abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:35:35 #101
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44484567
Ze gaat kransjes maken door glazen kralen aan elkaar te rijgen. Die worden dan aan de takjes vastgemaakt met rode lintjes. Inmiddels heeft mij zus haar veto uitgesproken: ze heeft vlindertjes gekocht die erbij moeten.
... ♥ ik mis je ♥
pi_44487856
Ik ben vanmiddag geweest en heb er wel een uur gezeten. Tranen met tuiten gehuild en nu heb ik hoofdpijn en last van mijn ogen daardoor.
Tot mijn spijt begint het houten kruisje dat mijn vader tijdelijk had gemaakt, er slecht uit te zien. Nu was het altijd maar tijdelijk bedoeld totdat ik een beslissing had genomen wat ik er definitief op wilde. Dit heb ik uitgesteld en uitgesteld omdat ik een kruisje gemaakt door opa ook wel erg mooi vond maar nu moet ik er toch aan geloven. Het zal iets van glas worden net als dat van William.
grá mo chroí
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:53:19 #103
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44488098
Wat een moeilijke dag voor jou. Op het moment dat je zo moet huilen, is dat echt vreselijk. Maar ik heb wel vaak daarna een opgelucht gevoel. Heb jij dat ook? Net alsof je weer een stapje verder bent in het verwerkingsproces.

Jammer dat het kruisje slecht begint te worden. Moeilijk he, om je er (weer) toe te zetten iets uit te gaan zoeken en dat hele proces door te maken. Heb je een goed adres waar je prettig geholpen wordt?

Hopelijk slaap je vanavond een beetje goed.
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 16 december 2006 @ 19:04:24 #104
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_44488333
Jeetje lieve mama van Pepijn, wat een nachtmerrie, wat verschrikkelijk vreselijk dit!
Ik ken je niet, maar je krijgt toch een dikke
  zaterdag 16 december 2006 @ 19:05:45 #105
105888 renzell
pi_44488443
Ja pluph, ik had al een aantal weken niet gehuild en het voelde erg goed om het er allemaal weer eens uit te laten. Heb me bepaald niet ingehouden en er kwam iemand zelfs vragen of het allemaal wel goed ging.

Ik ga terug naar het adres waar het glazen grafmonument van William vandaan komt. Zij doen ook aan kleurenafbeeldingen in glas en dat lijkt me wel wat voor dat moppie van mij.

Wat lief van jouw moeder dat ze bezig is een boompje te versieren.
Hier blijf ik mij verbazen dat elke keer als ik er kom, het er tip top uitziet en er weer nieuwe dingen staan omdat mijn ouders langs zijn geweest. Het is best een eind maar ze maken de reis vaak.
Ik ga vanavond lekker vroeg naar bed inderdaad met een paracetamolletje en dan morgen weer een nieuwe dag.
grá mo chroí
pi_44488555
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:59 schreef innovative het volgende:

[..]

Lieve mamma_van_pepijn, er bestaat niet zoiets als teveel of te weinig gaan. De een heeft nu eenmaal meer met de plek waar iemand begraven is dan een ander, niet? Jij hebt een andere manier van ermee om gaan, jij hebt jouw kaarsje. En zelfs als je niks "uiterlijks" hebt (waarmee ik niet wil zeggen dat het "uiterlijke schijn" is, want zo bedoel ik het echt niet!), maar alleen in je hoofd of hart met hen bezig bent, is dat ook genoeg. Of het nu bewust of onbewust is.
Dank je wel voor deze reactie. Het doet me goed
grá mo chroí
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 16 december 2006 @ 19:37:41 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44489110
Bar, is het monument voor Thijs eigenlijk al gemaakt? Ik weet dat je een tijdje geleden een offerte had laten maken. Een kerstboompje is een mooi idee

Ik moet voor mijn vader ook nog steeds iets moois uitzoeken, had het er net vanavond met Frank nog over. Na de vakantie eindelijk maar eens een afspraak maken, ik wil nog steeds graag zo'n glazen zonnebloem. En ik wil ook een kerstboompje plaatsen maar heb nog niks naar mijn zin gevonden...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44492632
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:37 schreef Rewimo het volgende:
Bar, is het monument voor Thijs eigenlijk al gemaakt? Ik weet dat je een tijdje geleden een offerte had laten maken. Een kerstboompje is een mooi idee
Het kerstboompje word pas morgen neergezet ivm het rot weer hier vanmiddag.
het is overgens geen met sneeuw bedekte boom, maar eentje met slingers en kadootjes

Rewimo om antwoord te geven op jou vraag:

Nee er is nog geen momnument gemaakt, puur omdat we er het geld nog niet voor hebben, we sparen eerst het geld bij elkaar en daarna gaan we hem bestellen.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44492673
Mama van Pepijn ik wil jou vanuit zeeland een knuffel geven, en een kus
Moeilijk he maar ben blij dat het je wel opgelucht heeft
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_44493288
'Zomaar' een kusje voor iedereen in dit topic
  zondag 17 december 2006 @ 13:50:10 #112
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44505595
Ik las vandaag dit gedichtje en vond het ook wel mooi voor dit topic:

Als een bloem, zo is het leven,
’t begin is teer en klein.
De één die bloeit uitbundig,
de ander geurt heel fijn.
Sommige bloemen blijven lang,
weer anderen blijven even.
Vraag niet bij welke groep je hoort;
dat is ’t geheim van het leven.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_44509291
ik zit de toppers in concert te kijken, en soms mee te zingen
en nu lopen de tranen hier over mijn wangen door het liedje van willeke albertie de glimlach van een kind :

de glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft
de glimlach van een kind dat nog een leven voor zich heeft
dat leven is de moeite waard
met soms wel wat verdriet, maar met liefde, geluk en plezier in het verschiet
pi_44511579
nog een keer het moddermonstertje

Zo zat Thijs altijd Mar op te wachten wanneer die thuis kwam van werken

[ Bericht 31% gewijzigd door Bar_en_Mar op 17-12-2006 17:07:20 ]
  zondag 17 december 2006 @ 17:18:51 #115
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_44512068
Bar dat mannetje had daar nog moeten zitten!!! en zo ook de rest vd engeltjes!!!
wel een lieve foto hoor, zo mooi zitten wachten op papa
pi_44515503
Dit stukje tekst heb ik gekregen van een goede kennis van me die helaas ook een kindje verloren heeft:

Ja, het gebeurt, dit hebben we zelf ondervonden. Het voelt of je hart er is
uitgerukt. Een deel van ons is mee gestorven. Dit verdriet gaat nooit meer
weg. Ouders van overleden kinderen, moeten elke dag overleven om verder te
gaan zonder hun kind. Op de dag van vandaag is dat mensen in hun omgeving het
moeilijk vinden om er mee om te gaan. Vaak gaan ze ouders uit de weg, of er
wordt niet over gepraat. Omdat ze niet weten wat ze moeten zeggen. Of bang dat
ze je kwetsen als ze er over beginnen. Terwijl praten over je kind geen moeite
kost. Maar je hoeft niet veel te doen. Er voor ons zijn, een arm om ons heen
en luisteren is vaak al genoeg. Vragen hoe het is; en verwacht niet dat er
gezegd wordt het gaat goed. Vaak is er een schreeuw voor aandacht. Om ons
verhaal kwijt te kunnen. En ook trots over onze kinderen te willen praten, ook
al is het vaak voor andere onzichtbaar. We zijn en blijven ouders, daar kan
niemand om heen. Tot op heden de dag zijn wij dankbaar voor het feit dat er
mensen achter ons staan om als vangnet te fungeren. Er wordt naar ons
geluisterd als het over ons kind en het verdriet gaat. Dit heb je vaak nodig
met het verlies van je kind. Als we geen vangnet zouden hebben van onze
omgeving, blijven de klappen heel hard als je weer valt. Met het vangnet sta
je weer op en probeer je verder te gaan. Daarom is steun zo belangrijk van je
omgeving. Je voelt je vaak al alleen in je verdriet. Omdat mensen niet kunnen
begrijpen hoe het is om een kind te verliezen, tenzij je het helaas zelf heb
meegemaakt. Ga geen tijd verbinden aan hoe lang het verdriet mag duren. Dit
verdriet is levenslang en op den duur leren we met deze pijn te leven.

Op speciale dagen zoals verjaardagen, overlijden en feestdagen. Is het gewoon
fijn dat er extra stil worden gestaan bij onze engeltjes en hun ouders. Ze
hebben veel en moeten nog veel doorstaan. Zonder onze kinderen op deze dagen,
maakt het nog eens zo zwaar. We moeten elke fasen missen van ons kind. Een
groot gemis, dat niet kan worden opgevuld. Daarom maakt ieder nieuwe
gebeurtenis zonder ons kind een hele impact op ons. De film wordt opnieuw
gedraaid en staan stil bij het feit dat ons kind nooit meer terug komt en wat
we moeten missen. De klappen blijven komen, het kost veel energie en vergt
zowel lichamelijk en geestelijk heel veel van ons. Je bent vaak zo moe
gevochten, maar hoe hard het ook is het leven gaat gewoon door. En hier moeten
wij de weg weer in terug vinden, maak voor ons de weg vrij, door er te zijn
voor ons.

Als het zo gemakkelijk is om iemand te feliciteren of fijne feestdagen te
wensen. Natuurlijk zijn fijne dingen in het leven gemakkelijker mee om te
gaan. Waarom blijft het moeilijk om ook in zwaardere tijden voor elkaar te
zijn. In deze zwaardere tijden heb je iemand vaak harder nodig. Keer niet de
moeilijke weg de rug toe. Dit maakt het eens zo zwaarder om zonder ons kind
verder te moeten gaan.
pi_44521029
Vandaag een paar niet zulke leuke gesprekken gevoerd met dierbare mensen en ik zit nu echt op het punt dat ik inderdaad denk waarom sta ik nog op elke dag. Waarom ga ik een glas monument voor Pepijn uitzoeken als ik er het liefste gewoon zelf naast ga liggen?
Ik wil niet morgen weer werken. Ik wil naar mijn twee engeltjes toe en verder niet. Ik red het gewoon niet alleen en ik wil het ook niet meer. Wat doe ik hier nog?
grá mo chroí
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 december 2006 @ 21:51:27 #118
13151 crew  Rewimo
pi_44521247
Ik zou zo graag iets voor je willen doen, maar ik weet niet wat Zonder steun van de mensen om je heen ben je zo alleen... Is er iemand waar je heen kunt?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_44521412
Ik ben momenteel bij mijn 'vriend' maar die relatie zit voor hem een beetje op een dood spoor dus dat draagt alleen maar extra bij aan het toch al aanwezige gevoel van nutteloos zijn.
grá mo chroí
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 december 2006 @ 21:56:50 #120
13151 crew  Rewimo
pi_44521489
Ach meid toch Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... Ik wou dat ik een klein stukje van je verdriet kon overnemen
  zondag 17 december 2006 @ 21:58:33 #121
34891 melonovy
La Kutschie
pi_44521551
Ow jeetje, ik weet ook echt niet wat te zeggen, hoe ik je kan oppeppen, maar om maar snel weg te klikken hier kan ik ook niet. Ik geef je dan maar even een dikke digi kus. Sterkte.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_44521711
Ach lieverd als ik iets voor je kan doen op wat voor mannier ook, je weet me te vinden

ontzettend veel sterkte
  zondag 17 december 2006 @ 22:05:50 #123
593 sjak
Juffie Bloem
pi_44521797
Heel veel sterkte
Lekker douchen!
pi_44521883
Ik zit al een kwartier te bedenken wat ik kan zeggen om je te troosten maar de woorden komen niet.
Sorry, ik kan je ook alleen maar sterkte wensen en hopen dat het licht voor jou ook weer gaat schijnen.
  zondag 17 december 2006 @ 22:11:11 #125
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44521988
Lieve mama van pepijn, ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan wat de rest al geschreven heeft. Wat jou is overkomen is te zwaar voor een mens om te dragen. Ik hoop dat je snel weer een een lichtpuntje ziet wat je hoop en moed geeft om toch verder te gaan. Heel veel sterkte
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 17 december 2006 @ 22:31:16 #126
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44522712
Ach mama van pepijn
Wat moet het leven zwaar zijn voor jou.

Is het niet een idee om een tijdje bij je ouders of andere familie in te trekken? Dan ben ik en elk geval niet alleen, en heb je wat aanspraak en afleiding.
... ♥ ik mis je ♥
pi_44522766
Vanavond is het punt gekomen dat het me echt te zwaar is dus ik ga morgen maar als het me lukt maar weer terug naar de huisarts voor AD o.i.d.
grá mo chroí
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 december 2006 @ 22:33:19 #128
13151 crew  Rewimo
pi_44522798
Hulp zoeken lijkt me heel verstandig, goed van je!
pi_44522825
Ouders wonen zo'n eind weg dat het andere dingen onmogelijk maakt en andere familie is er weinig. Zijn geen mensen waar ik bij aan kan kloppen helaas.

Zou dit nou alleen op de wereld zijn, zijn?
grá mo chroí
  zondag 17 december 2006 @ 22:36:03 #130
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44522905
Dat is een heel verstandig besluit mama van pepijn. Ik hoop echt dat je gaat. Wat vreselijk, dit. Iemand met zoveel verdriet te 'lezen' en niks kunnen doen. Mama van Pepijn, ik hoop echt, echt dat je morgen naar de huisarts gaat en de begeleiding krijgt die je nodig hebt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44523167
Geeft je een enorm dikke knuffel meid

Deur staat hier altijd voor je open he, dat weet je
pi_44523317
Dat is lief Bar, maar meer dan huilen komt er nu niet uit dus dat heeft niet zo heel veel zin momenteel
grá mo chroí
pi_44523406
je hoeft niet altijd te praten hoor.... soms is huilen al een enorme opluchting
pi_44523493
Ik moet morgen gewoon werken vrees ik
grá mo chroí
pi_44523578
Als je maar onthoud dat de deur hier voor je opengaat en een luisterend oor bied ik je ook altijd
pi_44524415
oh mama van pepijn, wat een onmetelijk gemis moet jij met je mee dragen, en dan nog dit erbij... logisch dat je je juist nu nog allener voelt. het lijkt me ook heel moeilijk om vanuit zo'n verdriet een nieuwe relatie te beginnen/onderhouden. en tegelijkertijd kun je juist na zo'n verlies wel een flinke portie extra liefde en steun gebruiken. het klinkt misschien wat loos maar ik wens je veel sterkte in deze zo heel erg moeilijk dagen. er komen vast weer betere, althans, dat gun ik je zeer van harte. verstandig om nu in elk geval wat hulp in te schakelen, veel succes daarmee.

bar, phluphy, pepper, icaä en alle anderen waarop dit topic van toepassing is: ook voor jullie wat extra sterkte gewenst in deze rare zware dagen. al die lichtjes en vrolijke versieringen overal, het lijkt me voor jullie af en toe enorm confronterend.
pi_44526912
Lieve mama van Pepijn,

Wat ontzettend erg dat we jou nu ook "welkom" moeten heten in dit topic.
We weten dat er mensen wegvallen, grote en kleine... maar als je dan weer een intens verdrietige nabestaande in dit topic moet "verwelkomen" doet dat toch zeer.
Je wilt liever niet zien dat de lijst groeit, maar je weet dat het gebeuren kan en dan ben ik toch "blij" dat dit topic bestaat en wij, voor zover mogelijk, alle verdrietige mensen een beetje steun, een stukje troost en misschien een klein sprankje hoop op weer wat zon in hun leven kunnen proberen te geven.

Wat verschrikkelijk dat jij twee heel dierbare mensen tegelijk hebt moeten inleveren.
Je partner en je lieve kleine ventje, zomaar in èèn klap weg!
Ik begreep dat het voor jou heel moeilijk is om erover te praten?
Toch hoop ik dat je dat langzaamaan toch wel gaat doen hoor. Het zij hier of met iemand in je omgeving, dat maakt niet uit, als je het in elk geval maar gaat proberen te doen hoor!! Praten is echt echt waar heel belangrijk!
Heel erg veel liefs en sterkte!!
Dikke en knuffel.

Allemaal liefs en sterkte voor de komende, soms zware, dagen toegewenst.
The waves you made will always be
pi_44528530
Lieve pappa's en mamma's van Engeltjes

In deze moeilijke dagen wil ik jullie heel veel sterkte wensen.
Het verdriet, de leegte, het gemis het moet hartverscheurend zijn.
Wat zou ik willen dat ik mee kon doen dan dit berichtje typen...
pi_44528987
Ik lees hier al zo lang mee maar weet nooit/durf nooit te posten, bang om iets verkeerds te zeggen denk ik.

Lieve moeders van engeltjes ik wil jullie alleen heel veel sterkte wensen in deze vreselijk zware tijd!
Ik kan me niet eens indenken wat jullie voelen, maar wat moet het verschrikkelijk pijn doen.....

Hele dikke knuffel van een voor jullie onbekende, maar ook hier word regelmatig aan jullie en jullie kindjes gedacht. En er brand standaard een kaarsje voor alle engeltjes hier.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
  maandag 18 december 2006 @ 17:46:21 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44544087
Bar, ik zag je postje in dat andere topic.

Ik moest eerder vanmiddag ook al aan je denken bij het lezen van dit gedichtje:

Ik heb je lief.
Ik heb je lief, zeg ik
en wijs naar mijn hart
want daar heb ik je lief.
Ik heb je lief, zeg ik
en ik wijs naar mijn tenen
want daar komt het vandaan.
En de regenboog
daar wijs ik naar
want zoveel kleuren
heb ik je lief.
Ik heb je lief
alle zandkorrels onder mijn voeten,
zoveel.

Jom Straub
pi_44544152
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Bar, ik zag je postje in dat andere topic.

Ik moest eerder vanmiddag ook al aan je denken bij het lezen van dit gedichtje:

Ik heb je lief.
Ik heb je lief, zeg ik
en wijs naar mijn hart
want daar heb ik je lief.
Ik heb je lief, zeg ik
en ik wijs naar mijn tenen
want daar komt het vandaan.
En de regenboog
daar wijs ik naar
want zoveel kleuren
heb ik je lief.
Ik heb je lief
alle zandkorrels onder mijn voeten,
zoveel.

Jom Straub
Ach Be nu moet ik alweer huilen... dank je wel
  maandag 18 december 2006 @ 19:35:18 #142
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44547811
@ mama van pepijn:
Dat gevoel van niet meer verder willen, het liefst naar degene toe die je zo mist, dat is zo herkenbaar. Ik heb die momenten soms ook, zo sterk, dat ik het liefst het stuur naar links gooi als die vrachtwagen me tegemoet komt.
Gelukkig voor mij, zijn die momenten er niet steeds, ze worden afgewisseld met momenten dat het leven, zoals het doorgegaan is, toch draaglijk blijkt. Momenten van berusting, waarop ik mezelf weer een beetje kan zijn.
Ik gun het je, dat jou dit ook zal gaan gebeuren.

Voor jou:
Elke ervaring waarbij je de angst
in de ogen moet zien,geeft je kracht,
ervaring en vertrouwen.
Je moet datgene doen wat je
niet kunt.
(Eleanor Roosevelt)

@ Stout en Babygirl
Dank jullie wel. Het wordt nog steeds erg op prijs gesteld.

Vandaag zijn mijn moeder, zussen en nichtjes naar Danyel's grafje geweest om hem zijn Kerstboom te brengen.
De foto's zijn gemaakt met een telefoontje, dus niet zo heel duidelijk. Er zitten zelfs lampjes in het boompje !

De kransjes die mijn moeder gemaakt had, pasten in een ander boompje dat ze oorspronkelijk hadden gekocht.
Maar dat boompje vonden ze niet mooi genoeg staan.
Toen zijn ze het dorp in gegaan, ander boompje gekocht. Ook niet goed.
Wéér terug, drie maal bleek scheepsrecht. Maar bij dit boompje vonden ze de kransjes niet mooi genoeg, dus hebben ze er iets anders in gehangen (hier hadden ze al wel rekening mee gehouden, ze hadden voldoende variatie-mogelijkheden bij zich)

Voor alle Engeltjes:
Gek is het, dat soms de sterren
mij wat liefde kunnen schenken.
Want als ik naar de sterren kijk,
moet ik altijd aan je denken.
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † maandag 18 december 2006 @ 19:38:56 #143
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44547935
Phluphy wat ontzettend mooi en ontroerend om dat kerstboompje te zien op het grafje van Danyel Ik moest je gewoon even een knuffel geven nu
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  maandag 18 december 2006 @ 19:38:57 #144
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44547936
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 18 december 2006 @ 19:44:58 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44548146
Phluph, lief boompje.
pi_44548368
Wat mooi pluphy, dat boompje op zijn grafje.

Oke, het klinkt jou dus niet gek in de oren dat ik vandaag in de auto verkeerd afsloeg en toen midden op de weg belandde op een druk punt en toen dacht 'zal ik hier gewoon blijven staan totdat iemand tegen me aanrijdt.'

Ik ben niet bepaald een aanwinst voor dit topic op het moment. Misschien kan ik beter een ander topic zoeken om mijn depressie te bespreken. Al zou ik niet zo snel weten waar, maar ik wil dit topic niet vervuilen met mijn depressieve gedachten.
grá mo chroí
pi_44548371
Echt een mooi boompje
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 december 2006 @ 19:51:13 #148
13151 crew  Rewimo
pi_44548400
Wat een lief boompje met die vlindertjes erin
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 december 2006 @ 19:51:46 #149
13151 crew  Rewimo
pi_44548427
quote:
Op maandag 18 december 2006 19:50 schreef mama_van_pepijn het volgende:

Oke, het klinkt jou dus niet gek in de oren dat ik vandaag in de auto verkeerd afsloeg en toen midden op de weg belandde op een druk punt en toen dacht 'zal ik hier gewoon blijven staan totdat iemand tegen me aanrijdt.'

Ik ben niet bepaald een aanwinst voor dit topic op het moment. Misschien kan ik beter een ander topic zoeken om mijn depressie te bespreken. Al zou ik niet zo snel weten waar, maar ik wil dit topic niet vervuilen met mijn depressieve gedachten.
Ik denk dat je nergens beter kunt zijn dan juist hier

Ben je nog naar de huisarts geweest?
pi_44548796
Nee, ik heb me wel ziek gemeld. Wel een parkeervergunning wezen halen, vandaar dat auto gebeuren en om eerlijk te zijn vond ik mezelf een gevaar op de weg.
Die parkeervergunning was al heel wat. Ik krijg mezelf nauwelijks naar buiten en mijn huisarts zit nog aan de andere kant van de stad dus dat was een brug te ver vandaag.
Ik weet het, ik moet wel gaan. Ik ben ook wel weer geschrokken van mijn eigen gedachten vandaag maar er is niemand die er last van heeft dus waarom al die moeite doen om een afspraak te krijgen bij de huisarts?
Ik vind het echt met de dag moeilijker worden om niet bij mijn twee engelen te zijn terwijl ze zeggen dat het juist met de tijd beter wordt.
grá mo chroí
  maandag 18 december 2006 @ 20:21:39 #151
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44549673
Als je één keer in die neerwaartse spiraal zit, wordt het steeds lastiger weer omhoog te krabbelen.
Om dit proces te keren, zal er echt iets moeten veranderen. En daar heb je hulp bij nodig, dus zou ik toch nog eens proberen tot bij de huisarts te komen. Want zo kan het niet verder.

Beloof je dat?
... ♥ ik mis je ♥
pi_44549793
Ik wil best beloven het te proberen maar meer dan dat ik kan ik je niet geven. De wil is een beetje weg.
Maar dank je wel voor de lieve woorden en reacties pluphy. Je hebt het zelf al moeilijk genoeg
grá mo chroí
pi_44549868
Phulphy een prachtig kerstboompje

Mama_van_pepijn weet even niets nuttigs tegen je zeggen aangezien ik zelf momenteel ook weer een heel wat mindere dag heb
pi_44549945
Een voor jou dan Bar
grá mo chroí
  maandag 18 december 2006 @ 20:35:35 #155
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44550209
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:24 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Ik wil best beloven het te proberen maar meer dan dat ik kan ik je niet geven.
Voor vandaag neem ik genoegen met deze belofte. Morgen kijken we weer opnieuw.
Weet je wat het is, ik denk dat je in je eentje deze klus niet kunt klaren. De hele dat alleen met je gedachte, niemand om je bij te staan, maar ook niemand die je wat afleiding kan bezorgen. En dat is juist zo belangrijk.
Daarom vroeg ik laatst ook of je niet zo lang bij je ouders kan inwonen. Je zei dat je ver weg woont, maar maakt dat wat uit? Je kan toch onbetaald verlof nemen, of ziekte verlof, of buitengewoon verlof. Kun je er op je werk met iemand over praten? Ik meen het echt, want in je eentje is dit niet te doen.

Bar Het zijn echt de donkere dagen voor kerst he.
... ♥ ik mis je ♥
pi_44550457
Phluphy, wat mooi! Dat grafje ziet er écht uit als een soort kinderkamer. Kleurig, veel fantasiedingetjes, frummeltjes. Een mooi thuis voor het huisje van jouw kind.
quote:

Een aanwinst... Niemand hoeft hier een "aanwinst" te zijn. Huil je ogen uit je hoofd, vertel alles wat je dwars zit, hoe zwaar ook. Ik denk dat ik voor heel veel mensen spreek als ik zeg dat we 100 keer liever met je meehuilen als we je berichtjes lezen, dan dat we er ooit achter komen dat je ook hier niets durfde neer te zetten, bang om de sfeer te verpesten. Dit topic is juist bedoeld voor rouwverwerking, en om over je engeltje te kunnen praten als het soms lijkt alsof niemand naar je luistert, alsof niemand er nog aan denkt. Of als je mensen dichtbij even niet wil laten zien hoe veel pijn het je doet.
pi_44555484
quote:

Ben jij ff lekker besodetoeterd joh! Tuurlijk hoor jij hier thuis! Juist in dit topic waar iedereen precies weet en voelt wat jij door maakt. Wij zijn hier om elkaar op te vangen en te proberen de anderen tot steun te zijn voor zover dat maar mogelijk is. Juist hier ben je heel goed op je plekje.

Dat 'dood willen' is denk ik voor velen van ons wel heel erg herkenbaar.
Voor mij in elk geval wel. Een keertje, kort na Max dood, kwam er een motor rijder heel kort de bocht door en knalde bijna op onze auto. Hij herstelde en reed verder en ik dacht, heel egoistisch ik weet het, had ie er nou toch maar bij ons ingevlogen, gewoon in een klap weg van deze klote plek en naar ons kindje. Dat hij dan misschien ook wel dood kon gaan boeide me op dat moment niet eens!

Als je kind sterft sterf jij ook. Al je dromen voor een toekomst samen met je kindje, en in jouw geval ook je partner, is gewoon weg, zomaar ineens. Je hebt zo`n enorme dreun gehad meissie, dat 'je akelig en down voelen' is naar, maar ook zo logisch en wij kunnen niet anders doen dan er voor jou en de anderen zijn.
Dus niet weggaan naar een ander topic hoor!!

P.s: please meid ga naar de dokter of bel hem iig alvast!!

pi_44555559
Echt heel mooi zo met dat boompje op Danyel`s grafje Phluphy, ziet er heel lief en aandoenlijk uit allemaal.
pi_44555980
Idd dat dood willen zijn is ook hier erg herkenbaar...
  maandag 18 december 2006 @ 23:27:07 #160
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_44556785
Ik durf bijna niks te zeggen, nu. Ik denk dat niemand Mama-van-Pepijn beter kan helpen en begrijpen dan jullie nu doen.
Ik hoop dat je je er een beetje mee geholpen voelt, Mama-van-Pepijn. In ieder geval genoeg om het nog even vol te houden en hulp te gaan zoeken.

Heel veel liefs en sterkte voor jullie allemaal en ik denk aan jullie kleine engeltjes en ook aan de wat grotere engelen die de hemel bevolken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_44557209
Ik wil jullie een dikke knuffel geven, gewoon omdat ik geen woorden ken die troost kunnen bieden, die warmte kunnen geven.
pi_44562562
De tranen van verdriet
willen niet drogen
verwelken niet

De pijn door het verdriet
wil niet krimpen
veranderd niet

Het verdriet is groot
het wilt niet wijken
het kruipt niet

Eens zal het het verdriet
veranderen in vreugde
Eens zullen de tranen
veranderen in een lach

Eens zal de pijn
stollen door aanvaaring
Maar wanneer.....
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:41:10 #163
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44562682
Lieve Bar....
Zo heftig als het verdriet is, zo snel wenste ik dat het weg zou ebben.

Mama van Pepijn, ik hoop dat je bij je huisarts geweest bent. succes ook weer vandaag.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44562759
Een stem klinkt uit de hemel
Vader,moeder wees niet boos,
anderen hebben mij meer
nodig...Verdriet en Pijn, vergeef me
De wereld heeft mij nodig
Jullie kunnen dit nog niet zien
Konden jullie mij nu maar zien...
Zo groot

Ik straal, Ik raak jullie aan maar je voelt het niet
Ik blijf nog even heel dicht bij jullie
Als je luisterd met je hart, moet je mij ook kunnen
horen
Ik zal niets verzwijgen wees niet bevreesd

Bedankt moeder voor al die uren aan mijn bed.
Bedankt vader voor al je steun.
Als je niet weet wat er gebeurt, je overkomt
Rare dingen wees dan zeker, ik ben het

Ik ben bij jou Ik zou je nooit echt verlaten
Ik dans nu in het licht, ik maak me sterk voor mijn grote taak
Bij jullie was ik te beperkt ik kon het niet meer aan
Ik draag jullie liefde mee
Ik zal mij hier veel sterker voelen, dan bij jullie
Je geloofd dit niet, ik weet het .
Het is moeilijk te begrijpen.....
---------------------------------------------------------------

Dichter dan in mijn dromen
Kan jij niet komen
Dagen vliegen voorbij
Verliezen zich in herinneringen
Vinden een thuis
In het geluk van hier en nu
En zij aan zij

Afstand dicht mijn verlangen
In de tranen van mijn ogen
Weerspiegelen zich de herinnering
En samenzijn.
Liefde sterft niet waar mensen blijven dromen
Je bent er en zult in mij blijven wonen
Voor altijd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bar_en_Mar op 19-12-2006 10:56:45 ]
pi_44572631
Lieve ouders van prachtige engeltjes,

Ik lees hier zo vaak mee, vaak met tranen in mijn ogen en niet wetend wat ik moet schrijven.
Wil jullie een dikke zoen geven en heel veel sterkte wensen. De komende weken zullen niet makkelijk zijn.

Veel sterkte de komende periode, jullie zijn in mijn gedachten
pi_44575733
Lieve mama_van_pepijn, wat een onvoorstelbaar groot verdriet heb jij
Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe

En voor iedereen die het met deze donkere dagen extra moeilijk heeft:
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:22:59 #167
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44577632
mama van pepijn, hoe gaat het vandaag?

Icaä, hoe gaat het bij jullie?
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:39:09 #168
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_44578099
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:22 schreef phluphy het volgende:Icaä, hoe gaat het bij jullie?
Lief dat je er naar vraagt. De afgelopen dagen niet zo heel denderend; het begon er mee dat collega's van Marco zijn langsgeweest en een 'gedenkboek' (met allemaal persoonlijke herinneringen) hebben achtergelaten. Tranen met tuiten, toen ik het eenmaal las. En daarnaast heb ik Marco's kleren goeddeels opgeruimd. Natuurlijk wel wat bewaard, maar lang niet alles. Dat viel me ook wel heel zwaar.
Ten slotte zie ik natuurlijk (ook) niet erg uit naar de 'feest'dagen, maar gelukkig heb ik een heel goede vriendin bereid gevonden mij en kinderen onderdak te verlenen in Spanje. Lekker weg uit eigen land dus. Dus binnenkort stappen we op het vliegtuig. En naar die reis zie ik dan wel weer uit.

O ja, dat dood willen. Toen Marco voor het eerst geopereerd werd, in 2000, herinner ik mij dat ik naar het ziekenhuis reed langs een weg met bomen ernaast. Op dat moment bezwoor ik dat ik me tegen die bomen te pletter zou rijden als de operatie fout zou gaan.
Later heb ik dat aan Marco opgebiecht, die - op zijn zo kenmerkende nuchtere wijze antwoordde - "Lijkt je dat wel een goed idee, die weg ligt wel erg dicht bij het ziekenhuis".
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:40:38 #169
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_44578137
Ook ik wil - hoe klein het misschien ook lijkt- even laten weten dat ik heel vaak aan al die jongetjes denk. Wat doen ze toch daar?

Veel sterkte voor jullie allemaal.

Mama_van_pepijn, wat een vreselijk onvoorstelbaar verlies moet jij elke dag voelen. Het is te groot, lijkt me, dat schrijf je nu ook. Ik hoop dat je iets vindt om voor door te leven, dat moet echt. Met mensen, met dingen die goed zijn voor je, met weten dat er straks nog steeds dat moment komt ooit.
Ik wilde dat ik wat voor je kon doen. Echt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_44579133
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 19:22 schreef phluphy het volgende:
mama van pepijn, hoe gaat het vandaag?
Wat lief van je phluphy en alle andere reacties trouwens ook.

Wat een nuchtere man was jouw Marco Icaa. En wat moedig dat je nu al zijn kleren hebt opgeruimd. Ik kon dat echt niet zelf, dat hebben William's ouders gedaan nadat ik er een shirt had uitgevist waar ik nog vaak in slaap.

Hoe gaat het vandaag? Ik heb nog maar een ziektedagje ingelast. Morgen ga ik weer werken. Het gaat wel iets beter dan gister maar op de langere termijn zie ik het nog steeds niet zitten.
Wel heb ik met Bar afgesproken om naar zeeland te komen na kerst maar Bar is dan ook een schat
Dus op die manier heb ik de komende week wel vol gepland en zolang ik iets te doen heb gaat het wel. Na volgende week zien we wel weer verder.
grá mo chroí
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:25:47 #171
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44579575
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:13 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Het gaat wel iets beter dan gister maar op de langere termijn zie ik het nog steeds niet zitten.
Probeer met de dag te leven, dan lijkt de berg (die toekomst heet) wat minder hoog. Echt!

Icaä, goed nieuws dat jullie naar Spanje kunnen. Fijn dat je iets hebt om toch naar uit te kunnen kijken.
... ♥ ik mis je ♥
pi_44580664
mama_van_peppijn
Phluphy
Moussy
Pepper:*
Icaä
Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 december 2006 @ 21:08:08 #173
13151 crew  Rewimo
pi_44581085
Dank je Bar, ik vind dit ook een heel moeilijke periode, vrijdag is het een half jaar geleden, dan kerst en de 29e zou mijn vader jarig zijn. De 5e ben ik zelf jarig. Heel veel "eerste keren zonder" achter elkaar...
pi_44585095
Ik wil iedereen hier een hele dikke zoen en knuffel geven.. wat een verdriet...en wat een liefde is er in dit topic.....
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_44585421
Meiden, ik wil jullie allemaal veel sterkte wensen de komende tijd (en daarna natuurlijk). Ik lees hier weleens, maar reageer eigenlijk nooit.

Om heel eerlijk te zijn, krijg ik het nooit voor elkaar om het hele topic in 1 keer door te lezen. Veel te moeilijk, emotioneel gezien. Zodra ik de tranen omhoog voel komen, ga ik er weer uit. Zoals nu.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_44585467
Het feit dat er iemand die je alleen online kent aan je denkt geeft mij alweer hoop hoor
grá mo chroí
  dinsdag 19 december 2006 @ 23:28:38 #177
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_44585913
Ik denk dat er heel veel mensen aan jullie denken . Ik wou alleen zo graag dat ik het een ietsiepietsie makkelijker voor jullie allemaal kon maken.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 19 december 2006 @ 23:47:50 #178
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_44586405
Lieve, Lieve Dames toch ook

Zo herinnert Zoë mij elke avond aan de mooie jongens, dan wijst ze naar de lucht en zegt kijk mama een mooie ster. Dan knipoog ik altijd even naar de jongens
pi_44589825
Ik lees hier ook veel, maar weet nooit wat te schrijven. Zo verschrikkelijk wat jullie hebben meegemaakt, dat wil je je gewoon niet voor kunnen stellen. Zeker nu met de feestdagen in aantocht, Sinterklaas niet geweest. Steeds van die momenten dat je ze extra mist. Zo dubbel is dat. Voor ons zijn die dagen juist extra leuk nu. Als ik naar de sterren kijk, zal ik een keertje extra zwaaien.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44589944
voor jullie!
Tijdens deze donkere, grauwe dagen moet het voor jullie helaas extra donker zijn.

Mama van Pepijn, ik hoop dat je ergens de kracht vindt om langs de huisarts te gaan.

Icaa, fijn dat je even kan vluchten naar Spanje. Hoop dat jullie daar even wat rust kunnen vinden.
pi_44600395
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 23:28 schreef Leah het volgende:
Ik denk dat er heel veel mensen aan jullie denken . Ik wou alleen zo graag dat ik het een ietsiepietsie makkelijker voor jullie allemaal kon maken.
Hetzelfde hier. Ik kijk heel vaak hoe het met jullie gaat maar durf eigenlijk nooit te reageren. Ik vind jullie allemaal zo dapper.
Gedichtje van Toon::

Nu het rouwrumoer rondom jou is verstomd
de stoet voorbij is, de schuifelende voeten
nu voel ik dat er een diepe stilte komt
en in die stilte zal ik je opnieuw ontmoeten
en telkens weer zal ik je tegenkomen
We zeggen veel te gauw; het is voorbij
alleen je lichaam is van ons weggenomen
niet wie je was en wat je zei
We zullen nog steeds grapjes maken
samen door het stille landschap gaan
nu je mijn handen niet meer aan kunt raken
raak je mijn hart nog duidelijker aan
  woensdag 20 december 2006 @ 17:04:09 #182
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44602840
Tante Ka, dankje ! Deze zocht ik laatst. Prachtig vind ik die.

sociale controle modus aan: mama van pepijn, hoe was je dag? sociale controle modus uit

Ik weet dat ik dit gisteren ook al vroeg, maar ik maak me dan ook een beetje zorgen om je. Je klonk van de week zo enorm triestig.
... ♥ ik mis je ♥
pi_44609346
Ik kom ff een knuf geven voor iedereen!
Vanavond weer gezien dat het leven zo kort kan zijn. Het broertje van Djen d'r klasgenootje is vanmiddag overleden. Hij had een geboren hartafwijking en maandag een hartstilstand gehad, maar we hadden zo gehoopt dat hij kerst zou halen. 2 jaar is hij geworden
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 december 2006 @ 21:18:21 #184
13151 crew  Rewimo
pi_44609783
Alweer een engeltje
pi_44612454
Anitra en voor Djen en het klsgenootje van Djen.....

God
Soms voelen wij ons klein en machteloos,
Soms vraagt het leven grote moed:
om toch maar weer een stap te zetten
om toch maar weer uw weg te gaan,
om toch maar weer te hopen en te geloven.
Wek ons in de moed,
om ook nu weer verder te gaan
Zonder Thijs, Danyel,Mink,Max,Peppijn,Marco,
Neem hem op in uw liefde
en geef ons de kracht
om ook als het moeilijk is de moed,
de hoop, het vertrouwen niet te verliezen.
Amen
pi_44621899
waar woon je lieve mama van pepijn?
Ik kom zo naar je toe hoor een dagje, zal ik met je praten/lachen/huilen?
Ik heb zo'n ontzettend diep gevoel voor je pijn, zoals iedereen hier!!!!
Maar als je geen mensen om je heen hebt, mag je me altijd bellen/schrijven, ik kom naar je toe.
Ik wens jou en Bar heel veel sterkte in deze komende tijd....
De pijn is bijna echt voelbaar als ik dit lees....
Liefs en n dikke Knuffel!!!!!
  donderdag 21 december 2006 @ 12:02:44 #187
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_44623730
Lieve meiden, speciaal in deze voor jullie donkere dagen voor kerst zou ik jullie plat willen knuffelen. Ik sta net als de rest aan de zijlijn en lees over jullie verdriet, dat zo rauw is. Het raakt me diep, diep.
Heel veel sterkte en ookal is het maar iets symbolisch, ik ga deze kerst een extra kaarsje branden voor jullie en al jullie engeltjes.
Icäa hoop voor je dat Spanje je helpt een beetje te ontspannen.
Allemaal een hele dikke
Als je niet lacht, ben je dood.
  Licht Ontvlambaar donderdag 21 december 2006 @ 12:14:24 #188
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44624016
Ik weet eigenlijk ook nooit zo goed wat ik hier moet zeggen... Dus daarom alleen even dat ik heel veel aan jullie denk
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44639312
Zagreb wat een lieve reactie. Ik heb mijn pm aangezet. Ik zet liever geen prive info hier neer namelijk. Stuur me maar een pmtje.

Phluph, het gaat vandaag wel redelijk. Maar het wisselt enorm met de dag. Grote kans dat ik het morgen weer totaal niet meer zie zitten. Maaaar vandaag is oke dus ga ik lekker een filmpje kijken nu. Na dagen spaanse en corrupte versies van het net te hebben verkregen (fok verantwoord omschreven toch?) en dus chagrijnig thuis te komen heb ik nu een goede versie te pakken.

[ Bericht 29% gewijzigd door mama_van_pepijn op 21-12-2006 22:24:40 ]
grá mo chroí
  donderdag 21 december 2006 @ 22:33:48 #190
105888 renzell
pi_44642467
Van mij ook heel veel liefde, kracht en sterkte gewenst in deze ongetwijfeld extra moeilijke tijd. Ik zou zo graag willen dat er iets was dat de pijn kon wegnemen, of zelfs maar verzachten. Dat er iets was dat jullie lieve engeltjes terug zou kunnen brengen, al was het maar om heel even vast te houden. Om heel even lief te hebben. Pfff, het is zo vreselijk onomkeerbaar allemaal. En jullie kunnen alleen maar doorgaan met leven, dag na dag. Stap voor stap. Hopelijk wordt het ooit beter voor jullie!!!
pi_44645463
Lieve Mama van Pepijn, ik weet niet wat een PMtje is, maar dat hoor ik dan wel van je.
ECHT, je bent meer dan welkom!!
Als je wilt praten/zitten gewoon met kopje thee, huilen of langs strand lekker uitwaaien (vlak bij mij) dat is goed.
Ik ken je niet, jij mij ook niet, maar ik voel je pijn Iedereen voelt dat hier....en ieder mens kan daar een beetje licht (hopelijk) in brengen...... liefs Zagreb.
pi_44645823
en weg

Laat even weten als je het gelezen hebt dan kan ik het adres weer weghalen. Thanks.

[ Bericht 32% gewijzigd door mama_van_pepijn op 22-12-2006 07:54:32 ]
grá mo chroí
pi_44647187
ik heb het gelezen. Heb je al geschreven...
Probeer goed te slapen meisje...
Zodat je de zware dagen aan kunt.
Ik wens iedereen kracht hier....echt iedereen...
  vrijdag 22 december 2006 @ 09:06:55 #194
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_44650399
Zagreb, jij moet een mooi mens zijn.

Wij gaan vandaag en morgen het huis in Weert leegmaken, per 27 december gaat de nieuwe eigenaar erin.
Ik heb er nooit gewoond, nu ja 3 dagen dan, maar toch voelt het klote.

Dát had het plekje voor ons drietjes moeten worden, dáár hadden we misschien ooit wat geluk gevonden, met je kind thuis in plaats van in het ziekenhuis.

Nu ja, nog 2 dagen doorbijten, dan kunnen we dit onderwerp ook weer een plekje gaan geven.
... ♥ ik mis je ♥
pi_44650702
Zagreb... You made me cry!
Wat een vreselijk lief mens moet jij zijn! Geweldig dat je dit doet.
Denk dat vele mensen het hier denken maar jij had het lef om het op te schrijven en werkelijk aan te bieden.
Top!!!

Sterkte Phlup! Niet makkelijk... weer iets afsluiten waar je zoveel mooie plannen had!
  vrijdag 22 december 2006 @ 10:28:53 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44651859
Ik weet nog dat je over dat huis vertelde Phluph en dat je man overgeplaatst was en dat jullie dan dichterbij en hoe het allemaal zou gaan worden...
Idd toch heel verdrietig om daar weer afscheid van te moeten nemen.
pi_44651875
Phluphy sterkte lijkt me moeilijk
pi_44651881
Oei Phluph, dat zal idd niet meevallen. Weer een hobbel die jullie moeten nemen.
Sterkte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_44651959
Hier net terug van de psycholoog, en vond het serieus jammer dat Marco er niet bij was...
Ik kreeg de uitslag van een pychologisch onderzoek die ze uitgevoerd met me hebben, en daarin kwamen een hoop persoonlijkheden naar voren...
En die voor mij zeer herkenbaar zijn, ook werden er een aantal dingen bevestigd,het was niet makkelijk en leuk om dat e moeten horen, maar het klopt wel.

We zouden dieper gaan graven in mijn verleden, omdat ik best wel een behoorlijk baggage met me meedraag, maar door de uitslagen adviseerde hij dat niet te doen nog...

Wat we nu gaan doen is zorgen dat ik terug stabiel word.
Echt ik ben zo ontzettend blij met mijn psycholoog
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:43:13 #200
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_44653705
Fluf sterkte vandaag en morgen

Zagreb je bent echt een mooi mens

fijn Bar dat het zo "positief" uitpakte. en erg fijn dat je blij met de psych bent, dat is heel belangrijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')