Ja sorry.. ik had dus helemaal niets gezien.. was het beu en was doorgelopen naar bedquote:Op zondag 17 december 2006 10:04 schreef indahnesia.com het volgende:
Volgens mij is MissHobje verloren geraakt met de hond.
Hier is het heetst van de dag weer achter de rug, maar ik zie nog geen regenwolken helaas.
Je zat goed daar. Hier weinig foto waardige buien. Was wel een lekker weertje vandaagquote:Op zondag 17 december 2006 16:44 schreef IedeK. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik in augustus niets van meegekregen, dat fijne ZOAB... Wat een hél was datquote:Op zondag 17 december 2006 19:48 schreef highway101 het volgende:
Vanmiddag naar Groningen gereden. Hevige regen op de A7 tussen Heerenveen en Drachten. Je zag soms maar één auto voor je, de rest was een muur van water. Snelheid ging ook terug naar 70. Dan ben ik wel blij dat sommige stukken ZOAB hebben, dat scheelt zoveel met dit soort hevige neerslag.
ik keek vanmorgen toen ik om 6:45 weg ging de tempratuur was toen 2.1 en nu keek ik net weer en de temp was 0.9quote:Op maandag 18 december 2006 10:58 schreef -chefke- het volgende:
mist mist hier en glad en ik moest die k*t auto krabben.
nu is het nogsteeds mistig en net boven nul.
mist is natuurlijk een erg plaatselijk verschijnsel, dus jouw mistveldje wordt gewoon niet opgepikt door een meetpostquote:Op maandag 18 december 2006 12:11 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Klopt ook niet echt. Hier is het al de hele dag zicht van minder dan 100 meter
In het computermodel worden de actuele data ingevoerd en dan gaat dat ding dus berekeken wat het gaat worden. Dat doen ze dus een paar keer en daar staat elk lijntje voor.quote:Op maandag 18 december 2006 12:41 schreef WEST het volgende:
wat betekenen die lijntjes allemaal?
ik kan er wel iets uit opmaken, maar niet veel![]()
Een soort ufo? Of die ENORME kolom?quote:Op maandag 18 december 2006 12:27 schreef Hi_flyer het volgende:
Hier (Rotterdam) zeer zonnig, perfect zicht en gewoon lekker weer.
Wel was er een gigantische kunstmatige cumulonimbus te zien die uit de Botlek tevoorschijn kwam. Iemand anders die toevallig ook gezien? Het zag er vaag uit.
Mijn accu is leegquote:Op maandag 18 december 2006 12:14 schreef JoeKurr het volgende:
Het was vanmorgen hier in Apeldoorn ook verradelijk glad op sommige plekken.
Was toch even schrikken toen ik midden op een kruispunt waar ik linksaf moest ineens rechtdoor ging.
Zie dat kaartje voor geen meter kloppenquote:Op maandag 18 december 2006 12:11 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Klopt ook niet echt. Hier is het al de hele dag zicht van minder dan 100 meter
quote:Op maandag 18 december 2006 14:58 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Zie dat kaartje voor geen meter kloppen![]()
Hier in Den Bosch is het zicht minder dan 100 meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |