Mooi.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:27 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat het zo'n leuk plaatje is
maar wat gebeurt er dan precies? Vooral Oostenwind? Of juist uit het noorden?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus een Omegemonster![]()
lijkt net een penisquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
doorzet? De winter moet eerst nog beginnenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:31 schreef Webcrowler het volgende:
ffies een tvp van mij!
Ben erg benieuwd of die winter door zet!! Lekker ijskoud met de kerstdagen!
als dít doorzet moet ik m'n zwemkleding tevoorschijn halenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
doorzet? De winter moet eerst nog beginnen.
Ik doelde eigenlijk meer of die omega doorzetquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
doorzet? De winter moet eerst nog beginnen.
januari 1985, dat was even winter zegquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Ziet er nog niet naar uit. Maar het is nog ver dus je weet 't niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:55 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer of die omega doorzetBeetje krom geschreven
Strooien ze sneeuw?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:25 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Net de eerste strooiwagens alweer gezien.![]()
Heldquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:42 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
O ja? Doe eens een foto maken de volgende keer.. ik geloof er niets van namelijkquote:Op zondag 10 december 2006 14:37 schreef -skippybal- het volgende:
Gister ook hier strooiwagens gezien.
piekje?quote:Op zondag 10 december 2006 17:23 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Spannend na dat piekje
quote:Op zondag 10 december 2006 19:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Mocht dit uitkomenBBQ met kerst
Id maargoed vorig jaar waren er kaarten die eerst 12 graden aangaven en daarna -10quote:Op zondag 10 december 2006 19:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Mocht dit uitkomenBBQ met kerst
Ach, GFS laat toch ook zoiets zien. Eerst een ff "noodelijke" stroming en daarna langzaam weer westelijker...quote:Op zondag 10 december 2006 20:43 schreef -skippybal- het volgende:
GFS is kut ja. EC daarintegen...
[afbeelding]
Ik mailen??quote:Gebruiker geweigerd
Uw gebruikersnaam is geweigerd Als u het niet eens hiermee bent kunt u ons emailen
quote:Gebruiker verwijderd uit groep
gnagnagnaquote:Pagina is aangepast
Nee hoor, dat denk ik ook..quote:Op maandag 11 december 2006 05:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Joh, voor de lol verder kijken, trek je er niet zo van aan....iedereen verwacht kouder weer, maar blijkbaar ben ik de enige die denkt dat dit warme weer tot de kerst volhoudmaar goed we zullen zien
Actueel: droog en behoorlijke wind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |