Charlie's Angels is anders best ook wel leuk voor vrouwen hpprquote:Op zondag 10 december 2006 15:36 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Oh Ok. dan. Het is dus een charlies angels variant voor vrouwen.
met lekkere jongens die slim en stoer spelen enzo. jaja.
quote:Op zondag 10 december 2006 17:57 schreef sbientje het volgende:
en een goedemiddag![]()
ik deed mijn ogen open vandaag, en ik dacht: hoe laat zou het zijn?
3 uur dusweg vrije zondag...
Gaan we kattig doenquote:Op zondag 10 december 2006 18:04 schreef PeRi het volgende:
Woellie ga je echt overal nietstoevoegende posts blijven plaatsen?
Ik zeg me mening... Daar is een forum toch voor..quote:Op zondag 10 december 2006 18:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neuh maar je bent zwaar irritant met je nietszeggende posts en smiley's..
Zegt misschien wel iets over je postgedrag als je er vorig jaar ook al op aangesproken bent.quote:Op zondag 10 december 2006 18:11 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik zeg me mening... Daar is een forum toch voor..
Maar ja dat accepteer jij niet zo te zien...
Goed... nergeer mij maar gewoon want ik kan met goed herrineren dat we zoon dialoog vorig jaaar ook al een keer hebben gemaakt.
Wat jij wil....quote:Op zondag 10 december 2006 18:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zegt misschien wel iets over je postgedrag als je er vorig jaar ook al op aangesproken bent.
PeRi is mod hier. Die moet jou wel in de gaten houden.quote:Op zondag 10 december 2006 18:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
Wat jij wil....
Zoals ik al zei nergeer me maar gewoon...
Weet ik, maar ik het gaat nergens overquote:Op zondag 10 december 2006 18:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
PeRi is mod hier. Die moet jou wel in de gaten houden.
Nou ja, er hebben toch al meerdere users zich uitgesproken over jou postgedrag. Dan kan iedereen je wel gaan negeren, maar het zou leuker zijn als jij je misschien wat aanpast.quote:Op zondag 10 december 2006 18:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik het gaat nergens over![]()
Het gaat wel ergens over. Je bent godsgruwelijk irritant. En je snapt de betekenis van "quote:Op zondag 10 december 2006 18:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik het gaat nergens over![]()
Waar staat dat dan?quote:Op zondag 10 december 2006 18:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou ja, er hebben toch al meerdere users zich uitgesproken over jou postgedrag. Dan kan iedereen je wel gaan negeren, maar het zou leuker zijn als jij je misschien wat aanpast.
Dus ik mag me mening al niet meer zeggenquote:Op zondag 10 december 2006 18:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het gaat wel ergens over. Je bent godsgruwelijk irritant. En je snapt de betekenis van "" niet.
Boven deze post onder andere.quote:Op zondag 10 december 2006 18:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
Waar staat dat dan?
Wil wel eens weten wat ze over me zeggen
Ik ben jullie mamsquote:Op zondag 10 december 2006 18:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
PeRi is mod hier. Die moet jou wel in de gaten houden.
Een smileypost is het enige wat je er door krijgt met deze traagheidquote:Op zondag 10 december 2006 19:23 schreef PeRi het volgende:
Smileyposts! Ban! Note!
Ja, nu is het weer goedquote:Op zondag 10 december 2006 19:30 schreef Natalie het volgende:
Hier loopt ie nog lekker door. Voor de verandering.
Nou sorry dan voor wat ik verkeerd heb gedaanquote:
Ik wil ook nog een kerstboom kopenquote:Op zondag 10 december 2006 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
ben er ook weer.
Heb deze week ook een drukke week, maar probeer een beetje meer te posten...
Heb vandaag mijn huis versierd..... nu is het hier weer super gezellig
Kleine kerstboompjes zijn ook liefquote:Op zondag 10 december 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een kerstboom kopen![]()
Een kleintje wel, zóveel ruimte heb ik ook niet![]()
Ik wil wel een echte. Die ruikt zo lekkerquote:Op zondag 10 december 2006 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kleine kerstboompjes zijn ook lief![]()
Ik heb een kunstkerstboom... lekker makkelijk, mooi, valt niet uit, en lekker vol met takken
Moet woensdag nog even op pad voor nog meer leuke kerstspullen, voor in mijn vensterbank. Want ik ben nog
lang niet klaar met vesieren
jah dat is wel waar.... maar je heb ook spray die ruikt naar kerstbomenquote:Op zondag 10 december 2006 21:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil wel een echte. Die ruikt zo lekker![]()
Bij mij gaan echte kerstbomen altijd zo snel dood... Alle planten in mijn huis gaan snel dood.quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah dat is wel waar.... maar je heb ook spray die ruikt naar kerstbomenMisschien dat ik dat wel even rondspuit
Gluhweingeursprayquote:Op zondag 10 december 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Kerstbomenspray? Gatverdamme.
Mijn zus moest ooit op een kerstmarkt bij de Gluhwein staan, en dan moest ze eens in de zoveel tijd (als niemand keek) met een Gluhweingeurspray rondspuiten, zodat mensen er zin in kregen.
OMG, dit had ik kunnen postenquote:Op zondag 10 december 2006 21:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een kerstboom kopen![]()
Een kleintje wel, zóveel ruimte heb ik ook niet![]()
En velen met je denk ik zoquote:Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, dit had ik kunnen posten
idd... je heb nog geen eens ruimte voor een echt bedquote:Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dan over een cockring ipv een kerstboom zekerquote:Op zondag 10 december 2006 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
`Nietquote:
Anders lach je nog even om mijn hilarisch toffe grap!quote:Op zondag 10 december 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
`Niet. Want velen willen een grote neppe kerstboom
. En die hebben wel veel ruimte
! Dus
.
eigenlijk wil ik ook een echte... maar een neppe is zo makkelijk.... Maar als ik een groter huis had gehad met plavuizen en geen vloerkleed, dan had ik een ehcte gekochtquote:Op zondag 10 december 2006 21:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
`Niet. Want velen willen een grote neppe kerstboom
. En die hebben wel veel ruimte
! Dus
.
Ik hebquote:Op zondag 10 december 2006 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik ook een echte... maar een neppe is zo makkelijk.... Maar als ik een groter huis had gehad met plavuizen en geen vloerkleed, dan had ik een ehcte gekocht![]()
Ik heb ook laminaat, maar ik heb ook een voerkleed (heb snel koude voetenquote:Op zondag 10 december 2006 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik heblaminaat
dus die naalden veeg ik zo op met mijn
Swiffer
![]()
Nou ja... eigenlijk gewoon met een stoffer en blik, dat is handiger![]()
quote:
.
Tuurlijk met kluit, anders vallen de naalden er na een dag of twee al uit.quote:Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding].
Met kluit en al, dat wel natuurlijk. Anders zijn die dingen niet goed te houden.
Iddquote:Op zondag 10 december 2006 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding].
Met kluit en al, dat wel natuurlijk. Anders zijn die dingen niet goed te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |