hihihi daar moet ik van blozen. Was je maar hetero Erik.quote:Op maandag 11 december 2006 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Perinsesje!
INderdaad!quote:Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hihihi daar moet ik van blozen. Was je maar hetero Erik..
.
Je hebt tot vanavond 8 uur de tijd om je foto's naar Misstique te sturen, anders neem ik maatregelen Fir3!quote:
Wat voor maatregelenquote:Op maandag 11 december 2006 10:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt tot vanavond 8 uur de tijd om je foto's naar Misstique te sturen, anders neem ik maatregelen Fir3!
Ik mag erniet veel over loslaten, maarikw eet dat het iets is met mij, jou en een donkere afgesloten kamerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |