Shitvraagquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:01 schreef lady-wrb het volgende in een ander topic:
en phluph, hoe gaat het nou met jou? (en met je man natuurlijk)
Kei en kei hard is het leven soms, en probeer dan maar eens jezelf te dwingen om verder te gaan,quote:Op woensdag 13 december 2006 23:05 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Pff was is dit moeilijk zeg. Hoewel sommigen het wel proberen wil ik er eigenlijk nooit over praten. Dit is echt een enorme stap, om het hier open en bloot neer te zetten maar het is goed om er over te leren praten en dan ongeneerd achter mijn scherm te kunnen huilen zonder dat iemand het ziet.
Ik laat het voor vanavond even hier bij.
Owww, je moet / hoeft dat toch ook niet allemaal te lezen. Voel je in elk geval niet verplicht, het is helaas zo dat je er niet echt vrolijk van wordt. Dat klinkt een beetje negatief t.o.v. Danyel*, maar is natuurlijk niet zo bedoeld.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:07 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Met mijn ouders wel hoor pluhphy, maar alleen als ik het aangeef. Hoewel ze wel Pepijn noemen als ze door iets aan 'm moesten denken bijvoorbeeld. Dan hoeven we het er verder niet over te hebben ofzo maar hij is wel genoemd en dat geeft me troost. Wetende dat zij er ook nog dagelijks mee bezig zijn en dat mijn moppie daardoor nooit vergeten zal worden.
Mijn schoonouders zie ik nooit meer. Ik mail heel soms nog met ze.
Jij ook heel veel sterkte. Ik heb de beginpagina van je site gelezen. Verder ben ik nog niet gekomen![]()
Lieve mamma_van_pepijn, er bestaat niet zoiets als teveel of te weinig gaan. De een heeft nu eenmaal meer met de plek waar iemand begraven is dan een ander, niet? Jij hebt een andere manier van ermee om gaan, jij hebt jouw kaarsje. En zelfs als je niks "uiterlijks" hebt (waarmee ik niet wil zeggen dat het "uiterlijke schijn" is, want zo bedoel ik het echt niet!), maar alleen in je hoofd of hart met hen bezig bent, is dat ook genoeg. Of het nu bewust of onbewust is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:11 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Lieve Bar, wat goed dat je zo'n boodschap aan Thijs hier gewoon neerzet.
En je idee van een boompje vind ik erg mooi.
Ik ga vandaag ook maar eens op bezoek bij Pepijn en William. Ik ga eigenlijk te weinig. Wel brandt hier altijd een kaarsje voor ze.
Oh, dan is dat windlichtjes-idee misschien ook wel wat voor jou. Heb het net op het speeltuinbankje geplaatst.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:11 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Wel brandt hier altijd een kaarsje voor ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |