Dank je wel voor deze reactie. Het doet me goedquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:59 schreef innovative het volgende:
[..]
Lieve mamma_van_pepijn, er bestaat niet zoiets als teveel of te weinig gaan. De een heeft nu eenmaal meer met de plek waar iemand begraven is dan een ander, niet? Jij hebt een andere manier van ermee om gaan, jij hebt jouw kaarsje. En zelfs als je niks "uiterlijks" hebt (waarmee ik niet wil zeggen dat het "uiterlijke schijn" is, want zo bedoel ik het echt niet!), maar alleen in je hoofd of hart met hen bezig bent, is dat ook genoeg. Of het nu bewust of onbewust is.
Het kerstboompje word pas morgen neergezet ivm het rot weer hier vanmiddag.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:37 schreef Rewimo het volgende:
Bar, is het monument voor Thijs eigenlijk al gemaakt? Ik weet dat je een tijdje geleden een offerte had laten maken. Een kerstboompje is een mooi idee
Ach Be nu moet ik alweer huilen... dank je welquote:Op maandag 18 december 2006 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Bar, ik zag je postje in dat andere topic.
Ik moest eerder vanmiddag ook al aan je denken bij het lezen van dit gedichtje:
Ik heb je lief.
Ik heb je lief, zeg ik
en wijs naar mijn hart
want daar heb ik je lief.
Ik heb je lief, zeg ik
en ik wijs naar mijn tenen
want daar komt het vandaan.
En de regenboog
daar wijs ik naar
want zoveel kleuren
heb ik je lief.
Ik heb je lief
alle zandkorrels onder mijn voeten,
zoveel.
Jom Straub
Ik denk dat je nergens beter kunt zijn dan juist hierquote:Op maandag 18 december 2006 19:50 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Wat mooi pluphy, dat boompje op zijn grafje.
Oke, het klinkt jou dus niet gek in de oren dat ik vandaag in de auto verkeerd afsloeg en toen midden op de weg belandde op een druk punt en toen dacht 'zal ik hier gewoon blijven staan totdat iemand tegen me aanrijdt.'
Ik ben niet bepaald een aanwinst voor dit topic op het moment. Misschien kan ik beter een ander topic zoeken om mijn depressie te bespreken. Al zou ik niet zo snel weten waar, maar ik wil dit topic niet vervuilen met mijn depressieve gedachten.
Voor vandaag neem ik genoegen met deze belofte. Morgen kijken we weer opnieuw.quote:Op maandag 18 december 2006 20:24 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Ik wil best beloven het te proberen maar meer dan dat ik kan ik je niet geven.
Een aanwinst... Niemand hoeft hier een "aanwinst" te zijn. Huil je ogen uit je hoofd, vertel alles wat je dwars zit, hoe zwaar ook. Ik denk dat ik voor heel veel mensen spreek als ik zeg dat we 100 keer liever met je meehuilen als we je berichtjes lezen, dan dat we er ooit achter komen dat je ook hier niets durfde neer te zetten, bang om de sfeer te verpesten. Dit topic is juist bedoeld voor rouwverwerking, en om over je engeltje te kunnen praten als het soms lijkt alsof niemand naar je luistert, alsof niemand er nog aan denkt. Of als je mensen dichtbij even niet wil laten zien hoe veel pijn het je doet.quote:Op maandag 18 december 2006 19:50 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Oke, het klinkt jou dus niet gek in de oren dat ik vandaag in de auto verkeerd afsloeg en toen midden op de weg belandde op een druk punt en toen dacht 'zal ik hier gewoon blijven staan totdat iemand tegen me aanrijdt.'
Ik ben niet bepaald een aanwinst voor dit topic op het moment. Misschien kan ik beter een ander topic zoeken om mijn depressie te bespreken. Al zou ik niet zo snel weten waar, maar ik wil dit topic niet vervuilen met mijn depressieve gedachten.
Ben jij ff lekker besodetoeterd joh! Tuurlijk hoor jij hier thuis! Juist in dit topic waar iedereen precies weet en voelt wat jij door maakt. Wij zijn hier om elkaar op te vangen en te proberen de anderen tot steun te zijn voor zover dat maar mogelijk is. Juist hier ben je heel goed op je plekje.quote:Op maandag 18 december 2006 19:50 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Lief dat je er naar vraagt. De afgelopen dagen niet zo heel denderend; het begon er mee dat collega's van Marco zijn langsgeweest en een 'gedenkboek' (met allemaal persoonlijke herinneringen) hebben achtergelaten. Tranen met tuiten, toen ik het eenmaal las. En daarnaast heb ik Marco's kleren goeddeels opgeruimd. Natuurlijk wel wat bewaard, maar lang niet alles. Dat viel me ook wel heel zwaar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:22 schreef phluphy het volgende:Icaä, hoe gaat het bij jullie?![]()
Wat lief van je phluphy en alle andere reacties trouwens ook.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:22 schreef phluphy het volgende:
mama van pepijn, hoe gaat het vandaag?![]()
Probeer met de dag te leven, dan lijkt de berg (die toekomst heet) wat minder hoog. Echt!quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:13 schreef mama_van_pepijn het volgende:
Het gaat wel iets beter dan gister maar op de langere termijn zie ik het nog steeds niet zitten.
Hetzelfde hier. Ik kijk heel vaak hoe het met jullie gaat maar durf eigenlijk nooit te reageren. Ik vind jullie allemaal zo dapper.quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:28 schreef Leah het volgende:
Ik denk dat er heel veel mensen aan jullie denken. Ik wou alleen zo graag dat ik het een ietsiepietsie makkelijker voor jullie allemaal kon maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |