quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:05 schreef mama_van_pepijn het volgende:Pff was is dit moeilijk zeg. Hoewel sommigen het wel proberen wil ik er eigenlijk nooit over praten. Dit is echt een enorme stap, om het hier open en bloot neer te zetten maar het is goed om er over te leren praten en dan ongeneerd achter mijn scherm te kunnen huilen zonder dat iemand het ziet.
Ik laat het voor vanavond even hier bij.
Kei en kei hard is het leven soms, en probeer dan maar eens jezelf te dwingen om verder te gaan,
In situaties als alleen je kindje verliezen of alleen een partner, kun je in de meeste gevallen, elkaar nog helpen om echt verder te gaan, er proberen samen over te praten.
Maar jij komt gewoon telkens in een leeg huis, je stapte in een leeg bed, zat alleen aan de eettafel, alleen op de bank...
Volgens mij (denk ik dan) word je knettergek, komen muren op je af.
Ik zou niet weten wat ik andersom in jou situatie gedaan zou hebben om het te overleven.
Heb al eens tegen een vriend van me gezegd, dit is zo erg en zo bikkelhard, moet er niet aan denken dat ik dit nog een keer mee moet maken...
Dan kun je mij hier ook begraven, dat trek ik niet meer.
Het houd mij dan ook erg tegen om aan kinderen te denken.
Mama_van_Peppijn:
Praat, gil, lach, vloek en doe maar lekker je ding hier en ik hoop van harte dat je je hier op de een of andere mannier je troost en je uitlaatklep kunt vinden
En ook jij bent sterk en moedig, dat je het hier nu neer hebt weten te zetten
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...